Iso kaluisten puolustuspuheenvuoro
Miksi näissä minimuna-ketjuissa aina hoetaan mantraa " ei se koko, vaan miten sitä käyttää?" , joka aiheuttaa olettaman, ettei iso kaluinen osaa käyttää vehjettään? Ei seiso kunnolla, on liian raju, tulee liian aikaisin, ei osaa kielihommia. Tekeekö iso kalu omistajastaan jotenkin huonomman rakastajan, vai onko se äidillistä lohdutusta pieni-vehkeisille koska em. kommentteja kuitenkin näkee useammassakin ketjussa?
Kommentit (94)
Vierailija:
No voi voi voi, enpä arvannutkaan että täytyy vääntää oikein rautalangasta:
Siis MIESsukupuolen edustajista ei muuta kuin homomies liene pätevä arvioimaan ison tai pienen etuja tai haittoja? Paitsi tietysti omalta kohdaltaan ja sen kannalta mitä itse haaruksissaan kantaa.Sen sijaan naisethan niistä miesten peniksistä enemmän tai vähemmän nauttivat ja näin ollen voivat niistä mielipiteensä ja kokemuksensa julki tuoda.
Huonosti väännetty rautalangasta, kun ei mielipiteesi oikein käy selville, sen verran sekavasti kirjoitit. Siis onko mielestäsi miessukupuolen edustajista vain homot päteviä arvioimaan ison tai pienen etuja tai haittoja? Jos tämä oli mielipiteesi, niin sanon, että väärin meni. Miksi niitä peniksen koon etuja tai haittoja pitäisi yleensä kenenkään arvioida? Mitä tällä arvioinnilla saavutetaan?
Kuten jo tuolla aiemmin on todettu, on jokainen, siis mies ja nainen, pääasiassa itse vastuussa omasta nautinnostaan. Sitä vastuuta ei saa sälytää toiselle.
Ja eiköhän se ole niin, että penis on elin, jolla nautinto välittyy nimenomaan miehelle. Pient ja isot penikset pystyvät välittämään tämän nautinnon ihan yhtälailla. Koon aiheuttamat ongelmat ovat lähinnä henkisellä puolella, kun (mielestään) pienen omaava mies ryhtyy ajattelemaan myös naisen nautintoa tyyliin: " Olenkohan riittävän iso?" . Tässä kohden naisen esitettämän mielipiteen julkituonti saattaa aiheuttaa sen että homma tyssää siihen. Riippuu tietysti kommentista.
Näillä palstoilla naiset välillä " revittelevät" varsin estottomasti. Näitä palstoja seuraavat myös hyvin erilaiset - ison ja pienen omaavat - miehet. Sopivasti esitettyjen " arviointien" lukeminen aiheuttaa lähinnä henkistä ongelmaa miehelle. Peniksen koolle mies ei kuitenkaan mitään mahda. Se on mikä on.
T: pien Mies
On asentoja, jossa pienikin muna tuntuu isolta ja liian iso muna ei pääse tökkäämään. Opiskelua vaan kehiin, niin pitäis sujua. Minusta on aika kamalaa, että liian pitkästä kalusta tulee jättämisen arvoinen ongelma.
Mun miehellä on keskikokoinen kalu, ja se on ihan hyvä useimmiten, mutta ihan kaikkiin kurotuksiin sillä ei yllä.
... ja aika hyvinhän tässä eri kantoja on tullut esille. On tullut miehistä mielipidettä ison eduista ja haitoista, pienten miesten toiveista ja sopeutumisesta sekä näitä naisten mielipiteitä puolesta ja vastaan.
Olen samaa mieltä kuin joku aikaisemmin, että tämän isoja vehkeitä julmasti kehuvan naisen täytyy olla provo. Tykkää vaan väitellä. Tai hyvin nuori ja kokematon. Olin varmaan teininä samaa mieltä kuin hän, mutta kyllähän tuo elämänkokemus muuttaa ihmistä. Nykyään tuntuu, että naisen täytyy olla rohkea uskaltaakseen sanoa, että koolla ei ole väliä. Ainakin naisporukassa tai julkisesti.
Isoa penistä kuten jotain Henry Saarta on kiva katsella, mutta en mäkään kuvittele olevani mikään Mariah. Meillä hyväksytään toisemme sellaisinaan, kokoineen kaikkineen. Ja luulisi nyt miesten tietävän, että naiset on eri kokoisia. Ainakin gynekologit tietävät. Tutkimuksia varten on naisille erikokoisia työvälineitä. Mä olen sen saanut kerran tuntuvasti kokea. Mut tunnistaa siitä, että aina gynekologilla ensimmäisenä sanon, että PIENET VEHKEET. Nauroivat sitten tai eivät, mutta ei ole sattunut enää sen jälkeen. Ja yleensä isot ihmiset valitsee isoja puolisoita ja sirommat sirompia. Pitkät pitkiä ja lyhyet lyhyitä.
Tosi tyhmää väittelyä, mutta väitellään vaan. Käyn näillä sivuilla harvakseltaan viihdyttämässä itseäni. Täällä on niin hauskoja kommentteja. Ja mua kiinnostaa miesten mielipiteet seksistä.
Jos jotakuta on siunattu isovehkeisellä miehellä niin olkoon onnellinen. Mä olen onnellinen mun (ehkä pieni) mieheni kanssa. Olen myös samaa mieltä, että naisethan ne paineet luovat.
N38 ja en ole sen ehkäpienimunaisen miehen vaimo, vaikka mun mielestäni hän harvinaisen hyvin osaakin kirjoittaa. Niitä juttujahan lukee ihan nautiskellen.
Jos tietäisin kuka olet, ostaisin sulle ruusun :)
(ja minä en juuri koskaan osta ruusuja kenellekään, heh)
Tätä palstaa lukiessa tulee välillä niin epätoivoinen olo, kun ihmisillä on aivan käsittämättömiä ongelmia, arvostellaan omaa puolisoa, mollataan toista sukupuolta jne.. Välillä mietin, että ovatko nämä ihmiset todella onnellisia.
Kirjoituksesi on jotenkin niin vilpitön ja mielestäni täyttä totta, että sait tämän pojan hyvälle mielelle. Kitoos! :D
- perusstandardikikkeli
Kiitoksia asiallisesti kirjoitetusta viestistä.
Täytyy oikein kompata viestin 91 kirjoittaja ja tarjota virtuaalinen ruusukimppu kirjoituksesi johdosta :)
T: ehkä pienimunainen, mutta ei kuitenkaan " muuten tavallista ihanampi" .
PS. Vahvistan, että en ole miehesi ;)
Mielestäni minulla on jo jonkinverran elämänkokemusta.. Olen ollut naimisissateinirakkauteni kanssa, eronnut, on ollut yhdenyönsuhteita ja pidempiä suhteita. Mä olen sitä mieltä, että kyllä se isompi tuntuu paremmalta jos ei nyt heti verrata käyttötaitoja. Ne on sitten erikseen, mutta ei se pieni tai iso muna tee kenestäkään loistorakastajaa yksinään.. siihen tarvitaan oikean kokoinen vehje (minkä kokoinen sitten kenestäkin tuntuu paremmalle ja se käyttötaito).
Minä annan ääneni kuitenkin hieman isommalle kalulle kuin aivan pienelle. Mielipiteitä, mielipiteitä.. vertailukohtia on. Kyllähän miehetkin katselevat ja himoitsevat niitä naisia, jotka silmää ym. miellyttävät, miksi se olisi naisella eri asia?
T: N27
En olekaan ennen saanut virtuaaliruusuja. Nainen38 kiittää ja kumartaa ja poistuu takavasemmalle. Tänään oli muutenkin hyvä päivä.
Voin sanoa, että seksi vaan paranee kolmenkympin jälkeen vakiintuneessa parisuhteessa. Suorituskeskeisyys vähenee, paineet omasta täydellisyydestä vähenevät ja mukaan tulevat enemmän henkiset arvot ja täydellinen tyydyttyneisyys. Ainakin naiselle. Miehistä en tiedä. Itseään pystyy kuitenkin hoitamaan ja pitämään kunnossa harrastamalla salia tai muuta urheilua vaikka 40 lähestyykin. Sanotaan, että nainen on hekumallisimmillaan tässä iässä, ja se on totta. Sitä oikeastaan rakastuu mieheensä uudelleen pikkuhiljaa. Sitä tietää mistä pitää, ja mistä mies pitää, ja siihen mukaan sitten vain vaihtelua ajassa ja paikassa ja tavoissa. Ja sitä tietää ja tuntee kehonsa toiminnan. Eroottista voi olla vaikka sormen hipaisu unissaan yöllä tai katse päivällä. Ja jos vaan olisi mahdollista aloittaisin aamut kunnon sessiolla, sit lasi kylmää viiniä ja olostanautiskelua silkkiaamutakissa puolillepäiville.
Sitäpaitsi peniksen pituuden taikka paksuuden arviointi silmämääräisesti on vaikeaa. Enkä alistu mittailemaan miestäni mittanauhalla. Mä varmaan ihailen miehessä eniten henkisiä arvoja. Siitä se eroottisuuskin sitten kehittyy ja kasvaa. Olenkin jo aivan ihastunut nimimerkkiin " ehkäpienimunainen mies" . Harmi, että sulla on vaimo ;) Tai ymmärrän hyvin, että sulla on vaimo.
Ja makuasioistahan ei voi kiistellä. Yritetään tulla itsemme kanssa toimeen, kuten täällä jo aikaisemmin mainittiin.
Tarkkoitukseni oli eilen kertoa, että vaikka olenkin jo keski-ikäinen (karmea sana) ja " pienimunaisen" miehen vaimo, en kieriskele itsesäälissä, enkä itsetunnon, seksin tai orgasmien puutteessa. Meillä on hauskaa arkielämässä ja sängyssä. Hauskempaa kuin koskaan aikaisemmin kenenkään muun miehen kanssa. Olen kokenut seksiä myös isojen (useampien) miesten kanssa, mutta ei se ole ollut mitään " tajunnanräjäyttävää" . Ei naisen orgasmi ole itsestäänselvyys isonkaan miehen kanssa. Nykyinen elämäni on oma valintani ja olen täydellisesti ja tyydytetysti onnellinen.
Täällä on näköjään taas uusi aloitus aiheesta. Tästä keskustelu on ilmeisesti loputonta. Tämä ketju meni ihan yksinpuheluksi.
Olkaa onnellisia.
N38
Vierailija:
Täällä on näköjään taas uusi aloitus aiheesta. Tästä keskustelu on ilmeisesti loputonta. Tämä ketju meni ihan yksinpuheluksi.Olkaa onnellisia.
N38
Niinpä. Jollakin / joillakin naisilla tuntuu olevan elämässä niin paljon tyhjyyttä ja mahdollisesti katkeruuttakin, että aiheen piiristä täytyy jatkuvasti avata uusia ketjuja. Ilmeisesti he saavat jotain sisältöä ja " kicksejä" kun pääsevät revittlemään. Noh, huvinsa kullakin.
T: ehkä pienimunainen, mutta ei kuitenkaan " muuten tavallista ihanampi" .
Vierailija:
Aivojen kapasiteetti, joka voidaan esimerkiksi suomentaa sanalla suorityskyky, on eri asia kuin ajattelukyky. Esimerkiksi lähes kaikkien nisäkäseläinten aivojen kapasiteetti riittää ehdollistumiseen, eli voit opettaa ne vaikka istumaan käskystä. Ajattelukyky taas vaati aivokuorta, jolloin eläin kykenee myös hieman ymmärtämään tekojensa seurauksia jne.Eli alkuperäinen lause on kyllä ihan oikein. Sori :-)
- Das Kommentator
sitä mielettömästi ja välitti vain omasta nautinnostaan. Mut jätti tyydyttämättä, hoidin sängyssä itse hommat loppuun hieromasauvalla, hänen poistuttua itseensä tyytyväisenä röökille.
Toka isokaluinen ei osannut tehdä mitään mun klitorikselle (40-v mies). Olisi kyllä halunnut, että opetan, mutta koska tiesin että se on vain lyhytaikainen tapaus, en parin kerran takia alkanut opettamaan (sen verran noloa se opastus, että toimii vasta pidemmissä suhteissa).
Mutta yleisesti ottaen ei varmaan mitään vikaa isokaluisten taidoissa - nämä mun kohdalle osuneet on ehkä liikaa luottaneet kalunsa kokoon, normaalikokoiset kompensoi muilla taidoilla.
mun mielestäni iso kalu rules. kaikki muu on empatiaa
Oletteko taas jutelleet pippeleistä välitunnilla? Tee nyt vaan ne läksyt ja sitten nukkumaan.
Eikä siitä koosta kannata niin huolissaan olla. Luokkakavereillasi on ihan kunnon vehkeet, mutta ne kasvavat vasta sitten murrosiässä.
Kyllä mun mielestä hedelmälliseen keskusteluun voivat osallistua sekä miehet että naiset. Ja miksei myös homotkin. Minua heterona kiinnostaa kuitenkin enemmän heteromiesten ja -naisten mielipiteet.
Ja myönnän, että en ole jaksanut lukea koko ketjua kaikkine typerine menkäämiehetleikkauttamaanpeniksiinnelisääpituutta -kommentteineen. Mun mielestä ihmisessä tärkeintä on luonne. Ja sitähän varten sitä seurustellaan, että kokeillaan kuinka hyvin sovitaan toisillemme myös sängyssä. Jos siinä vaiheessa alkaa sentittömyys rassata naista (tai miestä) niin ei kannata ainakaan naimisiin mennä. Erikokoisia ihmisiä maailmassa riittää.
Ja minä ainakin nautin mun mieheni ( teidän mielestänne pienistä) munista. Ja voin sen myös tällä palstalla julkituoda. Ei se munien koko vaan luonne ja koko yhteiselämä. Olen täydellisesti onnellinen.
Sitä paitsi tuo nimimerkki " pienimunainen" vaikuttaa fiksulta, asialliselta ja eroottiselta mieheltä.
N38