Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten ihmisten kanssa sinulla ei kohtaa kemiat?

Vierailija
18.11.2023 |

Peukku ylös = samaa mieltä, ei kohtaa minullakaan. Peukku alas = eri mieltä, tulen juttuun tällaisten ihmisten kanssa.

Minulla ei kohtaa kemiat suorasanaisten ihmisten kanssa, jotka ovat pisteliäitä ja töksäyttävät suustaan mitä sattuu. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen toimeen oikeastaan lähestulkoon kaikkien kanssa, mutta välttelen ilkeiden ihmisten ja päällepäsmäreiden seuraa. Tämän lisäksi ihmiset, joilla on valtava ego.

Vierailija
2/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla on huonot keskustelutaidot. Tulen toimeen ja olen ystävällinen heille, mutta rasittavaa olla heidän seurassaan pidempää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten kanssa, jotka puhuvat niin paljon, ettei käytännössä kukaan muu saa puheenvuoroa, ja jos vahingossa saisikin, niin keskeyttäisi heti.

Vierailija
4/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalammin koulutetut, jotka kuvittelevat tietävänsä töissä asiat paremmin. Eivät tajua sitä, miksi työni pohjautuu tieteellisesti tutkittuun tietoon, eikä mutuun. Kaikki eivät siis tällaisia ole, mutta muutamat valitettavasti ovat. 

Vierailija
5/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilijat.

Vierailija
6/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmisistä, joilla on materialistiset ja maineeseen ja valtaan liittyvä arvomaailma. 

Vierailija
7/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmien, töksäyttävien, besserwissereiden, jotka vaanivat ihmisiä, ehkä jopa hyökkääviä jos sanoo "ei". Alkavat kylmästi sanelemaan koko ajan mitä heidän mielestä toisen pitää tehdä tilanteessa tai elämässään. Eivät irrota ihmisten hihasta, ovat takiaisia. Kuulustelevia, utelevia tai jotenkin jankkaavia. En minäkään roiku ihmisten hihoissa tai kirjaa tietoja heistä.

Vierailija
8/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka jauhavat jatkuvasti koiransa tai lapsensa tekemisistä. Olen itsekin äiti, mutta ei minua kiinnosta kuunnella työkaverin teinin kiukutteluista tai taaperon pottailuista. Enkä jaksa kuunnella, miten hauska Rekku taas lenkillä oli. Toki joitakin asioita voi joskus jakaa, mutta en jaksa jatkuvaa selostusta aiheesta. En myöskään halua kenenkään lapsia tai lemmikkejä työpaikalle. 

Vierailija
9/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainne, joka koko ajan päivittää ja kuvaa jotain sosiaalileen mediaan.

Vierailija
10/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka pyrkivät määräilemään ja ohjailemaan, miten asioiden pitäisi mennä ja mitä kenenkin pitäisi tehdä. Näen välittömästi punaista.

Vierailija
11/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rûssien kanssa.

Vierailija
12/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash mentaliteetti. Ryypätään, poltetaan, syödään pelkkää roskaruokaa, kiroillaan, halveksitaan koulutusta, ei tehdä töitä...

Vierailija
13/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaäänisten kalkattajien kanssa

Vierailija
14/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko elämäni ajan (eli kymmeniä vuosia) tehnyt töitä ihmisten parissa ja oppinut tulemaan toimeen ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa. Koska pakko. Sitä vaan oppii olemaan jotenkin neutraali.

Mutta samalla minusta on tullut ihmisvihaaja! Olen jutellut tästä asiasta joidenkin luotettavien työkavereideni kanssa ja he sanovat samaa.

Minusta tämä on myös syy siihen, miksi juuri naisvaltaisilla aloilla esiintyy niin paljon kiusaamista, koska kaikki eivät tätä asiaa itsessään tiedosta, joten eivät sitten myöskään osaa sitä käsitellä. Ja silloin se alkaa syödä omaa mieltä. Ja se oma paha olo sitten puretaan muihin. Asiakkaisiin sitä ei saa, joten kohde on työtoverit.

Mutta lyhyesti ja pähkinänkuoressa: en voi sietää empatiakyvyttömiä ihmisiä. Ja niitä on ihan yllättävän paljon. Jokainen joka on työssään paljon ihmisten kanssa tekemisissä tietää, mitä tarkoitan. Sitä vaan miettii, että kuinka niin monet paskapäät pystyy menemään illalla nukkumaan ja saa unesta kiinni?

Vierailija
15/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten, jotka painaa toisia ihmisiä alas näyttääkseen itse paremmalta.

Vierailija
16/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten kanssa tahtoo mennä sukset ristiin jo ennen kuin sanaakaan on vaihdettu.

M 48

Vierailija
17/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettujen halveksuminen/"duunareiden" halveksuminen. Molemmat leirit yhtä vastenmielisiä. 

Vierailija
18/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti kaikesta valittajien. 

Vierailija
19/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset on rasittavaa sakkia. Niitä ei meinaa kyllä jaksaa. Järkeä on turha puhua, kun ajattelu perustuu satukirjoihin ja tunteen liikuttamaan mielikuvitukseen.

Vierailija
20/20 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapokkaiden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän