Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso kaluisten puolustuspuheenvuoro

Vierailija
06.08.2006 |

Miksi näissä minimuna-ketjuissa aina hoetaan mantraa " ei se koko, vaan miten sitä käyttää?" , joka aiheuttaa olettaman, ettei iso kaluinen osaa käyttää vehjettään? Ei seiso kunnolla, on liian raju, tulee liian aikaisin, ei osaa kielihommia. Tekeekö iso kalu omistajastaan jotenkin huonomman rakastajan, vai onko se äidillistä lohdutusta pieni-vehkeisille koska em. kommentteja kuitenkin näkee useammassakin ketjussa?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä, kun lukevat täällä pienimunaisten seikkailusta. Ei se koko

auta, jollei sitä pääse käyttämään :))))))))

Vierailija
62/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Perheessä vapaamatkustajana oleva mies jää ilman seksiä

Jos nainen saa kotioloissa kantaa vastuun kaikesta ja " vetää kivirekeä" perässään.

mies voi pitää vaimoaan muunakin kuin taloudenhoitokoneena 24/7. Eikä asiaa ymmärtääkseen tarvitse edes käydä hengenvaarallisissa kauneusleikkauksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huono itsetunto pitää naisella olla, että käyttää keskustelupalstalla miestä todella halventavia ilmaisuja? " Te pienimunaiset, hyvä pienimuna"

Mistä ihmeestä olet katkera?

Roikkuuko leukasi alla vanhoja nahkarukkasia muistuttavat rinnat, joissa on kakaroiden puremat kuivettuneet nännit? Menisitkö mieluiten saunaan pyyhe päällä, jotta selluliittisi tärinä ei näkyisi naapuriin asti? Oletko kateellinen teinitytöille, joilla vielä on perse - Ei se epämääräinen löysä kasa johon selkä loppuu ja jalat alkaa? Harmittaako lainata salaa miehen partakonetta, kun viikset näkyy jo valokuvissakin? Tykkäsisitkö mieluummin " isosta" , koska emättimeesi mahtuu viinipullo poikittain?

Älä silti pura katkeruuttasi miehiin. TEE JOTAIN asioille joihin voit vaikuttaa.

Vierailija
64/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten laitoin nyt sitten otsikkoon tuon ainoan nimityksen, jolla hän kuvaa itseään.

Noihin muihin kommentteihin en ota kantaa, kun ei esim noita lapsia niin paljon ole että ihan monikossa olisi rintoja ollut imemään. Mitä omaan vaginaani tulee, en ainakaan kireämpää toivo. Selluliittiä on kyllä vaikka muille jakaa, siinä olet oikeassa.

Vierailija
65/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilavuus, vetävyys, sisältämiskyky, (suoritus)kyky

Että mikähän noista siihen lauseen alkuun sopii parhaiten?

Jokainen normaalilla ajattelukyvyllä ja tilavuudella varustettu..

Jokainen normaalilla ajattelukyvyllä ja sisältämiskyvyllä..

Jokainen normaalilla ajattelukyvyllä ja vetävyydellä...

vai

Jokainen normaalilla ajattelukyvyllä ja kyvyllä

NIINPÄ! Mikään noista ei sovi, koska on käytetty sivistyssanaa, jonka merkitystä ei ole ymmärretty.. Lähimpänä noista on TÄSSÄ yhteydessä tuo kyky-merkitys. Olen toki tietoinen siitä, että yhteydestä riippuen myös kapasiteetti-sanalla on useampi merkitys, en vain katsonut alkuun aiheelliseksi kirjoittaa niitä kaikkia.. Olisi näköjään pitänyt, sen verran puusilmää porukkaa täällä pyörii

Vierailija
66/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heh, muakin nauratti toi. Vois katsoa sanakirjaa ennen kun arvostelee muita.

Kapasiteetti = (engl. johd. " capacity" ) 1 Tilavuus, vetoisuus, (esim. fys.)

" Tietokoneeni kiintolevyn kyky on 120 GB" ;-)

Vierailija
67/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

49 voi olla tyhma

Mutta mun pointti oli se etta kenenkaan ei pitaisi arvostella toisen ulkoisia olemuksia varsinkin kun kyse asiasta jonka on " luojalta" saanut. Mutta jos teidan pienimunaisten mielesta on ihan ok arvostella naisen rintoja, mutta teidan munan pituudesta ei saisi puhua, niin teilla on silloin jotain muutakin pienta kuin penis!

Joo ei pitäisi arvostella, mutta syyllistyt tähän arvosteluun / nimittelyyn itse. Kiitos tästä!

Tämä " plussa" sinun hyveitten listasta juuri puuttuikin, eli kyky keskustella asiallisesti ja nimittelemättä. Silloin kun naisen kyky asialliseen keskusteluun päättyy niin silloin vedetään esiin tämä " pienimunainen" -kortti, jolla onkin helppo hutkia vähän joka suuntaan. Ala-arvoista ja halpamaista käytöstä mielestäni.

Jos parisuhde on kiinni muutamasta penis sentistä sinne tai tänne, niin tämä on syytä tehdä heti alussa selväksi, eikä ryhtyä parisuhteeseen ja sitten valittaa muutaman vuoden päästä jostain peniksen pituudesta.

Lisäksi kaikenlaiset " toivon että miehelläni olisi isompi penis" -puheet on mielestäni turhia. Ei se puhumalla pitene! Mikä näiden puheenvuorojen tarkoitus oikein on?

Joulupukkiko sen toiveen täyttäisi? (pientä sarkasmia tässä kohdin ;) )

En ole käsittääkseni puhunut sinun enkä muidenkaan rinnoista mitään.

Asiaan liittyen: Seksuaalisuus on jokaisen henkilökohtainen asia. Mielestäni jokainen on ensisijaisesti itse vastuussa omasta tyydytyksestään. Aika usein tälläkin foorumilla naiset syyllistävät miestä siitä, että eivät saa tyydytystä. Näissä yhteyksissä usein puhe / syy tuntuu naisten mielestä löytyvän miesten haarojen välistä ja erityisesti syyllinen tuntuu olevan " sen" koko. Melko reilua? Olisiko peiliin katsomisen paikka?

T: ehkä pienimunainen, mutta ei kuitenkaan " muuten tavallista ihanampi" .

Vierailija
68/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Epäilen, hyvä pienimuna, että kaiken kokoisten kikkelien ominaisuuksista huolimatta...

Vierailija:

Täällä joku mies on käyttänyt itsestään allekirjoitusta " pienimuna" esim " penan" sijaan joten laitoin nyt sitten otsikkoon tuon ainoan nimityksen, jolla hän kuvaa itseään.

Pyytäisin hieman tarkkuutta siihen nimittelyyn. Silloin kun ei kyetä asiallisesti keskustelemaan asiasta, täytyy näemmä siirtyä henkilökohtaiselle tasolle. Minä en ainakaan ole käyttänyt allekirjoitusta " pienimuna" , vaan " ehkä pienimunainen, mutta ei kuitenkaan " muuten tavallista ihanampi" ." .

En ole käsittääksein kertonut " koostani" mitään. Jos huomaat, niin allekirjoitukseni alkaa " ehkä pienimunainen" sanoilla. Miksi? No siksi, että käsitykset pienimunaisuuden " rajasta" tuntuu vaihtelevan vähän henkilöstä ja mielipiteestä toiseen. En ole siis väittänyt olevani pienimunainen, mutta saatan ehkä jonkun mielestä ollakin. Mitä sitten?

Vierailija
69/94 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivojen kapasiteetti, joka voidaan esimerkiksi suomentaa sanalla suorityskyky, on eri asia kuin ajattelukyky. Esimerkiksi lähes kaikkien nisäkäseläinten aivojen kapasiteetti riittää ehdollistumiseen, eli voit opettaa ne vaikka istumaan käskystä. Ajattelukyky taas vaati aivokuorta, jolloin eläin kykenee myös hieman ymmärtämään tekojensa seurauksia jne.

Eli alkuperäinen lause on kyllä ihan oikein. Sori :-)

- Das Kommentator

Vierailija
70/94 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asiaan liittyen: Seksuaalisuus on jokaisen henkilökohtainen asia. Mielestäni jokainen on ensisijaisesti itse vastuussa omasta tyydytyksestään. Aika usein tälläkin foorumilla naiset syyllistävät miestä siitä, että eivät saa tyydytystä. Näissä yhteyksissä usein puhe / syy tuntuu naisten mielestä löytyvän miesten haarojen välistä ja erityisesti syyllinen tuntuu olevan " sen" koko. Melko reilua? Olisiko peiliin katsomisen paikka?

Enimmäkseen ongelmat ovat joko

1. Arkielämän toimimattomuudessa (parisuhdeongelma, työnjakokysymys)

2. Liiallisessa väsymisessä (univelassa) tai

3. Esileikin pituudessa, pikemminkin sen lyhyydessä

Epäilen suunnattomasti, että nämä " mieheni on muuten ihana mutta haluaisin isoa kalua sisään" ovat provoja. Tai sitten tosi fiksoituneita yksilöitä.

Vierailija
71/94 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei suju parisuhteessa (naisen mielestä nimenomaan), ei silloin ole kyse varsinaisesti seksistä, vaan juuri siitä muusta, eli arjesta, jossa joku ei toimi. Esim. nainen kokee ettei mies ota häntä huomioon tarpeeksi, ei anna aikaa tarpeeksi, ei kuuntele, tai keskustelu miehen kanssa ei onnistu. Kun nainen turhautuu, alkaa seksikin maistua puulta.

Nainen harvemmin harrastaa seksia vain seksin takia, naiselle se on usein osoitus syvistä tunteista miestä kohtaan. Toisin kuin miehet, jotka pystyvät eriyttämään seksin ja tunteet, naiset harvemmin toimivat näin. Miehelle huono seksi tarkoittaa huonoa seksiä tai seksin vähyyttä, naiselle se tarkoittaa ettei mies huomio tai anna hellyyttä muulla alueella parisuhteessa.

Ylipäätään seksin huonous/hyvyys ei ole mistään niin mitättömästä asiasta kuin sukupuolielinten ja tissien koosta kiinni.

n26

Vierailija
72/94 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaginaan liian ison tuntuinen/yhdyntä sattuu, niin se sattuu. Tai sitä ei saa sisään, koska kivun pelossa nainen jännittää vielä enemmän. Pienikokoisemman peniksen kanssa varovaisuus ei ole niin tarpeen, koska kipua ei tule yhtä herkästi.

- Näin oman kokemukseni perusteella -

Vierailija
73/94 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis fiksuudella ja kyvyllä ja hellyydellä rakastella. Ei ole väliä onko kalu iso tai pieni, vaan että minä rakastan sitä ihmistä, jonka kanssa rakastelen ja hän rakastaa minua.

Pienimunaisen miehen kanssa rakastelu voi olla hekumallisempaa kuin isomunaisen miehen kanssa. Kaikki on kiinni eroottisesta värinästä, joka kahden ihmisen välillä vallitsee.

Olkaa miehet kiinnostuneita seksistä ja naisista ja ottakaa selvää, mistä naisenne tykkää. Sitäpaitsi nainen vastaa ihan itse siitä laukeaako vai ei. Miehen voi opettaa tyydyttämään naisen täysin.

Miksi kiistellä tästä. Isomunaiset miehet on ihania ja pienimunaiset miehet on ihania. Ja ne vasta ihania ovatkin, joilla on keskimittainen.

t. N38, joka on hetero ja tykkää ylipäätään miehistä

Vierailija
74/94 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana. Aivan seksikäs, kun se seisoo. On viiden vuoden jälkeenkin ikävä sitä n. 24/5 munaa. Ei varmaan menny täysin sisälle. Siinä ei tarvinnu kauan odotella kun sen halus sisään. Siis se on esteettisestikin kauniimpi. Miehelläni on joku 13/3,5 voi kun olisin onnellinen, jos sillä olis iso. Isolla munalla sain heti orkun, että se siitä käytöstä sitten :)

Vierailija
75/94 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, mutta siro, synnyttämätön nainen. Kun ei tuo mieheni keskimittainenkaan meinaa aina mahtua. Naiset on erikokoisia. EI koolla ole väliä. Tai valitkaa itsellenne sopiva ja sopivan kokoinen kumppani.

Vierailija
76/94 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ton 79 kirjoittanu. Minusta se riippuu ihan tilanteesta mikä sinne mahtuu, koska joskus ei minun mieheni 13/3,5 meinannu mahtua. Jännitystä ja sitten jos edellisenä iltana oltiin naitu paljon. mutta jotenkin se iso kiihtotti niin paljon, että kostuin niin märäksi....

Vierailija
77/94 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rakastelee usein paikat vähän venyy, mutta jos pari päivää taukoa taas tekee tiukkaa.

Isoa on ihan kiva katsella, mutta tarkoitin, että kenenkään ei tarvitse vetää itseään hirteen, jos nyt sattuu olemaan keskikokoiset tai pienehköt vehkeet. KOSKA ON MYÖS PIENIÄ NAISIA.

80

Vierailija
78/94 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se, joka laitoin nimimerkiksi viestin loppuun -pienimunainen..

Tämä siksi, että seisokissa n.10-12 cm, pituutta.. Olen allekirjoitanut kaikki viestini, ja ymmärtääkseni pysynyt asialinjalla. Tuonut vaan omaa näkökantaa esiin. Käyttöä voi kaikki opetella, koon kasvattaminen on vaikeeta.. yms.

Koskaan ei esim. ole mieleeni tullut haukkua vastakkaista sukupuolta rintojen ominaisuuksista yms. Tykkään tisseistä, monenlaisista..

Yritin tuoda omaa näkökulmaa esiin ei sen kummempaa. En ole jaksanut enää pitkään aikaan kommentoida, tää on menny ihme inttämiseks.. kauneusleikkauksista yms.

Kyllä niitä peniksiäkin voi pidentää kirurgialla. Ikinä en lähtis. Enkä oo " kosmeettisen" kirurgian fani muuta kuin " lääketieteellisessä" mielessä. Eli huvin vuoksi, en kyllä jaksa ymmärtää.

Koitettasko kuitenkin kaikki tulla toimeen kaluinemme, pimpsoinemme ja rintoinemme ja traumoinemme? Antaa kukkien kukkia.

Mä ainakin yritän..

-pienimunainen

Vierailija
79/94 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin rakastan ns. teidän mittapuun mukaan pienimunaista miestä, ja parempaa rakastajaa ei ole eteen tullut. Olen täydellisesti onnellinen. Ja puolustan rakkauttani viimeiseen asti. Komppaan tota on myös pieniä naisia...

N38

Vierailija
80/94 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIESsukupuolen edustajista ei muuta kuin homomies liene pätevä arvioimaan ison tai pienen etuja tai haittoja? Paitsi tietysti omalta kohdaltaan ja sen kannalta mitä itse haaruksissaan kantaa.

Sen sijaan naisethan niistä miesten peniksistä enemmän tai vähemmän nauttivat ja näin ollen voivat niistä mielipiteensä ja kokemuksensa julki tuoda.