Iso kaluisten puolustuspuheenvuoro
Miksi näissä minimuna-ketjuissa aina hoetaan mantraa " ei se koko, vaan miten sitä käyttää?" , joka aiheuttaa olettaman, ettei iso kaluinen osaa käyttää vehjettään? Ei seiso kunnolla, on liian raju, tulee liian aikaisin, ei osaa kielihommia. Tekeekö iso kalu omistajastaan jotenkin huonomman rakastajan, vai onko se äidillistä lohdutusta pieni-vehkeisille koska em. kommentteja kuitenkin näkee useammassakin ketjussa?
Kommentit (94)
..pienimunaisille. Tuskinpa isokaluinen siitä itteensä ottaa. Voisin kuvitella, että kun kalu on tarpeeksi iso, ei ylipäätään kritiikki kuitenkaan hetkauta.
Aina voi palata siihen mitä on oikeesti housuissa, itsetunto-ongelmia tuskin kummasti on sillä saralla. Näin se vaan menee miehillä. Mikään äly, karisma ja taitavuus ei korvaa kalua. Tai siis karisma ja varmuus nimenomaan tulee ison kalun myötä.
Onhan se sanomattakin selvää, että iso kalu kiihottaa enemmän ja tuntuu paaaaljon paremmalta. Kaikki muu on vaan jotain säälipuheita ja lohdutusta.
Isokaluiset eivät tartte puolustuspuheenvuoroja. Osaavat varmasti puolustaa itseään ihan luontaisesti.
-pienimunainen
Ja olen tosissani. En ole säälittävä nyhverö. Elän parisuhteessa. Olen elänyt nuoruutden. Kumppani saa kyllä orgasmeja tiheään. Mulla on kavereita, työpaikka ja auto ja lapsiakin.
Koskaan ei ole haukuttu (hienotunteisuus), mutta tiedän sen silti. Jotkut asiat vain tietää. Ja tälle asialle en voi itse mitään. Se on mikä on. Siinä on ehkä se tragedia. Se näkyy esim. uusien suhteiden alottamisessa ja lähes koko elämssä jos tarpeeks tarkaan ja läheltä katsoo. Niin se vain miehillä menee.
on peeniskeskeistä elämä sitten joillakin. mä olen kuullut että pienimukaisilla ei ole edes työpaikkaa. ne ei uskalla mennä kysymään töitä kun pelkää että työnantajakin näkee miten pieni sillä on.
kaiken ja muita taitoja ei tarvitakkaan. Ollaan niin täynnä sitä omaa kaluaan, että unohtuu kaikki muu, ikävä kyllä! Ja kyllä sillä isolla tosiaan voi satuttaa aika pahastikin ja sen jälkeen ei kyllä enää tee mieli. Eli sitä isoakin pitää osata käyttää ;-)
Yritin olla asiallinen ja kertoa miltä tuntuu ja mihin se vaikuttaa (ainakin alitajuisesti..?).
Peniskeskeisyytä tai ei. Seksipalstalla asiat pyörii seksin ympärillä. Tulen asian kanssa toimeen ja on pakkokin. Olisin kyllä mielelläni sinut isomman (normaalimittaisen) kalunkin kanssa. Ja niin olisi varmasti moni kumppanikin.
Totta on tietysti se, että sängyssä on sitten tullut tutustuneeksi muuuhunkin temppuvalikoimaan kuin pelkkä paneminen. Suuseksi, hyväilyt, kädet ja sormet, näitten yhdistelmät. Ei ole niistä valituksia tullut. Mutta mikään ei estä isokaluisia käyttämään samaa repertuaaria. Eli tuskin se hellyys, kiihkeys kontra liika rajuus ja jyystäminen yms. pelkkä kokokysymys on.
Olisihan se vaan mukava silti kokea tunne, että täyttää kumppanin. Tuntuis varmasti kumppanistakin paremmalta. Ja tämä on tietty asia, jota on turha puheilla ja toppauksilla feikata. Sen verran helposti tarkistettavissa. Miehet riviin, kalut ja kikkelit pystyyn ja ei kun valitsemaan ;-)
Mä en ole muuten huomannut, että isomunaiset miehet olis karismaattisempia kuin pienimunaiset.
Mun yks miestuttu sanoo, että pieni muna on vaan naisten ongelma jos itte on tyytyväinen.
- nainen -
ainakin varmaa että jos täällä kirjoittaa munan koosta MITÄÄN muuta kuin ylistää isoa, niin kirjoittaja on pienimunainen micropenis, peukkumukku ja prinssinakki.
Naisena mulla ei ainakaan ole tarvetta valehdella: iso on ihana.
Vierailija:
ainakin varmaa että jos täällä kirjoittaa munan koosta MITÄÄN muuta kuin ylistää isoa, niin kirjoittaja on pienimunainen micropenis, peukkumukku ja prinssinakki.
tältä(kin) palstalta on saanut lukea ainakin seuravia naisten mielipiteitä kalun koosta:
1. Iso on ihana
2. Keskikokoinen on paras, silloin voi painaa kunnolla joka asennossa pelkäämättä että sattuu liiaksi
3. Koolla ei ole väliä kunhan sitä osataan käyttää oikein
4. Ei saa olla liian iso koska itsellä on hieman ahtaat paikat
Kuullaan varmaan sitten se lopullinenkin totuus joskus..
t. mies, jolla 16cm pitkä ja 4,5cm paksu
Se vaan tuntuu paremmalle..
Isoaseisin mies, jonka kanssa olen sekstaillut, on myös ollut muuten sen paras ja HUOMAAVAISIN rakastaja..
Vierailija:
Ei kait muuta kuin homomies voi kirjoittaa toisen peniksestä ylistävästi tai alentavasti?
Naisena mulla ei ainakaan ole tarvetta valehdella: iso on ihana.
Oletko homomies? Kummallista, ilmoittauduit kuitenkin naiseksi ja ylistät isoa, eli kääntäen suhtaudut alentavasti pienimunaisiin.
17cm pituutta ja paksuutta samanverran
Eihän se kai mikään iso ole mutta keskivertoa paksumpi
Ja kyllä siitä on ollut elämän aikana haittaa, jopa sen vuoksi suhde loppunut.
Mutta täällää tuntuu olevan ISON ystäviä.
Joten kai toivoa siis mullakin
mici65(a)luukku com
muut (noin 90 naista) aiemmat rakastettuni eivät ole valittaneet, päin vastoin
joutuu varomaan joka_ainoa_kerta
kun panen vaimoa, edestä tahi takaa
kadehtikaa tai pilkatkaa keskenänne,
aivan sama mulle
mutta meillä on ns. todellinen ongelma
olis kiva kun omaa rakastaan sais panna
olan takaa ja rauhassa, mutta aina ei voi voittaa
ymmärrän toki että liian pieni ei tunnu miltään
mutta liian iso tekee näköjään oikeasti myös kipeää
hyvää jatkoa,
koettakaa pärjätä mittojenne kanssa
en osaa muuta sanoa
t. mies 68
Tarkoitus ei todellakaan ollut ylpeillä kalun koolla tai ilkkua pienempiä veljeksiä, vaan tulin tutustuneeksi näihin sivuihin vaimoni kautta (hän kun vierailee täällä). Tuli vaan sellainen fiilis, että isommat veljet on jotenkin heikompia rakastajia ja halusin tuoda toisenlaisen näkökulman esiin. Mulle ei todellakaan ole ikinä tullut mieleen kalun koon merkitys, tosin ei siitä kukaan nainen ole koskaan valittanutkaan.
Exällä oli 19 cm pitkä ja se sattui kohdunsuulle välillä ihan hirveästi. Aina sai pelätä, että sattuuko vai ei ja exä joutui olemaan varovainen. Ei siis kivaa...
Nyxällä on keskimittainen, mutta 5 cm paksu (lisäksi vehje on juuresta paksumpi kuin mun ranne!), eikä se ole sattunut kertaakaan! On muutenkin PALJON parempi sängyssä, mutta kieltämättä laukeaa välillä vähän turhan nopeasti...
-mici65-:
17cm pituutta ja paksuutta samanverran
Eihän se kai mikään iso ole mutta keskivertoa paksumpi
Ja kyllä siitä on ollut elämän aikana haittaa, jopa sen vuoksi suhde loppunut.
Mutta täällää tuntuu olevan ISON ystäviä.
Joten kai toivoa siis mullakinmici65(a)luukku com
Vierailija:
ylistät isoa, eli kääntäen suhtaudut alentavasti pienimunaisiin.
t. Typerä nainen
Sen perusteella, mitä näitä kirjoituksia olen lukenut, niin väittäisin, että ei täällä ISOT miehet mitään kirjoittele.
Aatelkaas nyt, Vauvan sivuilla.
t. nainen Lounais-Suomesta
Vierailija:
ISOSTA
Sen perusteella, mitä näitä kirjoituksia olen lukenut, niin väittäisin, että ei täällä ISOT miehet mitään kirjoittele.
Ehkä ei kirjoittele, mutta naiset (varsin yleisesti) kirjoittelee, että pitää olla näin ja näin iso, ennen kuin tuntuu missään...
t. mies Etelä-Suomesta
Vierailija:
Oisko se sit niin, että mun pitäis vaan olla heiluttelemassa sitä helikopteria koko ajan?
Aatelskaa nyt, iso kaluinen ja Vauvan sivuilla.
se ap Etelä-Suomesta
livenä taas suurimmalla osalla niistä 24 miehestä, joiden kanssa olen harrastanut seksiä, on penis ollut " keskimittainen" .
No jos tarkemmin mietin, niin ehkä tästä tasaisesta joukosta on ollut poikkeamia, pari isompaan ja pari pienempään suuntaan.
En voi sanoa, että isompimunaisetkaan olisivat tehneet huonoa vaikutusta kokonsa takia.
Toiset ovat olleet tupelompia kuin toiset, mutta kalun koko ei ole siinä seksissä ollut ihan päällimmäinen " juttu" .