Jan Erola haukkui eilen persut jälkiviisaissa
En ole koskaan äänestänyt persuja, enkä mitenkään kannata heitä. Mutta joku raja pitäisi olla miten persuja haukutaan. Jan Erolan vuodatus, ja suorastaan viha persuja kohtaan oli jotain sivistymätöntä. Jos haluaa, että persut eivät saa ääniä kuntavaaleissa, niin Erolan puhe lisäsi persujen kannatusta.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä370599 kirjoitti:
En katsonut jälkiviisaita, mutta näin yleisellä tasolla en ymmärrä, miksi persuihin kaikkein vihamielisemmin suhtautuvat eivät kerta kaikkiaan käsitä, että jatkuva mollaaminen ja demonisointi kasvattaa PS:n kannatusta?
Eihän tuollainen toiminta osoita minkäänlaista älykkyyttä: "Äänestän ps:ää, koska muut haukkuvat heitä. En kannata heidän politiikkaansa, mutta äänestän, vaikka se olisi minulle haitallista. "
Mutta tyhmiähän suurin osa ihmisistä on.
Kuka noin sanoo? Siis tuo mitä laitoit lainausmerkkeihin?
Jan Erola puhuu niin epäselvästi, etten saa kaikesta selvää. Hän voisi mennä puheopetukseen. Ihmeellistä, miten tv-ohjelmiin yleensä otetaan henkilöitä, joilla on huono "ulosanti".
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut mitä tarkoittu ihmisvihalla.
Halla-Ahon maailmankuvaa, jota H-A lukuisissa kirjoituksissaan tuo esiin.
Kylläpä Erola oli tosiaan vihaa täynnä tuossa puheenvuorossaan. Omituista, että hän jonkun Lauri Nurmen kirjan perusteella leimaa, jonka totuusarvo on hyvin kyseenalainen, kokonaisen puolueen tällaiseksi vihapuolueeksi.
Itse äänestän PS, eikä ole mitenkään vihainen, huolestunut kyllä olen näistä nuorisojengien tekemistä rikoksista sekä lähiöiden muuttumisesta Ruotsin malliin.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut jälkiviisaita, mutta näin yleisellä tasolla en ymmärrä, miksi persuihin kaikkein vihamielisemmin suhtautuvat eivät kerta kaikkiaan käsitä, että jatkuva mollaaminen ja demonisointi kasvattaa PS:n kannatusta?
Tätä ihmettelen itsekin. Perujen kannatus on oikeastaan aika hyvä mittari siitä, mihin suuntaan politiikkaa kannattaisi kehittää. Nyt jos demarit vaikka älyäisivät tämän ja siirtyisivät Tanskan demarien linjoille, kannatus nousisi 30:een prosentiin heti. Mutta kun ei.
Näinpä. Ei sen todellakaan tarvitse tarkoittaa, että jos on hallituksessa, niin silloin kansansuosio automaattisesti laskee ja oppositiossa nousee. Tanskan demareilla yli 30 % kannatus ja ylivoimaisina ykkösinä.
Suomen demarit jo kakkosena koronalisästä huolimatta, mikä on huono suoritus Marinilta. Ja onhan meillä istuva presidentti Niinistö, joka on huippusuosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on hommaforumin osasto saapunut palstalle tehtailemaan peukkuja. Varma trollin merkki on tuo kielikuva "en äänestä persuja, mutta heidän kohtelunsa on asiatonta".
En ole käynytkään hommafoorumilla, ja olen äänestänyt demareita. Puolueessa on vieläkin hyviä puolia, mutta Sanna Marinin jatkuva itsensä tyrkyttäminen sekä täysin kritiikitön suhtautuminen m muuttoon ja gettoutumiseen on saanut minut persujen kannalle. Sanokaa sitten vaikka trolliksi tai rölliksi.
Täh? Mitä tarkoittaa Sanna Marinin jatkuva itsensä tyrkyttäminen, täysin kritiikitön m muuttoon ja gettoutumiseen? Aikamoista peejauhantaa.
Tässä näkyy hyvin persuilumeininki. Uhriutuminen parasta retoriikkaa. Ja vielä kun on olevinaan "äijien" puolue niin ei kuitenkaan uskalla vastata sanoistaan ja teoistaan. Läpällä vaan mennään!
Haluan kiittää Jan Erolaa hyvän ystäväni Laarin puolesta. Kiitos Jan Erola.
Siinähän lässyttää ihraisia poskiaan. Jos minä tuollainen lihava syöttösika niin vaikenisin häpeästä.
Palstapersu kirjoitti:
Haluan kiittää Jan Erolaa hyvän ystäväni Laarin puolesta. Kiitos Jan Erola.
Laardi toimii laarin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Erola oli tosiaan vihaa täynnä tuossa puheenvuorossaan. Omituista, että hän jonkun Lauri Nurmen kirjan perusteella leimaa, jonka totuusarvo on hyvin kyseenalainen, kokonaisen puolueen tällaiseksi vihapuolueeksi.
Itse äänestän PS, eikä ole mitenkään vihainen, huolestunut kyllä olen näistä nuorisojengien tekemistä rikoksista sekä lähiöiden muuttumisesta Ruotsin malliin.
Noin paksun äijän kannattaisi olla kiihtymättä ettei tule infarktia.
Mitä sitten jos on ihmisvihaaja? Saa kai jokainen vihata sitä mitä itse haluaa. Vai pitäiskös kaikkien olla jotain humanistifilantrooppeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen itsekin. Perujen kannatus on oikeastaan aika hyvä mittari siitä, mihin suuntaan politiikkaa kannattaisi kehittää. Nyt jos demarit vaikka älyäisivät tämän ja siirtyisivät Tanskan demarien linjoille, kannatus nousisi 30:een prosentiin heti. Mutta kun ei.
Näinpä. Ei sen todellakaan tarvitse tarkoittaa, että jos on hallituksessa, niin silloin kansansuosio automaattisesti laskee ja oppositiossa nousee. Tanskan demareilla yli 30 % kannatus ja ylivoimaisina ykkösinä.
Suomen demarit jo kakkosena koronalisästä huolimatta, mikä on huono suoritus Marinilta. Ja onhan meillä istuva presidentti Niinistö, joka on huippusuosittu.
Tanskan pääministeri kertoi puolueen huolestuneen Ruotsin tilanteesta, siksi alkujaan kiristivät mm-politiikkaansa, meillä sen sijaan puhutaan mustaa valkoiseksi Ruotsin osalta.
Eerolan ulkomuoto ja esiintyminen kertoo jotain hänen kognitiivista kyvyistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki persut eivät yleä seuraa, joten aivan sama. Vaikka maksammekin yle-veroa, kummallista että tällä vastuullisen journalismin etiikalla neljäsosaa suomalaisista saa haukkua n@tseiksi veronmaksajien rahoilla.
Oletteko te nykyään jo niin lumihiutaleita, ettei natsiakaan saisi enää sanoa natsiksi? Olisivatko kansallissosialisti ja roturealisti arvollenne sopivia termejä?
Turha puhista vastaan, niin kauan kuin jokainen noita "arvoja" kannattaja äänestää aina tasan tarkkaan ylpeänä ja kovaan ääneen persuja, te olette juuri SE puolue.
Mistä sinä nuo arvot repäisit? Miten pihalla te silakat oikein olette?
Vierailija kirjoitti:
Taas on hommaforumin osasto saapunut palstalle tehtailemaan peukkuja. Varma trollin merkki on tuo kielikuva "en äänestä persuja, mutta heidän kohtelunsa on asiatonta".
Sanopa muuta :D. Kiva että saatiin siihenkin öyhöttäjäfoorumiin, eikun anteeksi, kirkkoslaavin sanakirjaan, valtion kassasta ruhtinaalliset tuet!
Erolan vaimohan on se miehiä vihaava äärifeministi jolla oli Ylellä tulta munille ohjelmakin. Ehkä Erola purkaa pahaa oloaan persuihin kun feministivaimo harjoittaa henkistä väkivaltaa kotona?
Siis missä tämä oli? Perjantain aamuteeveessä Eerola oli ihan kiltti..
En ole käynytkään hommafoorumilla, ja olen äänestänyt demareita. Puolueessa on vieläkin hyviä puolia, mutta Sanna Marinin jatkuva itsensä tyrkyttäminen sekä täysin kritiikitön suhtautuminen m muuttoon ja gettoutumiseen on saanut minut persujen kannalle. Sanokaa sitten vaikka trolliksi tai rölliksi.