Jan Erola haukkui eilen persut jälkiviisaissa
En ole koskaan äänestänyt persuja, enkä mitenkään kannata heitä. Mutta joku raja pitäisi olla miten persuja haukutaan. Jan Erolan vuodatus, ja suorastaan viha persuja kohtaan oli jotain sivistymätöntä. Jos haluaa, että persut eivät saa ääniä kuntavaaleissa, niin Erolan puhe lisäsi persujen kannatusta.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaako mielipidettäänkö ei saa sanoa, ettei persulle tule pahamieli?
Sanoi, että meni haukkuminen niin överiksi, että kääntyi jo itseään vastaan. Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa?
Toisinaan kyllä, tällä kertaa ei. Persut ovat perseestä ja syvältä sieltä! :)
Vähän ot mutta olen oikeasti havainnut elämässä että ne tyypit jotka sanovat vihaavansa ihmisiä ovatkin oikeasti niitä kaikista mukavampia tyyppejä.
Muistan joskus 90-luvulta kun Paavo Väyrystä lyötiin kuin vierasta sikaa, varsinkin Paavo Lipponen piti ihmisiä jotka äänestävät Väyrystä todella tyhminä. Miten kävi? Paavo Väyrynen oli äänikuningas vuoden 1996 EU-vaaleissa.
Samoin tulee käymään persujen suhteen. Mitä enemmän heitä haukutaan, sitä enemmän he saavat ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Viime eduskuntavaaleissa olin jo päättänyt, että en äänestä lainkaan. Mutta päivää ennen vaaleja kokoomuksen Jyrki Katainen, Alex Stubb, ja Petteri Orpo mainostivat että he haluavat olla ihmisvihaa vastaan. Tuo mainos oli osoitettu suoraan persuille. Sen jälkeen päätin äänestää persuja.
Tätä en koskaan käsitä eli että kun joku tohtii sanoa ääneen sen minkä kaikki tietävät niin joku äänestää sen vuoksi jotain ihan vain kostoksi. Lisäksi kostoksi kenelle? Itselleen tietenkin mutta se menee tälläisellä äänestäjällä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime eduskuntavaaleissa olin jo päättänyt, että en äänestä lainkaan. Mutta päivää ennen vaaleja kokoomuksen Jyrki Katainen, Alex Stubb, ja Petteri Orpo mainostivat että he haluavat olla ihmisvihaa vastaan. Tuo mainos oli osoitettu suoraan persuille. Sen jälkeen päätin äänestää persuja.
Tätä en koskaan käsitä eli että kun joku tohtii sanoa ääneen sen minkä kaikki tietävät niin joku äänestää sen vuoksi jotain ihan vain kostoksi. Lisäksi kostoksi kenelle? Itselleen tietenkin mutta se menee tälläisellä äänestäjällä ohi.
Suomalaisen luonteeseen kuuluu, että jos jotakin lyödään kuin vierasta sikaa, sitä pitää puolustaa.
Käyttäjä370599 kirjoitti:
En katsonut jälkiviisaita, mutta näin yleisellä tasolla en ymmärrä, miksi persuihin kaikkein vihamielisemmin suhtautuvat eivät kerta kaikkiaan käsitä, että jatkuva mollaaminen ja demonisointi kasvattaa PS:n kannatusta?
Jos he tietoisesti haluavat lisätä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis vihaat ihmisiä?
Joko olet lakannut hakkaamasta lapsiasi?
Lakkaan heti, kun persujen himoama lakimuutos raiskauksen sallimisesta avioliitossa tulee voimaan. Mieluummin sitä vaimoansa raiskaa kuin lapsiansa hakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen luonteeseen kuuluu, että jos jotakin lyödään kuin vierasta sikaa, sitä pitää puolustaa.
En ainakaan pystyis lyömään sikaa. Ne on ihania eläimiä.
Tuntuu kamalalta et syntyy sen takia et tulee syödyksi.
Melkoinen sika liian pienessä puvussa. Ajaa kyllä persujen asiaa, kiitos siitä.
Kaikki persut eivät yleä seuraa, joten aivan sama. Vaikka maksammekin yle-veroa, kummallista että tällä vastuullisen journalismin etiikalla neljäsosaa suomalaisista saa haukkua n@tseiksi veronmaksajien rahoilla.
Voi voi sentään. Palstan ps-kannattajat ovat itkeneet jo toista vuorokautta silmät päästään, kun Erola uskalsi arvostella heidän idoleitaan. Otan osaa! Not!
Tuo on rassismia ja vaalihäirintää. Persujen on kuulemma vaikea saada ehdokkaita vaaleihin koska ihmiset pelkäävät. Tähän on tultu.
TosiÄijjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis vihaat ihmisiä?
Lakkaan heti, kun persujen himoama lakimuutos raiskauksen sallimisesta avioliitossa tulee voimaan. Mieluummin sitä vaimoansa raiskaa kuin lapsiansa hakkaa?
Siis oikeastiko ajavat tällaista lakimuutosta?
Vierailija kirjoitti:
TosiÄijjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis vihaat ihmisiä?
Siis oikeastiko ajavat tällaista lakimuutosta?
Hankamäki vertadi kirjassaan puska- sekä avioliitossa tapahtuvaa r niin että jälkimmäinen olisi parempaa. Silakat tulkinneet asian kuten tuo edellinen kirjoittaja.
Äänestän yleensä demareita.
Ihmettelen persujen haukkumisessa sitä, että haukut kohdistuvat samalla suureen määrään suomalaisia ja demokraattiseen järjestelmään.
Erolan kommentit persuista olivat vain kirjanmyyntikampanjaa!
Olen joskus erehtynyt pitämään Erolaa mielenkiintoisena ja fiksuna persoonana, mutta nyt meni kyllä kommentit pahasti överiksi.
Pidin ennen Erolasta, mutta entinen terävyys on vaihtunut tylsyyteen.
Erola oli aivan pihalla säälittävä tyyppi, niin ja äänestän todellakin edelleenkin persuja
Sitten vaan puoleen sivuille mars lukemaan politiikkaohjelmia!
Itse pidän PS:ää ainoana puolueena joka on kiinnostunut keskiluokan pärjäämisestä (en edes viitsi käyttää sanaa "hyvinvointi", koska se tuntuu olevan varattu niille jotka elävät keskiluokan maksamilla tulonsiirroilla.) ja pitää asiaa esillä.