Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jan Erola haukkui eilen persut jälkiviisaissa

Vierailija
06.02.2021 |

En ole koskaan äänestänyt persuja, enkä mitenkään kannata heitä. Mutta joku raja pitäisi olla miten persuja haukutaan. Jan Erolan vuodatus, ja suorastaan viha persuja kohtaan oli jotain sivistymätöntä. Jos haluaa, että persut eivät saa ääniä kuntavaaleissa, niin Erolan puhe lisäsi persujen kannatusta.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on hommaforumin osasto saapunut palstalle tehtailemaan peukkuja. Varma trollin merkki on tuo kielikuva "en äänestä persuja, mutta heidän kohtelunsa on asiatonta".

On tosiaan läpinäkyvä trollaus.

Vierailija
102/104 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti sitä Jan Erolaa kun tuolla tavalla meni käyttämään sananvapauttaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaako mielipidettäänkö ei saa sanoa, ettei persulle tule pahamieli?

Sanoi, että meni haukkuminen niin överiksi, että kääntyi jo itseään vastaan. Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa?

Mikään määrä persujen haukkumista ei ole liikaa... Ovat kaiken loanheiton ihan itse ansainneet. Persut suck.

Vierailija
104/104 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut avasivat itse portit asiattomalle kielenkäytölle ja nyt kun joutuvat itse sen kohteeksi itkevät uhreina ympäri internetiä...  Vanha viisaus "Ei pidä aloittaa sitä mitä ei voi lopettaa." pätee tässäkin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi