Ei kannata loukkantua tai naureskella, jos joku vaihtaa paikkaa, kun viereen istuu maskiton
Olen itse riskiryhmää ja raskaana. Julkisissa ei ole maskipakkoa, mutta mulla ei myöskään ole pakkoa istua maskittoman vieressä. Jos maskiton ihminen viereeni istuu, en vaihda paikkaa osoittaakseni mieltäni tai siksi että olen hysteerinen, vaan siksi että suojaan itseäni ja syntymätöntä vauvaani. Jos itse tulee ilman maskia pieneen yhteiseen tilaan, on aika turha urputtaa, jos joku ei halua olla vieressäsi.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Maskittomilta ei saa toivoa maskin käyttöä tai edes turvavälien pitämistä, mutta riskiryhmäläisiä saa pilkata ja heille on kiva naureskella, jos haluavat suojata itseään?
Siltä vaikuttaa, vajaamielisiä kiusaajia, ei voi mitään kun ei heitä ole älyllä siunattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskittomilta ei saa toivoa maskin käyttöä tai edes turvavälien pitämistä, mutta riskiryhmäläisiä saa pilkata ja heille on kiva naureskella, jos haluavat suojata itseään?
Siltä vaikuttaa, vajaamielisiä kiusaajia, ei voi mitään kun ei heitä ole älyllä siunattu.
Suurin maskinkäyttäjäryhmä ei näytä olevan vanhat, monisairaat riskiryhmäläiset vaan "vastuulliset" nuoret naiset.
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin maskinkäyttäjäryhmä ei näytä olevan vanhat, monisairaat riskiryhmäläiset vaan "vastuulliset" nuoret naiset.
Totta, eniten maskia käyttävät ne joilla itsellään todennäköisesti ei koronasta ehdotonta hengenvaaraan ole.
Vierailija kirjoitti:
En edes tajua, miten joku kehtaa tulla julkisiin ilman maskia.
Koska maskin hyötyjä on liioiteltu rajusti. Siitä voi sinällään olla hyötyä, mutta nyt ihmiset kuvittelevat sen olevan maaginen taikakapistus, jolla virus ei leviäisi. Kyllä leviää, tämä on tutkittu asia. Maskiton ihminen ei levitä sen enempää mahdollista virusta kuin maskillinenkaan, varsinkaan kun ei puhu eikä laula ääneen.
Turvavälit ja käsien pesu ovat oleellisempia asioita pitää kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
On aivan sikamaista tulla ilman maskia julkiseen tilaan.
Toiset yrittävät maskilla suojata muita ja pysyä itsekin turvassa, näitä sikailijoita ei muut kiinnosta.
Maski ei suojaa sinua koronalta tai meitä muitakaan. Siitä nyt vain tehtiin se juttu, joka erottelee ihmiset hyviin ja pahoihin.
Lekuriini
46/47 |
klo 14:42 | 28.3.2021
Missä eristetty virus, missä hallituksen perustelut liikkumisrajoituksista, missä tieto siitä, montako suomalaista kuollut heti rokotteen jälkeen, miksi rokotteessa sama ainesosa kuin sikapiikissä, miksi hallitus kantaa yk agenda 2030 rintarinkulaa...missä missä missä
Aika moni maa jo luopuneet rajoitustoimista sen takia, että PCR-testi antaa 37-40 monistuskerralla melkein 100% väärän positiivisen. Missä ylikuolleisuus? Ettekö kansalaiset ymmärrä, että kaikki tieto tästä huijauksesta on jo saatavilla.
Koronarealistit sivustolla lääkäreiden mielipiteitä. Kohta on jo liian myöhäistä herätä....
Virusmuunnos on tämä rokote. Juoskaa piikkiä karkuun tai käykää katsomassa kuolleita vaers järjestelmästä cdc ylläpitää...
Ihan voisi jäädä pysyväksikin vaikka ei koronaa olisi. Ei ole kovin harvinaista että jonkun haiseva hengitys tai sylkipisarat ällöttää muutenkin. Estää ainakin isoimmat ällötykset.