Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin red flag jonka olet sivuuttanut?

Vierailija
12.01.2025 |

Mulla pahin on niin paha etten kehtaa sanoa, mutta toiseksi isoin red flag jonka jätin huomioimatta oli se kun mies aloitti JOKA tarinan: "Yks nainen jota deittasin/tapailin/duunailin..." Kävi ilmi että tyyppi oli player, ja minäkin hämäännyin sen kanssa.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin naista, josta aistin että hänellä todennäköisesti on jotain lievää mt-ongelmaisuutta, mutta olin siinä vaiheessa niin hullaantunut etten antanut sen häiritä. Nainen lopetti suhteen myöhemmin ja se otti koville. Noin vuotta myöhemmin huomasin sekä netissä että livenä, että kyseisellä naisella ei todellakaan ole kaikki hyvin. Loppujen lopuksi hyvä, että juttumme päättyi ennenkuin mitään siitä ehti muodostua mitään vakituisempaa.

Vierailija
2/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun kumppani suhteen alkuvaiheessa sanoi, ettei mun kannata tulla juuri silloin hänen luokseen, koska vatsani oli kipeänä enkä voinut sillä hetkellä sekstailla. Tuli todella olo, että olin miehelle vain seksiseuraa, enkä muuta. Olisi pitänyt tajuta tyypin luonne tuosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli paikalle tekoripsillä ja pellekynsilllä, lähdin heti pois.

Vierailija
4/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin aika pian, että mies joi liikaa.

Vierailija
5/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen käyttää puheessaan tai kirjoittaessaan englantia ja suomea sekaisin. Armahdus annetaan mikäli hän on ulkomaalainen eikä osaa vielä kunnolla suomea.

Vierailija
6/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isoin red flag" on kun jauhat tuota typerää anglismia!

Ole vaik kuin komee/nätti että sukat pyörii jalassa niin baaritiskille jäät!

Vierailija
7/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan pyöräilin neuvostoliiton suurlähetystön ohi keskustassa. Niillä oli aika iso red flag lipputangossa. 

Vierailija
8/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella narsistispsykopaattinen hymy. Eli suussa keskimmäinen kolmannes vaakasuora ja reunakolmannekset lähtevät jyrkästi ylöspäin. 

Vierailija
9/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sanat ja teot eivät kohdanneet. Hän sanoi olevansa uskollinen. Puoli vuotta hän jaksoi olla minuun ihastunut, mutta sitten koitti arki ja muut naiset. 

Vierailija
10/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli punainen lippu.

Vierailija
11/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen lippu 

Vierailija
12/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap 

Vierailija
13/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa kuvassa näytti siltä ettei ulkonäkö ole ykkösprioriteetti. Ei suuremmin haitannut minua, enemmänkin ehkä ihailin uskallusta laittaa tuollaisia kuvia profiiliin, muuten kuvat siis edustavia ja tyyppi vaikutti fiksulta ja ihanalta. Tuli ekoille treffeille likaisessa hupparissa ja pesemättömissä hiuksissa. Alkoi haitata ulkonäköön panostamattomuus. Jos ekaa kertaa nähdään, niin voisi edes suihkussakäymisen ja puhtaiden vaatteiden verran panostaa.

Vierailija
14/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ignoorasin sen kun tyyppi 'kosti' sen että mulla oli menkat silloin kun tavattiin tokan kerran ja menin hänen luokseen yöksi. Ekaks yöllä otti mut lusikkaan ja kouri, sit sanoi "hyvää yötä" ja vetäytyi pois (ilmeisesti tarkoitus oli 'kiusata' minua?). Seuraavana päivänä makoiltiin sängyssä ja hän jauhoi siitä että meinaa koko ajan vetää housut alas kun on kotona tottunut olemaan alasti. Mä sanoin että anna mennä, älä musta välitä. Sit kun se oli siinä nakkena, mun kyynärpää sipaisi sen vehjettä kun selitin jotain asiaa. Se oli silleen "AAA noniin koskit siihen, koske lisää" ja työnsi mun käden haaroihinsa. Mulla oli kuvottava olo ja menkkakivut joten otin käden pois. Se tungettiin takaisin ja otin pois, tungettiin takaisin ja otin pois. Sitten ajattelin että otan edes paremman asennon eli meen osittain miehen päälle. Hän työnsi mut pois ja nauroi "Turhauttaako??" Sanoin että ei oo fiilistä ja koen tilanteen ikävänä. Hän vaan torui "Ite alotit menkkas".

Silti hinguin ton ääliön kanssa naimisiin. Voi elämä.

Vierailija
15/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esti näköjään kysymyksen lukemisen mutta ei kälätyksen tarvetta.

P.S. Kuka nykyaikana käsittää baaritiskin ainoana parinmuodostuspaikkana?

Vierailija
16/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esti näköjään kysymyksen lukemisen mutta ei kälätyksen tarvetta.

P.S. Kuka nykyaikana käsittää baaritiskin ainoana parinmuodostuspaikkana?

Onnistuu se näille myös tanssilattialla, josta sitten siirrytään tauolle baaritiskin luo.

Vierailija
17/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan uskonnollisen(kristity), kunnolliselta tuntuvan naisen kanssa vaikka kaverit ja lähipiiri varoittelivat että ei kannata koska sen kunnollisen kuoren alla on jotain ihan muuta eli red flag tässä tapauksessa oli nuo varoittelut.

Nainen oli kamala raivoava sekopää joka kilahti ihan pienestä, käytti uskontoa aseenaan ja yritti sillä hyväksyttää että miksi tekee niin ja näin ja noin.

Vierailija
18/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppani alkoi eka tapaamisella puhua pahaa exästään. En valitettavasti tajunnut silloin heti, että lähes kaikki mitä hän kertoi exänsä tehneen oli hänen omia tekojaan.

Vierailija
19/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käytti minuun ns. kylmä-kuuma tekniikkaa. Ensin lirkutteli ja esitti kiinnostunutta ja sitten veti liinat kiinni ja taas uusiks. Myös ensimmäisen kerran kun juteltiin puhelimessa mulle tuli kammottava olo, ihan erilainen kuin viesteissä. Silti uin katiskaan ja maksan siitä yhä. Terveestä ihmisestä osastokuntoon. Että kannattaa niitä punalippuja vähän huomioida.

Vierailija
20/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei halunnut minun tapaavan kavereitaan, koska olisivat muka olleet kateellisia hänelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän