Moniko mies on kertonut sinulle rakastavansa sinua?
Ikäiseni kaveri kirjoitti Facebookiin että ei ole koskaan kuullut noita sanoja miehen suusta. Tylsää kun on niin tulin laskeneeksi, ja saldo on 11. Varsinaisia parisuhteita näistä kolme. Kaverien tai sukulaisten sanomisia en laskenut.
Voit kertoa myös ikäsi. Ja kyllä joo lapsellinen avaus mutta kuten kerroin on vähän tylsää.
N39
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään, ei edes oma isä.
T. Palstan naiset
Traumaattinen taustasi on mielenkiintoinen. Liittyykö heikkoon älykkyyteesi vai vähäisiin kykyihisi?
N
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi sanoa sanoilla?
Miksi ei?
Ei yksikään.
Uskon, että isäpuoleni rakasti minua, kun hän oli vanhus.
Kerroin seurustelukumppanilleni, että rakastin häntä. Oletin, että niin pitää sanoa, vaikka en puhunut totta.
Olen pitänyt ja välittänyt monista ihmisistä, mutta rakastanut vain sisartani ja hänen vanhinta poikaansa.
Aika reppana porukkaa täällä tuntuu roikkuvan.
Viisi. Olin kaikkien kanssa suhteessa. Rakastin myös heitä silloin. Lapseni isää rakastan edelleen ystävänä, vaikka erosimme 4 vuotta sitten. Noita muita en. Olen 38v
Enpäs muista, mutta monta niitä on :D Mielestäni rakastaminen on tärkeämpää itselle kuin muille. Siis että mies kokee itse rakastavansa minua kuin se että hän sanoisi sen minulle. Läpiä päähän puhuvia on niin paljon etten laita arvoa puheelle.
Yksi, aviomieheni, jonka kanssa ollaan tunnettu yli 12 v, muistaa sanoa vähintään joka toinen päivä, että rakastaa minua.
Kolme, joista yhden kanssa olin pitkässä parisuhteessa.
Kaksi muuta: toinen sanoi kulttuurinsa mukaisesti ja ehkä toinenkin, mutta hän todella tarkoittanut sitä.
Jänniä nämä jotka määrittelevät toisten rakkauden että "se ja se ei tiennyt mitä rakkaus oli!" Et voi toisten tunteista sdanoa noin. Miktä jos se oletkin sinä joka etä tiedä mitä mikäkin tunne on ?
Ei voi toisen puolesta määritellä heidän tuntemia tunteita, eikä sanalle rakkaus ole luotettavaa määritelmää olemassa., esim että jos rakastaa, ei tee sitä tai tätä, tai ei pahoita toisen mieltä. Jos rakkaudesta se oma käsitys on että vain sinä tiedät ja osaat kaikkien muidenkin puolesta luotettavasti määritellä rakkauden, niin ei kukaan voi koskaan vastata samalla tavalla, kun ne rakkauden avaimet ovat vain sinun kädessäsi.
Minua nainen sanoi rakastavansa ja minä myös häntä. Nainen kuitenkin toi jatkuvasti vihaisena ilmi tyytymättömyyttään minuun, kun taas minusta nainen oli mahtava kaikin puolin puutteineenkin. Kumpi lie sitten oikeasti rakasti vai rakastiko kumpikaan.
Yksi eli mieheni. Isäni tai veljet eivät koskaan.
12-vuotias poikani kyllä sanoi ihan vasta rakastavansa minua ja minä myös hänelle ❤️ Ollaan sanottu aiemminkin.
4. Näitä kaikkia olen itsekin rakastanut. N31.
Vierailija kirjoitti:
Jänniä nämä jotka määrittelevät toisten rakkauden että "se ja se ei tiennyt mitä rakkaus oli!" Et voi toisten tunteista sdanoa noin. Miktä jos se oletkin sinä joka etä tiedä mitä mikäkin tunne on ?
Ei voi toisen puolesta määritellä heidän tuntemia tunteita, eikä sanalle rakkaus ole luotettavaa määritelmää olemassa., esim että jos rakastaa, ei tee sitä tai tätä, tai ei pahoita toisen mieltä. Jos rakkaudesta se oma käsitys on että vain sinä tiedät ja osaat kaikkien muidenkin puolesta luotettavasti määritellä rakkauden, niin ei kukaan voi koskaan vastata samalla tavalla, kun ne rakkauden avaimet ovat vain sinun kädessäsi.
Kyllä varmasti sinultakin mielipide löytyy, onko esim. sellainen aitoa rakkautta että vanhempi ruoskii lapsensa perseen verille ja traumatisoi tämän eliniäksi, koska lastaan niin kovin rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti sinultakin mielipide löytyy, onko esim. sellainen aitoa rakkautta että vanhempi ruoskii lapsensa perseen verille ja traumatisoi tämän eliniäksi, koska lastaan niin kovin rakastaa.
Ketju koskee otsikonmukaista rakkautta, joten yritähän uudestaan.
Ei yksikään. Tavallaan surullista, sillä olen ollut naimisissa 20 vuotta. Tämä nyt ei ole rakkausavioliitto miehen puolelta, eikä enää minunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua nainen sanoi rakastavansa ja minä myös häntä. Nainen kuitenkin toi jatkuvasti vihaisena ilmi tyytymättömyyttään minuun, kun taas minusta nainen oli mahtava kaikin puolin puutteineenkin. Kumpi lie sitten oikeasti rakasti vai rakastiko kumpikaan.
Suhde siis päättyi, kun kirjoitat imperfektissä? Rakkaushan voi loppua, ei se tee tyhjäksi sitä, että aikaisemmin rakasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju koskee otsikonmukaista rakkautta, joten yritähän uudestaan.
Oli siis liian vaikea kysymys. Rakkaus on rakkautta. No entäpä sellainen, että mies vaikkapa vainoaa ja uhkaa viedä hengen kummaltakin, kun niin paljon rakastaa, olisiko se nyt vähän oikeammalla sektorilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde siis päättyi, kun kirjoitat imperfektissä? Rakkaushan voi loppua, ei se tee tyhjäksi sitä, että aikaisemmin rakasti.
Ei pitäisi hokea rakastavansa, ellei sitä oikeasti tarkoita.
4, mutta lasken vain 2, koska olen ollut heidän kanssaan parisuhteessa, ne 2 muuta ovat olleet jotain ihastusta vain.
Isä ei ole ikinä sanonut rakastavansa, mutta oletan niin. Ehkä yhden käden sormin laskettava määrä ihmisiä joista 2 tuntemattomia juoppoja kadulla. 3 kpl ei tiedä mitä on rakkaus. Nekin läheisriippuvaisia ja päihdeongelmaisia, eli kännihorinoita elämässä kuultu. Missään teoissa se ei ole näkynyt, pelkkää viinan puhetta tai etujen menettämisen pelkoa kun se on lausuttu.