Moniko mies on kertonut sinulle rakastavansa sinua?
Ikäiseni kaveri kirjoitti Facebookiin että ei ole koskaan kuullut noita sanoja miehen suusta. Tylsää kun on niin tulin laskeneeksi, ja saldo on 11. Varsinaisia parisuhteita näistä kolme. Kaverien tai sukulaisten sanomisia en laskenut.
Voit kertoa myös ikäsi. Ja kyllä joo lapsellinen avaus mutta kuten kerroin on vähän tylsää.
N39
Kommentit (84)
Yksi. Parisuhteita on ollut kolme (kyllä ne kaksi muutakin taisivat niin sanoa, mutta en usko, että olivat vakavissaan).
Ei yksikään. Enkä ole itsekään sanonut yhdellekään.
1
Epäilen, että ei edes tiennyt mitä rakkaus on, elin kyllä 20v hänen kanssaan ja perhettäkin kasvatettiin.
Muutama mutta eivät varmaankaan tosissaan. Jotain juoppohulluja mt-ongelmaisia yleensä jotka eivät tiedä mistään mitään mutta vahva maniapsykoosi päällänsä
Kolme. Yksikään ei sitä tarkoittanut.
Kiitos vastanneille! Iät myös kiinnostaa jos haluatte kertoa.
Siihen en muuten ota kantaa että olenko uskonut noita, kaikkia en todellakaan ja rakkaus on minulle iso asia. Ehkä kolmea näistä koen itse rakastaneeni takaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi. Parisuhteita on ollut kolme (kyllä ne kaksi muutakin taisivat niin sanoa, mutta en usko, että olivat vakavissaan).
Ai niin! Ja itse olen sanonut niin kuudelle! Olen ollut kovin ihastunut kuuteen henkilöön elämäni aikana (noista kolme ovat olleet niitä seurustelukumppaneitani ja kolme muuta ihastuksen kohteitani).
Ei yksikään onneksi. Ellei sitten isäni ole joskus sanonut.
m42
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään. Enkä ole itsekään sanonut yhdellekään.
Sama. N44
Ei yksikään, ei edes oma isä.
T. Palstan naiset
4 ja 3 heistä tarkoitti sitä. Itse sanoin kaikille neljälle ja tarkoitin sitä. Ikää 37.
Liikun hippipiireissä, niin rakkaudesta puhutaan aika laveasti, mutta jotain seksuaalisromanttista tarkoittaen, oikeastaan yksi. En osaa sanoa kuinka vahvasti, mutta tiedän, että oli tosissaan. Kaksi naista, kolmas varmaan olisi melkein voinut, mutten muista koskaan sanoneen. Lisäksi yksi oli tosi ihastunut, muttei muistaakseni käyttänyt tätä sanaa, enkä itse ollut kiinnostunut.
M33
Kolme, mutta kukaan ei tarkoittanut sitä. Enempi vähempi omistushaluista pakkomielteisyyttä se muistutti.
Ensimmäinen oli lukiokaverini poikaystävä, seuraava oma ensimmäinen poikaystäväni ja kolmas edellisen paras kaveri.
Useampi mies ja kaikki varmaankin sitä tarkoittaneet.
Useampi nainen ja ei heistä kukaan sitä oikeasti tarkoittanut
XD
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Muistelisin, että kolme.
Teiniaikojen nettituttupoikaystävä, jolla ei ollut rakkaudesta mitään käsitystä.
Teiniaikojen pelimiespoikaystävä, joka halusikin vain sitä.
Aviomieheni. Ainoa, joka minua koskaan on oikeasti rakastanut.