Moniko mies on kertonut sinulle rakastavansa sinua?
Ikäiseni kaveri kirjoitti Facebookiin että ei ole koskaan kuullut noita sanoja miehen suusta. Tylsää kun on niin tulin laskeneeksi, ja saldo on 11. Varsinaisia parisuhteita näistä kolme. Kaverien tai sukulaisten sanomisia en laskenut.
Voit kertoa myös ikäsi. Ja kyllä joo lapsellinen avaus mutta kuten kerroin on vähän tylsää.
N39
Kommentit (84)
Kaksi miestä. Ensimmäinen rakasti oikeasti, toinen särki sydämeni eikä tarkoittanut mitään mitä sanoi.
N42
Hmmm, kukaan ihminen ei ole ikinä sanonut minulle rakastavansa minua. Olen seurustellut vakavasti useamman kerran, ja asunut kaksi kertaa myös avoliitossa. Ihan normaalissa ja hyvässä perheessä vietin lapsuuteni.
Pakko myöntää, että näin jälkeenpäin ajatellen tällä on kyllä saattanut olla negatiivinen vaikutus itsetuntooni.
M40
Yksi. Menin vielä niin hämilleen rakkaudentunnustuksesta, että menin hiljaiseksi ja sanoin jotain "pitäiskö muuten keittää kahvia?" 😳
Myöhemmin ollaan naurettu tälle. Tämä mies on nykyään aviomieheni 💗
3 ja kaikki parisuhteessa, uskon että kaikki tarkoittaneet tätä myös. Itse sanonut kolmelle, mutta oikeasti rakastanut näistä vain 2. Ikää 29v.
Ainakin 10. Kihloissa 5 kertaa, naimisissa 3 kertaa. Miehet ei voi vastustaa mua 😂
Yksi, eli aviomieheni. Ja hän on ainoa, jolta oon halunnut sen lauseen kuulla.
Nyt kun kysyt niin nolla.
N47, useampi suhde ollut
Yksi. Aviomieheni. En ole pavlannut kenenkään muun miehen kanssa.
Isäni en muista koskaan sanoneen. Hän sairasteli ja menehtyi, kun olin 23v.
En muista kaksoisveljienikään sanoneen. Itselläni on sellainen perusvire, että rakkaita ovat, mutta en ole itsekään heille sanonut rakastavani heitä.
N 46
Nuorena kuulin sen liian usein, se oli kamalaa, koska en tuntenut samoin. En itse asiassa muista sanoivatko ekat poikaystävät noin, mutta kyllä he varmasti rakastivat, kun rakkauskirjeitäkin sain. Aviomieheni suusta kuulen sen lähes joka päivä. Ehkä yhteensä noin 10 miestä. Itse olen sanonut noin kahdelle miehelle, ensirakkaudelle ja aviomiehelleni. N53
Yksi mies ja silloinkin sönkötti humalassa asiasta. Ei varmaan yllätys että ero tuli alkoholin takia.
Et eipä oo rakkaudenosoituksia muuten keneltäkään kuulunut. Aika surullista.
1 on sanonut ja sanoo edelleen.
Mun mies❤️
Kirjaimellisesti noilla sanoilla yksi. Muilla sanoilla kaksi muuta.
Kaksi, ensimmäinen ja toinen aviomies. Olen 41.
Kaksi exääni. Molemmat varmasti tarkoittivat sitä ❤ Itse olen sanonut kolmelle. Se, jolta en saanut sanallista vastakaikua, ei ollut sanonut sitä muillekaan ja olin ensimmäinen, joka sanoi hänelle.
N 41
Yksi, nykyinen miesystäväni. Itse olen sanonut kahdelle, myös sille entiselle miesystävälle jolta en vastakaikua saanut.
N32
Kuusi. Oon 38-vuotias, ja yksi noista kundeista on siis oma veli joka on kertonut että olen hänelle rakas :)