Minkä asian suhteen sinulla ei riitä empatiaa? -peukutusketju
Monet ovat empaattisia, mutta joidenkin asioiden kohdalla empatiaa ei enää riitä. Mikä on sinulle tällainen asia. Peukku ylös, samaa mieltä. Peukku alas, eri mieltä. Yksi asia per viesti. Ap aloittaa.
Minulla ei riitä empatiaa heille, jotka ovat tietoisesti työttömänä ilman kunnon syytä. Eri asia, jos on joku sairaus tai vastaava, jonka vuoksi töihin ei kykene, mutta nämä "tuilla pystyy ihan hyvin elämään ja eikä huvita käydä töissä" -tyypit ei saa empatiaani.
Ap
Kommentit (167)
Asuu pysyvästi Suomessa mutta ei opettele suomea.
Ihmiset jotka hassaavat rahansa turhuuteen (esim hiusväriin, tekoripsiin ja -kynsiin, taruointeihin yms yms) ja sen jälkeen itkevät miten ei raha riitä lasten ruokaan.
Minulla ei riitä empatia niille, jotka aloittavat tietoisesti varatun kanssa suhteen ja sitten itkevät, kun se elämän mies/nainen ei ollutkaan loppuelämän kumppani.
Kun kaikki menee sen edelle, että on saatava itselle huumausaineita.
Minulla ei riitä empatiaa siihen, että vanhempi laittaa oma etunsa/halunsa lasten edun/halun edelle. Esim keskitytään kohtuuttoman paljon omaan nautintoon ja vapaa-aikaan lapsen kustannuksella. Enkä puhu nyt masentuneista ym äideistä, jotka oikeasti tarvitsevat lepoa ym selvitäkseen.
Hankkii lapsen mutta päihteet menee aina lapsen edelle.
Päihderiippuvaiset joilta on otettu lapset huostaan
Palstalle ilmaantuneen saamelaisvihan.
Kiusaajat,Olevinaan olevat rikkaat.Väkivaltaiset rikolliset
Narkit.
Kaikenlainen toisen elävän kidutus tarkoituksena vain tuottaa itselle hetkellistä mielihyvää.
Ihmiset, jotka eivät harrasta liikuntaa ainoastaan laiskuuden vuoksi ja sitten vuosien kuluttua valittavat kun ovat niin huonossa kunnossa eivätkä pysty mitään tekemään. Fysioterapiasta kieltäytyvät, odottavat vain lääkäreiltä ihmepillereitä jotka parantavat heidät ja omaisilta apua aivan kaikkeen.
Minulle ei riitä empatiaa siihen, että juodaan ensin lapsi/lapset lasten kotiin ja vielä asunto alta ja siihen päälle vielä varastetaan kaupasta. Ei riitä empatia.
Koiranomistajat, jotka ei ymmärrä, että toiset pelkäävät koiria (esim trauma lapsuudessa, josta paniikinomainen pelko jos koira lähestyy)
Eukot, jotka lässyttää, että se heidän koira on heidän vauveli ja tule mamin luo ja lässyn lässyn.
Minulla ei riitä empatiaa sellaisille lihaville, jotka vetävät kaksin käsin herkkuja ja roskaruokaa suuhunsa ja ihmettelevät miksi ovat lihavia, kun eivät syö koskaan mitään.
Ihmiset jotka noutavat katukoiria ulkomailta. Etenkin nyt pandemian aikana on hullua ottaa tartuntariski kulkukoirien pelastamisen takia.
Näitä olis vaikka kuinka paljon… :D Varmaa se isoin, ku se tuntuu olevan aika yleistä, on ku keskituloiset ja rikkaat uikuttaa, ku eivät saa tarpeeksi rahaa. Ei tarttis valittaa, jos luopuis niistä hienouksista, mut ku Sirpa ei voi luopuu HBO:sta, nii sit ollaa vaatimassa enemmä rahaa. Melko koomista tommonen. :D
Ihmiset jotka ostaa luotolla, osamaksulla ja velaksi ja sitten valittaa että ei ole enää varaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka noutavat katukoiria ulkomailta. Etenkin nyt pandemian aikana on hullua ottaa tartuntariski kulkukoirien pelastamisen takia.
Minuakin hämää tämä, mutta vähän eri sanoin.
Ihmetyttää, että pitää maksaa pitkä penni siitä, että saa jonkun luonnehäiriöisen koiran tänne, kaikki rokotukset, karanteenit ym. Ja kun sen yhden koiran ottaminen ei poista sitä koiraongelmaa siinä maassa, josta koira on haettu. Jää se sata koiraa sinne uikuttamaan koiratarhaan.
Koulu- ja työpaikkakiusaajat (termi turhan lievä siihen nähden, mitä moni joutuu koulussa tai töissä kokemaan)