Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka nukutte puolison kanssa eri huoneissa? Miksi?

Vierailija
05.02.2021 |

Nyt kun tytär muutti pois kotoa niin olen ehdottanut miehelle, että voisin siirtyä nukkumaan tyttären huoneeseen, koska pystyn nukkumaan paremmin yksin ja voin sitten selata tablettia ilman että se häiritsee miestä. Mies sanoi, että sitten loppuu varmaan viimeinenkin romantiikka, mutta ei kai sitä nukkuessa tarvita?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan hyvää yöunta niin paljon, että miehen on parempi kuorsata omassa huoneessaan.

Juuri näin meilläkin. Mies sitten kyllä on niin surullinen, kun hänellä on yöllä (!) yksinäistä, mutta itseäni jotenkin ärsyttää tällaisen pikku mielipahan vertaaminen siihen, että nukkuisin yöllä keskimäärin varmaan kaksi tuntia, kun heräisin kuorsaamiseen vähän väliä. Romantiikkaa harrastamme ennen nukahtamista, joten se ei siihen vaikuta sitä tai tätä.

Vierailija
22/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan kerrossängyissä eri huoneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin teillä sitten on sitä romantiikkaa? 

Valveilla ollessa.

No se sitten kannattaa ehkä sanoa sille miehelle. Jos hän ei ole itse huomannut. 

Vierailija
24/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kuorsaa niin että maalit katosta tippuu.Pitäisi olla kuulosuojain niin kova meteli on.

Sitten se piereminen.Kauhea pauke vaan käy.Haju on aivan karmea.

Vierailija
25/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä edes tavattu.

Vierailija
26/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ketään samaan sänkyyn nukkumaan. Hässiä voi missä vaan, mutta nukkua haluan rauhassa ilman että kukaan kuorsaa, piereskelee, potkii, möyhää tai kiehnää vieressä.

Vierailija
27/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme eri huoneissa, koska olen herkkäuninen ja mies kuorsaa kuin tukkijätkä. Näin on ollut kohta 20 vuotta. Se ksin määrään se ei ole vaikuttanut. Päinvastoin oikeastaan, kun nyt on kaksi huonetta, jossa voi sitä harrastaa! :D

Vierailija
28/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä arvostaa enemmän hyvää yöunta kun huonoa seksiä, kohta 40 vuotta oltu yhdessä. Eri huoneet ollu nyt kohta 10 vuotta. Minä tarvitsen pimeän hiljaisen nukahtamishetken ja se ei onnistu samassa huoneessa miehen kanssa joka alkaa kuorsata välittömästi kun menee sänkyyn. Hän sairastaa diabetestä ja ihon läpi ja hengityksestä lähtevä pistävä löyhkä haittaa myös minua. Kun nukumme eri huoneissa jäi jatkuva räkyttäminen ja riitely aamuisin pois. Nyt voin lukea sängyssä jos haluan, mies vaati 30 vuotta että ei saanut pitää yövaloa vaan piti alkaa heti nukkumaan kun sänkyyn meni. 

Vierailija
29/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valveilla ollessa.

No se sitten kannattaa ehkä sanoa sille miehelle. Jos hän ei ole itse huomannut. 

Kiitos, kyllä se on huomannut ja ihan tietoisesti on valittu niin, että seksiäkin harrastetaan silloin kun molemmat on hereillä. Se on kivempaa silleen.

Vierailija
30/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuorsaa niin kovaa, etten pysty nukkumaan vieressä. Mies myös unissaan potkii ja huitoo käsillään ja puhuu unissaan. Hän on 190 cm ja 120 kg, minä 149 cm ja 45 kg.

Arvaa miten hirveää on kun kesken yöllä mies nukkuessaan potkii hentoa naista 120 kg massalla???

Tai käsi levähtää naamaan??

En todellakaan nuku vieressä vaan eri huoneessa. Seksiä harrastetaan ennen nukkumaan menoa tai aamulla/päivällä viikonloppuisin. Lomalla sekstaillaan joka päivä.

Vierailija
31/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romantiikkaa on  muutoin yhdessä ollessa ja seksiä kun molemmille sopii. Ei meillä romantiikka ja seksi  nukkuessa onnistu, enemmän siitä nauttii kun molemmat on hereillä.

Vierailija
32/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkina muina aikoina paitsi nukkumaan mennessä. 

Vierailija
33/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen suhteen kaari teillä:

- Lapsi tulee ja seksi vähenee

- Lapsi muuttaa pois ja seksi loppuu

Älkää miehet menkö tähän lankaan.

Lapsi tulee ja seksi vähenee: Jos on koliikki tai ns. vaikea nukkuja jne. ja äiti on se, joka valvoo ja hoitaa, sekä tekee kaikki kotityöt eikä saa tarpeeksi unta, vähenee seksi ihan varmasti. 

Jos molemmat käyvät töissä ja kotitöitä ja lapsenhoitoa ei jotenkin jaeta, vaan kaikki jää taas naisen vastuulle, vähenee seksi tässäkin tapauksessa ihan varmasti.

Lapsi muuttaa kotoa pois ja seksi loppuu: Lapsella tuskin on mitään osuutta seksin loppumisessa. Syyt ovat ihan muualla.

Kuorsaaminen, erilainen unentarve, rauhaton yöuni ja tupakan ja/tai alkoholin löyhkä ajavat eri huoneisiin nukkumaan. Ei tarkoita välttämättä seksin loppumista, jos alkoholismia ei lasketa.

Vierailija
34/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu työviikot olohuoneessa, jotta minun ja nuorimman lapsemme uni ei hääriinny aikaisesta herätyksestä.

Itse voisin nukkua mieluusti aina näin, en näe mitään syytä sille miksi avioparin pitäisi nukkua vierekkäin. Minusta on ihanaa nukkua leveästi, vaikka poikittain.

Romantiikkaa ja seksiä meillä on usein, joten siihen ei nukkumisjärjestely vaikuta

Vierailija
35/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, päivällä tai illalla. Ei ole nukkuessa tapana hässiä 😁 me nukuttu melkein alusta asti eri huoneissa, mies nukkuu ikkuna auki enkä itse tykkää nukkua kylmässä. Seksiä 3-8 kertaa viikossa ja muu läheisyys siihen päälle.

Vierailija
36/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa nukutaan, koska viihdytään eri lämpötiloissa, toinen kuorsaa ja toinen on huonouninen. Paljon virkeämpiä näin ja jaksaa halustakin toista enemmän kuin silloin, kun vieressä nukuttiin. Välillä tulee kamala ikävä ja nukutaankin silloin samassa huoneessa. Tekee hyvää parisuhteelle. Molemmilla leveät hyvät sängyt huoneissaan. Hyvä uni on hyvän elämän perusta.

Vierailija
37/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttava, päälle 80v nainen sanoi miehensä kuoltua, että nyt saa vihdoin levätä. Olivat olleet 60 vuotta naimisissa ja mies oli vaatinut, että vaimo nukkuu vieressä, vaikka kuorsasi kuin mikäkin jyrä.

Surullista, kun nyt vasta saa nukkua univelkansa pois. Tuskin on jaksanut romantiikkaa, kun 60 vuotta oli valvonut yöt

Vierailija
38/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaajille suosittelen uniapnea-tutkimusta. -Ainakin meillä elämän- ja unenlaatu paranivat huomattavasti, kun toisen yöpöydälle tuli CPAP-laite.

Vierailija
39/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmilla tai toisella on nukkumiseen liittyviä ongelmia, on selvä että eri huoneissa nukkuminen voi parantaa asioita siltä osin.

Mutta kyllähän siinä läheisyys vähenee. Mikään ei ole parempaa kuin nukahtaa rakkaan syliin ja herätä siitä. Mieluiten ilman vaatteita. Ihokosketus on tärkeä ja parantava. Erittyy onnellisuushormoneja. En mielelläni haluaisi parisuhdetta jossa noin ei voisi tehdä. Mutta meitä on moneen junaan, onneksi.

Vierailija
40/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä seksiähän todella voi olla muulloinkin kuin silloin kun nukutaan. Mutta epäilys herää kun jokainen alleviivaa että meillä sitä on ja hyvää onkin ja on muuten paljon. Varmasti.