Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä Suomalaisilla rahaa on, esim. flow festareilla rahankäyttö

Vierailija
13.08.2023 |

IL haastatteli flow kävijöitä ja kysyi paljonko olet budjetoinut ruokiin ja juomiin ja vastaukset oli että menee sellaiset 100-300 euroa. Parin päivän flow lippu maksaa sellaiset 230e.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se festivaali jossa pussihousu soittaa tietokoneelta musiikkia ja liput maksaa 300?

Vierailija
2/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareihin satsataan nykyään paljon. Pieniä ja edullisempia festareita on koko ajan vähemmän ja megatapahtumat on entistä isompia ja kalliimpia ... ja niitä on vähemmän.

Isot artistit eivät nykyään edes tule Suomeen niin helposti kuin ennen. Mieluiten kuskaavat rekoilla tavarat ja Suomeen on hankala tuoda. Ennen Ukrainan sotaa artistit kävivät Venäjälläkin ja sieltä poikettiin vielä Suomeen ja takas Venäjälle kenties vielä jonnekkin esiintymään ja sieltä Baltian kautta keskiseen Eurooppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien suomalaisten oleteta olevan köyhiä. Laskin juuri, että kolme tuhatta meni kesä-heinäkuussa kaikenlaisiin kesä juttuihin:)

Vierailija
4/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ne määrittääkin suomalaisten varallisuuden. Miksi minulla ei ole rahaa muuhun kuin halvimpaan ruokaa pakollisiin laskuihin. Senttiäkään ei jää mihinkään arkielämästä poikkeavaan.

Vierailija
5/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvin pimein löytyy porukkaa, jotka tienaa yli 60 000 vuodessa. Joka kymmenes suomalainen tienaa sen verran. Pk-seudulla vielä useampi. Kyllä niillä on varaa pistää palamaan yhtenä viikonloppuna 500 euroa. Kaikki täällä ei ole köyhiä.

Vierailija
6/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini sukunimi oli Suomalainen. Hänellä oli paljon irtosuhteita. 

Vierailija
7/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän ne määrittääkin suomalaisten varallisuuden. Miksi minulla ei ole rahaa muuhun kuin halvimpaan ruokaa pakollisiin laskuihin. Senttiäkään ei jää mihinkään arkielämästä poikkeavaan.

Mitä veikkaat itse syyksi?

Flow on sellanen toimintatonnin kaivo helposti, jos oikein pitkän kaavan mukaan, niin 1500. Ja mä asun kilsan päässä pelimestoilta.

Vierailija
8/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilvin pimein löytyy porukkaa, jotka tienaa yli 60 000 vuodessa. Joka kymmenes suomalainen tienaa sen verran. Pk-seudulla vielä useampi. Kyllä niillä on varaa pistää palamaan yhtenä viikonloppuna 500 euroa. Kaikki täällä ei ole köyhiä.

Flow-porukasta vielä moni tätä double income no kids (DINK) -porukkaa, jotka asuu Helsingissä, joten yöpymiseen ei mene mitään. Siihen suhteutettuna Flow on itseasiassa helsinkiläisellä todella edullinen festari verrattuna, johonkin Ilosaareen tai Ruissiin, jossa festarinmatkoihin ja hotelliyöpymisiin voi mennä heittämällä 600-700 euroa itse festarin päälle.

Vierailija
9/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin että nuorilla neideillä on ura ja rahaa. Pk-seudulla firmoja ilmeisesti.

Vierailija
10/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:lla ei ole. Voi voi. Onneksi on netti ja keskustelupalstat.

Vierailija
11/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin oikein tuhlaat rahasi?

Vierailija
12/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisillä festareilla ei käy kuin hyväosaisia. Ei muilla ole varaa tuollaisia summia tuhlata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi