Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka nukutte puolison kanssa eri huoneissa? Miksi?

Vierailija
05.02.2021 |

Nyt kun tytär muutti pois kotoa niin olen ehdottanut miehelle, että voisin siirtyä nukkumaan tyttären huoneeseen, koska pystyn nukkumaan paremmin yksin ja voin sitten selata tablettia ilman että se häiritsee miestä. Mies sanoi, että sitten loppuu varmaan viimeinenkin romantiikka, mutta ei kai sitä nukkuessa tarvita?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisempaa nukkua eri huoneissa. Suhde pysyy myös jotenkin tuoreempana, ja niitä treffejä voi sopia toisen kammariin. Kumpikin saa sisustaa huoneensa mieleisekseen, ja siistimpänä pysyy huone, ja se on "asukista" itse kiinni kuinka järjestyksessä paikat pysyy.

Vierailija
42/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa niin kovin, että pakko nukkua eri kerroksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten mukavuudenhaluisia lylleröitä joistain ihmisistä tulee vanhemmiten! 

Sinä päivänä lähtee eropaperit vetämään kun mieheni haluaa että nukutaan eri huoneissa. Onneksi molemmat rakastetaan nukkua lusikassa, aivan samalla tavalla kuin 35 vuotta sitten tavatessammekin. 

T. N57

Vierailija
44/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa ja on vuorotyössä. Ei tulisi mitään jos samassa huoneessa pitäis nukkua! Näin mennyt jo lähes 30 vuotta.

Vierailija
45/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme eri huoneissa, koska itse luen sängyssä ja valo häiritsee miestä. Mies on aamuvirkku ja nousee kolistelemaan viideltä aamulla. Mies on kuin patteri, hohkaa hikistä kuumuutta ja haluaa nukkua viileässä. Minä taas palvelen ja haluan nukkua lämpimässä. Mies on myös levoton nukkuja ja pyörii ja heiluu ja kuorsaa . Herkkäunisena en saa nukuttua hänen vieressään. Seksiä kun on enemmän kun on levännyt ja vähemmän vttuuntunut mieheen.

Vierailija
46/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä päivänä lähtee eropaperit vetämään kun mieheni haluaa että nukutaan eri huoneissa. Onneksi molemmat rakastetaan nukkua lusikassa, aivan samalla tavalla kuin 35 vuotta sitten tavatessammekin. 

T. N57

Luitko otsikon?

Vierailija
47/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vanhanaikainen uskomus, että pariskuntien pitää nukkua samassa huoneessa. Maailma on täynnä turhia uskomuksia.

Näin on. En ole ikinä tykännyt nukkua samassa huoneessa.

Vierailija
48/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N57

Joo, onhan se ihan hirveää mukavuudenhalua haluta pitää terveydestään huolta ja nukkua hyvin.

Vierailija
49/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmilla tai toisella on nukkumiseen liittyviä ongelmia, on selvä että eri huoneissa nukkuminen voi parantaa asioita siltä osin.

Mutta kyllähän siinä läheisyys vähenee. Mikään ei ole parempaa kuin nukahtaa rakkaan syliin ja herätä siitä. Mieluiten ilman vaatteita. Ihokosketus on tärkeä ja parantava. Erittyy onnellisuushormoneja. En mielelläni haluaisi parisuhdetta jossa noin ei voisi tehdä. Mutta meitä on moneen junaan, onneksi.

Minusta taas tällaiset väittämät on höpöjä. Teemme kumpikin miehen kanssa yövuoroja, joten voi mennä viikko, että nukumme yksin. Vuorotyöntekijänä en ole koskaan ymmärtänyt tätä yhdessänukkumisen hehkutusta ja suhteen loppumista, jos ei saa joka ilta nukahtaa lusikkaan.

Se on ihan sama, milloin nukkuu ja missä, kunhan saa nukkua. Nukkuu sitten yöllä tai päivällä. Yhdessä tai yksin.

Naimisissa on oltu 36 vuotta ja hyvin on pärjätty näin

Vierailija
50/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nukumme eri asunnoissa.

Vierailija
51/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmilla tai toisella on nukkumiseen liittyviä ongelmia, on selvä että eri huoneissa nukkuminen voi parantaa asioita siltä osin.

Mutta kyllähän siinä läheisyys vähenee. Mikään ei ole parempaa kuin nukahtaa rakkaan syliin ja herätä siitä. Mieluiten ilman vaatteita. Ihokosketus on tärkeä ja parantava. Erittyy onnellisuushormoneja. En mielelläni haluaisi parisuhdetta jossa noin ei voisi tehdä. Mutta meitä on moneen junaan, onneksi.

Mulle mikään ei ole kamalampaa kun yrittää nukkua ihokosketuksessa. Joku tuplaleveä peittokin on ihan mahdoton ajatus. Onneksi miehellä samat ajatukset. Aika alkuvaiheessa yhteiseloa huomattiin että molemmille parempi kun nukutaan eri huoneissa, mm. siksi että mä nukun ehkä 4-5h yössä, mies 8-9, toinen on iltavirkku, toinen aamuvirkku, herkkäunisia molemmat ja mies haluaa monta astetta viileemmän huoneen kuin mä. 

Vierailija
52/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N57

Mielenkiintoinen suhde, kun muu aika vuorokaudesta ei merkkaa mitään vaan ero tulee, jos nukutaan eri huoneissa. Ei teilläkään kovin hyvin sitten lopulta mene. 

Vierailija
53/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies peittelee minut joka ilta sänkyyn 🥰 välillä jää kunnes nukahdan, jos ei heti tule uni. Eihän eri sängyssä nukkuminen aamu-ja iltahellimistä estä.

Vierailija
54/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä seksiähän todella voi olla muulloinkin kuin silloin kun nukutaan. Mutta epäilys herää kun jokainen alleviivaa että meillä sitä on ja hyvää onkin ja on muuten paljon. Varmasti.

Viivaa sen takia, kun lusikkanukkujat sitä ihmettelee että miten seksi jos nukkuu eri huoneissa. Aiempien kanssa nukkunut aina samassa sängyssä, nyt ensimmäinen mies ettei nukkumatoiveet tai unirytmin kohtaa yhtään (kylmä vs kuuma) ja nukutaan eri huoneissa. Neljä vuotta mennyt näin ja parasta seksiä ikinä, ja sitä on paljon! 😋🥰

Vierailija
55/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N57

Sattumalta mekin olemme olleet yhdessä 35 vuotta. Eikä nukuttu alunperinkään lusikassa tai samassa sängyssä. Pian sen huomasi, että kumpikin nukkuu ja lepäytyy paremmin kun saa nukkua yksin rauhassa ilman häiriötekijöitä.

Vierailija
56/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastamme seksiä, ja olemme romanttisia silloin kun olemme hereillä. Joten eri huoneissa nukkuminen tuskin vähentäisi kumpaakaan. Voi olla, että jopa lisäisi, ainakin romantiikkaa.

Kyllähän monet parit asuvat eri asunnoissa, ja silti suhde voi hyvin, on seksiä ja romantiikkaakin.

Vierailija
57/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies eläkkeellä ja kuorsaa. Vaimo töissä ja tarvitsee unta. Lapset muuttaneet omilleen.

Mikä sen onnellisempaa kuin nukkua eri huoneissa. Pääseehän sitä tarpeen  yllättäessä vierailulle.

Yhden tarinan mukaan erillään nukkuvilla puolisoilla oli sellainen viritys, että kun miehen teki mieli, hänellä oli pieni lehmänkello, jota hän kilisteli.

Kun vaimon teki mieli, hän meni miehen huoneen ovelle, että "olin kuulevinani täältä kellon kilinää".

Vierailija
58/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin mielelläni eri sängyissä mutta miesystävä suuttuu joka kerta kun siirryn sohvalle (joskus on univaikeuksia kun makkarissa on liian kuuma tai mies alkaa kuorsaamaan kun en itse ole vielä nukahtanut), en tiedä miten hänet saisi ymmärtämään että se ei ole mikään henkilökohtainen loukkaus vaan haluan vaan saada normaalisti unta... Olen koittanut monesti selittää mutta aina toistuu sama kiukuttelu aamulla jos hän herää sängystä yksin. Aargh.

Vierailija
59/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuun mun mielikuvitus naisystävän kansssa kuusysisssä ja oikein intohimoista litisevässä vesisängysssä kuin sähkökanit.

Vierailija
60/65 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsekästä vaatia toista viereen, kun itse nukkuu, jos se toinen ei saa siinä vieressä nukuttua.