Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri näkemykset parisuhteessa

Vierailija
05.02.2021 |

Mistä se johtuu, että nainen tuntuu useammin olevan tyytymätön asioihin suhteessa, kun taas miehen mielestä asiat rullailee ihan mukavasti? Enkä tarkoita mitään "mies ei hoida asioita" vaan naiset tuntuu ihan etsimällä etsivän epäkohtia. Sitten lopuksi ero tulee miehelle ihan yllätyksenä.

Kommentit (499)

Vierailija
281/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille parisuhteessa tuntuu olevan tärkeintä että saa olla rauhassa. Jostain syystä pitää olla nainen samassa taloudessa asumassa, mutta vuorovaikutus pitää minimoida. Itse taas näen että miehen läsnäolosta on niin paljon vaivaa että jotain tarvitaan että se on vaivan arvoista. Tai tarvitaan aika paljonkin.

Mies itse ei mielestään vaadi mitään, vaikka sotkee aivan järjettömästi, syö hirveän paljon ruokaa ja pyrkii määräilemään.

Minulle on tärkeää saada olla rauhassa, mutta kahdestaan.

Vierailija
282/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole muuta annettavaa miehille kuin se reikä ja kotityöt? 

Näin omien sanojenne mukaan 

Naiset haluavat miehen kanssa yhteistä aikaa ja yhteistä tekemistä, miehet tuntuvat tyytyvän vain siihen, että naiselta saa reikää ja kotitöiden tekemistä. Miehet eivät halua itse ehdottaa mitään tekemistä, koska ne on "sirkustemppuja" eivätkä he tykkää, jos nainen ehdottaa jotain, jonne miehet haluavat mennä kavereiden kanssa. Tällaista on tässä ketjussa mainittu.

Yksikään nainen ei rupea parisuhteeseen miehen kanssa, jos hän tietää jo alusta alkaen, että miehen motiivit yhteen muuttamiseen ovat vain reikä ja kotityöt. En kyllä keksi sitäkään, minkälaiselle miehelle nuo asiat riittävät.

Ja silti te ulisette omien miestenne olevan tällaisia? Kukahan on se syyllinen omaan tilanteeseenne? 

Minun mies haluaa viettää aikaa minunkin kanssa. Me jutellaan paljon muustakin kuin mitä tänään syödään ja käydäänkö huomenna kaupassa. Mikset kysy ketjun miesoletetuilta, miksi he ovat mieluummin kavereittensa kanssa mitä oman vaimon?

Eli tässä ketjussa te pieksette jotain mielikuvitus-olkiukko-miestänne sylki roiskuen?

Kannattaisikos pysyä ihan vaan niissä omissa kokemuksissanne? 

Sinä itse kysyit, että naisillako ei ole muuta annettavaa miehille kuin reikä ja kotityöt. Minä vastasin, mitä naiset yleensä parisuhteelta haluavat. Sen lisäksi olen ihmetellyt, kenelle miehelle nuo riittävät parisuhteen perustaksi.

Osaatko muuten kirjoittaa mitään muuta kuin kysymyslauseita? Sinun anti tähän keskusteluun jää aika köykäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset viihtyy hyvin yksinkin. Parisuhteen pitää olla todella hyvä, että se tuo jotain lisäarvoa naisen elämään.

Miksi sitten parisuhteessa se on yleensä nainen, joka haluaa tehdä juttuja yhdessä? Miehelle taas riittäisi että kumpikin puuhailee omiaan. Mies joutuu usein pakenemaan autotalliin tai muualle, että saa olla rauhassa.

Mikä parisuhde sellainen on, missä ei haluta tehdä mitään yhdessä toisen kanssa? Pelkkä kämppissuhde med sex. Kannattaa etsiä riittävän samanlainen kumppani, niin on yhteisiäkin kiinnostuksenkohteita. Niiden omien ohella.

Miksi ne tekemiset on aina naisten mielen mukaisia? 

Mennään ikeaan ja viikonloppuna kylpylään kasvohoitoihin? Monestiko sinä olet naisena ehdottanut miehille oktoberfesteille lähtöä tai moottoripyörämessuille? -eri 

Monestiko mies on ehdottanut ikean reissua? Ei miehen kuulu maata sohvalla ja odottaa että nainen ehdottaa miehelle kivoja juttuja. Miehen kuuluu ehdottaa itse. "Mutku sitte se suuttuu!!!"

Tämän takia minä en ole sopiva parisuhteeseen. Kiinnosta paskaakaan järjestellä jotain reissuja koko ajan. Jos löytyisi nainen, jonka mielestä olen kiinnostava ihmisenä, enkä matkanjärjestäjänä.

Miten se se sinun kiinnostava ihmisyytesi näkyy, jos et puhu, järjestele mitään tai tee mitään muutakaan puolisosi kanssa yhdessä. Mikä tarkalleen ottaen sinusta olisi sitä kiinnostavaa?

Vierailija
284/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset viihtyy hyvin yksinkin. Parisuhteen pitää olla todella hyvä, että se tuo jotain lisäarvoa naisen elämään.

Miksi sitten parisuhteessa se on yleensä nainen, joka haluaa tehdä juttuja yhdessä? Miehelle taas riittäisi että kumpikin puuhailee omiaan. Mies joutuu usein pakenemaan autotalliin tai muualle, että saa olla rauhassa.

Koska jos asioita ei tehdä yhdessä, miksi olla suhteessa? Miksi olla suhteessa, jos asioita tekee aina yksin?

Esimerkiksi mä rakastin sinkkuna puuhata kotona, hoitaa kukkiani, siivota ja istua sitten nauttimaan kauneudesta ympärillä. Nyt miehen tavarat rumentaa kotia ja television ääni rikkoo hiljaisuuden. Jos tuon lisäksi ei olisi niitä hyviä asioita, olisi vain ne haitat, jotka mies läsnäolollaan tuo, niin kyllä eroaisin.

Eli on vain sinun tapasi elää ja sisustaa. Eikä tässä ole mitään vikaa omasta mielestäsi? Miksi olet edes miehen kanssa yhdessä? Ai niin, lompakko. -eri 

Ei, kun mulla on mieheni kanssa mukavia yhteisiäkin harrastuksia, joiden vuoksi suhteessa kannattaa olla, vaikka mies tuokin elämääni tv:n melua ja rumia esineitä. Ja kyllä, se on subjektiivinen kokemus, että koen ne noin. Mutta juuri mun subjektiivinen kokemus merkkaa silloin, kun kyse on mun viihtymisestä ja tyytyväisyydestä (suhteeseen ja elämään). Parisuhde on aina vapaaehtoinen.

Naisilla on kummallinen tuo, että jotkut esineet ja äänet ovat niin ratkaisevia asioita. Kaiken pitäisi olla kuin jostain kuvastosta, joka heillä on päässään. Ihmiset ovat vain rekvisiittaa, joka pitää saada sopimaan siihen heidän näkymäänsä. Mies taas kiinnostuu naisesta itsestään ja ympäristö on täysin toissijainen asia.

Vierailija
285/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä parisuhde sellainen on, missä ei haluta tehdä mitään yhdessä toisen kanssa? Pelkkä kämppissuhde med sex. Kannattaa etsiä riittävän samanlainen kumppani, niin on yhteisiäkin kiinnostuksenkohteita. Niiden omien ohella.

Miksi ne tekemiset on aina naisten mielen mukaisia? 

Mennään ikeaan ja viikonloppuna kylpylään kasvohoitoihin? Monestiko sinä olet naisena ehdottanut miehille oktoberfesteille lähtöä tai moottoripyörämessuille? -eri 

Eli naisen pitää siis ehdottaa ja suunnitella nämäkin. Mikset sinä voisi miehenä ehdottaa jotain? Mikset halua tehdä mitään kumppanisi kanssa ja viettää hänen kanssaan aikaa?

Milloin miehen ehdotukset on kelvanneet naisille? Monestiko olet käynyt ikeassa vuoden sisään? 

Niin, ethän sinä tosiaan tiedä kun et ole ikinä uskaltanut ehdottaa. Ja kehtaat vielä katkeroitua.

Hitto, että on turhauttaavaa keskustella, kun suurin osa on naisia...Ärsyttää tämä kun mennään henkilökohtaisuuksiin ja kuvitelma siitä kun kerrotaan se mielipide luullaan, että toinen puhuu omasta henkilökohtaisesta elämästää. Pitänee vielä mainita, että olen eri, kun tätä tunnutaan pitävän chattina, jossa chattaillaan vain se yhden ihmisen kanssa.

Toki voi kertoa oman kokemukseni ihan viime viikonlopulta. Kysyin lähdetäänkö pilkille? Ei. No, jos minä menen? Et mene. Mitä sitten tehdään? En minä tiedä. Jos minä sitten menen? Mene. Ja söin ne paistin silakat yksinäni toisen nyrpistäessä nenäänsä vieressä. Seuraavan päivänä sain houkouteltua hänet kalastuskauppaan, kun lupasin viedä samalla syömään. Hän on varmaan ainoa nainen, joka näin toimii vai mitä naiset?

Heräsi kysymys että mihinhän sinä perustat mielipiteesi parisuhteista ja naisista niissä jos et omaan elämääsi? Ainoastaan sellainen voi perustaa nuo johonkin muuhun jolla ei ole omaa parisuhdetta ollut koskaan, saati naista.

Vierailija
286/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palaan itse alaoituksen otsikkoon: naisilla ja miehillä on erilaiset näkemykset parisuhteessa.

Naiset odottavat parisuhteelta lisäarvoa, hyvää keskustelua, läheisyyttä ja yhteistä tekemistä.

Mies odottaa parisuhteelta tilaa, jossa saa olla rauhassa.

Miksi se mies et sit voi elää rauhassa siellä omassa tilassaan eli sinkkuna omassa kodissaan? Onko syy oikeasti se että parisuhde alkaa vain siksi että mies haluaa jonkun tekemään kotityöt?

Kertoo kaiken teistä naisista, jos alatte suhteeseen jossa ainoa tehtävänne on kotityöt. 

Ja implikoit siis että yksikään mies ei tee ikinä mitään totitöitä, koskaan? Edes sinkkumiehet? 

Sinäkin muutat mieheltä toiselle siivoamaan? 

Vastaa siihen mitä kysytään. Jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa, niin miksi mies alkaa parisuhteeseen? Eihän se ole millään mittarilla rationaalista.

Vielä: MIKSI MIES ALKAA PARISUHTEESEEN?

Sinun mukaasi tekemään kotitöitä. Miksi helvetissä yksikään mies katselisi mätisäkkiä nurkassaan pelkkien kotitöiden takia? 

Voi raukkaa. Miten vakava lukihäiriö. Kokeillaan vielä. Miksi sinusta (SINUSTA = sinun mielestäsi) mies alkaa parisuhteeseen, jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa?

Kykenetkö?

En tiedä, miksi sinä olet sellaisen miehen itsellesi valinnut? 

Niin söötti 😘 Kun et vaan pysty.

Minä en ole sellaista valinnut. Aamulla käytiin laittamassa verkot ja ajeltiin jäällä kelkoilla, kohta mies menee pelaamaan pipolätkää ja illalla tehdään pitsat ja katsotaan jotain Netflixistä. Haluamme viettää aikaa yhdessä. Tiedän että sellainen ajatus on sinulle vieras, mutta me teemme toistemme elämästä parempaa.

Kuka tämä mies sitten on, mistä ketjussa räkytätte? 

Miksi teet kilometrilainauksia jos et edes lue mitä lainaat? 🤔 Tuolla ylhäällä se viesti on mihin liittyen olen esittänyt kysymyksiä.

Vierailija
287/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palaan itse alaoituksen otsikkoon: naisilla ja miehillä on erilaiset näkemykset parisuhteessa.

Naiset odottavat parisuhteelta lisäarvoa, hyvää keskustelua, läheisyyttä ja yhteistä tekemistä.

Miksi se mies et sit voi elää rauhassa siellä omassa tilassaan eli sinkkuna omassa kodissaan? Onko syy oikeasti se että parisuhde alkaa vain siksi että mies haluaa jonkun tekemään kotityöt?

Kertoo kaiken teistä naisista, jos alatte suhteeseen jossa ainoa tehtävänne on kotityöt. 

Ja implikoit siis että yksikään mies ei tee ikinä mitään totitöitä, koskaan? Edes sinkkumiehet? 

Vastaa siihen mitä kysytään. Jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa, niin miksi mies alkaa parisuhteeseen? Eihän se ole millään mittarilla rationaalista.

Sinun mukaasi tekemään kotitöitä. Miksi helvetissä yksikään mies katselisi mätisäkkiä nurkassaan pelkkien kotitöiden takia? 

Voi raukkaa. Miten vakava lukihäiriö. Kokeillaan vielä. Miksi sinusta (SINUSTA = sinun mielestäsi) mies alkaa parisuhteeseen, jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa?

Kykenetkö?

Nyt minuakin alkaa kiinnostaa, mikset osaa tai halua vastata ihan yksinkertaiseen kysymykseen? Kyseessä on vain sinun mielipide, ei mikään yksityisasia sinun elämästä.

Onko sinulla edes miestä, vai kenestä miehestä sinä tässä ketjussa oikein puhut ja jankkaat? 

Vierailija
288/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo naiset, näkeehän sen selvästi että nämä 'miehet' tässä keskustelussa on täysin jonneja. Miksi tuhlaatte aikaanne?

Huom, oletetut miehet.

Ps. Yhdessä ketjussa teille jo naureskellaan.

Vierailija
289/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo naiset, näkeehän sen selvästi että nämä 'miehet' tässä keskustelussa on täysin jonneja. Miksi tuhlaatte aikaanne?

Minulla on just nyt aikaa tuhlattavaksi asti.

Vierailija
290/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen erotarina on, että nainen on yrittänyt mahdollisesti vuosia muuttaa sitä tosiseukkaa, että esim. kotitalouden työnjako ei ole reilu tai makuuhuone ei tyydytä tms. Mies ei ole ottanut tätä kuuleviin korviinsa. Lopulta nainen hakee eroa. Jos miehet kuuntelisivat vaimojaan, niin ei ne erot yllätyksenä tulisi. 

Niin on tyypillinen erotarina. Kuunteleekos naiset miehiä ja eroavatko miehet tästä syystä? Niin.

Vierailija
291/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenetkö?

Nyt minuakin alkaa kiinnostaa, mikset osaa tai halua vastata ihan yksinkertaiseen kysymykseen? Kyseessä on vain sinun mielipide, ei mikään yksityisasia sinun elämästä.

Onko sinulla edes miestä, vai kenestä miehestä sinä tässä ketjussa oikein puhut ja jankkaat? 

Joku toinen on kysynyt tätä, joten lainasin tämän hänen kommentistaan. Minäkin haluaisin kuulla sinun mielipiteen tähän yleisluonteiseen asiaan, jossa ei puhuta kenestäkään tietystä ihmisestä.

Jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa, niin miksi mies alkaa parisuhteeseen?

Vierailija
292/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos asioita ei tehdä yhdessä, miksi olla suhteessa? Miksi olla suhteessa, jos asioita tekee aina yksin?

Esimerkiksi mä rakastin sinkkuna puuhata kotona, hoitaa kukkiani, siivota ja istua sitten nauttimaan kauneudesta ympärillä. Nyt miehen tavarat rumentaa kotia ja television ääni rikkoo hiljaisuuden. Jos tuon lisäksi ei olisi niitä hyviä asioita, olisi vain ne haitat, jotka mies läsnäolollaan tuo, niin kyllä eroaisin.

Eli on vain sinun tapasi elää ja sisustaa. Eikä tässä ole mitään vikaa omasta mielestäsi? Miksi olet edes miehen kanssa yhdessä? Ai niin, lompakko. -eri 

Ei, kun mulla on mieheni kanssa mukavia yhteisiäkin harrastuksia, joiden vuoksi suhteessa kannattaa olla, vaikka mies tuokin elämääni tv:n melua ja rumia esineitä. Ja kyllä, se on subjektiivinen kokemus, että koen ne noin. Mutta juuri mun subjektiivinen kokemus merkkaa silloin, kun kyse on mun viihtymisestä ja tyytyväisyydestä (suhteeseen ja elämään). Parisuhde on aina vapaaehtoinen.

Naisilla on kummallinen tuo, että jotkut esineet ja äänet ovat niin ratkaisevia asioita. Kaiken pitäisi olla kuin jostain kuvastosta, joka heillä on päässään. Ihmiset ovat vain rekvisiittaa, joka pitää saada sopimaan siihen heidän näkymäänsä. Mies taas kiinnostuu naisesta itsestään ja ympäristö on täysin toissijainen asia.

Mies tuntuu kiinnostuvan ilmaisesta siivoojasta ja patjasta.

Ja jos olet eri mieltä niin kuinka mies ilmaisee tämän että "hän on kiinnostunut naisesta itsestään" ? Miten se näkyy arjessa ja parisuhteessa? Käytännön esimerkkejä kiitos.

Vierailija
293/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen ruokkii trollia. En ymmärrä, miksi. Mutta eiköhän ylläpito ennen pitkää kyllästy ja poistaa koko ketjun, kun saa jatkuvasti asiattomaksi-ilmoituksia.

Vierailija
294/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan miehet nyt vaan on "yksinkertaisempia" hyvällä tavalla.

Monesti saattaa olla jokin tilanne, joka harmittaa molempia mutta mies ei edes muista sitä enää seuraavana päivänä ja asiat on taas hyvin, kun taas minä jään pyörittelemään, märehtimään ja analysoimaan asiaa päiväkausiksi tehden kärpäsestä härkäsen. Lopulta mies huomaa, että minua vaivaa jokin ja avaudun asiasta, jolloin puolisoni tyrmistyneenä vakuuttaa, ettei mitään huolta ole, ja lopulta minäkin pääsen asiasta yli.

Typerä kaava, jonka me molemmat tunnistamme mutta joka ei meillä ole ollut ongelma muuten kuin minun mielenterveydelleni, mutta näkisin silti tässä potentiaalia kriisiin monessa suhteessa. Etenkin, jos se mies ei huomaa ja tiedosta, että toista jää asiat kaivelemaan vaikka itse pääseekin niistä äkkiä yli. Tai jos se nainen ei saa sitä suutaan auki, itse en ainakaan saa jos toinen ei suoraan kysy.

Hyvä pointti. Minä olen törmännyt naisten kanssa tähän melkein jokaisessa suhteessa. Miehenä sitä jotenkin katsoo suhdetta aina kokonaisuutena, isossa kuvassa. Siinä ei mitkään pienet murheet heilauta tilannetta suuntaan tai toiseen, jos on muuten hyvä tausta suhteella. Sitä ei sitten aina huomaa että naista on jäänyt painamaan joku juttu, jonka itse on jo unohtanut.

Vierailija
295/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä v it tua? Itse juuri sanoit että naiset haluavat suhteelta keskustelua, läheisyyttä yms. ja miehet omaa rauhaa. Nyt yhtäkkiä naiset ovat niitä jotka ovat suhteessa vain kotitöiden vuoksi. Luetko omia kommenttejasi ennen lähettämistä? Aukenisi ehkä sullekin ettei niissä ole päätä eikä häntää.

Mitä sä öyhötät? Teidän mukaannehan te ette muuta teekään kuin kotitöitä. Aamusta iltaan ja yö vielä päälle. Eikö teidän ulinaisten pitäisi olla sinkkuina koska joudutte siivoamaan 24/7? 

Jospa nyt vain yrittäisit vastata kysymykseen. Miksi mies joka ei halua viettää aikaa naisensa kanssa haluaa olla tämän kanssa parisuhteessa?

Vierailija
296/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen erotarina on, että nainen on yrittänyt mahdollisesti vuosia muuttaa sitä tosiseukkaa, että esim. kotitalouden työnjako ei ole reilu tai makuuhuone ei tyydytä tms. Mies ei ole ottanut tätä kuuleviin korviinsa. Lopulta nainen hakee eroa. Jos miehet kuuntelisivat vaimojaan, niin ei ne erot yllätyksenä tulisi. 

Niin on tyypillinen erotarina. Kuunteleekos naiset miehiä ja eroavatko miehet tästä syystä? Niin.

Jostain syystä moni mies kärvistelee suhteissa, joissa ovat onnettomia. Miehen oma vastuu, jos ennemmin valitsee onnettoman tilanteen kuin sen, että voisi vapaasti etsiä mielekkäämmän parisuhteen. 

Vierailija
297/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenetkö?

Joku toinen on kysynyt tätä, joten lainasin tämän hänen kommentistaan. Minäkin haluaisin kuulla sinun mielipiteen tähän yleisluonteiseen asiaan, jossa ei puhuta kenestäkään tietystä ihmisestä.

Jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa, niin miksi mies alkaa parisuhteeseen?

Tuo mies on tiivistelmä miehistä, jotka eivät koskaan halua lähteä mihinkään eivätkä tehdä mitään vaimonsa/avokkinsa kanssa eivätkä halua puhua kotona mistään koska vaimolla/avokilla eli akalla on niin tyhmät jutut. Ja sellaisia miehiä riittää. Miksi he ovat parisuhteessa, jos he haluavat vain olla rauhassa omissa oloissaan 24/7 tai kaiken ajan työajan ulkopuolella?

Vierailija
298/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on just nyt aikaa tuhlattavaksi asti.

Tämäkin keskustelu olisi voinut olla mielenkiintoinen ellette olisi tuolla dialogillanne pilanneet sitä.

Vierailija
299/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä v it tua? Itse juuri sanoit että naiset haluavat suhteelta keskustelua, läheisyyttä yms. ja miehet omaa rauhaa. Nyt yhtäkkiä naiset ovat niitä jotka ovat suhteessa vain kotitöiden vuoksi. Luetko omia kommenttejasi ennen lähettämistä? Aukenisi ehkä sullekin ettei niissä ole päätä eikä häntää.

Mitä sä öyhötät? Teidän mukaannehan te ette muuta teekään kuin kotitöitä. Aamusta iltaan ja yö vielä päälle. Eikö teidän ulinaisten pitäisi olla sinkkuina koska joudutte siivoamaan 24/7? 

Jospa nyt vain yrittäisit vastata kysymykseen. Miksi mies joka ei halua viettää aikaa naisensa kanssa haluaa olla tämän kanssa parisuhteessa?

En halua luopua yhteisasumisesta ja arjen jakamisesta lapseni kanssa.

Vierailija
300/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua luopua yhteisasumisesta ja arjen jakamisesta lapseni kanssa.

Vastaus. Viimein. Kiitos 🏆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme