Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri näkemykset parisuhteessa

Vierailija
05.02.2021 |

Mistä se johtuu, että nainen tuntuu useammin olevan tyytymätön asioihin suhteessa, kun taas miehen mielestä asiat rullailee ihan mukavasti? Enkä tarkoita mitään "mies ei hoida asioita" vaan naiset tuntuu ihan etsimällä etsivän epäkohtia. Sitten lopuksi ero tulee miehelle ihan yllätyksenä.

Kommentit (499)

Vierailija
261/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotityöt tehdään tasan, siinä ei ole ongelmaa.

Henkinen yhteys ja romantiikka taas eivät miestä kiinnosta. Sitten ihmettelee, ettei makuukammarissa tapahdu ihanuuksia ja syyllistää asiasta.

En ymmärrä miksi haluaa suhteen. Ero kolkuttelee ovella.

Vierailija
262/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestrolli ei osaa lukea tai ei ainakaan ymmärrä mitä lukee? Laita viestinumeroilla esille tässä ketjussa olleet viestit joissa nainen kertoo tekevänsä kotitöitä vuorokauden ympäri.

Huom, oletettu mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks oon lesbo ಠ_ಠ

Et ole. Tympii aina yhtä paljon olettamus, että tämä olisi jotenkin helpompaa ja näissä suhteissa on vain sitä rakkautta, yhteistä tekemistä ja kaikki tehdään yhdessä, toinen ei sotke, jne...

No olen :D Kaikki naisystäväni ovat olleet siistejä ja huomaavaisia ihmisiä. Miehille tuntuu olevan vaikeaa sekä siivota että kommunikoida kuin normaali ihminen. :D 

Vierailija
264/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole muuta annettavaa miehille kuin se reikä ja kotityöt? 

Näin omien sanojenne mukaan 

Naiset haluavat miehen kanssa yhteistä aikaa ja yhteistä tekemistä, miehet tuntuvat tyytyvän vain siihen, että naiselta saa reikää ja kotitöiden tekemistä. Miehet eivät halua itse ehdottaa mitään tekemistä, koska ne on "sirkustemppuja" eivätkä he tykkää, jos nainen ehdottaa jotain, jonne miehet haluavat mennä kavereiden kanssa. Tällaista on tässä ketjussa mainittu.

Yksikään nainen ei rupea parisuhteeseen miehen kanssa, jos hän tietää jo alusta alkaen, että miehen motiivit yhteen muuttamiseen ovat vain reikä ja kotityöt. En kyllä keksi sitäkään, minkälaiselle miehelle nuo asiat riittävät.

Vierailija
265/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palaan itse alaoituksen otsikkoon: naisilla ja miehillä on erilaiset näkemykset parisuhteessa.

Naiset odottavat parisuhteelta lisäarvoa, hyvää keskustelua, läheisyyttä ja yhteistä tekemistä.

Mies odottaa parisuhteelta tilaa, jossa saa olla rauhassa.

Miksi se mies et sit voi elää rauhassa siellä omassa tilassaan eli sinkkuna omassa kodissaan? Onko syy oikeasti se että parisuhde alkaa vain siksi että mies haluaa jonkun tekemään kotityöt?

Kertoo kaiken teistä naisista, jos alatte suhteeseen jossa ainoa tehtävänne on kotityöt. 

Ja implikoit siis että yksikään mies ei tee ikinä mitään totitöitä, koskaan? Edes sinkkumiehet? 

Sinäkin muutat mieheltä toiselle siivoamaan? 

Siis mitä v it tua? Itse juuri sanoit että naiset haluavat suhteelta keskustelua, läheisyyttä yms. ja miehet omaa rauhaa. Nyt yhtäkkiä naiset ovat niitä jotka ovat suhteessa vain kotitöiden vuoksi. Luetko omia kommenttejasi ennen lähettämistä? Aukenisi ehkä sullekin ettei niissä ole päätä eikä häntää.

Mitä sä öyhötät? Teidän mukaannehan te ette muuta teekään kuin kotitöitä. Aamusta iltaan ja yö vielä päälle. Eikö teidän ulinaisten pitäisi olla sinkkuina koska joudutte siivoamaan 24/7? 

No minä en tosiaan siivoa ikinä, se on meillä miehen hommaa. 

Kenenkään tuskin tarvitsee tehdä kotitöitä 24/7. Mutta jos taloudessa asuu mies joka ei tee niitä lainkaan tai tekee hyvin vähän, ei ero voi tulla puskista kun nainen ymmärtää nostaa kytkintä ja siivota jatkossa vain omat jälkensä.

Eihän suurin osa teistä kotityö-uliskoista tee muuta kuin makaa palstalla aamusta iltaan.

Kai sinä elätät miestäsi, kun mies hoitaa kodin? Näinhän se menee naisten osalta? 

Miksi ihmeessä elättäisin? Mies elättää itse itsensä ja minä itseni. Mihin tämäkin taas liittyy? Miksi siirryt jatkuvasti asiasta kukkaruukkuun? Ei löydy mitään järkevää vastattavaa ilmeisesti.

Vierailija
266/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palaan itse alaoituksen otsikkoon: naisilla ja miehillä on erilaiset näkemykset parisuhteessa.

Naiset odottavat parisuhteelta lisäarvoa, hyvää keskustelua, läheisyyttä ja yhteistä tekemistä.

Miksi se mies et sit voi elää rauhassa siellä omassa tilassaan eli sinkkuna omassa kodissaan? Onko syy oikeasti se että parisuhde alkaa vain siksi että mies haluaa jonkun tekemään kotityöt?

Kertoo kaiken teistä naisista, jos alatte suhteeseen jossa ainoa tehtävänne on kotityöt. 

Ja implikoit siis että yksikään mies ei tee ikinä mitään totitöitä, koskaan? Edes sinkkumiehet? 

Vastaa siihen mitä kysytään. Jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa, niin miksi mies alkaa parisuhteeseen? Eihän se ole millään mittarilla rationaalista.

Vielä: MIKSI MIES ALKAA PARISUHTEESEEN?

Sinun mukaasi tekemään kotitöitä. Miksi helvetissä yksikään mies katselisi mätisäkkiä nurkassaan pelkkien kotitöiden takia? 

Voi raukkaa. Miten vakava lukihäiriö. Kokeillaan vielä. Miksi sinusta (SINUSTA = sinun mielestäsi) mies alkaa parisuhteeseen, jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa?

Kykenetkö?

Vierailija
267/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kotityöt tehdään tasan, siinä ei ole ongelmaa.

Henkinen yhteys ja romantiikka taas eivät miestä kiinnosta. Sitten ihmettelee, ettei makuukammarissa tapahdu ihanuuksia ja syyllistää asiasta.

En ymmärrä miksi haluaa suhteen. Ero kolkuttelee ovella.

Mitä sinä olet ikinä tehnyt miehesi eteen? Montako sirkusillallista avaruudessa olet järjestänyt? 

Lompakko on kuitenkin paksumpi, kun mies maksaa elämisestäsi, ja siksi ei ole kiire voimaantumaan yksin? 

Avaruudessa en ole järjestänyt, mutta ihan normaaliin sirkukseen olen vienyt. Motivaatio ei ole korkealla järjestää, kun mies tuntuu tulevan mukaan vain velvollisuudesta,eikä vastavuoroisesti keksi tekemistä.

Vierailija
268/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa siihen mitä kysytään. Jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa, niin miksi mies alkaa parisuhteeseen? Eihän se ole millään mittarilla rationaalista.

Sinun mukaasi tekemään kotitöitä. Miksi helvetissä yksikään mies katselisi mätisäkkiä nurkassaan pelkkien kotitöiden takia? 

Voi raukkaa. Miten vakava lukihäiriö. Kokeillaan vielä. Miksi sinusta (SINUSTA = sinun mielestäsi) mies alkaa parisuhteeseen, jos mies haluaa omaa tilaa ja olla rauhassa?

Kykenetkö?

MIKSI sinä lainaat ja levität naisvihaviestejä??? Miksi ruokit naisvihatrollia?

Vierailija
269/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttanee myös miten kokenut parisuhteissaolija ihminen on. Tietääkö yksilö paremmasta? Aiemmin olisin sanonut pitkän suhteeni olleen hyvä, muttaa sen jälkeen olen kokenut millainen oikeasti on hyvä parisuhde, millaista olla rakastunut ja millaista on hyvä seksielämä. Olisi pitänyt tuon muka hyvän suhteen päättyä paljon aiemmin, tosin jos niin olisi käynyt niin kaksi ihanaa lasta olisi jäänyt puuttumaan.  

Ei päde tämäkään aina. Minä olen jostain syystä vetänyt puoleeni vähän rikkoutuneita naisia, joiden edelliset miehet ovat olleet narsistisia tai muulla tavoin ikäviä, ei ole siis ollut ihan normaalia arkea. Aluksi sitten minun kanssani menee tosi hyvin ja ihmetellään että voiko olla näin helppoa ja kivaa, mutta lopulta nainen sitten lähtee minunkin luotani. Mitä olen sitten eron syitä saanut näistä irti, mikä on hyvin vähän, vaikuttaa siltä että ei sitten kuitenkaan osattu olla suhteessa jossa mies ei kurmota ja määrää tahtia joka asiassa. Kyllä välillä tuntuu, ettei voi voittaa vaikka miten päin olisi. Sitten taas kun tietää suhteita joissa on väkivaltaa, alkoholismia tai ties mitä paskaa ja ne silti kestävät vuodesta toiseen, niin kyllä sitä vähän katsoo kameraan että mikä on homman nimi. Mikä on se todellinen juttu, mikä saa naisen jäämään. Tietävätkö naiset sitä itsekään?

Vierailija
270/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset viihtyy hyvin yksinkin. Parisuhteen pitää olla todella hyvä, että se tuo jotain lisäarvoa naisen elämään.

Miksi sitten parisuhteessa se on yleensä nainen, joka haluaa tehdä juttuja yhdessä? Miehelle taas riittäisi että kumpikin puuhailee omiaan. Mies joutuu usein pakenemaan autotalliin tai muualle, että saa olla rauhassa.

Mikä parisuhde sellainen on, missä ei haluta tehdä mitään yhdessä toisen kanssa? Pelkkä kämppissuhde med sex. Kannattaa etsiä riittävän samanlainen kumppani, niin on yhteisiäkin kiinnostuksenkohteita. Niiden omien ohella.

Miksi ne tekemiset on aina naisten mielen mukaisia? 

Mennään ikeaan ja viikonloppuna kylpylään kasvohoitoihin? Monestiko sinä olet naisena ehdottanut miehille oktoberfesteille lähtöä tai moottoripyörämessuille? -eri 

N: Moottoripyörämessut on muuten parin viikon päästä.

M: Joo, täytyykin soitella Masalle ja Tonille minä päivänä ne pääsee käymään siellä.

N: Olis kyllä mahtava joskus mennä Oktoberfestille.

M: Riston ja Peran kanssa ollaan vähän puhuttu, että jos tehtäisiin yhdessä 40-vuotismatka sinne. 

Liian monen miehen mielestä naisen kanssa on hauskaa harrastaa seksiä ja kaikki muu hauskanpito tapahtuu miesten kanssa. 

Kannattaisi varmaan olla kiinnostavampi, kuin ne miehen kaverit. Peiliin et osaa sinäkään katsoa. 

Eikös se nyt kuitenkin niin päin mene, että jos miehen mielestä kaverit on huomattavasti kiinnostavampaa seuraa kuin kumppani, niin mies on silloin väärän ihmisen kanssa yhdessä? 

Niin, vika ei ole koskaan naisuhriraukkaparassa. Hohhoijaa. 

Nyt tää trolli paljasti jotain ajattelumaailmastaan. SYYLLINEN on aina löydyttävä. Ei kulta, ei tarvitse.

Asia on niin yksinkertainen silloin kun ollaan ihmisiä toisillemme, että jos miestä ei kiinnosta tehdä _mitään_ naisensa kanssa, niin silloin hänen on ihan turha ihmetellä jos nainen lähtee etsimään seuraa, jolle kokee paremmin kelpaavan. Ihmisinä haluamme kelvata ympäristöllemme.

Ei täsäs ole kyse siitä kumpi sukupuoli on paskempi ja parempi, vaan siitä, että kaikki halutaan hyväksyntää ja hyvää oloa siinä seurassa jossa olemme. Jos parisuhteen otinen osapuoli ei halua viettää aikaa toisen kanssa, niin onko hän silloin oikean ihmisen kanssa?

Haluaisin edelleen auttaa sinua.

Luuletko että yksikään mies haluaa neuvoja miesvihapalstan kahden sentin keittiöpsykologilta? 

Ohis, mutta millä jeesuksen logiikalla on naisen vika jos mies ei halua viettää tämän kanssa aikaa? Eli on siis naisen tehtävä muuttua miehelle mieluisaksi, ei suinkaan etsiä seuraa jonka kanssa toiveet ja ajatukset vapaa-ajan vietosta osuvat yksiin? Kuinka harhainen voi ihminen olla?

Ei nimenomaan niin millään. Mutta silti nainen päätyy valittamaan miksei miestä kiinnosta ja miksi sillä on omia menoja ja päivittelemään mitähän tässä nyt pitäisi tehdä. Sen sijaan että alkaisi elää omaa elämäänsä ja tekisi niitä kivoja juttujaan jonkun kaverin kanssa, hän alkaa älyttömästi järjestää ja sopia yhteisiä tekemisiä ja menoja, varaa matkoja ja joogaretriittejä ja raahaa sinne sen vastentahtoisen miehen. En ole koskaan ymmärtänyt tätä.

Eli sinusta parempi, että se nainen etsii itselleen sen toisen miehen, jonka kanssa voi elää itsensä näköistä elämää ja tehdä yhdessä juttuja? Kun juttu on, että nainen haluaa tehdä näitä miehensä kanssa. 

Vierailija
271/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenetkö?

En tiedä, miksi sinä olet sellaisen miehen itsellesi valinnut? 

Vierailija
272/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat miehen kanssa yhteistä aikaa ja yhteistä tekemistä, miehet tuntuvat tyytyvän vain siihen, että naiselta saa reikää ja kotitöiden tekemistä. Miehet eivät halua itse ehdottaa mitään tekemistä, koska ne on "sirkustemppuja" eivätkä he tykkää, jos nainen ehdottaa jotain, jonne miehet haluavat mennä kavereiden kanssa. Tällaista on tässä ketjussa mainittu.

Yksikään nainen ei rupea parisuhteeseen miehen kanssa, jos hän tietää jo alusta alkaen, että miehen motiivit yhteen muuttamiseen ovat vain reikä ja kotityöt. En kyllä keksi sitäkään, minkälaiselle miehelle nuo asiat riittävät.

Ja silti te ulisette omien miestenne olevan tällaisia? Kukahan on se syyllinen omaan tilanteeseenne? 

Minun mies haluaa viettää aikaa minunkin kanssa. Me jutellaan paljon muustakin kuin mitä tänään syödään ja käydäänkö huomenna kaupassa. Mikset kysy ketjun miesoletetuilta, miksi he ovat mieluummin kavereittensa kanssa mitä oman vaimon?

Vierailija
273/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenetkö?

MIKSI sinä lainaat ja levität naisvihaviestejä??? Miksi ruokit naisvihatrollia?

Rehellisesti sanottuna uli ilmiö kiinnostaa minua. Eilinen ketjuni jossa pyysin uleja kertomaan perhetaustoistaan ja naissuhteistaan poistettiin. Olisi hienoa tietää millaiset on uli pojan ja äidin, uli pojan ja siskojen, uli pojan ja mummon yms. suhteet? Ja millainen on ulin äidin ja isän suhde? Miten jakautui hoiva, vastuu, kotityöt yms. Kiehtovaa. Jostainhan tuo valtava naisviha ja katkeruus kumpuaa. Kuka kasvattaa ulin ja miten se saadaan aikaan? Kirjan runko olisi jo valmiina.

Vierailija
274/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti te ulisette omien miestenne olevan tällaisia? Kukahan on se syyllinen omaan tilanteeseenne? 

Minun mies haluaa viettää aikaa minunkin kanssa. Me jutellaan paljon muustakin kuin mitä tänään syödään ja käydäänkö huomenna kaupassa. Mikset kysy ketjun miesoletetuilta, miksi he ovat mieluummin kavereittensa kanssa mitä oman vaimon?

Eli tässä ketjussa te pieksette jotain mielikuvitus-olkiukko-miestänne sylki roiskuen?

Kannattaisikos pysyä ihan vaan niissä omissa kokemuksissanne? 

Vierailija
275/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä v it tua? Itse juuri sanoit että naiset haluavat suhteelta keskustelua, läheisyyttä yms. ja miehet omaa rauhaa. Nyt yhtäkkiä naiset ovat niitä jotka ovat suhteessa vain kotitöiden vuoksi. Luetko omia kommenttejasi ennen lähettämistä? Aukenisi ehkä sullekin ettei niissä ole päätä eikä häntää.

Mitä sä öyhötät? Teidän mukaannehan te ette muuta teekään kuin kotitöitä. Aamusta iltaan ja yö vielä päälle. Eikö teidän ulinaisten pitäisi olla sinkkuina koska joudutte siivoamaan 24/7? 

No minä en tosiaan siivoa ikinä, se on meillä miehen hommaa. 

Kenenkään tuskin tarvitsee tehdä kotitöitä 24/7. Mutta jos taloudessa asuu mies joka ei tee niitä lainkaan tai tekee hyvin vähän, ei ero voi tulla puskista kun nainen ymmärtää nostaa kytkintä ja siivota jatkossa vain omat jälkensä.

Eihän suurin osa teistä kotityö-uliskoista tee muuta kuin makaa palstalla aamusta iltaan.

Kai sinä elätät miestäsi, kun mies hoitaa kodin? Näinhän se menee naisten osalta? 

Miksi ihmeessä elättäisin? Mies elättää itse itsensä ja minä itseni. Mihin tämäkin taas liittyy? Miksi siirryt jatkuvasti asiasta kukkaruukkuun? Ei löydy mitään järkevää vastattavaa ilmeisesti.

Mitä sinä sitten teet kotonanne? räkytät miesvihapaskapalstalla? 

Mitä kaikkea kotona yleensä tehdään. Kirjoittelen gradua, leikitän kissaa, syön, juon, luen, palstailen, katson telkkaria, jumppaan. Taas pitää vaan kysyä että mihin tämäkin kysymys liittyi? Miksi sinua kiinnostaa tämä asia?

Vierailija
276/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenetkö?

Nyt minuakin alkaa kiinnostaa, mikset osaa tai halua vastata ihan yksinkertaiseen kysymykseen? Kyseessä on vain sinun mielipide, ei mikään yksityisasia sinun elämästä.

Vierailija
277/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo naiset, näkeehän sen selvästi että nämä 'miehet' tässä keskustelussa on täysin jonneja. Miksi tuhlaatte aikaanne?

Vierailija
278/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenetkö?

Niin söötti 😘 Kun et vaan pysty.

Minä en ole sellaista valinnut. Aamulla käytiin laittamassa verkot ja ajeltiin jäällä kelkoilla, kohta mies menee pelaamaan pipolätkää ja illalla tehdään pitsat ja katsotaan jotain Netflixistä. Haluamme viettää aikaa yhdessä. Tiedän että sellainen ajatus on sinulle vieras, mutta me teemme toistemme elämästä parempaa.

Vierailija
279/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Parisuhteen pitää olla todella hyvä, että tuo lisäarvoa". Mitä se tämäkin on tarkoittavinaan? Pitääkö miehen olla esim. joku varakas luksuskartanossa elelevä kuuluisuus ennenkuin tuo lisäarvoa?

Ei, vaan rakastava, hyvää seuraa ja seksiä tarjoava.

Kauheeta, jos parisuhteessa pitäisi koko ajan olla varpaillaan ”olenkohan tänään osoittanut tarpeeksi rakkauttani, sanoinko jo koskinko jo riittävästi, entä olinko viihdyttävä, h

Kerroinko hyviä juttuja, etten vain ollut liikaa ajatuksissani”

N52

Ei tietysti aina tarvitsella olla, mutta enemmän pitää pitkällä aikavälillä olla hyvää kuin huonoa. Kuka jaksaa pieruverkkareissa itsekseen möllöttävää kumppania, jota ei yhtään kiinnosta olla hyvää seuraa toiselle.

Toisaalta jos tuo ei miehelle kelpaa, niin hän on pinnallinen

Vierailija
280/499 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset viihtyy hyvin yksinkin. Parisuhteen pitää olla todella hyvä, että se tuo jotain lisäarvoa naisen elämään.

Miksi sitten parisuhteessa se on yleensä nainen, joka haluaa tehdä juttuja yhdessä? Miehelle taas riittäisi että kumpikin puuhailee omiaan. Mies joutuu usein pakenemaan autotalliin tai muualle, että saa olla rauhassa.

Mikä parisuhde sellainen on, missä ei haluta tehdä mitään yhdessä toisen kanssa? Pelkkä kämppissuhde med sex. Kannattaa etsiä riittävän samanlainen kumppani, niin on yhteisiäkin kiinnostuksenkohteita. Niiden omien ohella.

Miksi ne tekemiset on aina naisten mielen mukaisia? 

Mennään ikeaan ja viikonloppuna kylpylään kasvohoitoihin? Monestiko sinä olet naisena ehdottanut miehille oktoberfesteille lähtöä tai moottoripyörämessuille? -eri 

Monestiko mies on ehdottanut ikean reissua? Ei miehen kuulu maata sohvalla ja odottaa että nainen ehdottaa miehelle kivoja juttuja. Miehen kuuluu ehdottaa itse. "Mutku sitte se suuttuu!!!"

Tämän takia minä en ole sopiva parisuhteeseen. Kiinnosta paskaakaan järjestellä jotain reissuja koko ajan. Jos löytyisi nainen, jonka mielestä olen kiinnostava ihmisenä, enkä matkanjärjestäjänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi