Oikeasti pelottaa jos tuo rokotepassi tulee voimaan....
En ole rokotevastainen. Otan rokotteita enemmän kuin mielelläni. Silti, minusta on äärimmäisen huolestuttava suunta, jos eriävät mielipiteet (oli se sitten rokotteista tai muista seikoista) sulkee henkilön yhteiskunnan ulkopuolelle.
Jos näin voidaan tehdä, eikä kukaan näe ongelmaa, mikä takaa sen, että se jää tähän?
Kommentit (729)
Vierailija kirjoitti:
Herpes voi tarttua huulesta pi.lluun
Eli jos satunnaispanolla on huuliherpes se leviää alapäähäsi suuseksissä
Herpestä ei voi parantaa
Herpeksesi takia sinulle tehdään keisarinleikkaus
Ettei viaton lapsesi saisi saastuneesta alapäästäsi herpestä.
Herpekseen auttaa 2 metrin turvaväli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketehtaat vääristelee tutkimustuloksia, poliitikkoja, lääkäreitäja yliopistoja lahjotaan koko ajan, tutkimusasetelmat tehdään niin että saadaan haluttuja tuloksia ja ihmishenki ja terveys ei todellakaan merkitse lääkeyhtiöille mitään. Kun tulee ongelmia, haetaan vain toinen mielipide taholta joka on osannut manipuloida tuloksia paremmin ja taas hommat jatkuu. Ja tämä on arkipäivää lääketeollisuudessa. Jos hyvin käy rokote on täysin placebo, mutta valitettavasti kuolemista päätellen ei ole. Jotain pimitetään nyt.
Mitä tarkoittaa placebo? ap
Yleisesti suolaliuosta tai ei tee mitään, ei ole vaikutusta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Olen rokotemyönteinen, mutta tässä ollaan petaamassa rajoitusten ja kieltojen tulevaisuutta.
Pitää olla vaihtoehtoja. Kukin voi sitten itse valita, miten toimii ja mitä riskejä ottaa.
Koko ajan tulee uusia viruksia, joten ei ole kestävä tie luoda rajoitusviidakkoa.
Eihän rokotteen tai rokotepassin ottaminen mikään pakko ole. Kaikki rokottamattomat saavat edelleen elää vapaasti, ei heitä mihinkään vankilaan tai työleirille viedä.
Mutta ei millään ulkomaalla ole velvollisuutta ottaa rajojensa sisäpuolelle sellaista ihmistä, joka ei ole rokotuttanut itseään. Ei maasta toiseen matkustaminen ole mikään loukkaamaton ihmisoikeus, vaan jokainen maa voi valita, keitä se sinne haluaa. Sitä itsenäisyys tarkoittaa. En minäkään päästä kotiini ketä tahansa eikä toistaiseksi kukaan tapaamani ihminen ole olettanut, että hänellä on automaattinen pääsy kotiini.
Jokainen voi ihan itse miettiä, haluaako ottaa rokotteen ja siihen liittyvät etuudet, vai jättääkö rokotteen välistä kuten myös siihen liittyvät etuudet. Kyse on ihan samasta oikeuksien ja velvollisuuksien suhteen kuin plussakortin ottamisesta. Kauppa voi myydä jotain tavaroita alennuksella plussakortillisille, mutta ei sillä ole velvollisuutta tarjota alennusta kaikille asiakkaille. Jokainen voi ihan itse puntaroida tykönänsä, houkuttaako kaupan tarjoama diili vai ei. Jokainen voi myös valita, ottaako rokotteen vai ei, ja siihen liittyvät riskit ja mahdollisuudet.
Entä he, joilla on terveydellisiä esteitä rokotukselle?
Vaaditaan negatiivinen testi
Joka on maksullinen. Todella reilua, jos ei voi rokotetta terveydellisistä syistä ottaa ja siksi ulkomaille matkustaessaan joutuisi joka kerta maksamaan älyttömän kalliin testitodistuksen.
Lisäksi se rokotettu voi ihan yhtä hyvin viedä tartunnan mukanaan, vaikka itsellä ei oireita juuri olisikaan. Joten mikä järki?
Rokotettu EI normaalisti saa tartuntaa. On monia ihmisiä, jotka eivät voi matkustaa syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyse mielipiteen vapaudesta. Saahan sitä olla mitä mieltä tahansa, vaikka sitä että kaikki ihmiset pitäisi ampua. Mutta sitten kun siirrytään tekojen puolelle, niitä on aivan oikein rajoittaa. Jos joku haluaa levittää vaarallista tautia, on ihan oikein rajoittaa hänen mahdollisuuksiaan tehdä niin, vaikka toki hän saa olla mitä mieltä haluaa.
Mieluitenhan kaikki jättäisivät itse ottamatta rokotteen ja odottaisivat muiden rokotuksista tulevaa laumasuojaa suojaamaan itseäänkin. Mutta sen lisäksi että käytännössä tämä on mahdotonta, se on myös niin itsekäs ja pelkurimainen toimintatapa, että se vaatii ihan omanlaista mielenlaatua.
Valitettavasti se ei vaadi mitään.
Maailma on täynnä uskovaisia ihmisiä
Siihen ei tarvita kuin uskovaiset vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyse mielipiteen vapaudesta. Saahan sitä olla mitä mieltä tahansa, vaikka sitä että kaikki ihmiset pitäisi ampua. Mutta sitten kun siirrytään tekojen puolelle, niitä on aivan oikein rajoittaa. Jos joku haluaa levittää vaarallista tautia, on ihan oikein rajoittaa hänen mahdollisuuksiaan tehdä niin, vaikka toki hän saa olla mitä mieltä haluaa.
Mieluitenhan kaikki jättäisivät itse ottamatta rokotteen ja odottaisivat muiden rokotuksista tulevaa laumasuojaa suojaamaan itseäänkin. Mutta sen lisäksi että käytännössä tämä on mahdotonta, se on myös niin itsekäs ja pelkurimainen toimintatapa, että se vaatii ihan omanlaista mielenlaatua.
Korona ei ole vaarallinen tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Olen rokotemyönteinen, mutta tässä ollaan petaamassa rajoitusten ja kieltojen tulevaisuutta.
Pitää olla vaihtoehtoja. Kukin voi sitten itse valita, miten toimii ja mitä riskejä ottaa.
Koko ajan tulee uusia viruksia, joten ei ole kestävä tie luoda rajoitusviidakkoa.
Eihän rokotteen tai rokotepassin ottaminen mikään pakko ole. Kaikki rokottamattomat saavat edelleen elää vapaasti, ei heitä mihinkään vankilaan tai työleirille viedä.
Mutta ei millään ulkomaalla ole velvollisuutta ottaa rajojensa sisäpuolelle sellaista ihmistä, joka ei ole rokotuttanut itseään. Ei maasta toiseen matkustaminen ole mikään loukkaamaton ihmisoikeus, vaan jokainen maa voi valita, keitä se sinne haluaa. Sitä itsenäisyys tarkoittaa. En minäkään päästä kotiini ketä tahansa eikä toistaiseksi kukaan tapaamani ihminen ole olettanut, että hänellä on automaattinen pääsy kotiini.
Jokainen voi ihan itse miettiä, haluaako ottaa rokotteen ja siihen liittyvät etuudet, vai jättääkö rokotteen välistä kuten myös siihen liittyvät etuudet. Kyse on ihan samasta oikeuksien ja velvollisuuksien suhteen kuin plussakortin ottamisesta. Kauppa voi myydä jotain tavaroita alennuksella plussakortillisille, mutta ei sillä ole velvollisuutta tarjota alennusta kaikille asiakkaille. Jokainen voi ihan itse puntaroida tykönänsä, houkuttaako kaupan tarjoama diili vai ei. Jokainen voi myös valita, ottaako rokotteen vai ei, ja siihen liittyvät riskit ja mahdollisuudet.
Joka on maksullinen. Todella reilua, jos ei voi rokotetta terveydellisistä syistä ottaa ja siksi ulkomaille matkustaessaan joutuisi joka kerta maksamaan älyttömän kalliin testitodistuksen.
Lisäksi se rokotettu voi ihan yhtä hyvin viedä tartunnan mukanaan, vaikka itsellä ei oireita juuri olisikaan. Joten mikä järki?Rokotettu EI normaalisti saa tartuntaa. On monia ihmisiä, jotka eivät voi matkustaa syystä tai toisesta.
Voisiko tyhmyyttä vastaan kehittää rokotteen?
Matkustamisen ymmärrän mutta jos ei hemmetti vieköön festareille pääse, niin..
Onhan joihinkin maihin vaatimus rokotteista muutenkin, miksei sitten koronarokotteesta? Jos et halua rokotetta, et matkusta maihin, jotka eivät päästä maahan ilman rokotetta. Yksinkertaista.
Täällä prorokote myyntitiimi haluaa rajoittaa terveiden ihmisten liikkumista ja harjoittavat heidän leimaamista. Jo nyt osoittaa kuinka ihmisoikeusvastainen tuollainen passi on. Jo nyt tässä keskustelussa harjoitetaan syrjintää sekä leimaamista, ennen kuin passi on edes voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi se rokotettu voi ihan yhtä hyvin viedä tartunnan mukanaan, vaikka itsellä ei oireita juuri olisikaan. Joten mikä järki?Rokotettu EI normaalisti saa tartuntaa. On monia ihmisiä, jotka eivät voi matkustaa syystä tai toisesta.
Voisiko tyhmyyttä vastaan kehittää rokotteen?
vaikka moinen olisi mahdollista..niin parempi ettei..
tyhmä tyytyy osaansa ja uskoo että sen elämällä on joku suurempi universaali merkitys
Vierailija kirjoitti:
Herpes voi tarttua huulesta pi.lluun
Eli jos satunnaispanolla on huuliherpes se leviää alapäähäsi suuseksissä
Herpestä ei voi parantaa
Herpeksesi takia sinulle tehdään keisarinleikkaus
Ettei viaton lapsesi saisi saastuneesta alapäästäsi herpestä.
Valehtelet
suuherpes ja alapääherpes ovat eri tauteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketehtaat vääristelee tutkimustuloksia, poliitikkoja, lääkäreitäja yliopistoja lahjotaan koko ajan, tutkimusasetelmat tehdään niin että saadaan haluttuja tuloksia ja ihmishenki ja terveys ei todellakaan merkitse lääkeyhtiöille mitään. Kun tulee ongelmia, haetaan vain toinen mielipide taholta joka on osannut manipuloida tuloksia paremmin ja taas hommat jatkuu. Ja tämä on arkipäivää lääketeollisuudessa. Jos hyvin käy rokote on täysin placebo, mutta valitettavasti kuolemista päätellen ei ole. Jotain pimitetään nyt.
Kerro oi viisas...
Oletko saanut YHTÄÄN rokotusta..edes vauvana?
Kuule. Tämä on yleistä tietoa jonka myös rikoksia tehneet lääkeyhtiöt myöntää koska eivät sitä voi laajojen todisteiden takia kieltääkään ja tämä on tiedetty kymmeniä vuosia. Näistä menettelyistä käydään jatkuvasti oikeudenkäyntejä. Nämä on faktoja joita ei voi kieltää.
Onhan noista vastaavia rajoituksia jo nykyisellään vaikka kuinka paljon, ilman että yhteiskunta on niistä miksikään Orwell-landiaksi muuttunut.
Jos haluaa ajaa autoa, tarvitsee ajokortin, jos haluaa kantaa asetta, tarvitsee aseenkantoluvan yms yms.
Ravintolatyössä edellytetään hygieniapassia.
Palomieheltä edellytetään loistavaa fyysistä kuntoa.
Minulle ei ole ihan auennut, että mikä tuossa rokotepassissa on se dystooppinen puoli.
Vai onko olennainen ero siinä, että antivaxxerit ovat saaneet iskostettua ihmisten takaraivoon niin vahvasti sen, että rokotteissa ajatuksia muokkaavia mikrosiruja tai Soroksen DNA:nta, että ne ovat jotenkin eri asemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona ei ole vaarallinen tauti.
HS valehtelee intian korona kuolemista
Raamattu on totta
Olen uskossa, mutta en ole lukenut raamattua.
Kirkon seinillä on kuvia Jeesuksesta
Ap, huolestuttaako sinua normaali passi? Tuohan melkein sama homma, käyt läpi tietyn prosessin päästäksesi matkustamaan. Hankit oikeuden rajan ylitykseen.
Itse en näe minkäänlaisessa passissa pelon aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noista vastaavia rajoituksia jo nykyisellään vaikka kuinka paljon, ilman että yhteiskunta on niistä miksikään Orwell-landiaksi muuttunut.
Jos haluaa ajaa autoa, tarvitsee ajokortin, jos haluaa kantaa asetta, tarvitsee aseenkantoluvan yms yms.
Minulle ei ole ihan auennut, että mikä tuossa rokotepassissa on se dystooppinen puoli.
Vai onko olennainen ero siinä, että antivaxxerit ovat saaneet iskostettua ihmisten takaraivoon niin vahvasti sen, että rokotteissa ajatuksia muokkaavia mikrosiruja tai Soroksen DNA:nta, että ne ovat jotenkin eri asemassa?
Nauti keskustelusta..
tässä näet miten prisma kansa ajattelee
Älykkäät/ja /tai kauniit selviytyvät sivistyneistön joukkoon..mutta täällä rehottavat rikkaruohot.
Suuri enemmistö joka ei äännestä kertoo täällä miten homma hoituu
Vierailija kirjoitti:
Ap, huolestuttaako sinua normaali passi? Tuohan melkein sama homma, käyt läpi tietyn prosessin päästäksesi matkustamaan. Hankit oikeuden rajan ylitykseen.
Itse en näe minkäänlaisessa passissa pelon aihetta.
Ei ap matkusta..paitsi ehkä tallinnaan ilmaisristeilyllä.
Ei ap ole huolissaan..siihen tarvitaan normi älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Asia on täysin eri, terveen ihmisen tulisi ottaa rokote pakosta ihanteesi haisee.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pelätäkin. Kyllähän tuo koronarokotustodistus väistämättä johtaa siihen, että rokottamattomilta viedään kansalaisoikeudet, heidän ulko-ovensa hitsataan kiinni kuten Kiinassa ja heidän annetaan nääntyä nälkään omaan kotiinsa (sen jälkeen hallitus ottaa kiinteistön haltuunsa). Tai sitten he voivat valita uudelleenkoulutusleirin Sodankylän takamailla, jossa heidät laitetaan raatamaan maan alle kobolttikaivokseen karmeisiin työoloihin ja ilman ihmisarvoa. Näin on tosi.
Olisi aivan oikein tautien levittäjille.