Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti pelottaa jos tuo rokotepassi tulee voimaan....

Vierailija
04.02.2021 |

En ole rokotevastainen. Otan rokotteita enemmän kuin mielelläni. Silti, minusta on äärimmäisen huolestuttava suunta, jos eriävät mielipiteet (oli se sitten rokotteista tai muista seikoista) sulkee henkilön yhteiskunnan ulkopuolelle.

Jos näin voidaan tehdä, eikä kukaan näe ongelmaa, mikä takaa sen, että se jää tähän?

Kommentit (729)

Vierailija
101/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikassa "sovereign citicen" huijaukseen hösähtäneet on sitä mieltä ettei ne tarvii ajokorttia. Poliisit sitten niitä pidättää rikkomalla sivulasin ja vetämällä ne ulos autosta kun eivät itse suostu sieltä tulemaan. Diktatuuria ja eriävän mielipiteen sortoa?

Vierailija
102/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas ihmisvastaista porukkaa nämä rokotushullut. 

Palstan vastenmielisimmät kommentit heiltä, joka on jo saavutus. Suoraan toivovat kanssaihmisilleen tuskallista kuolemaa, ilman minkäänlaista häpeää toiminnastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Olen rokotemyönteinen, mutta tässä ollaan petaamassa rajoitusten ja kieltojen tulevaisuutta.

Pitää olla vaihtoehtoja. Kukin voi sitten itse valita, miten toimii ja mitä riskejä ottaa.

Koko ajan tulee uusia viruksia, joten ei ole kestävä tie luoda rajoitusviidakkoa.

Eihän rokotteen tai rokotepassin ottaminen mikään pakko ole. Kaikki rokottamattomat saavat edelleen elää vapaasti, ei heitä mihinkään vankilaan tai työleirille viedä.

Mutta ei millään ulkomaalla ole velvollisuutta ottaa rajojensa sisäpuolelle sellaista ihmistä, joka ei ole rokotuttanut itseään. Ei maasta toiseen matkustaminen ole mikään loukkaamaton ihmisoikeus, vaan jokainen maa voi valita, keitä se sinne haluaa. Sitä itsenäisyys tarkoittaa. En minäkään päästä kotiini ketä tahansa eikä toistaiseksi kukaan tapaamani ihminen ole olettanut, että hänellä on automaattinen pääsy kotiini.

Jokainen voi ihan itse miettiä, haluaako ottaa rokotteen ja siihen liittyvät etuudet, vai jättääkö rokotteen välistä kuten myös siihen liittyvät etuudet. Kyse on ihan samasta oikeuksien ja velvollisuuksien suhteen kuin plussakortin ottamisesta. Kauppa voi myydä jotain tavaroita alennuksella plussakortillisille, mutta ei sillä ole velvollisuutta tarjota alennusta kaikille asiakkaille. Jokainen voi ihan itse puntaroida tykönänsä, houkuttaako kaupan tarjoama diili vai ei. Jokainen voi myös valita, ottaako rokotteen vai ei, ja siihen liittyvät riskit ja mahdollisuudet.

Entä he, joilla on terveydellisiä esteitä rokotukselle?

Vaaditaan negatiivinen testi

Joka on maksullinen. Todella reilua, jos ei voi rokotetta terveydellisistä syistä ottaa ja siksi ulkomaille matkustaessaan joutuisi joka kerta maksamaan älyttömän kalliin testitodistuksen.

Lisäksi se rokotettu voi ihan yhtä hyvin viedä tartunnan mukanaan, vaikka itsellä ei oireita juuri olisikaan. Joten mikä järki?

Vierailija
104/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kannattaisi iskeä siihen mikä osuu pahiten perussuomalaisiin, eli alkoholin saantiin. Kaikki baarit, Alkot ja ruokakaupan kaljahyllyt rokotepassin taakse, niin rokotuskattavuus nousee sataan prosenttiin alle aikayksikön.

Vierailija
105/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: perustuslain mukaan vapaaehtoisesta rokotuksesta kieltäytyminen ei saa Suomen rajojen sisällä johtaa mihinkään kielteisiin seuraamuksiin kuten liikkumisvapauden rajoituksiin tms. Ulkomailla toki voi olla eri säännöt, eli matkustamiseen rokottamattomuus voi vaikuttaa. Mutta kyllä Suomessa voi elää rokotteetta ihan kuten ennenkin, vapaasti.

Sekin voi vielä muuttua.... Ja toivottavasti niin käykin, jotta saadaan laki vastaamaan nykypäivän tilannetta.

Paras olisi kun baarit ja kaupatkin olisi rokotepassin takana. Kulkutautimyönteisille voitaisiin perustaa ruokintapisteitä kaupungin muurien ulkopuolelle. Vähintään 5 kilometrin päähän asutuksesta.

Jatkossa tietenkin myös asuntolainan saadakseen tai vuokrasopimuksen solmiakseen tulisi olla rokotettu. Täten saataisiin tehokkaasti vähennettyä taudinlevittäjien määrää asuinalueilla.

Kyllä sinä rokotettunakin voit koronaa levittää. Ja jos olet rokotettu, niin eihän sinun pitäisi tartuntaa edes pelätä.

Vierailija
106/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap rokotteesi intiaan..siellä ihmiset k.uolee

Ei mitään mahdollisuutta rokottaa omaa lastaan...

Vierailija
107/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eliitti haluaa sulkea suun faktanpuhujilta kun hurmos on menossa, sitten tulee saikkua.

Vierailija
108/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiellätkö omilta lapsiltasi esim verensiirron?

Jotkut lahkot eivät salli sitä.

Vierailija
109/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pelätäkin. Kyllähän tuo koronarokotustodistus väistämättä johtaa siihen, että rokottamattomilta viedään kansalaisoikeudet, heidän ulko-ovensa hitsataan kiinni kuten Kiinassa ja heidän annetaan nääntyä nälkään omaan kotiinsa (sen jälkeen hallitus ottaa kiinteistön haltuunsa). Tai sitten he voivat valita uudelleenkoulutusleirin Sodankylän takamailla, jossa heidät laitetaan raatamaan maan alle kobolttikaivokseen karmeisiin työoloihin ja ilman ihmisarvoa. Näin on tosi.

Vierailija
110/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tapaa Jeesuksen

Ap : oih se on vapahtaja itse

Jeesus: niin minä se olen.

Ap: Miksi et kerro ihmisille että Korona rokotus on ihmisoikeuksien vastainen?

Jeesus: Kuolit juuri koronaan.

Ap:???????

Vierailija
111/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti joka maa vaatii rokotustodistuksen ts rokotuspassi

Vierailija
112/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ap rokotteesi intiaan..siellä ihmiset k.uolee

Ei mitään mahdollisuutta rokottaa omaa lastaan...

Miksi et vastaa ap?

Kuinka monta suomalaista on kuollut korona rokote komplikaatioihin?

ja..kuinka monta koronaan

ÄLYKÄS TUTKII TILASTOJA, kun ottaa riskin.

Vierailija
113/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulee nopeasti. Kulkutautimyönteiset on suljettava yhteiskunnan ulkopuolelle, koska ovat vaaraksi ihmisten terveydelle.

Leikataanhan kuolioon joutunut raajakin irti, jotta potilas selviäisi. Niin on (aivo)kuolioon joutuneet kansalaisetkin poistettava kansanruumiista.

Leikkaa pääsi irti sen verran hapantunut vaikuttaa olevan. Passi rajoittaa terveiden ihmisten liikkumista eikä estä koronan leviämistä mitenkään. 

Tyypillinen persu, väkivaltaa suosiva salaliittoteoreetikko. Vieläkö se noloakin nolompi kuntatuhnu harmittaa?

Mitä oikein esität? Yksi asia tulee esiin olet ihmisoikeus ja ihmisvastainen tapaus. 

Vierailija
114/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääketehtaat vääristelee tutkimustuloksia, poliitikkoja, lääkäreitäja yliopistoja lahjotaan koko ajan, tutkimusasetelmat tehdään niin että saadaan haluttuja tuloksia ja ihmishenki ja terveys ei todellakaan merkitse lääkeyhtiöille mitään. Kun tulee ongelmia, haetaan vain toinen mielipide taholta joka on osannut manipuloida tuloksia paremmin ja taas hommat jatkuu. Ja tämä on arkipäivää lääketeollisuudessa. Jos hyvin käy rokote on täysin placebo, mutta valitettavasti kuolemista päätellen ei ole. Jotain pimitetään nyt.

Mitä tarkoittaa placebo? ap

Vierailija
115/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääketehtaat vääristelee tutkimustuloksia, poliitikkoja, lääkäreitäja yliopistoja lahjotaan koko ajan, tutkimusasetelmat tehdään niin että saadaan haluttuja tuloksia ja ihmishenki ja terveys ei todellakaan merkitse lääkeyhtiöille mitään. Kun tulee ongelmia, haetaan vain toinen mielipide taholta joka on osannut manipuloida tuloksia paremmin ja taas hommat jatkuu. Ja tämä on arkipäivää lääketeollisuudessa. Jos hyvin käy rokote on täysin placebo, mutta valitettavasti kuolemista päätellen ei ole. Jotain pimitetään nyt.

Mitä tarkoittaa placebo? ap

Se on kuuluisa prittiläinen pop pändi

Vierailija
116/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro oi viisas...

Oletko saanut YHTÄÄN rokotusta..edes vauvana?

Vierailija
117/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulee nopeasti. Kulkutautimyönteiset on suljettava yhteiskunnan ulkopuolelle, koska ovat vaaraksi ihmisten terveydelle.

Leikataanhan kuolioon joutunut raajakin irti, jotta potilas selviäisi. Niin on (aivo)kuolioon joutuneet kansalaisetkin poistettava kansanruumiista.

Leikkaa pääsi irti sen verran hapantunut vaikuttaa olevan. Passi rajoittaa terveiden ihmisten liikkumista eikä estä koronan leviämistä mitenkään. 

Tyypillinen persu, väkivaltaa suosiva salaliittoteoreetikko. Vieläkö se noloakin nolompi kuntatuhnu harmittaa?

Oletko TAVALLINEN ihminen?

Vierailija
118/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut rokotuksen.

Olen 53 vuotias nainen.

Sujui oikein nopsasti ja mukavasti.

Lopuksi istuttiin vartti..siltä varalta jos tulisi joku reaktio.

Ei siinä oo mitään pelättävää.

Olen saanut myös polio ja jäykkäkouristus rokotukset

Vierailija
119/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ottanut rokotuksen.

Olen 53 vuotias nainen.

Sujui oikein nopsasti ja mukavasti.

Lopuksi istuttiin vartti..siltä varalta jos tulisi joku reaktio.

Ei siinä oo mitään pelättävää.

Olen saanut myös polio ja jäykkäkouristus rokotukset

Oletko TAVALLINEN ihminen?

Vierailija
120/729 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes voi tarttua huulesta pi.lluun

Eli jos satunnaispanolla on huuliherpes se leviää alapäähäsi suuseksissä

Herpestä ei voi parantaa

Herpeksesi takia sinulle tehdään keisarinleikkaus

Ettei viaton lapsesi saisi saastuneesta alapäästäsi herpestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan