Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän rukouksiin vastattu?

Utelias
03.02.2021 |

Kysymys teille, jotka uskotte jumalaan: koetteko, että olette joskus saaneet vastauksen rukoukseenne? Eli toisin sanoen, oletteko pyytäneet Jumalalta jotain, mikä on myöhemmin toteutunut? Kertokaa tarinoita, kiinnostaa kovasti!
Esimerkki omasta elämästäni: äidilläni epäiltiin suolistosyöpää. Rukoilin jumalalta, että hän ei olisi sairas. Seuraavana päivänä hän meni tähystykseen ja mitään syöpää ei löytynyt.

Kommentit (223)

Vierailija
41/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mitä pyysitte ja miten se toteutui! Kuinka pitkään meni?

Eräs helluntailainen nainen kertoi että tarvitsi uudet lenkkarit ja oli niitä rukoillut sitten iltarukouksessa, työtön kun oli eikä muka rahaa ostaa. Seuraavana päivänä soitti että rukouksiin vastattiin, kun sukulainen oli tuonut hänelle kengät. Unohtui sopivasti kertoa että oli myös ääneen sanonut asiasta tälle ja monelle muulle sukulaiselle :D Mutta näin se rukous toimii, toiset rukoilee että paranisipa syöpä tai saisipa ruokaa jostain, mutta kyllä se Jumala ennemmin ne lenkkarit tätille hankkii.

Vierailija
42/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on vastaus tullut. Kaikista hulluin ( v. -92 ) , mitä kukaan ei usko, vaikka tosi : pyysin Jumalaa soittamaan mulle jos olen edelleen hänen suojassaan. Ja hän soitti. Soitti puhelimeen jota ei ollut edes liitetty vielä käyttöön, eikä myös tepseli seinässä . Olin juuri muuttanut. Kuului vain kohinaa. Olin järkyttynyt!! Pakko oli uskoa, että kaikki on sitten ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt

Vierailija
44/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut apua, vaikka olen rukouksessa sitä pyytänyt. 

Vierailija
45/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin viistoistakesäsenä että rakas Jumala anna Juhan rakastua minuun. Ei mennyt nappiin tai kävi väärinkäsitys koska vuotta myöhemmin asuin 38-vuotiaan Juhan kanssa:/ Rukoilemani Juha oli minua vuotta vanhempi.

Vierailija
46/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut useita rukousvastauksia elämässäni. Elin hel..tissä ennen kuin käännyin Jumalan puoleen enennen kuin olin täysi-ikäinen.. Näin paljon pahaa elämässäni, sellaista väkivaltaa, jota en toivo kenenkään kokevan. 

Pyysin sen verran suuria ihmeitä, ettei niitä vois järkiperäisestikään perustella mm.tieteellä. No minulle kävi niin, että viiltely arvet, joista osa oli tulehtuneita, lähtivät, en tiedä miten, eikä ystävätkään keksineet järkevää perustelua, tai omalääkäri jolle käsiäni näytin.

Mutta suurin ihme oli että, äitini sai turvallisen puolison, isäksi perheeseemme. Minä selvisin hengissä vakavasta auto-onnettomuudesta, siskoni asiat järjestyivät ihmeellisesti. 

Eli kyllä Jumala vastaa rukouksiin. Mutta koskaan älä rukoile kenellekään mitään pahaa!! Siunaa vain, jopa niitä jotka tällekin kommentille nauraa ja haukkuu, ihan sama minä siunaan kaikkia, vihatkoon minua sitten, minä en halua pahaa kenellekkään.

Kuitenkin, kannattaa rukoille, kaikelle on aikansa ja paikkansa, mutta joskus se mitä itse pyytää ei välttämättä ole edes itselle parhaaksi. Monesti on Jumala vastannut rukoukseen eri tavalla kun pyysin ja se olikin minulle hyväksi. <3 

olkoot tämä rohkaisuksi ja Toivoksi Sinulle joka elät vaikeissa olosuhteissa, Psalmi 91, kannattaa lukea.

Vierailija
47/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouriintuntuvin rukousvastaus oli, kun 10 vuotta masennuksesta kärsittyäni, jo erittäin pahassa ahdingossa ollessani (lähes kuolemasta helpotusta toivoen) rukoilin viimeisenä oljenkortena jotain tyyliin että "minä en enää mitään tälle pysty tekemään, ei ole enää keinoja, auta Sinä jos jotakin voit" ja eräs tuntematon uskovainen ihminen rukoili myös puolestani (ihan netin kautta).

En tiedä mitä tapahtui, yhtäkkiä ilon kyyneleet alkoivat virrata, kuulostaa tosi kliseiseltä mutta sellainen kokonaisvaltainen ILO, jota en ollut 10 vuoteen tuntenut, valtasi minut. Kaikki masennus, toivottomuus ja merkityksettömyys pyyhkiytyi pois, siis siinä hetkessä heti, ja on pysynytkin poissa 10 vuotta tämän tapahtuneen jälkeenkin.

Ei elämäni pelkkää auvoa senkään jälkeen ole ollut, on tapahtunut rankkojakin asioita, mutta kun muistan ja tiedän nyt, että Jumala on olemassa, on kanssani, tahtoo auttaa minua ja lohduttaa, sekä loppuviimein pystyy vaikka niihin ihmeisiin jos katsoo ne hyväksi ja oikeaksi, niin mikäs hätä mulla. Pahinta mitä voi sattua, on kuolema, ja silloinkin pääsen Taivaaseen, Jumalan läheisyyteen. Eli, mitäpä minä ihminen enää murehtisin, asiani ovat Korkeimman hyvissä käsissä, kävi elämässä niin tai näin. Kiitos Jeesus.

Vierailija
48/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen elämän mitään auvoa tarvi ollakaan koettelemukset pitää ihmisen lähempänä Jumalaa kuin ns. helppo elämä ja raha joka vie ihmistä harhaan. Jumala rakastaa eniten niitä keitä eniten koettelee. Sillä ole iänkaikkisuuden kannalta mitään merkitystä miten joku sata vuottakin siitä menee. Se on pisara kaikkeudessa. Ja mitä rukouksiin vastaamiseen tulee ei opettajatkaan kokeiden aikana mitään puhu ja vastaan kysymyksiin. Kun testi on ohi vastaus tulee sitten kun tulee. Sellainen on ihmisenkin elämä. 

Vierailija
49/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairastunut vakavasti ja traaginen kuolema perheessä.En jaksanut nousta kuukausiin sängystä kun pakolliset.

Olin ostanut aiemmin virsikirjan Pidin sitä yöpöydällä.Sisäinen ääni sanoi "Avaa virsikirja".

Ihmettelin kovasti ja otin virsikirjan pöydältä ja avasin kirjan summassa ja aloin lukea.

Kuulin että "Ei sitä vaan ,toiselta sivulta."

Virren numero oli 393 joka käskettiin lukea.

Virret ovat rukouksia.

Vierailija
50/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuu....Näin unta että olin kirkossa.Heräsin kun joku sanoi kaikuvasti että "veisaa virsi 151."

Vierailija
51/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ole.

Vierailija
52/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rukoillut hyvää myös kiusaajille, ja he ovat vain vahvistuneet kiusaajina.

Eli minun ja muiden kiusattujen kannalta mennyt vain huonompaan suuntaan.

Vierailija
53/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epätoivoinen nainen ja toivon, että silloinkun jaksan rukoilla, niin hartain toive tapahtuisi. Ja kunpa pystyisin luottaa rukouksen voimaa ja tuntea, etten ole yksin. Haluaisin tuntea enemmän Jeesuksen läsnäoloa

Vierailija
54/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena kissamme jäi auton alle, rukoilin hartaasti että kuski joka sen yli ajoi kuolee kolarissa. Pari viikkoa myöhemmin samalla tiellä (tosin kaukana siitä kohdasta jossa kissan ruumis oli) sattui kuolonkolari.

Tuskin oli kuski joka kissamme yli ajoi, mutta lapsena olin vakaasti sitä mieltä että oli sama kuski ja Jumala kuunteli ja vastasi rukoukseeni.

Vierailija
55/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rukoillut hyvää myös kiusaajille, ja he ovat vain vahvistuneet kiusaajina.

Eli minun ja muiden kiusattujen kannalta mennyt vain huonompaan suuntaan.

Minä en rukoile koskaan mutta jos joku minua kohtelee väärin, taatusti toivon hänelle kaikkea ikävää. Joskus näin on käynytkin. Saavat mitä ansaitsevat, ehkä oppivat elämässä jotain ihmisten kohtelusta.

Vierailija
56/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rukoukset eivät kaikille auta?

Vierailija
57/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin kumppania ja samalla viikolla löysin kumppanin. Mutta harmikseni on tullut ero. Toivoisin, että saisin vielä kumppanin, solmittua hänen kanssaan avioliiton ja vain kuolema meidät erottaisi.

Rukoilen johdatusta elämässäni, yritän luottaa rukouksen voimaan.

Silloin on rukous toiminut, kun olen siihen luottanut. Aika en ole siihen pystynyt...

Mutta joskus en enää pelkää pimeää, koska ajattelen olevani hyvässä turvassa, varjeluksessa.

Vierailija
58/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin että mun ei tarttis koskaan tehdä töitä enkä koskaan työllistyisi, hyvin on mennyt 12v putkeen työttömänä.

Vierailija
59/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehen alkuna, kun elämäni oli mullin mallin ja kaikki tuntui toivottomalta, näin uimahallissa jonkun random isän tyttärensä kanssa. Olin aina haaveillut perheestä. Kotiin päästyäni menin sängyn eteen polvilleni ja puhuin ääneen Jumalalle. Jos olet siellä, niin anna minulle vaimo ja lapsi. Anna minulle perhe ja rakkautta.

Sain vaimon, omakotitalon ja kolme lasta.

Vierailija
60/223 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Moniin asioihin tullut rukousvastauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän