Voiko sinkku olla aidosti onnellinen?
Kommentit (68)
Kaikki ei halua sitoutua. Olen onnellinen ja sinkku eikä ole haku päällä.
Olen eron jälkeen erittäin tyytyväinen sinkku. Enää en edes halua suhdetta, yksin on parempi olla.
Aika tylsää on . Elämä ilman seuraa ja seksiä ei oo kivaa. Kaikki asiat muutenkin pitää tehdä yksin .
Sinkku voi olla aidosti onnellinen ja pariutunut voi olla aidosti onnellinen.
Lähipiirissäni ainakin vaikuttaa siltä ettei olla aidosti tyytyväisiä sinkkuna. Tässä lyhyen ajan sisällä moni pariutunut ja jopa yksi joka vasta vakuutteli ettei parisuhdetta kaipaa tai etsi. Mitä nyt roikkui deittiryhmässä ja vastasi ilmoitukseen, mutta sitähän ei lasketa kun tuli niin yllättäen eteen.....
Minä ainakin olen. Viihdyn työssäni ja vapaa-ajalla löhöän tai kuntoilen:D Viikonlopun jälkeen on taas kiva nähdä työkavereita.
Kuuskymppisenä ainakin voi. Vapaata elämää tulevat eläkevuodet. Nuorempana toteutumattomia lapsihaaveita, eli ei ihan ihannetila.
Ymmärrän, että eronnut sinkku voi hyvin olla oikein onnellinen, mutta voiko sellainen, joka on aina ollut sinkku?
Olen onnellinen. Erosin viitisen vuotta sitten, viidentoista vuoden mittaisesta parisuhteesta, joista viimeiset kolme vuotta oli aivan kamalia.
Elämä oman mielen mukaan on vaan niin hyvää, etten edes haaveile uudesta parisuhteesta.
Ei minulta tällä hetkellä puutu kuin työpaikka, muuten on kyllä kaikkea mitä tarvitsen. Tekemistä on kyllä välillä vaikea keksiä kun ei viitsi imuroidakaan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin, voiko joku oikeasti olla onnellinen parisuhteessa.
Tietenkin!!
Kuinka moni täällä on onnellinen sinkku siten, ettei ole yhtään katkeroitunut jostain edellisestä parisuhdekokemuksestaan?
Juu, voi. Itse ainakin olen. Noin 10v sinkkuna, alle 40v nainen. Läheisiä, ystäviä, mielekäs työ ja mieleisiä harrastuksia.