Oletteko huomanneet, jos masentaa, avaa vain Instagramin ja katselee ystävien ja somepersoonien ihanaa elämää, itsekin tulee iloisemmaksi?
Kommentit (19)
Päinvastoin, alkaa ketuttaa viel enemmän
Vierailija kirjoitti:
Miksi??
Mulle käy päinvastoin. Siksi en katsele somekuvia enää. Niistä tulee vain paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi??
No vtuttaahan se, kun toiset matkustelee jatkuvasti ilmaisilla reissuilla ja itsellä on rahaa hädin tuskin peruselämiseen.
t. eri
Some on niin oksettavan teennäistä, että siitä ei todellakaan tule hyvälle tuulelle.
En tiedä, kun en ole (varsinaisessa) somessa.
Mulla oli/on aika paha masennus = en tuntenut oikein mistään mielihyvää (=keskivaikea masennus). Siihen auttoi, kun ihan sattumalta katsoi tubesta kissavideoita! Tilanne oli se, et katoin jotain "Ukraina wins - ruskea luu5" ; sivufreimissä oli joku kissavideo, uteliaisuudesta katoin sen ja .... mieliala nousi huomattavasti! :) Jestas mitä toheloita ja toisaalta ovelia ne on! ... Huomasin myös sen, jos katson niitä liikaa, niin sit ne ei enää toimi.
(mulla ei ole kissaa, joskus mietin ottaisinko, mut se jäi, onneksi - en olisi ennättänyt/jaksanut hoitaa ...).
Tutkimusten mukaan käy juuri päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Tilastot on vain numeroita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot on vain numeroita
Ei puhuttu mitään tilastoista. Tutkimuksia voi tehdä myös ilman tilastoita.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy päinvastoin. Siksi en katsele somekuvia enää. Niistä tulee vain paha olo.
Oletko kateellinen, nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kateellinen, nainen?
En kumpaakaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ja OnlyFans kanssa sama juttu.
Parasta viihdettä etenkin miehille
Itselle käy päinvastoin. Somesta tulee vain pahalle päälle.
Voi myös kostaa menemällä jonnekin kahvilaan, ottaa kuvan kupista ja siihen kiva mietelause mukaan
Kyllä.