Onko ok yrittää iskeä amk:n tiloissa? Itseäni yritetty monta kertaa ja se on kiusallista
Olen siis amk:ssa opiskeleva 30v nainen, joka yleensä opiskelee koululla. Tämä on kolmas vuoteni ja ties kuinka mones kerta, kun joku mies on tullut juttelemaan. Kaverimielinen tustustuminen on tietenkin aina tervetullutta, mutta jos aistin jotain romanttista kiinnostusta miehen puolelta, kiusaannun heti ja haluaisin vain koko tyypistä eroon. En ole koululla hakemassa treffiseuraa, vaan opiskelemassa.
Joskus jopa henkilöllisyyteni on selvitetty ja mua on lähestytty Facebookissa ja pyydetty treffeille. Se on ollut hyvin ihmeellistä ja jopa karmivaa, koska välillämme ei ollut mitään kemiaa, kun tämä tuntematon mies tuli puhumaan mulle kouluni tiloissa. En edes ymmärrä, että mistä nämä miehet ovat saaneet "signaaleja", koska minä en ole sellaisia lähettänyt. Olen sitä paitsi kiinnostunut enemmän naisista kuin miehistä.
Mua on yrittänyt iskeä myös sellaiset ihmiset, joiden kasvoja en muista ollenkaan, mutta he ovat kuulemma "nähneet mut joka päivä" ja jopa kiinnittäneet huomiota vaatteisiini. Mua on lähestynyt jopa noin 15-20 vuotta vanhempi mies. Se törkkäsi käteeni yhteystietonsa ja luikki karkuun. En ymmärrä.
Onko täällä muita naisia/miehiä, joita yritetään iskeä omaan makuunne liikaa? En enää haluaisi kokea tällaista varsinkaan koulussa, joka on mulle työpaikka.
Kommentit (251)
Koulu on ihan normaali paikka pariutua. Kyllä menee vaikeaksi, jos vain baarissa saa iskeä. Kuulostaa elämästä vieraantuneelta, jos ihan normaali inhimillinen toimintakin pitäisi kieltää häirintänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkki-mies kirjoitti:
Miehen näkökulmasta: aika naiivi saa olla jos ei ymmärrä että esimerkiksi AMK tai yliopisto ovat oivia paikkoja päästä tutustumaan uusiin naisiin, potentiaalisiin tyttöystäviin. Totta hitossa he ovat pariutumis-paikkoja samalla tavalla kuten baarit.
Tietenkin minulla on seksuaalisia taka-ajatuksia naisista joita pidän viehättävinä siinä mielessä. Toki löytyy paljon kaverityttöjä myös, jotka ovat 100% pelkkiä kavereita.
En tykkää, jos tuntemattomalla miehellä on seksuaalisia taka-ajatuksia. Ei jatkoon. Ja vaikka olisikin, ne pitää peittää. Koulut eivät ole seksinhakupaikkoja. Naiset ovat ihmisiä.
Juuri näin. Miksei sitä seuraa voisi etsiä pääasiassa sieltä, missä sitä on tarkoituskin etsiä? Seuranhakupaikkoja on pilvin pimein ja niissä on ihmisiä, jotka oikeasti etsivät seuraa ja lähestyminen on tovottua. Koulu ei ole mikään Tinder, siellä pitäisi saada halutessaan olla rauhassa ei-toivotuilta pokausyrityksiltä.
Tällä palstalla on ollut aika monta ketjua, joissa on varsin kattavasti selitetty, miksi 90 % miehistä ei ole mitään järkeä etsiä seuraa Tinderissä.
Oikeassa olet, tinder toimii vain erityisen kasvokomeille ja pitkille statusmiehille.
Siksi nämä miehet pyrkivät olemaan aktiivinen muissa paikoissa esim koulussa koska mistä muualtakaan voi löytää seuraa jos ei ole geenilotossa tullut komeaa naamaa.
Kyllä se Tinder antaa aika hyvin suuntaa millaisia naisia kannattaa mennä pokailemaan irl. Jos et saanut niiltä kauniilta hoikilta naisilta tykkäyksiä Tinderissä, on ERITTÄIN pieni todennäköisyys, että pokausyritykset toimisivat heihin Tinderin ulkopuolellakaan. Voihan sitä toki yrittää mutta jokin realismi on ehkä hyvä säilyttä.
Minua on tullut irl pokailemaan just sellaiset miehet, jotka Tinderissä lensivät välittömästi vasemmalle. Ihan eri sarjassa niin sanotusti. Ei auttanut yhtään vaikka siirsivät pokailun toiseen ympäristöön, kun ei nappaa niin ei nappaa.
Yhyy, häiritsee kun epätoivotut ja ei-kiinnostavat miehet lähestyy. Kiinnostavat miehet kyllä saa lähestyä. Jäkäjäkä. AP kuulostaa niin kaksinaismoralistiselta ja suoraan sanottuna epäempaattiselta itse että eipä paljon empatioita heru täältä. Jos elämäsi kamalin asia on se että ihmiset ovat sinusta kiinnostuneita koska olet viehättävän näköinen niin kyllä sinun raukkaparka täytyy olla kauhean kohtalon uhri. Eipä niille miehillekään mitään empatioita heru kun heräävät keski-ikäisinä elämään katkerina setinä ilman ainoatakaan parisuhdetta koska heidän lähestymisensä on naisille liian traumatisoivaa. Voi sinua pientä, koita pärjätä. Hanki parikymmentä vuotta sekä kiloa lisää niin ei miehet enää lähesty.
Häirintää tai ahdistelua ei tarvitse sietää, mutta jos joku kysyy kahville eikä sinua kiinnosta, niin kaksi kirjainta riittää: E ja I.
Vierailija kirjoitti:
Löysin puolisoni opiskeluiden parista. Oli helppo tutustua uusiin ihmisiin. Opiskelut aloitin suoraan lukiosta ja suurin osa kurssikavereista oli samaa ikäluokkaa. En oikein tavoita ap:n ongelmaa 😁
t. DI nainen
Itsekin tapasin mieheni yliopistolla fuksivuonna. Mies ei kyylännyt kauempaa ja hyökännyt ehdottelemaan treffejä kylmiltään vaan tutustuttiin kaveriporukassa toisiimme yhteisten kurssien myötä. Käytiin porukalla kahvilla ja syömässä. Pikkuhiljaa tutustuttiin paremmin toisiimme, huomattiin että kiinnostusta molemminpuolin on ja siirryttiin asumaan yhdessä mun opiskelijaboksiin. Tässä on selkeä ero siihen, että mies kulkee umpimähkään hieromassa tuttavuutta ja iskemässä randomeja naisia, jotka eivät ole edes nähneet kyseistä tyyppiä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Koulu on ihan normaali paikka pariutua. Kyllä menee vaikeaksi, jos vain baarissa saa iskeä. Kuulostaa elämästä vieraantuneelta, jos ihan normaali inhimillinen toimintakin pitäisi kieltää häirintänä.
Silti ei kannata mennä tuttavuutta tekemään sellaisiin ihmisiin, jotka ei millään ole näyttäneet kiinnostustaan. Kannattaa opetella vuorovaikutustaitoja sen verran, että osaa lukea tilannetta ja ihmisiä. Aivan varmasti pakkeja tulee kun paukataan häiriköimään ihmisiä ,jotka ei seuraaddi halua.
APN kannattaa opetella olemaan tylyn ja vttuuntuneen näköinen kokoajan niin se vähentää kontaktinhakijoita. Ainoastaan typerimmät tulee tällöin tylytettäväksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti ei kannata mennä tuttavuutta tekemään sellaisiin ihmisiin, jotka ei millään ole näyttäneet kiinnostustaan. Kannattaa opetella vuorovaikutustaitoja sen verran, että osaa lukea tilannetta ja ihmisiä. Aivan varmasti pakkeja tulee kun paukataan häiriköimään ihmisiä ,jotka ei seuraaddi halua.
APN kannattaa opetella olemaan tylyn ja vttuuntuneen näköinen kokoajan niin se vähentää kontaktinhakijoita. Ainoastaan typerimmät tulee tällöin tylytettäväksi asti.
Hohhoijaa. Ehkä ap on ottanut tiedostamattaan katsekontaktia, hymyillyt ja tämä on tulkittu mielenkiinnoksi. Kaikki naiset eivät ole yhtä tylyjä. Itse olisin voinut lähteä randomin kanssa treffeille, jos joku olisi tullut kysymään. Minusta siinäkin on sosiaalisissa taidoissa opettelemista, jos ottaa iskuyrityksen niin kovana loukkauksena, että ihan tylyttää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa sallitut isku, lähestymis, jne. -paikat ranskalaisen viivoin tähän alle niin sitten tiedämme missä ja miten yrittää. Ja tietenkin muut kriteerit, ikä, ruumiinrakenne, talous...
Setä60.
Normaaleilla ihmisillä on jo lapsuudessa kehittynyt sellaiset ihmeelliset vuorovaikutustaidot, että osaavat lukea toisen ilmeistä ja käytöksestä löytyykö kiinnostusta vai ei. Suurin osa ihmisen viestinnästä on sanatonta eli eleitä ja ilmeitä. Ymmärrän kyllä, että nepsyille ja a: n kirjolaisille voi olla vaikeuksia tulkita niitä, mutta kyllä normaalin ihmisen pitäisi tajuta onko lähestyminen toivottu vai ei. Jos et saa katsekontaktia, kohteeksi kääntyy poispäin niin ei kannata yrittää missään. Jos saat katseita ja varsinkin hymyjä voi kohteliaasti yrittää lähes missä tahansa. Kannattaa toki välttää esim. Yksinäisiä lenkkipolkuja pimeitä puistoja ym. Naiselle uhkaavia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh missä vit ussa sitä sitten saa yrittää pokata naisia??? Ei nyt baarissa ainakaan, ei koulussa, ei salilla jne.
Lopputulos on se että laadukkaat järkevät miehet suuntaavat johonkin vähemmän miesvihamieliseen maahan ja jäljelle jäävät kaikenlaiset vaimohakkaaja jännäpano petterit jotka viis veisaavat säännöistä.
Ulkomailla ei tarvitse edes miehenä tehdä aloitteita. Olipa piristävä kokemus muutama vuosi sitten Saksassa teknologiapäivillä kun muutama nainen kävi juttelemassa ja yksi tarjosi jopa numeroaan. Suomessa ei kyllä tapahdu mitään tuollaista ja en enää valitettavasti uskalla itsekään lähestyä.
Miksiköhän juuri saksalaiset naiset kiinnostuvat suomalaisista? Samaa olen huomannut ja kavereilla samoja kokemuksia.
Huvittavaa lukea tuota AP:n selitystä että kyllä miehenäkin häiritsisi jos tulisi homomiehet ehdottelemaan.
No, minua on tullut useasti homo- tai bi-miehet iskemään. Hui kauheaa! Heteromiehetkin ovat jutelleet tai joskus haastaneet jopa riitaa. Onpahan naisetkin kyselleet kuulumisia ja tulleet jutulle. Kertaakaan ei ole kuitenkaan mihinkään tarvinnut vasten tahtoa osallistua kun olen kohteliaasti kieltäytynyt ehdotuksesta. Muutaman kerran on tosin puristeltu perseestä ihan ventovieraan naisen toimesta ja pyytämättä.
Olen kai sitten ihan ok näköinen, vai olenkohan tietämättäni antanut jotain signaaleja? No, en ole kuitenkaan tuosta ahdistunut eikä nuo keissit minua sen ihmeemmin häiritse. Lähinnä on vaan huvittaneet nuo tapaukset. Kaikenlaista kummallista voi elämässä sattua kun kotoaan joskus ulos lähtee.
Tuskin ne ihmiset lähestyessään ovat mitään pahaa sinulle tahtoneet. Jos olet päivittäin todella ahdistunut ja pelkäät sosiaalisia tilanteita niin suosittelen hankkimaan apua jostain terapiasta tms. vastaavaa. Ja ei, missään ei lue että on ihmisoikeus olla julkisella paikalla täysin ilman häiriötekijöitä ja että maailman pitäisi pyöriä juuri sinun napasi ympärillä niin kuin sinä haluat. Omalla suhtautumisella voi kuitenkin vaikuttaa aika paljon asioihin. Koita vaikka näyttää vihaisemmalta niin ehkä ne tajuaa jättää sinut rauhaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ehkä ap on ottanut tiedostamattaan katsekontaktia, hymyillyt ja tämä on tulkittu mielenkiinnoksi. Kaikki naiset eivät ole yhtä tylyjä. Itse olisin voinut lähteä randomin kanssa treffeille, jos joku olisi tullut kysymään. Minusta siinäkin on sosiaalisissa taidoissa opettelemista, jos ottaa iskuyrityksen niin kovana loukkauksena, että ihan tylyttää pitää.
Kun ei halua muuta kuin olla rauhassa niin pakko on olla niin tyly ja suorasanainen että kukaan ei erehdy uudelleen häiritsemään. Vahinkohymyjen ja katseiden varalta kannattaakin olla naama norsunvitulla kokoajan, ettei kukaan tyoerinkään tulkitse ilmettä kiinnostukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta saavatko miehet naisia vai ei. Kukaan ei ole velvollinen antamaan rakkautta tai seksiä. Itse haluan olla rauhassa varsinkin koulussa, mikä on koko keskusteluni pointti.
Ap
Meinaatko että tilanne korjaantuu täällä itkemällä? Yhyy mä niin kipuilen tän kanssa yhyy miehet iskee yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkki-mies kirjoitti:
Miehen näkökulmasta: aika naiivi saa olla jos ei ymmärrä että esimerkiksi AMK tai yliopisto ovat oivia paikkoja päästä tutustumaan uusiin naisiin, potentiaalisiin tyttöystäviin. Totta hitossa he ovat pariutumis-paikkoja samalla tavalla kuten baarit.
Tietenkin minulla on seksuaalisia taka-ajatuksia naisista joita pidän viehättävinä siinä mielessä. Toki löytyy paljon kaverityttöjä myös, jotka ovat 100% pelkkiä kavereita.
En tykkää, jos tuntemattomalla miehellä on seksuaalisia taka-ajatuksia. Ei jatkoon. Ja vaikka olisikin, ne pitää peittää. Koulut eivät ole seksinhakupaikkoja. Naiset ovat ihmisiä.
Juuri näin. Miksei sitä seuraa voisi etsiä pääasiassa sieltä, missä sitä on tarkoituskin etsiä? Seuranhakupaikkoja on pilvin pimein ja niissä on ihmisiä, jotka oikeasti etsivät seuraa ja lähestyminen on tovottua. Koulu ei ole mikään Tinder, siellä pitäisi saada halutessaan olla rauhassa ei-toivotuilta pokausyrityksiltä.
Tällä palstalla on ollut aika monta ketjua, joissa on varsin kattavasti selitetty, miksi 90 % miehistä ei ole mitään järkeä etsiä seuraa Tinderissä.
Oikeassa olet, tinder toimii vain erityisen kasvokomeille ja pitkille statusmiehille.
Siksi nämä miehet pyrkivät olemaan aktiivinen muissa paikoissa esim koulussa koska mistä muualtakaan voi löytää seuraa jos ei ole geenilotossa tullut komeaa naamaa.
Huvittavaa muuten kun tietyt miehet valittavat Tinderin pinnallisuudesta, kun vain komeat miehet saavat tykkäyksiä kauniilta naisilta. No, sitten nämä samat miehet poistuvat Tinderistä kun halutunlaisia (=riittävän hyvännäköisiä) matcheja ei tule ja alkavat pokailemaan tuntemattomia naisia tosielämässä, pelkästään naisten ulkonäön perusteella. Eivät ilmeisesti ymmärrä että toimivat täysin samalla periaatteella kuin miten Tinderissä toimitaan: ulkonäkö ratkaisee. Kuvittelevat ehkä vielä olevansa sen pinnallisuuden yläpuolella, vaikka heidän toimintansa kertoo muuta.
Ilmeisesti ongelma onkin vain naisten pinnallisuus, miesten vastaava pinnallisuus on täysin hyväksyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Te heteromiehet, jotka ette ymmärrä mitä kiusallista tässä on, niin kuvitelkaa omalle kohdallenne.
Olisiko kivaa, jos muut miehet lähestyisivät teitä jatkuvasti flirttimielessä? 99% miehistä, jotka ovat lähestyneet minua, ei ole olleet kiinnostavia. Siksi se on kiusallista koulussa, jossa en edes hae seuraa.
Ei se noin mene, oikea vertaus on, että tykkäiskö miehet jos naiset tulisivat iskemään julkisilla paikoilla?
Vastaus on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tylyttää?
Luuletko sinäkin olevasi niin paljon muiden ihmisten yläpuolella?
On tainnut pikkusen nousta kusi päähän?
Olen ilmeisesti ollut naisille aina täydellinen mies, en ole koskaan ikinä lähestynyt yhtäkään naista. Harmi vaan, että muut miehet ovat nauttineet sitten senkin edestä, kun ovat jättäneet nämä naisten luomat koodistot huomioimatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika ylimieliseltä ja epäempaattiselta.
Yritäpä hetki asettautua miehen asemaan. Luuletko että miesten pariutumisrintamalla tapahtuisi ikinä mitään jos mies ei rohkeasti tekisi aloitteita? Luuletko että moni tavismies saisi naisilta selviä kiinnostuksen merkkejä?
Kemiat ja kipinät ovat vain naisten luksusajattelua. Jos miehen mielestä nainen näyttää ok ja vaikuttaa kivalta niin aloite on tehtävä tai muuten mitään ei tapahdu. Yhteystietojen antaminen on ihan hyvä aloite jos ei ole varma naisen kiinnostuksesta.
Kukaan ei ole vastuussa siitä, että saavatko miehet naisia vai ei :D
Onko joku väittänyt näin?
Ei ole, kaltaisesi kuspäät vain tulkitsevat taas omiaan.
Miksi muuten kirjoitit ettei kukaan ole vastuussa saavatko MIEHET NAISIA.
Onko joku sitten vastuussa saavatko naiset miehiä?
Vastaan puolestasi: näyttääpä siltä että vihaat miehiä
ap:lle:
ok, asia selvä. Mitä haluat meidän tekevän asialle?
Kyllä tää suomalaisen ihmisen elämä on vaikeaa. AP:lle lohdutukseksi, että kun ikää tulee lisää, niin nuo lähestymiset loppuvat kuin seinään. Ja ikää tulee hyvin nopeasti lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tylyttäminen on elämän suola
Saa miehet maistaa lääkettään miltä vähättely tuntuu
Laittakaa sallitut isku, lähestymis, jne. -paikat ranskalaisen viivoin tähän alle niin sitten tiedämme missä ja miten yrittää. Ja tietenkin muut kriteerit, ikä, ruumiinrakenne, talous...
Setä60.