Olemme miehen ja hänen vanhempieni kanssa Pariisissa lomalla. Minulla alkoi menkat ja haluaisin hengailla tän päivän vain hotellilla. Mies jätti yksin
Hän lähti sitten vanhempiensa kanssa nähtävyyksiä katselemaan, vaikka pyysin, että jäisimme tänään hotellille. Miten suhtautuisitte? Minua kiukuttaa.
Kommentit (47)
En minäkään olis Pariisissa sun kanssa hotellille jäänyt. Turha mököttää.
Kai aikuinen nainen osaa varautua, lääkitys, tai olisitte lähteneet toisena ajankohtana.
Miksi et siirtänyt niitä ennen matkaa?
Paljon kivampi olis olla matkoilla.
Ai niin, tuskin provoilija tämmösiä tulee ajatelleeksi...
Hanki kierukka niin et vuoda.
Toisekseen, miksi puolisosi on hoitajasi? Ihmettelen, että edes valitat.
Vierailija kirjoitti:
Kai aikuinen nainen osaa varautua, lääkitys, tai olisitte lähteneet toisena ajankohtana.
Kirjoittaja on mies, jota kiihottaa naisten eritteet.
En minäkään olisi jäänyt hotellille katsomaan sinun kiukutteluasi, vaikka ihan nainen olen itsekin. Kivut muuten hellittää kun etsii jotain muuta ajateltavaa.
Tokihan muu maailma pyörii minun menkkojen ympärillä. Annetaan nyt provosta kuitenkin 1/5.
Särkylääkettä naamaan ja liikkeelle. Jos ei auta vaan olet vuoteenomana, niin miten se miehen läsnäolo sua siinä helpottaisi.
Tosi itsekästä, sinulta.
Lyhyt loma Pariisissa. Silloin ei olla hotellilla, jos ei ole pakko. Nyt otat rennosti sillä aikaa, kun muu porukka nauttii Pariisin huhtikuusta. Äläkä sitten marise, kun palaavat, vaan kyselet iloisesti, millaista oli, mitä näkivät.
"Haluaisin hengailla vain päivän hotellilla". No hengaile! Muut eivät halua hengailla.
Ei kukaan olisi noin ääliö, eihän. Että jäisi pariisissa murjottamaan hotellille menkkojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan Pariisissa🤣
Veikkaan kans kuitenkin ihan Porvoota vaan.
Olette Pariisissa! Tietenkin mies menee nähtävyyksiin. Kuka on joidenkin menkkojen takia hotellilla...
Miehen kirjoittama provo. Naisia ei jotkut menkat yleensä haittaa tai ainakaan eivät odota muiden elävän menkkojensa mukaan.
Provo.
Miksi mihen pitäisi jäädä hotellille tylsistymään, kun ulkopuolella on niin paljon nähtävää? Ihan idioottimaista edes toivoa moista.