Miten aiot hemmotella tänään miestäsi, kun hän tulee töistä?
Kommentit (26)
Tuli jo alakerran toimistosta. Sai lähteä heti kauppaan, kun itse en jaksa.
Lämmitin valmiiksi eilisen ruuan jämät.
Palveluita? Mikä palvelija toisen pitäisi olla kumppanille? Ihme kuvitelmia taas.
Just on menossa pekonit pannulle ja kanasuikaleet perään. Tortillapäivä🤤
Ostin kaupasta sushia ja syötiin niitä.
Mies tuo kukkia ja suklaata, kattaa pöydän, laittaa ruokaa ja antaa minulle hieronnan :)
Hän saa alkaa heti vaihtamaan kolmosille paskavaippoja. Imetän yhtä ja kahdella muulla kuului tavaraa pörisevän vaippoihin.
Mies pääsee ihan lempihommaansa.
Ap mene takas 1950-luvulle.Ei miestä tarvitse hemmotella siksi että hän käy töissä. Pariskunnan molemmat osapuolet käyvät töissä.Juma mikä naisia halventava kirjoitus taas.
Saa mennä tyhjään taloon. Häivyin sieltä, kun sain tietää, että miehellä on toinen suhde ollut jo pari kuukautta.
Meillä mies tulee kotiin ennen minua ja alkaa tekemään ruokaa. Minä tulen myöhemmin, syön ja lähden koiran kanssa lenkille. Mies siivoaa sillä välin keittiön.
Vierailija kirjoitti:
Hän saa alkaa heti vaihtamaan kolmosille paskavaippoja. Imetän yhtä ja kahdella muulla kuului tavaraa pörisevän vaippoihin.
Mies pääsee ihan lempihommaansa.
Vaihtaako myös sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä tyhjään taloon. Häivyin sieltä, kun sain tietää, että miehellä on toinen suhde ollut jo pari kuukautta.
Ihan oikein! Nauti siitä, miten äijä järkytyyy kun et olekaan kotona ja tajuaa, että on jäänyt kiinni.
En mitenkään. Ei hänkään hemmotellut minua. Mikrotettiin eilistä ruokaa ja hän meni jo päikkäreille.
Voi perceen s24n trolli, nyt painut näiden juttujesi kanssa takaisin sinne sinkut palstalle. En halua nähdä tätä kuonaasi täällä.
HUOM tämä tampio tehtailee näitä aivovapaita kyselyitänsä s24n sinkut palstalle joka päivä, älkää ruokkiko trollia.
Palveluita puolisolle? Meillä mies on työtön ja tekee ruuan kun tulen kotiin, mutta ei se mikään palvelus ole. Ihan normaali kotityö.
Lyön sille imurin kouraan ja jatkan oprahin katselua sohvalla. t: kotiäiti
Ei ole miestä, mutta jos olisi niin ohjaisin sen suoraan sänkyyn.
Maito- ja mehutölkit odottavat (edelleen) tiskipöydällä huuhtelua ja kierrätykseen viemistä, muutkin pahvit pursuavat kaapista, roskispusseja on eteisessä useampikin viemättä, akvaario on täynnä levää...
Tuossa nyt joitakin miehen vastuulla olevia asioita, jotka hoitamalla hän voi itseään hemmotella.
Ja tietenkin te vastailette joten nämä loiset pysyvät palstalla vain tiukemmin jatkaen touhujaan ja pian tämäkin palsta on samanlainen sontasanko kuin s24 äijineen. Ihan kuin ulipennuissa ei olisi tarpeeksi.
Mies on ollut kotona jo pari-kolme tuntia ennenkuin minä sinne asti ehdin. Eiköhän siellä ole mulle ruoka pöydässä ja keittiö siistitty.p