Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Jumala on luonut tämän systeemin niin, että naiset synnyttävät - "Siinä tulee mukaan fysiikan lait. Mimmi synnyttää ja on kotona 1–2 vuotta"

Vierailija
03.02.2021 |

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskapuhetta. Kun tiede todistaa sen, että transnaiset ovat oikeita naisia ja voivat tulla naisten tiloihin.

Tiede todistaa, että sukupuolia on yli 10,000 ja sukupuolta voi myös vaihtaa mielellään vain raksi ruutuun omailmoituksella, naiset ovat kohdullisia ja menstruoijia, miehillä voi olla kuukautiset ja mies voi synnyttää, miehet naisten pukuhuoneisiin, kaikki on saatava sukupuolineutraaliksi ja heti.

Vierailija
2/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo on. Ei mies voi synnyttää. Ei myöskään transnainen, koska hän on biologisesti edelleen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa enää edes julkisesti haukkua vähemmistöjä ilman, että joku alkaa nillittää.

Tai jos perustelee jotain uskonnolla, niin joku mäntti alkaa mussuttaa jotain jostain tieteestä.

Mihin katosivat ne vanhat hyvät ajat, kun esim. homoseksuaalin sai laittaa mielisairaalaa, vankilaan tai ojan pohjalle? Ja siis omaa vaimoakaan ei saa enää pakottaa seksiin!

No, tiedetään taas että kenen laariin sataa.

Vierailija
4/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi veetu! Ja mä kun pidin Aihista hyvänä tyyppinä. Misogynistinen peräaukko. Björk on juoppo ja Syrjänen täysi k-pää. Tarvii vissiin itse ruveta julkkiskokiksi. Kun en niitä kersojakaan enää aio vääntää vaikka ilmeisesti pitäisi. Töihin palasin kun poika oli 3kk, isänsä jäi kotiin. Ihan tiedoksesi kape, näinkin voi toimia.

Vierailija
5/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Ärsyttää, että minusta on tullut ärsyttävän varovainen sanomisteni suhteen. Esimerkiksi jos sanon jotain totuuksia tai mielipiteeni."

Voi ei, eikö The Kokki saa enää laukoa mitä sattuu vaan pitää *henkäisy* miettiä pari sekuntia mitä sanoo! Maailma ei pyöri hänen ympärillään! :O karmeaa! Kyllä nyt koetellaan ihmisparkaa.

Vierailija
6/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on ongelma???? En naisena tajua nyt loukkaantua. Mikä ongelma???

Vierailija
7/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Emma Kari olis ulissu et mimmit on 1-2 poissa työelämästä ja on sen jälkeen vaikeampaa päästä takaisin ku ne synnyttä ja hoitaa lapsia, ni kaikki olis jakamassa voimahaleja.

Mikä tätä maailmaa vaivaa, ettei faktoja voi sanoa faktoina?? Sama asia mieheltä on vihapuhetta mikä naiselta on uroteko? Ihan sairaaks mennyt tämä maailma.

Vierailija
8/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi keskustella, jos avauksessa edes yritettäisiin kertoa, mistä on kysymys. En klikkaille pois tältä sivulta.

Vierailija
9/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-ala kuulostaa hurjalta ja rajulta, kun 2 vuoden äitylilomalla tipahtaa täysin matkasta eikä sit enää voi olla kokki.. 🤣

Olen katsonut yhden ohjelman, missä tämä mies oli kokkina mukana. Siinä oli perhe, jossa äiti paistoi ison lohifileen uunissa laittamatta siihen suolaa tai mausteita. Hän kun ei halunnut maustaa ruokia mitenkään ja sitten ihmetteli, kun kukaan ei oikein halunnut syödä sitä. Tai jotain sellaista.

Tämä kokkisetä tuijotti surullisena ja apaattisena äitiä, ja puheli lempeällä äänellä hänelle ja perheelle. Lopulta kaikki söivät onnellisena yhdessä ja suolaakin oli lisätty ruokaan.

Yrittääkö hän nyt tehdä itsestään jotain Suomen omaa gordonramseytä? Mun mielikuva on kiltti, lempeä, ystävällinen miekkonen joka ei sano mitään rumaa, katsoo vaan kuin surullinen kultainen noutaja muita.

Vierailija
10/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niitä tyyppejä, jotka oikeuttaa itselleen möläyttelyn ja toisten haukkumisen sillä että "olen vain rehellinen ja kerron totuuden". Rehellinen voi olla, ilman että haukkuu ja vähättelee muita. Mutta eihän nämä osaa keskustella sivistyneesti.

Vierailija
11/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi veetu! Ja mä kun pidin Aihista hyvänä tyyppinä. Misogynistinen peräaukko. Björk on juoppo ja Syrjänen täysi k-pää. Tarvii vissiin itse ruveta julkkiskokiksi. Kun en niitä kersojakaan enää aio vääntää vaikka ilmeisesti pitäisi. Töihin palasin kun poika oli 3kk, isänsä jäi kotiin. Ihan tiedoksesi kape, näinkin voi toimia.

Paljastat ainoastaan oman tyhmyytesi.

Kape vastasi kun häneltä kysyttiin: miksi naisia ei näy keittiössä?

Hän vastasi ihan puhdasta faktatietoa: naiset jäävät useammin hoitamaan lapsia. Ja synnyttääkin lapset. Eikö tämä ole totta? Ja jatkoi että alalle voi olla vaikea palata tämän jälkeen, eikö tämäkin ole totta??? Eikö joka feministi itke näitä SAMOJA ASIOITA täälläkin harva se päivä.

Hän ei ottanut kantaa siihen, onko tuo oikein vai väärin. Raukka meni sanomaan pari faktaa, jotka jotkut typeryydet tulkitsevat halutessaan naisvihamieliseksi, niin sehän riittää jo tuomioon. Voi morjens.

N35

Vierailija
12/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintola-ala kuulostaa hurjalta ja rajulta, kun 2 vuoden äitylilomalla tipahtaa täysin matkasta eikä sit enää voi olla kokki.. 🤣

Olen katsonut yhden ohjelman, missä tämä mies oli kokkina mukana. Siinä oli perhe, jossa äiti paistoi ison lohifileen uunissa laittamatta siihen suolaa tai mausteita. Hän kun ei halunnut maustaa ruokia mitenkään ja sitten ihmetteli, kun kukaan ei oikein halunnut syödä sitä. Tai jotain sellaista.

Tämä kokkisetä tuijotti surullisena ja apaattisena äitiä, ja puheli lempeällä äänellä hänelle ja perheelle. Lopulta kaikki söivät onnellisena yhdessä ja suolaakin oli lisätty ruokaan.

Yrittääkö hän nyt tehdä itsestään jotain Suomen omaa gordonramseytä? Mun mielikuva on kiltti, lempeä, ystävällinen miekkonen joka ei sano mitään rumaa, katsoo vaan kuin surullinen kultainen noutaja muita.

Enpä nyt tiedä. Mielestäni tuo tyyppi on aina ollut hyvin based. Sanoo niinkuin asiat on, kun sanomista todella on.

Vierailija
13/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Emma Kari olis ulissu et mimmit on 1-2 poissa työelämästä ja on sen jälkeen vaikeampaa päästä takaisin ku ne synnyttä ja hoitaa lapsia, ni kaikki olis jakamassa voimahaleja.

Mikä tätä maailmaa vaivaa, ettei faktoja voi sanoa faktoina?? Sama asia mieheltä on vihapuhetta mikä naiselta on uroteko? Ihan sairaaks mennyt tämä maailma.

Eva Biaudet ja Sanna Marin puolusteli miesten pakkointtiä sillä että naiset synnyttää. Onko laissa siis synnytysvelvollisuus?

No katsos, sehän tässä onkin jännä, et asioita voi aina kääntää mieleisestään näkökulmasta. Sitä on nykyajan "tasa-arvo". Jos Kape sanoo et naiset synnyttää, se on sovinistipaska ja jos Sanna Marin sanoo, et naiset synnyttää, ni twitter räjähtää kannustusviestejä.

Vierailija
14/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä synnyttäisin paljon lapsia jos voisin

M

Vierailija
15/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitää loukkaantua ihan kaikesta. Varmasti mukavaa tehdä töitä kaikesta mielensäpahoittajan kanssa. Hänellä on 6 kokkia töissä yhdessä ravintolassa, 5 heistä on naisia.

Vierailija
16/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kape on erittäin oikeassa.

Sit on vielä niitä naisia jotka heti vakityöpaikan saatuaan hankkiutuu paksuksi, ei paljon yrittäjää naurata.

Vierailija
17/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alat menee eteenpäin 2 vuodessa ja aina poissaolija, oli se sitten mammalomailija tai opiskelija tai elämäntapaintiaani joutuu opettelemaan uudet asiat. Tämä pätee alalla, kuin alalla. Kukaan synnyttänyt ja äippämomalla ollut äiti ei voisi enää synnyttämisen jälkeen tehdä töitä, ei toi ravintola- ala, ja nokin työ ole mikään poikkeus.Huhuhuijakkaa.

Vierailija
18/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kape on erittäin oikeassa.

Sit on vielä niitä naisia jotka heti vakityöpaikan saatuaan hankkiutuu paksuksi, ei paljon yrittäjää naurata.

Sitten vielä vingutaan, kun syntyvyys laskee...

Vierailija
19/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt ihmetyttää? Jos kokki on sitä mieltä että naiskokit putoaa työelämästä synnytyksen jälkeen ja kotona olemalla niin so what? Samaa on varmasti monella muullakin alalla/työpaikalla. Minä hain kerran kaverin firmaan töihin äitiysvapaan päätteeksi, kaveri soitti perään että ei kannata kun ei ne sinua ota. Kysyin että miksei, niin tuumasi että häneltä oli kysytty minusta ja kun oli kertonut mm. että olen pienen lapsen äiti (toki muutakin, osaamisestani), pomo oli nauranut ja sanonut etteivät palkkaa alle kolmen vuoden ikäisten lasten äitejä, kun ne joko tekevät kohta lisää tai ovat paljon pois lapsen sairastelun vuoksi. 

En minä siitä loukkaantunut, tyypin oma firma ja saa palkata ketä huvittaa. Eihän se oikein ole, en minä sitä sano mutta itse ainakin unohdin ko. paikan heti kaverin puhelun jälkeen.

Vierailija
20/125 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faaraot oli ensin Egyptissä sitten tuli muut eikö niin.