Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle on OK huomauttaa kaljan kittaamisesta, mutta naiselle ei suklaan mussuttamisesta?

Vierailija
03.02.2021 |

Jos kivahdat miehelle, että "vähennä nyt saa**na tuota kaljan kittaamista" niin se on vain ja ainoastaan oikein ja jokaisen naisen oikeus!
Mutta jos mies sanoo, että "vähennä nyt saa**na tuota suklaan ja pullan mussuttamista" niin se on loukkaavaa ja eron paikka jos ei kerran miehelle kelpaa!

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on eri asia. En sanoisi niin miehelle suklaan syömisestä. Mutta mikään ei ole niin vastenmielistä kun kaljalta haiseva jatkuvassa huppelissa möllöttävä ukko.

Entä jos se suklaan syöminenkin olisi jatkuvaa. Fazerin sininen kädessä taukoamatta ja suupielestä vähän valuu sulaa suklaata rinnuksille ?

Vierailija
2/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naiseltasi, mistä me voisimme tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on eri asia. En sanoisi niin miehelle suklaan syömisestä. Mutta mikään ei ole niin vastenmielistä kun kaljalta haiseva jatkuvassa huppelissa möllöttävä ukko.

Entä jos se suklaan syöminenkin olisi jatkuvaa. Fazerin sininen kädessä taukoamatta ja suupielestä vähän valuu sulaa suklaata rinnuksille ?

Tai edes lähes päivittäistä. Aina silloin tällöinen sohvalta kuuluu sellainen euforinen mutustelu ja suklaan imeminen, että voisi kuvitella naisen saavan joka päiväistä namiorkkuaan. Ja se toki vuosien saattossa näkyy vaimon kropassa. Mutta siihen on oikeus! Kyllä elämästä pitää saada nauttia?

Vierailija
4/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mässäilystä saa - ja pitääkin - huomauttaa. Se on lähimmäisenrakkautta!

Terv. BMI 19,5

Vierailija
5/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti haittaisi, jos se suklaan mussutus menisi liiallisuuksiin. Paitsi jos itsekin olet sairaalloinen suklaanmussuttaja. Eihän alkkistakaan haittaa toinen alkkis.

Vierailija
6/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä naiselle että miehelle pitäisi voida huomauttaa kaljan kittaamisesta. Toisin kuin suklaa, se aiheuttaa vaikeuksia selvitä työstä ja muusta jokapäiväisestä elämästä, lisää työttömäksi joutumisen riskiä, lisää alttiutta väkivaltaan ja myös väkivallan uhriksi joutumiseen, tylsistyttää aivoja ja lyhentää elinikää.

Vierailija
7/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi koetaan haitallisemmaksi kuin suklaa. Sen naisen pitäisi vetää suht usein levyllinen suklaata että se olisi ongelma ja silloin olisi kai syömishäiriö, jolloin siitä ei voi rumasti sanoa ettei pahene. Jos joku "imee suklaata" ja siitä kuuluu kauhea ääni ja ärsyttää, eroa, se on outoa.

Vierailija
8/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suklaa päihdytä. Alkoa sais vetää kuinka paljon vaan mun puolesta, jos se ei muuttaisi käytöstä.

Vierailija
9/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tässä taas mennyt tähän mies-nainen väittelyyn. Olisi järkevämpi tarkastella tätä yleiseltä kantilta, koska myös miehet voivat mussuttaa suklaata, ja naiset kiskoa kaljaa. Ja molemmat osaavat nalkuttaa.

Kaksinaismoralismi jyllää. On ok sanoa röökillä seisoville yök, ja moralisoida, kuinka verovaroja menee tupakoinnin haittojen maksamiseen. Mutta ei hesessä ranskiksia ahtavalle ylipainoiselle saa sanoa mitään. Pitäisi ihaillen katsoa kehopositiivisia, muttei James Bondia tupakka huulessa. Kyllä se liika urheilukin maksaa verovaroja, kun korjataan rasitusvammoja, tai leikataan vammoja.

Älkää siis tuomitko. Miettikää ensin oletteko itse täydellisiä, ja kivittäkää vasta sitten.

Vierailija
10/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholihaittojen lisäksi lähes poikkeuksetta siihen miehen kaljan kittaamiseen liittyy myös suolaisen syötävän mussutus. Tuloksena se kaljavatsa.

Vierailija
11/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niin monet naiset väittävät, että suklaa on parempaa kuin seksi.

He eivät vain tiedä paremmasta.

Vierailija
12/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä naiselle että miehelle pitäisi voida huomauttaa kaljan kittaamisesta. Toisin kuin suklaa, se aiheuttaa vaikeuksia selvitä työstä ja muusta jokapäiväisestä elämästä, lisää työttömäksi joutumisen riskiä, lisää alttiutta väkivaltaan ja myös väkivallan uhriksi joutumiseen, tylsistyttää aivoja ja lyhentää elinikää.

Jatkuva suklaahimoko ei muka aiheuta kaikkia noita :D

Vierailija
13/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voi juoda alkoholitonta olutta, se on ihan yhtä hyvää. Suklaasta ei tule humalaan ja vaikka söisi miten paljon, voi silti lähteä huoletta ajamaan autolla. Lapsiakaan ei oteta huostaan vaikka vanhemmat söisivät suklaata joka päivä.

Vierailija
14/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiedä kun ei ole suklaaongelmaa itsellä tai kellään eksistä ollut. Yhdellä eksistä oli kyllä alkoholiongelma ja se vaikutti myös minun elämääni hyvin oleellisesti. Mies oli loppuaikoina kännissä joka päivä ja rokulissa töistä niin usein, että työpaikkakin oli jo vaarassa. Humalassa hän oli arvaamaton ja saattoi suuttua ihan pikkuasiasta. Jos hän halusi jutella mun kanssa keskellä yötä, hän ei antanut mun nukkua, vaikka mulla olisi ollut miten aikainen töihinlähtö seuraavana aamuna. Jos minä hermostuin valvottamisesta, hän alkoi uhkailemaan väkivallalla. Hän myös saattui haukkua mìnua tosi törkeästi, jos hänellä oli huono päivä. Selvinpäin hän ei siis koskaan purkanut pahaa tuultaan minuun, mutta kännissä kylläkin.

Hän myös humalassa laiminlöi sekä kotityöt että laskujen maksut. Maksoi laskuja toki selvinpäin, ellei ollut ehtinyt ryypätä rahojaan mutta kaikki kotihommat jäi mun harteille loppuaikoina. Mies ei viitsinyt enää roskia viedä roskiin tai likavaatteita pyykkikoriin.

Hän myös lakkasi pitämästä lupauksiaan. Tai siis alkoholi muodostui tärkeämmäksi kuin mikään minulle luvattu asia. Olisin toivonut edes yhtä selvää viikonloppua, jotta oltaisiin voitu viettää rauhassa kiva ilta yhdessä. Miehenkin mielestä se aina kuulosti hyvältä ja aina lupasi että ensi viikonloppuna tai sitä seuraavana tehdään niin. Aina sitten alkoikin kaljahammasta kolottamaan perjantai-iltapäivänä jo ennen kuin töistä kotiin oli ehtinyt, jos oli aamulla töihin asti selvinnyt. Ja sitä kaljaa sit kitattiin sunnuntai iltapäivään asti, jonka jälkeen nukuttiin ja kuorsattiin kuin katujyrä maanantaiaamuun asti.

En ole kuullut että suklaansyönti vaikuttaisi ihmisen käytökseen näin oleellisella tavalla. Mutta toki jos niin on, niin kyllä mä ymmärrän että puolisoa se suklaansyöntikin häiritsee.

Vierailija
15/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sixpäkki vs suklaapatukka päivittäin? Kummasta on enemmän haittaa?

Vierailija
16/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun suklaan syönti tai kaljan juonti lisääntyisi puolisoa häiritsevästi niin tottakai toivon, että huomauttaisi.

Jos joka päivä vetää suklaalevyn tai sikpäkin kaljaa niin kyllä se terveyteen jo vaikuttaa, enkä usko että henkilöllä itselläänkään on paras mahdollinen olo.

Jos juominen tai syöminen alkaa vaikuttaa mielialaan ja terveyteen niin itsekin sanoisin asiasta.

Viikonloppuinen mässyhetki tai muutaman kaljan kittaus on ihan se ja sama, kunhan ei aiheuta haittaa itselleen tai muille.

N

Vierailija
17/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sixpäkki vs suklaapatukka päivittäin? Kummasta on enemmän haittaa?

Se patukka on verrattavissa yhteen kaljaan. Sixpäkkiä vastais koko levy.

Vierailija
18/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan, ettei suklaan syömisestä huomauttaminen ole OK?

Ja vastavuoroisesti, missä sanotaan, että miehelle on OK huomauttaa oluen juomisesta?

Vierailija
19/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerihumalassa sekoilevat naiset on turn off.

Vierailija
20/107 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ap:lle tyhjentävän vastauksen:

Koska kaljan kittaaminen eli humaltuminen muuttaa ihmistä, hänen käytöstään ja toimintaansa. Selvinpäin oleva kumppani on eri ihminen kuin juovuksissa oleva. Suklaan syönti ei muuta ihmisen persoonaa ja käytöstä toisenlaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan