Asioita, jotka tuntuvat kiusallisilta, vaikka eivät ole
Itselle tuli tämä mieleen, joten tulkaa kertomaan onko muillakin jotain.
Kun nousen melko täyteen bussiin, ja alan etsiä itselleni istumapaikkaa, tulee itselleni tosi kiusallinen olo, pitää löytää paikka nopeasti. En tiedä mikä siinä on muka niin kiusallista 😁 sama toimii elokuvateatterissa, kun tulen sinne "kaikki tuijottaa" kun etsin omaa paikkaani.
Kommentit (661)
Hauskoja kokemuksia 😊 Kaikesta sitä aikuiset ihmiset nolostuvat.
Onkohan useimmilla miehillä joukkuelajit ja armeija syynä sille, ettei tuollaiset pikkujutut hetkauta. Itseäni ei ainakaan haittaa small talkkaaminen, siteiden osto vaimolle, riisuutuminen naislääkärillä tai kakalla käyminen työpaikalla tai kylässä. On selvä, että jarrujälkiä ei jätetä, mutta eihän sitä nyt hajuille juille mitään voi.
Yritän oikein miettiä, mikä tuntuisi kiusallista. Ehkä pitkän kassajonon tulppaaminen jollakin typerältä tuotteella, josta ei käy hintaa ilmi. Tai esim. Tena-vaippojen ostaminen (ei onneksi tarvitse)
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi.
saajana vai antajana? Ei kumpikaan, minun mielestä.
Kunnon piereskely ja varpusparven päästö yleisessä vessassa. Vaikka ei sille touhulle sen oikeampaa paikkaa ole??!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin kanssa kohtaaminen, joka ei ole koskaan moikannut takaisin (ja jonka olet itse lopettanut, kiusallinen hiljaisuus)
Kiusallinen hiljaisuus kun olet lopettanut naapurin?
Mulle kävi just noin. Naapurin ukko samalta kadulta lopetti jostain syystä moikkaamisen, vaikka tultiin vastaan naamatusten ilman muita ihmisiä esim. kävelyllä. Ukkoani kyllä tervehti, mutta mua ei. Emme kumpikaan - siisi ukkoana ja minä - olleet kyseisen naapurin kanssa misssään tekemisissä, asuttiin vaan samalla kadulla. Aikani moikkailin sitä silti, vaikken saanut tervehdystä takaisin. Sitten alkoi ärsytämään ukon käytös isosti, joten mäkin lopetin moikkaamisen sille, kun kohdattiin, Olin kuin sitä ei olisi ollutkaan, kun tulimme vastakkain. Meni muutaman kerta ja ukko alkoi taas tervehtimään oikein reippaasti; tervehti jopa, kun menin autolla ohitse. En tiedä, mikä ukkoa vaivasi, mutta nykyään, kun tervehditään, on kuitenkin sellainen vaivaantunut olo, kun mietin, miksi se lopetti hetkeksi tervehtimisen.
Vierailija kirjoitti:
Kun auto pysähtyy antamaan tilaa suojatiellä niin, että sinne suojatielle on vielä reilusti matkaa. Sitten pitää mennä puolijuoksua ettei autoilija joudu odottamaan liian kauaa.
Olen huomannut, että varsinkin iäkkäät ihmiset lähtevät juoksemaan kadun yli, jos auto antaa heille tietä. Mitä iäkkämpi, sen varmemmin juoksee. Itse jätän just tarkoituksella enämpi matkaa suojatielle, jotta varmasti tajuavat, että olen hidastanut tai pysähtynyt. Tämä varsinkin, jos kyseessä on lapsi tai iäkäs henkilö.
Banaanin syöminen samalla, kun katsoo toista silmiin.
Mieheni täytti 40 eikä enää kehtaa ostaa kortsuja. En kyllä kehtaa itsekään. Pakko alkaa tilata netistä.
Vierailija kirjoitti:
Seksilelumainokset ym. kun katsotaan telkkaria äidin ja isäpuolen kanssa ollessani heillä kylässä.
Ja ihan kolmekymppinen nainen olen, enkä teini.
Vähän samaan liittyen, en ymmärrä miksi niitä seksileluja saa mainostaa radiossakin keskellä kirkasta päivää! Autolla ajellessa ei tarvitse olla edes ketään itseni lisäksi kyydissä, kun naisääni huokailee jostain satisfyerista, niin alkaa kyllä korvia kuumottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kotona on vaikka huoltomies, joku koneen korjaaja tms. tekemässä töitään. Pitääkö sille jutella jotain vai olla kiusallisesti hiljaa? Ollako siinä läsnä vai ei? Meillä on avokeittiö ja jos tämä työmies on siellä, niin istunko olohuoneessa vai menenkö makkariin? Jos jään lähelle niin ajatteleeko se että kyttään hänen tekevän asiat oikein, mutta jos poistun eri huoneeseen, olenko epäkohtelias?
Ei ole näin vaikeaa jos huoltomies tulee katsomaan jotain ongelmaa (toki kiusallista silti), koska tottakai on oltava siinä läsnä ja näytettävä/kerrottava ongelma. Mutta kun se tullaan sitten korjaamaan, niin silloin aina se sama missä oon, mitä teen tai en tee -ajatus.
Jep, vastaispa joku huoltotyyppi tähän, että mitä ne toivois asiakkaan tekevän...varmaan riippuu työntekijästäkin. emt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksilelumainokset ym. kun katsotaan telkkaria äidin ja isäpuolen kanssa ollessani heillä kylässä.
Ja ihan kolmekymppinen nainen olen, enkä teini.
Vähän samaan liittyen, en ymmärrä miksi niitä seksileluja saa mainostaa radiossakin keskellä kirkasta päivää! Autolla ajellessa ei tarvitse olla edes ketään itseni lisäksi kyydissä, kun naisääni huokailee jostain satisfyerista, niin alkaa kyllä korvia kuumottaa.
Tuo on oikeasti tosi häiritsevää. En käsitä miksi noita saa mainostaa päivisinkin...ei tarvitsisi mainostaa ollenkaan. Moraali rappeutunut.
Ihmisten näkemin ja niille jutteleminen IRL
Mulla on ollut sama kampaaja pitkkään ja on oikeasti todella kiva ihminen ja hyvä kampaaja. Jostakin syystä on epämukavaa ja kiusallista olla.
Pankissa asiointi. Pankin työntekijät kipsuttavat käytävillä huulipunissaan, viimeisen päälle silitetyissä jakuissaan ja korkokengissään tai kauluspaidoissaan ja eau de cologneissaan ja tunnen itseni nuhjuiseksi arkivaatteissani, joihin näkyy ilmestyeen tsiljoona kissankarvaa ja tahraa ja nukkapalleroa kotoa lähdön jälkeen. Vielä kotona omat vaatteet vaikuttivat ihan hyviltä...
Testeissä käyminen sukupuolipolilla. Hävettää istua siinä odotushuoneessa, vaikka se on vastuullista ja ne muut ihmiset on siellä ihan samalla asialla.
- Kun esittäydyt uudelleen henkilölle, jonka olet jo tavannut aiemmin, kenties useamman kerran
- Kun olet kassalla (esimerkiksi jossain tyylikkäässä putiikissa) ja kortti ei toimi. Alat siinä sitten selitellä, että on siellä kyllä rahaa. Ja kun se ei vieläkään toimi, otat toisen kortin ja rupeat selittämään että toinen on yhteinen kortti miehesi kanssa ja jotain muuta sönkkäystä.
- Kun koirallasi jää kakka kiinni takapuolen karvoihin kesken lenkin ja yrität jollain tikulla tai kakkapussilla riipiä niitä irti muiden ulkoilijoiden nähden
Jamppa kirjoitti:
Kunnon piereskely ja varpusparven päästö yleisessä vessassa. Vaikka ei sille touhulle sen oikeampaa paikkaa ole??!!
Totta. Jos mä kuulen jonkun laskettavan oikein kunnolla yleisessä vessassa niin ajattelen vaan että taisi olla iso helpotus. Ja kun kuuluu pieru niin arvaan että nyt siellä hävetään.
Mut kyllä mä näitä omalle kohdalle sattuessa itekin häpeän, vaikka ne on pelkkiä ruumiintoimintoja kuten yskä tai aivastus tai röyhtäys.
Pahinta on, että tämän ketjun runsaat tykkäykset osoittavat, että luetellut asiat ovat oikeasti kiusallisia (muidenkin mielestä) eivätkä vain tunnu siltä.
Eli jatkossakin on aihetta häpeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin kanssa kohtaaminen, joka ei ole koskaan moikannut takaisin (ja jonka olet itse lopettanut, kiusallinen hiljaisuus)
Kiusallinen hiljaisuus kun olet lopettanut naapurin?
Naapurin lopettamista seuraa taatusti kiusallinen hiljaisuus.
Sellasella kirpputorilla kiertely missä myyjät nakottaa pöytiensä takana. Ei sit kehtaa jäädä tarkemmin penkomaan vaan juoksee äkkiä ohi.
tähän tarkennus vielä, eli kyseessä oli peräti seinänaapuri. aina hidastelin sen verran, ettei menty samalla oven avauksella kotiin :D