Luonnolliset isot rinnat ja ennakkoluulot
Miksi luonnolliset isot rinnat aiheuttavat "paheksuntaa" tuntemattomissa, nainen ei niiden synnynnäiselle koolle voi mitään? Toki olen saanut positiivistakin kommenttia mm. muodosta ja kiinteydestä, mutta mm. naiset ovat kateellisia ja ennakkoluuloisia..Ja miksi pienirintaiset saavat mennä muotiin mukaan "ei rintsikoita", mutta jos isorintainen näin tekee niin ei tulisi kuuloonkaan ja rinnat näyttävät heti "seksuaalisimmilta", ei minusta niiden kaaren näyttäminen paidoissa tai rintsikattomuus saisi olla kiinni koosta. Miten muka isot rinnat ovat seksuaalisemmat oikeastaan kuin pienemmät? Nämä taas jotka kävät ottamassa leikkauksissa niin esittelevät usein implanttejaan ja ovat pyrkyrimäisiä..? Eli maksaa ja sitten saa näytellä niitä? Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja...minäpä pidän millaisia vaatteita tahdon, mutta en kyllä mitenkään halua "esitellä" erityisesti luonnonvarojani, joihin olen kyllä ihan tyytyväinen..miehet tulevat kyllä jutulle, sen olen huomannut.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka mutta mua on paiskattu Fkupin rinnoilla. Olen ikäni inhonnut rintojani. Voin sanoa että ne ei ole todellakaan mitenkään kiinteät ja terhakkaat vaan maan vetovoima on alkanut vetää puoleensa jo jonkin verran. Mutta so what. Epämukavatkin ne on koska niska ja hartiaongelmat. Vaatteita ei löydy helpolla hoikalle F kupit omaavalle. Paidat ei istu rinnoista tai sitten vyötäröltä jos ottaa isomman koon.
Voisitko lepuuttaa ihania tissejäsi silmilläni teepussien tapaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa mainita, tämäkö asia tekee ihmisestä itsestään moukan heti? On aikas laihanlainen kategorisointi sinulla. Ihan vaan ennakkoluuloja murtaakseni vaikka, ettei ihmiset, jolla on rinnat luonnostaan voisi olla vaikka samalla älykkäitä?
-Ap
Kun et noinkin älykkäänä ymmärtänyt, niin tässä kerrottiin sinulle, kuinka junttimaista on kehuskella tuttavuuksillaan. Missään kohdassa ei esitetty, etteikö povekas voisi olla älykäs.
Oman otsikkosi olisi pitänyt olla "Luonnolliset rinnat ja isot luulot itsestäni".
Katkeruus kuultaa riviesi lävitse..sääliksi käy. Ei ole sen isompia....luuloja mistään. Junttimaista? Viittaus, ystävä viittaus..viitata saa ja benchmarkata käsittääkseni. Jos keskustelu harmittaa, poistu. Antaa ihmisten toteuttaa sananvapautta eri
Jeesus, että kuulostat raskaalta tyypiltä. Jos ihmiset eivät pidä sinusta, tuskin se johtuu tisseistäsi. LOL XD
Nam varmaan ollu hyötyä onko nännit isot
Nuorempana oli avointa tuijottelua ja kommentointia. Tosiaan, omalle vartalotyypilleen ei mitään voi. Itseäni harmittaa valikoiman pienuus. Liivikoko 65D, eli hoikka, mutta rintava. Usein ympärysmitat alkavat 70:stä, jolloin liivi ei tue, vaan liukuu selästä ylös. Joskus haaveilin pinennysleikkauksesta, mutta julkisella ei tehtäisi, koska ei ole niin suuret, että olisi selkeää haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta aika isorintainen, ja saanut kuulla naisilta silikonitissihuutelua.
Miehiltä olen kuullut aina vain kehuja.
Usein vielä naisilla on sellainen käsitys ettei hoikalla voi olla isoja rintoja! Luulisi, että juuri naiset tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on paljon lurpsuttaja-ukkoja kommentoimassa, varmaan käsi kikulin ympärillä lol. Näitä joille kelpaa vain mammamaiset isot löllykät joita voi sitten imeskellä.
Huvittavaa miten täällä D-kuppikaan ei ole iso, en tiedä mitä valaita täällä sitten vastailee mutta D-kuppi ei missään nimessä ole mikään pieni tai edes keskikokoinenkaan.
Miksi isot rinnat yhdistetään heti ylipainoon?
Suurin osa isoista rinnoista hölskyy ympärysmittarasvan kanssa samaan tahtiin - mikä ei mitenkään lisää ilmiön viehättävyyttä..
Mä en usko, että täällä keskustelussa puhutaan isokokoisten naisten isoista rinnoista, sillä eiväthän ne ole isoja - ne ovat sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Mä m
Isolla naisellahan ne juuri isot on.
Ap on mies. Typerä lapsellinen tissiprovo. Ens kerralla kun jankkaat tätä niin HUOM! D-kuppi ei ole iso vaan aika perus koko. Lähde yrittämään esim F tai G-kupilla.