Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luonnolliset isot rinnat ja ennakkoluulot

Breastrebell_D_cup
02.02.2021 |

Miksi luonnolliset isot rinnat aiheuttavat "paheksuntaa" tuntemattomissa, nainen ei niiden synnynnäiselle koolle voi mitään? Toki olen saanut positiivistakin kommenttia mm. muodosta ja kiinteydestä, mutta mm. naiset ovat kateellisia ja ennakkoluuloisia..Ja miksi pienirintaiset saavat mennä muotiin mukaan "ei rintsikoita", mutta jos isorintainen näin tekee niin ei tulisi kuuloonkaan ja rinnat näyttävät heti "seksuaalisimmilta", ei minusta niiden kaaren näyttäminen paidoissa tai rintsikattomuus saisi olla kiinni koosta. Miten muka isot rinnat ovat seksuaalisemmat oikeastaan kuin pienemmät? Nämä taas jotka kävät ottamassa leikkauksissa niin esittelevät usein implanttejaan ja ovat pyrkyrimäisiä..? Eli maksaa ja sitten saa näytellä niitä? Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja...minäpä pidän millaisia vaatteita tahdon, mutta en kyllä mitenkään halua "esitellä" erityisesti luonnonvarojani, joihin olen kyllä ihan tyytyväinen..miehet tulevat kyllä jutulle, sen olen huomannut.

Kommentit (271)

Vierailija
181/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että hyvä takamus molemmilla sukupuolilla on tärkeämpi kuin rinnat!

Ja äärimmäisen harvoin luomuisorintaisilla naisilla on hyvä takapuoli. Yläkertaan kun on mennyt kaikki hyvä, niin alhaalla sitten on vaan kapeaa lantiota ja kartiomaista poikapyllyä.

No tässä on kuitenkin mun mielestä hyvä sekä ylhäältä että alhaalta:

Onko 70D iso koko?

Ei ole. Ihan keskivertokokoinen korkeintaan.

Riippuu painosta. Jos nainen on todella alipainoinen niin kyllä on iso.

Miten niin? En yhtään ymmärrä tätä kommenttia?

En minäkään. Minä esitin tuon kysymyksen siitä, onko 70D iso koko. Etsin netistä tiedon siitä, minkä kokoinen Victoria Principal oli tuon videon filmaamisen aikoihin. Minun silmilläni katsottuna hän on ihan keskiverto, ja videolla hänellä joko ei ole liivejä ollenkaan tai sitten on hyvin ohuet ja joustavat "näön vuoksi" -liivit. Ei kuppikoko hölskyttelemällä suurene.

Vierailija
182/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkomailla huomannut että monissa maissa naiset pitävät huolta rinnoistaan.

Laitetaanhan kynsiinkin lakkaa ja hiuksiin väriä ja naamaan pakkelia. Miksei siis rintojakin saa korjata nuorekkaammiksi?

Meikin laittaminen iholle ei tuota välitöntä kipua mikäli ei ole allerginen. Rintaleikkaus on kivulias, nänneistä voi mennä tunto, imetys ei aina onnistu, implanteista voi tulla syöpä, ne voivat kääntyä tai "räjähtää", leikkauksesta voi tulla komplikaatioita ja niihin voi kuolla. Mutta mistäpä muusta mies välittäisi kuin siitä, että nännit osoittavat taivaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. M40

Vierailija
184/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autumn Falls...on isot luomut, ja eiköhän miehet häntä halua, ja seisokki ei mihinkään katoa...

Tää on kyllä myös oma suosikki.

Joku kommentoi, että tulee jotenkin paremmalle mielelle kun juttelee isorintaisen naisen kanssa, ja nyt kun itsekin asiaa aloin miettimään, niin tuo on kyllä täysin totta. :D

Mutta rintojen kantajasta se miehen itsekseen myhäily näyttäytyy  lähinnä halveksimiselle ja vähättelylle rintojen koon takia.

Vierailija
185/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla naisella on luonnostaan mitään Kim Kardashianin kroppaa, ei sillä itelläänkään :D

Eikä se raukka ole vieläkään tajunnut sitä :D

Vierailija
186/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juurikaan tutuilta, mutta kadulla ja ravintoloissa jatkuvasti. Kommentteja ja kiinni käymistä ilman lupaa.

Ikä ja nyt korona vähän helpottavat tilannetta.

N40, 75G

Ravintolat vielä jotenkin ymmärrän, mutta kadulla? Missä tällaista tapahtuu? Ihan aidosti kiinnostaa.

Eri puolella Suomea 90-luvun alusta lähtien. Viimeksi humalainen mies kävi minuun kiinni raitiovaunussa pari vuotta sitten. Sama toistui vähän ennen koronaa eräässä tapahtumassa, ei siis kadulla tai ravintolassa. Tuossa tapauksessa tiesin miehen ulkonäöltä.

Kadulla seuraamaan lähteminen ei myöskään ole tavatonta. Se on ulkkarien juttu, puristelu kotimaisten. Kumpikin on kamalaa.

"kadulla ja ravintoloissa jatkuvasti" Viimeksi humalainen pari vuotta sitten ja heti perään vuosi sen jälkeen. Jatkuvasti?

Kuten sanoin, kadulla huutelut ja seuraamiset päälle. Ikä ja korona myös vaikuttavat, minkä senkin sanoin. Nuorempana tällaista tapahtui parhaimmillaan (not) monta kertaa viikossa.

Kymmenien vuosien aikana satoja kertoja. Mielestäni on ihan perusteltua puhua jatkuvuudesta.

Sellaista sitä voi sattua, kun istuu aamusta iltaan räkälöissä riekkumassa.

No minäpä en käy baareissa ja mm. sunnuntaina päivällä kaupan pihassa tapahtui tämmöistä.

Vierailija
187/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumilla naisilla ainut hyvä asia ulkonäössä on isot tissit, mutta sitten taas kun rintaliivit lähtee niin ei nekään näytäkään hyviltä enään.

Tämä. Isot tissit on aina rumat.

M

Mun mielestä isot rinnat ja muutenkin naiselliset muodot ovat tosi kiivottavat. Siinä on niin iso kontrasti omaan maskuliinisuuteen ja taisipa olla niin, että miehet joilla on enemmän testosteronia viehättyy muodokkuudesta naisessa.

Väärin, oikeasti maskuliiniset viehättyvät siroista naisista. Pertsat viehättyvät "emakkomaisista" naisista;) 

Ihan oikeasti nyt.. eikö voi jonkun tietyntyyppistä vartaloa sanoa kauniiksi ilman että lyttää sen vastakohtaa?

Ei. Ei voi. Erityisesti rintoja ja kissoja koskevissa keskusteluissa vedetään argumenteiksi äärimmäinen vastakohta. Omia B-kuppisiaan ei voi kehua kivoiksi, näteiksi tai näppäriksi vetämättä vertailukohdaksi valtavia, kivuliaita, kuvottavia ja kaikkien inhoamia jättiroikkoja. Kissoja ei voi kehua söpöiksi, pehmeäturkkisiksi tai halittaviksi vetämättä vertailukohdaksi kauheita, kuolaavia, räkyttäviä ja haisevia isoja KOIRIA. En tiedä, mikä näissä kahdessa teemassa vaatii tällaista ääriasettelua.

Saako provosoida? Ehkä pienissä rinnoissa ja kissoissa ei vain riitä kehumista itsessään ilman kuviteltua vihollista.

Vierailija
188/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumilla naisilla ainut hyvä asia ulkonäössä on isot tissit, mutta sitten taas kun rintaliivit lähtee niin ei nekään näytäkään hyviltä enään.

Tämä. Isot tissit on aina rumat.

M

Mun mielestä isot rinnat ja muutenkin naiselliset muodot ovat tosi kiivottavat. Siinä on niin iso kontrasti omaan maskuliinisuuteen ja taisipa olla niin, että miehet joilla on enemmän testosteronia viehättyy muodokkuudesta naisessa.

Väärin, oikeasti maskuliiniset viehättyvät siroista naisista. Pertsat viehättyvät "emakkomaisista" naisista;) 

Ihan oikeasti nyt.. eikö voi jonkun tietyntyyppistä vartaloa sanoa kauniiksi ilman että lyttää sen vastakohtaa?

Ei. Ei voi. Erityisesti rintoja ja kissoja koskevissa keskusteluissa vedetään argumenteiksi äärimmäinen vastakohta. Omia B-kuppisiaan ei voi kehua kivoiksi, näteiksi tai näppäriksi vetämättä vertailukohdaksi valtavia, kivuliaita, kuvottavia ja kaikkien inhoamia jättiroikkoja. Kissoja ei voi kehua söpöiksi, pehmeäturkkisiksi tai halittaviksi vetämättä vertailukohdaksi kauheita, kuolaavia, räkyttäviä ja haisevia isoja KOIRIA. En tiedä, mikä näissä kahdessa teemassa vaatii tällaista ääriasettelua.

Saako provosoida? Ehkä pienissä rinnoissa ja kissoissa ei vain riitä kehumista itsessään ilman kuviteltua vihollista.

Älä viitsi provota :(

Pidän omista, isoista rinnoistani. Olen ihan hulluna kumppanini pieniin ja suippoihin❤️

Vierailija
189/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä kuullut että yksikään heteromies olis jättänyt panematta/seurustelematta/lähestymättä naista koska tällä oli liian isot tissit. Sen sijaan moni ei saa edes munaansa ylös laudan naisen kanssa. T. Aa-kupin itikanpuremat omaava ”nainen” joka toivoisi että olisi isot luomutissit

Älä trollaile. Miehen stondista ei mikään tapa niin nopeasti kuin isot luomutissit. En pysty olemaan ilman paitaa seksin aikana, koska häpeän tissejäni. Olisin maailman onnellisin jos mulla olisi tosi pienet tissit.

N20

Ei pidä paikkaansa. Kyllä siinä on nyt jokin muu syy. 

t. miäs

Kyllä pitää. Olen melkein nelikymppiseksi ehtinyt ja yksikään mies ei ole pitänyt rinnoistani - siis kun olen alasti. Vaatteet päällä kyllä tuijotetaan ja kommentoidaankin, on myös tarrattu kiinni.

Ja ne järkevät deittikumppanitkin kiinnostuneet pussailuvaiheessa niistä. Mutta kun paita lähtee pois ja tajuavat etteivät ne tavoittelekaan taivasta, ja että selinmakuulla ne katoavat lähes kokonaan... Siihen loppuu se mielenkiinto. Yhtäkään aitoa rakastumista tai suhdetta en ole saanut kokea. Syitä on varmasti muitakin mutta ei voi olla huomaamatta kun jokainen minut paidatta nähnyt mies on ollut pettynyt.

Nai sylikkäin ja pidä rintsikat päällä.

Ei ole miehille kelvannut tämä. Minulle kyllä sopisi.

Vierailija
190/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että hyvä takamus molemmilla sukupuolilla on tärkeämpi kuin rinnat!

Ja äärimmäisen harvoin luomuisorintaisilla naisilla on hyvä takapuoli. Yläkertaan kun on mennyt kaikki hyvä, niin alhaalla sitten on vaan kapeaa lantiota ja kartiomaista poikapyllyä.

Onko 70D iso koko?

Vierailija
191/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 70D iso koko?

Voi miten pienet!

Vierailija
192/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70 E. Ei H.

No siis.. eihän toi 70E ole edes mikään erityisen iso? H olis jo ollut.

On ne tähän muuhun kroppaan nähden ihan luonnottoman isot. Aiheuttavat myös niskavaivoja ja pienennys ollut mielessä. Kiitos kommentistasi.

Epäilen että liivikokosi ei ole ihan kohdallaan, koska ei ne tuossa koossa kyllä pitäisi olla mitkään luonnottoman isot.

Tämä. Ennen leikkaukseen menoa kannattaa ehdottomasti tarkistaa oma koko ja hankkia kunnon liivit. Joissain tapauksissa jo se riittää viemään kivut pois.

Itselläni oikean kokoisten liivien käyttö selvästi auttoi mutta päädyin silti lopulta leikkaukseen koska vaivoja ei kuitenkaan tarpeeksi saanut hillittyä sopivilla liiveillä. Kokoni oli ennen leikkausta n. 70J tms.

Montakohan kertaa vuodessa iltapäivälehdissäkin korostetaan sitä että naiset eivät tiedä käyttävänsä väärää kokoa liiveissä. Jos miehillä olisi vastaavan (monimutakaisen) kokomerkinnän omaava vaatekappale, tätä ongelmaa ei olisi. Tuo merkintätapa on varmaan 100-vuotias ja ei todellakaan ole paras mahdollinen. Tuossa tuijotetaan liikaa kuppikokoa ja unohdetaan sen olevan suhteellinen ympärysmittaan nähden. Eri maissa lisäksi erilaiset merkinnät...

Miksi naiset eivät tajua vaatia parempaa kokomääritystä. Esim. rintakudoksen absoluuttinen koko, ympärysmitta ja pari muutakin vapaaehtoista parametriä.

Millä tuo rintakudoksen absoluuttinen koko mitattaisiin?

Tätä kannattaa kokeilla https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Onpa erikoinen mittaustapa. Rintakudoksen tiiviys ja muoto jäävät vielä miettimättä. Osaatko muuten sanoa, miksi erotellaan se, onko syntynyt naiseksi vai mieheksi, ja mikä tuo vaihtoehto "other" on?

Miehellä on yleensä leveämpi selkä, joten isompi osa rinnanpäällysmitasta voi olla sitä selän leveyttä kuin naisella, jolla ne sentit taas menee niihin itse rintoihin. Miehellä siis voi olla pienempi kuppikoko vaikka senttimitat rinnan päältä ja alta olisi ihan samat kuin naisella.

Vierailija
193/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh.. mistä ihmeestä tulee sellainen käsitys, että naiset kadehtivat isoja rintoja??

...kun nyt vaan yksinkertasesti on useimmiten ihan kamalan näköset..

Vierailija
194/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh.. mistä ihmeestä tulee sellainen käsitys, että naiset kadehtivat isoja rintoja??

Kivaa bodyshamingia👍 Parempi mieli nyt?

Vierailija
195/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi tästä sun viestistä :D

Turhaahan kateutesi on. Monenlaiset rinnat ovat kauniita.

Vierailija
196/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä kuullut että yksikään heteromies olis jättänyt panematta/seurustelematta/lähestymättä naista koska tällä oli liian isot tissit. Sen sijaan moni ei saa edes munaansa ylös laudan naisen kanssa. T. Aa-kupin itikanpuremat omaava ”nainen” joka toivoisi että olisi isot luomutissit

Kaikkiin naisiin pätee seuraava nyrkkisääntö: kaikki naiset ovat sitä mieltä, että muiden rinnat ovat paremmat.

Vierailija
197/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70 E. Ei H.

On ne tähän muuhun kroppaan nähden ihan luonnottoman isot. Aiheuttavat myös niskavaivoja ja pienennys ollut mielessä. Kiitos kommentistasi.

Epäilen että liivikokosi ei ole ihan kohdallaan, koska ei ne tuossa koossa kyllä pitäisi olla mitkään luonnottoman isot.

Tämä. Ennen leikkaukseen menoa kannattaa ehdottomasti tarkistaa oma koko ja hankkia kunnon liivit. Joissain tapauksissa jo se riittää viemään kivut pois.

Itselläni oikean kokoisten liivien käyttö selvästi auttoi mutta päädyin silti lopulta leikkaukseen koska vaivoja ei kuitenkaan tarpeeksi saanut hillittyä sopivilla liiveillä. Kokoni oli ennen leikkausta n. 70J tms.

Montakohan kertaa vuodessa iltapäivälehdissäkin korostetaan sitä että naiset eivät tiedä käyttävänsä väärää kokoa liiveissä. Jos miehillä olisi vastaavan (monimutakaisen) kokomerkinnän omaava vaatekappale, tätä ongelmaa ei olisi. Tuo merkintätapa on varmaan 100-vuotias ja ei todellakaan ole paras mahdollinen. Tuossa tuijotetaan liikaa kuppikokoa ja unohdetaan sen olevan suhteellinen ympärysmittaan nähden. Eri maissa lisäksi erilaiset merkinnät...

Miksi naiset eivät tajua vaatia parempaa kokomääritystä. Esim. rintakudoksen absoluuttinen koko, ympärysmitta ja pari muutakin vapaaehtoista parametriä.

Onpa erikoinen mittaustapa. Rintakudoksen tiiviys ja muoto jäävät vielä miettimättä. Osaatko muuten sanoa, miksi erotellaan se, onko syntynyt naiseksi vai mieheksi, ja mikä tuo vaihtoehto "other" on?

Miehellä on yleensä leveämpi selkä, joten isompi osa rinnanpäällysmitasta voi olla sitä selän leveyttä kuin naisella, jolla ne sentit taas menee niihin itse rintoihin. Miehellä siis voi olla pienempi kuppikoko vaikka senttimitat rinnan päältä ja alta olisi ihan samat kuin naisella.

Miksi miesten kuppikoko pitäisi tietää, kun ei heillä ole rintojakaan? Ne, joita rintarauhasen liikakasvu vaivaa, eivät korosta tilaansa rintaliiveillä.

Vierailija
198/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:

-nämä on luomut, ei ole silarit

-näitä on kehuttu kiinteiksi

-minua on kehuttu muodokkaaksi

-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)

-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)

-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)

Tämä! :D

Mulla on työkaveri (obeesi, keski-iän ylittänyt nainen) joka puhuu säännöllisesti isoista rinnoistaan. Kuinka isot ne ovat ja kuinka miehet niitä kuolaavat. Myös työkaverimiehet. Tosin moista ei pane merkille kukaan muu kuin tämä neiti itse.

Muutama vuosi sitten teki usein vielä viittauksia minun rintoihini (C-kuppi). Olen hoikka ja pienehkörintainen. Noille passiivisaggressiivisille kuiteille laitoin stopin alkuunsa.

Ihan hauskaahan tuo sinänsä on. Varsinkin kun tietää mitä miespuoliset työkaverit ovat tuosta tyypistä mieltä. :D

Onko meillä sama työkaveri? Ikää varmaan 57 tai 58, alle 170 senttinen. Naimaton. Ainakin 20 kiloa ylipainoa? Kaksois-kolmoisleuka? Ei vyötäröä, ihan litteä leveä takapuoli, riippurinnat ja kehuu kaikille töissä, jopa miesten kuullen, että miten näillä hänen 70J-kupeilla ei pysty tanssia tai lenkkeillä kun sattuu selkään samalla kun vatkaa niitä miesten edessä edestakaisin?? :D Ainoa vaan että tuo 70 ympärysmitta on varmaan vuodelta 1985 ja nykyinen on väh. 95! :D

Jos jollain muulla alle D-kuppisella ollut pikkujouluissa tiukempaa mekkoa tai puseroa joka näyttää aavistuksen verran kaula-aukkoa tai muotoa niin katkerana sähisee että: "mitä tuokin pikkutissi tuossa esittelee kun ei ole mitään esiteltävää?!" ja alkaa heilutella omiaan uhoavasti!

Apua, meininki ihan sama mutta mun työkaveri on muutaman vuoden nuorempi! Sen touhu herättää kyllä hyvin voimakasta myötähäpeää ihan kaikissa läsnäolijoissa.

Nauratti tuo alkaa heilutella omiaan uhoavasti. :D

Vierailija
199/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin naisiin pätee seuraava nyrkkisääntö: kaikki naiset ovat sitä mieltä, että muiden rinnat ovat paremmat.

Erehdyt. Minulla oli nuorempana ja vielä nelikymppisenäkin niin upeat rinnat, ettei parempia voinut edes kuvitella. Nyt nämä ovat hieman "rennommat", mutta silti en vaihtaisi näitä pois.

Vierailija
200/271 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70 E. Ei H.

Miksi miesten kuppikoko pitäisi tietää, kun ei heillä ole rintojakaan? Ne, joita rintarauhasen liikakasvu vaivaa, eivät korosta tilaansa rintaliiveillä.

Kuule mietipä sitä. Maailma on varmasti sinulle jännä paikka.