Luonnolliset isot rinnat ja ennakkoluulot
Miksi luonnolliset isot rinnat aiheuttavat "paheksuntaa" tuntemattomissa, nainen ei niiden synnynnäiselle koolle voi mitään? Toki olen saanut positiivistakin kommenttia mm. muodosta ja kiinteydestä, mutta mm. naiset ovat kateellisia ja ennakkoluuloisia..Ja miksi pienirintaiset saavat mennä muotiin mukaan "ei rintsikoita", mutta jos isorintainen näin tekee niin ei tulisi kuuloonkaan ja rinnat näyttävät heti "seksuaalisimmilta", ei minusta niiden kaaren näyttäminen paidoissa tai rintsikattomuus saisi olla kiinni koosta. Miten muka isot rinnat ovat seksuaalisemmat oikeastaan kuin pienemmät? Nämä taas jotka kävät ottamassa leikkauksissa niin esittelevät usein implanttejaan ja ovat pyrkyrimäisiä..? Eli maksaa ja sitten saa näytellä niitä? Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja...minäpä pidän millaisia vaatteita tahdon, mutta en kyllä mitenkään halua "esitellä" erityisesti luonnonvarojani, joihin olen kyllä ihan tyytyväinen..miehet tulevat kyllä jutulle, sen olen huomannut.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on paljon lurpsuttaja-ukkoja kommentoimassa, varmaan käsi kikulin ympärillä lol. Näitä joille kelpaa vain mammamaiset isot löllykät joita voi sitten imeskellä.
Huvittavaa miten täällä D-kuppikaan ei ole iso, en tiedä mitä valaita täällä sitten vastailee mutta D-kuppi ei missään nimessä ole mikään pieni tai edes keskikokoinenkaan.
D-kuppi pienellä ympärysmitalla, hoikalla ja sirolla naisella on tosiaan ihan eri asia, kun D-kuppi ylipainoisen laardimatamin hehtoympäryksellä...
Niiden koon suhde kroppaan on ihan sama kummassakin koossa. Tietysti jos tarkastellaan sitä pelkkää rintaa niin isompiympäryksinen D on isompi mutta niin on se kroppakin jossa se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Itellä silarit ja kyllä naiset, joilla feikit saa paheksuntaa. Ystäväni, jolla isot luonnolliset ei saa. Joten lopeta valittaminen.
Itsepä olet ne ottanut😂..
Kyse onkin henkilöistä, jotka eivät VOI mitään rintojensa luonnolliselle koolle. Halveksittavaa ottaa implantit (ja esittelevät niitä, hakevat huomiota) , tiedän monia jotka ovat sairastuneet mm. Breast Implant Illnesiin tuon jälkeen.. Puhkeaa anutoimmuunisairaudet jne n. 5 v:n päästä implanttien ottamisesta. Siitäpä saavat.
Lopettakaa rintaviha! Oli isot tai pienet, niin lopettakaa toisten ihmisten rintojen vihaaminen ja haukkuminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:
-nämä on luomut, ei ole silarit
-näitä on kehuttu kiinteiksi
-minua on kehuttu muodokkaaksi
-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)
-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)Sääli jos kokemuksesi on tuo ja aikasmoista "yleistystä", no ehkä naiset ovat sanoneet noita asioita joita listaat. Mutta jokainen heistä on myös ihminen. Kröh, joo olen ihan älykäskin & akateeminen, taloustieteilijä.. ja tunnen Suomen pääministerin, opiskelukollegoita. Eli en ole harrastanut sitä että alkaisi bimboilemaan luonnonvaroilla/hakemaan somessa huomiota. Ja miksei saisi olla onnellinen, mitä luonto on suonut ja tyytyväinen. Lähinnä tarkoitin että voisi ihan asiallisesti keskustella asiasta ja rintoihin liittyvistä "käsityksistä".
-Ap
No kovin akateemisella et vaikuta kun kirjoitat noin huonosti. Häiritsee todella paljon se, että käytät lainausmerkkejä ihan väärällä tavalla.
Paperit silti on.. Ja lainausmerkkejä voi käyttää myös asioiden korotukseen ja sarkastissävytteiseen tarkoitukseen.. Ei tämä mikään opinnäytetyö kai olekaan. Luuletko ettei akateemiset koskaan pohdi vaikka muita kuin "akateemisia" kysymyksiä.. Jos harmittaa jätä keskusteluketju, urpo.
Normaalivartalossa pelkästään etu, kehopositiivisella enemmäkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat ap: << Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja <<
Niin, "pitäisi". Monia asioita aina "pitäisi". Mutta en ole koskaan kuullut mitä se sana "pitäisi" oikein tarkoittaa. Monet ihmiset sitä sanaa käyttävät, mutta kun olen kysynyt heiltä että mitä se tarkoittaa niin eivät ole vastanneet. Miksi he käyttävät jotain sanaa jos he eivät tiedä mitä se tarkoittaa? Ja jos se sana ei mitään tarkoita niin eihän sillä sitten ole mitään merkitystä, mitään väliä. Saahan sitäsuntätä tyhjänpäiväistä lämpimikseen puhua, mikäs siinä, mutta turha kuvitella että tyhjien puheiden ansiosta tapahtuu mitään merkittävää. Tyhjät puheet eivät luo merkittäviä seurauksia.
Nuo "pitäisi" ihmiset tykkäävät myös käyttää sanaa "pakko". Eivät kyllä sillekään sanalle kerro mitään määritelmää. Itse olen osannut keksiä sanalle "pakko" vain tälläisen määritelmän: "asia joka väistämättä tulee tapahtumaan". Ehkäpä se voisi tarkoittaa tuollaista.
Esim. aurinko nousee huomenna varmasti. Eli auringon on huomenna pakko nousta.
Esim. jos ihminen ei pitkään aikaan syö mitään niin hän varmasti kuolee. Eli pitkään aikaan syömättömän ihmisen on pakko kuolla.
Jne.
Joten jos jokin on "pakko" niin se tulee varmasti tapahtumaan. No, jos jokin tulee varmasti tapahtumaan, niin eipä sitä tarvitse murehtia. Ei sitä voi estää, ei sille mitään mahda, ei siihen voi vaikuttaa. Kun aurinko nousee niin aurinko nousee. Niin se vain on, kukapa hullu tuollaista murehtisi. Aurinko on noussut miljoona kertaa ennenkin ja tulee nousemaan miljoona kertaa lisää.
Yllättävän paljon on ihmisiä jotka usein paasaavat ja murehtivat asioista jotka on "pakko". Hulluja ihmisiä. Kyllä se aurinko nousee paasaamatta ja murehtimattakin. Väistämättä tapahtuvia asioita ei tarvitse ajatella, ne tulevat tapahtumaan ihan muuteskin. Voimme käyttää aikamme johonkin muuhun kuin tuollaisten asioiden murehtimiseen.
Ehkä on "pakko" auringon noustessa laittaa rintsikat sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on paljon lurpsuttaja-ukkoja kommentoimassa, varmaan käsi kikulin ympärillä lol. Näitä joille kelpaa vain mammamaiset isot löllykät joita voi sitten imeskellä.
Huvittavaa miten täällä D-kuppikaan ei ole iso, en tiedä mitä valaita täällä sitten vastailee mutta D-kuppi ei missään nimessä ole mikään pieni tai edes keskikokoinenkaan.
Miksi isot rinnat yhdistetään heti ylipainoon?
Suurin osa isoista rinnoista hölskyy ympärysmittarasvan kanssa samaan tahtiin - mikä ei mitenkään lisää ilmiön viehättävyyttä..
Mä en usko, että täällä keskustelussa puhutaan isokokoisten naisten isoista rinnoista, sillä eiväthän ne ole isoja - ne ovat sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Mä miellän että kun puhutaan isoista rinnoista on ympärysmitta max 75 ja kuppikoko E:stä ylöspäin. Pienellä, sirolla naisella nämä E-kupin tai isommat rinnat ovat isot, isolla naisella eivät.
Ja isot rinnat eivät todellakaan edellytä ylipainoa. Hyvin monella hoikalla naisella kertyy joko rauhaskudosta rintoihin tai rasva kertyy hormonaalisista syistä rintoihin vyötärön sijaan. Itsellä vaatekoko on (muuten) 38 mutta rintaliivikoko on 75G, valtaosa rauhaskudosta mammografian/ultrauksen mukaan.
Ja aloittajasta poiketen en voisi olla tyytyväisempi rintoihin, niistä on ollut paljon iloa. Ei valittamista.
Mies47 kirjoitti:
Kunhan eivät ole muovista tehdyt tekotissit.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että täällä keskustelussa puhutaan isokokoisten naisten isoista rinnoista, sillä eiväthän ne ole isoja - ne ovat sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Mä miellän että kun puhutaan isoista rinnoista on ympärysmitta max 75 ja kuppikoko E:stä ylöspäin. Pienellä, sirolla naisella nämä E-kupin tai isommat rinnat ovat isot, isolla naisella eivät.
Jos yhden rinnan ympärysmitta on 50 cm, niin se ei ole iso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa isoista rinnoista hölskyy ympärysmittarasvan kanssa samaan tahtiin - mikä ei mitenkään lisää ilmiön viehättävyyttä..
Ja isot rinnat eivät todellakaan edellytä ylipainoa. Hyvin monella hoikalla naisella kertyy joko rauhaskudosta rintoihin tai rasva kertyy hormonaalisista syistä rintoihin vyötärön sijaan. Itsellä vaatekoko on (muuten) 38 mutta rintaliivikoko on 75G, valtaosa rauhaskudosta mammografian/ultrauksen mukaan.
Ja aloittajasta poiketen en voisi olla tyytyväisempi rintoihin, niistä on ollut paljon iloa. Ei valittamista.
Miksi ei käsitetä sitä että se koko tosiaan suhteutetaan siihen kroppaan. Suhteessa se E on naiseen nähden saman kokoinen oli se nainen sitten iso tai pieni.
Vierailija kirjoitti:
Isot taloustissit nyt vaan on vastenmielisen näköset.
Ootko nähnyt yksiäkään, sitten äitisi lopettaessa imettämisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:
-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)
-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)Tämä! :D
Mulla on työkaveri (obeesi, keski-iän ylittänyt nainen) joka puhuu säännöllisesti isoista rinnoistaan. Kuinka isot ne ovat ja kuinka miehet niitä kuolaavat. Myös työkaverimiehet. Tosin moista ei pane merkille kukaan muu kuin tämä neiti itse.
Muutama vuosi sitten teki usein vielä viittauksia minun rintoihini (C-kuppi). Olen hoikka ja pienehkörintainen. Noille passiivisaggressiivisille kuiteille laitoin stopin alkuunsa.
Ihan hauskaahan tuo sinänsä on. Varsinkin kun tietää mitä miespuoliset työkaverit ovat tuosta tyypistä mieltä. :D
Onko meillä sama työkaveri? Ikää varmaan 57 tai 58, alle 170 senttinen. Naimaton. Ainakin 20 kiloa ylipainoa? Kaksois-kolmoisleuka? Ei vyötäröä, ihan litteä leveä takapuoli, riippurinnat ja kehuu kaikille töissä, jopa miesten kuullen, että miten näillä hänen 70J-kupeilla ei pysty tanssia tai lenkkeillä kun sattuu selkään samalla kun vatkaa niitä miesten edessä edestakaisin?? :D Ainoa vaan että tuo 70 ympärysmitta on varmaan vuodelta 1985 ja nykyinen on väh. 95! :D
Jos jollain muulla alle D-kuppisella ollut pikkujouluissa tiukempaa mekkoa tai puseroa joka näyttää aavistuksen verran kaula-aukkoa tai muotoa niin katkerana sähisee että: "mitä tuokin pikkutissi tuossa esittelee kun ei ole mitään esiteltävää?!" ja alkaa heilutella omiaan uhoavasti!
Apua, meininki ihan sama mutta mun työkaveri on muutaman vuoden nuorempi! Sen touhu herättää kyllä hyvin voimakasta myötähäpeää ihan kaikissa läsnäolijoissa.
Nauratti tuo alkaa heilutella omiaan uhoavasti. :D
Tässä lankahaarassa kyllä hyvin kiteytyy ylipainosten tätien taloustissiharha😅
En ole ylipainoinen ja D-kuppi, esimerkiksi.. Vaatekoko S. Kaikki joilla on hiukan keskimääräistä suuremmat rinnat, eivät ole ylipainoisia.
Mies47 kirjoitti:
Mies47 kirjoitti:
Kunhan eivät ole muovista tehdyt tekotissit.
Voitaisiinko lopettaa isojen tissien, pienten tissien ja myös implanttien haukkuminen?
Implantitkin voi ottaa monesta syystä, itse en halua arvostella niistä yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitänyt itseäni varsin uhkeapovisena, mutta en sitten kai olekaan. Olen 180 cm pitkä ja kuppikokoni on 80H. Kun olin aikoinani alipainon rajoilla, kuppikokoni oli 80F. Minä voin toki ajatella olevani sopusuhtainen, mutta vaatesuunnittelijoiden paperilla olen niin povekas, että istuvia vaatteita ei näille mitoille edes valmisteta.
(Eri kommentoija)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hupaisaa, miten pienirintaisia ei ole tässäkään ketjussa haukuttu, mutta kaikki ovat käyneet haukkumaan isorintaisia. Menkää ihmeessä terapiaan :)
Tämä aloitus koskee isoja rintoja, ei pieniä.
Pieniä rintoja haukutaan jatkuvasti joka puolella väsymiseen asti, joten sille ei ole kaiketi ollut tässä tarvetta. Mutta jos asia häiritsee sinua, niin tee toki oma pienten rintojen hakkumisketjusi. Saat varmasti paljon vastauksia ja yläpeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)Sääli jos kokemuksesi on tuo ja aikasmoista "yleistystä", no ehkä naiset ovat sanoneet noita asioita joita listaat. Mutta jokainen heistä on myös ihminen. Kröh, joo olen ihan älykäskin & akateeminen, taloustieteilijä.. ja tunnen Suomen pääministerin, opiskelukollegoita. Eli en ole harrastanut sitä että alkaisi bimboilemaan luonnonvaroilla/hakemaan somessa huomiota. Ja miksei saisi olla onnellinen, mitä luonto on suonut ja tyytyväinen. Lähinnä tarkoitin että voisi ihan asiallisesti keskustella asiasta ja rintoihin liittyvistä "käsityksistä".
-Ap
No kovin akateemisella et vaikuta kun kirjoitat noin huonosti. Häiritsee todella paljon se, että käytät lainausmerkkejä ihan väärällä tavalla.
Paperit silti on.. Ja lainausmerkkejä voi käyttää myös asioiden korotukseen ja sarkastissävytteiseen tarkoitukseen.. Ei tämä mikään opinnäytetyö kai olekaan. Luuletko ettei akateemiset koskaan pohdi vaikka muita kuin "akateemisia" kysymyksiä.. Jos harmittaa jätä keskusteluketju, urpo.
Ai olet urpokin vielä kaiken lisäksi.
Ap provoilija kouluttamaton ja työtön reppana poistattaa jatkuvalla syötöllä kommentteja, joista ei pidä. Säälittävä tapaus. Nyt rekkautumispakko tännekin, niin kyllä lyhenee ketjut, kun ei ihan kaikki "älykkäät" juttele itse itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä kuullut että yksikään heteromies olis jättänyt panematta/seurustelematta/lähestymättä naista koska tällä oli liian isot tissit. Sen sijaan moni ei saa edes munaansa ylös laudan naisen kanssa. T. Aa-kupin itikanpuremat omaava ”nainen” joka toivoisi että olisi isot luomutissit
Pienet rinnat on tosi sexyt!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Selkeästihän tässä keskustelussa on kyse siitä miten rinnat ovat esillä. Koko on tällöin suhteellinen käsite. Ryhdikkäät keskikokoiset rinnat tiukassa pinkissä paidassa, hoikka vyötärö, hartiat takana, kampaus, meikki ja hymy - aiheuttaa taatusti reaktioita puoleen jos toiseen.
Toinen sekaannusta aiheuttava asia on kun tuijotetaan pelkästään rintaliivikoon kirjainta. Tuo on suhteellinen käsite kuten moni täällä on kertonutkin mutta kuinka moni sen oikeasti ymmärtää.
Mukava että olet itseesi tyytyväinen.
D-kuppi pienellä ympärysmitalla, hoikalla ja sirolla naisella on tosiaan ihan eri asia, kun D-kuppi ylipainoisen laardimatamin hehtoympäryksellä...