Luonnolliset isot rinnat ja ennakkoluulot
Miksi luonnolliset isot rinnat aiheuttavat "paheksuntaa" tuntemattomissa, nainen ei niiden synnynnäiselle koolle voi mitään? Toki olen saanut positiivistakin kommenttia mm. muodosta ja kiinteydestä, mutta mm. naiset ovat kateellisia ja ennakkoluuloisia..Ja miksi pienirintaiset saavat mennä muotiin mukaan "ei rintsikoita", mutta jos isorintainen näin tekee niin ei tulisi kuuloonkaan ja rinnat näyttävät heti "seksuaalisimmilta", ei minusta niiden kaaren näyttäminen paidoissa tai rintsikattomuus saisi olla kiinni koosta. Miten muka isot rinnat ovat seksuaalisemmat oikeastaan kuin pienemmät? Nämä taas jotka kävät ottamassa leikkauksissa niin esittelevät usein implanttejaan ja ovat pyrkyrimäisiä..? Eli maksaa ja sitten saa näytellä niitä? Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja...minäpä pidän millaisia vaatteita tahdon, mutta en kyllä mitenkään halua "esitellä" erityisesti luonnonvarojani, joihin olen kyllä ihan tyytyväinen..miehet tulevat kyllä jutulle, sen olen huomannut.
Kommentit (271)
Mua on ahdisteltu rankasti juuri rinnoista. Alkoi jo koulussa.
Myöhemmin oli tilanteita, jossa kaverit oli fiksumpia ja kauniimpia, "vaimoainesta", menestyi työssä ja opiskelussa, koska heitä ei ahdisteltu rintojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on paljon lurpsuttaja-ukkoja kommentoimassa, varmaan käsi kikulin ympärillä lol. Näitä joille kelpaa vain mammamaiset isot löllykät joita voi sitten imeskellä.
Huvittavaa miten täällä D-kuppikaan ei ole iso, en tiedä mitä valaita täällä sitten vastailee mutta D-kuppi ei missään nimessä ole mikään pieni tai edes keskikokoinenkaan.
Miksi isot rinnat yhdistetään heti ylipainoon?
Suurin osa isoista rinnoista hölskyy ympärysmittarasvan kanssa samaan tahtiin - mikä ei mitenkään lisää ilmiön viehättävyyttä..
Mä en usko, että täällä keskustelussa puhutaan isokokoisten naisten isoista rinnoista, sillä eiväthän ne ole isoja - ne ovat sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Mä miellän että kun puhutaan isoista rinnoista on ympärysmitta max 75 ja kuppikoko E:stä ylöspäin. Pienellä, sirolla naisella nämä E-kupin tai isommat rinnat ovat isot, isolla naisella eivät.
Ja isot rinnat eivät todellakaan edellytä ylipainoa. Hyvin monella hoikalla naisella kertyy joko rauhaskudosta rintoihin tai rasva kertyy hormonaalisista syistä rintoihin vyötärön sijaan. Itsellä vaatekoko on (muuten) 38 mutta rintaliivikoko on 75G, valtaosa rauhaskudosta mammografian/ultrauksen mukaan.
Ja aloittajasta poiketen en voisi olla tyytyväisempi rintoihin, niistä on ollut paljon iloa. Ei valittamista.
Niin. Selkeästihän tässä keskustelussa on kyse siitä miten rinnat ovat esillä. Koko on tällöin suhteellinen käsite. Ryhdikkäät keskikokoiset rinnat tiukassa pinkissä paidassa, hoikka vyötärö, hartiat takana, kampaus, meikki ja hymy - aiheuttaa taatusti reaktioita puoleen jos toiseen.
Toinen sekaannusta aiheuttava asia on kun tuijotetaan pelkästään rintaliivikoon kirjainta. Tuo on suhteellinen käsite kuten moni täällä on kertonutkin mutta kuinka moni sen oikeasti ymmärtää.
Mukava että olet itseesi tyytyväinen.
Hartiat takana eli hyvä ryhti. Jos yritin kulkea ryhdikkäästi sain kuulla että "esittelen". Vaikka kumarassa kulkeminen antaa lannistuneen kuvan, minkäs teet. Kipuihin auttaisi juuri ryhdikkyys ja repun kantaminen selässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka mutta mua on paiskattu Fkupin rinnoilla. Olen ikäni inhonnut rintojani. Voin sanoa että ne ei ole todellakaan mitenkään kiinteät ja terhakkaat vaan maan vetovoima on alkanut vetää puoleensa jo jonkin verran. Mutta so what. Epämukavatkin ne on koska niska ja hartiaongelmat. Vaatteita ei löydy helpolla hoikalle F kupit omaavalle. Paidat ei istu rinnoista tai sitten vyötäröltä jos ottaa isomman koon.
Sama täällä. Lisätuskaa aiheuttaa heiluriliikkeen aiheuttama hankaus. Aina jotenkin epämukava olo, vaikka rasvaisi nännejä ettei mene aivan verille.
Jos aikuisen miehen pitää saada lutkuttaa kuin vauva äitiä, jotain on vialla.
Onko sulla rinnat jotenkin esillä vai miten tulee keskustelunaiheeksi rinnat? En ole kyllä ikinä keskustellut kenenkään naisen kanssa rinnoista. Onpas erikoinen puheenaihe.
Meneekö tämä nyt vähän humblebragin puolelle, että sinulla on niin rankkaa kun sinulla on isot luomurinnat😀
(Ja minulla on itselläni ihan ok rinnat)
Vierailija kirjoitti:
Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:
-nämä on luomut, ei ole silarit
-näitä on kehuttu kiinteiksi
-minua on kehuttu muodokkaaksi
-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)
-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)
Hubble brag
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:
-nämä on luomut, ei ole silarit
-näitä on kehuttu kiinteiksi
-minua on kehuttu muodokkaaksi
-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)
-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)Hubble brag
Humble
Vierailija kirjoitti:
Mua on ahdisteltu rankasti juuri rinnoista. Alkoi jo koulussa.
Myöhemmin oli tilanteita, jossa kaverit oli fiksumpia ja kauniimpia, "vaimoainesta", menestyi työssä ja opiskelussa, koska heitä ei ahdisteltu rintojen takia.
Mulla on isohkot rinnat, mutta ei oo koskaan ahdisteltu rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en ole kyllä törmännyt kummempiin ennakkoluuloihin. En kyllä viitsi rinnoistani vatvoakaan, olkoon jokainen niistä mitä mieltä haluaa, jos on tarvetta olla jotain mieltä. 70G
Olet 70-guotias?
Vierailija kirjoitti:
Minua rasittaa kevät jo valmiiksi. Takki on otettava jossain vaiheessa pois ja taas alkaa se tuijotus, kommentointi ja viheltely. Miehet, lopettakaa sellainen!
Asutko jossain itä-Helsingissä? Lol
Naiset kateellisia isoista rinnoista.
Mun kuppikoko on 75H ja olen muuten hoikahko. Ja ei oo kyllä kukaan ikinä puhunut mun tisseistä???? Miehet toki, mutta ei koskaan kukaan ulkopuolinen, vaan tapaillessa tai seurustellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä kuullut että yksikään heteromies olis jättänyt panematta/seurustelematta/lähestymättä naista koska tällä oli liian isot tissit. Sen sijaan moni ei saa edes munaansa ylös laudan naisen kanssa. T. Aa-kupin itikanpuremat omaava nainen joka toivoisi että olisi isot luomutissit
hyttysenpistosta tulee a-kupit ja paarmanpuremasta jo b-kupit. jos on allerginen, niin ampiaisenpistosta tulee jo c-kuppien kokoiset
Onko d-kupit kyynpistot?
D ei ole iso vaan keskikokoinen. Kokeile G:stä eteenpäin niin koet ennakkoluuloja ihan toisella skaalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on E-kupin lollot, enkä kyllä ole vastaavaan törmännyt. Toisaalta en kyllä pidä juuri avonaisia paitoja tai muutenkaan esittele varustustani. Ehkä ne eivät sitten vain ole tarpeeksi isot.
Tosi kaunista, että ajattelet häirintää kokeneiden esittelevän varustustaan .
Talvitakki on kohdallani toiminut hillitsevästi. Mikään muu vaatetus ei.
Hahah klassinen
Muutamaan kertaan tässä keskustelussa mainittu naisten puolesta negatiiviseen sävyyn, lienenkö sitten itse vähemmistöä miehistä, mutta minä pidän (isoista) riippuvista rinnoista. Sehän on vain ihan luonnollista. Ei niissä ole mitään häpeilemistä.
Ei D-kuppi edes ole suuri, vaan tarpeeksi iso. T. D-kuppi
D-kuppi ei ole iso, hanki sopivat liivit. Kuppeja on O:hon saakka.
Olen kysynyt Nainen!-aloituksessani miten isot rinnat vaikuttavat naisten väliseen ystävyyteen mutta tuli vain pari ynnynnynyn inkel-vastausta. Aihe ilmeisesti kuitenkin tärkeä.
Olen hoikka mutta mua on paiskattu Fkupin rinnoilla. Olen ikäni inhonnut rintojani. Voin sanoa että ne ei ole todellakaan mitenkään kiinteät ja terhakkaat vaan maan vetovoima on alkanut vetää puoleensa jo jonkin verran. Mutta so what. Epämukavatkin ne on koska niska ja hartiaongelmat. Vaatteita ei löydy helpolla hoikalle F kupit omaavalle. Paidat ei istu rinnoista tai sitten vyötäröltä jos ottaa isomman koon.