Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käyt ruokaostoksilla, ostatko itsellesi joskus jonkun makupalan "palkinnoksi"? Mitä ostat?

Vierailija
01.02.2021 |

Minä ostin tänään aurajuustoleivän.

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaupassa on myynnissä vastapaistettuja broilereita, ostan yleensä broilerin tai osan siitä. En voi vastustaa sitä tuoksua.

Hassua, meillä broileri on arkipäiväistynyt - ostan kotiin valmiita broilerinkoipia kerran viikossa. Ei enää edes tunnu miltään.

Ostan valmiita broitsuja ehkä kerran pari vuodessa, mutta en useammin. Teen itse paljon paljon parempia.

Kuinka teet itse eläimen?

Vierailija
102/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit tarvii palkkion jokaikisestä pienestä tai isommasta toimesta mitä he tekevät. Lisäksi herkku kaikkiin tunteisiin: iloon, suruun, ahdistukseen, toimettomuuteen... Aina herkku herkku herkku lohtu lohtu lohtu.

Pitäisikö opetella muita motivointi- ja tunteidenkäsittelytaitoja?

Pitäisikö opetella asiallista kielenkäyttöä ja tapoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitsen itseni menestyksekkäästä kauppareissusta yleensä Snickers-patukalla (harvoin myös Royal-suklaalla tai lakumatolla). Syön sen yleensä kuskin paikalla, lastattuani ostokset autoon. Laitan auton ovet eka napilla lukkoon ja penkinlämmittimen päälle. Sitten syön patukkan hitaasti nautiskellen ja kuvittelen samalla olevani ahkera pikku orava tai söpö hamsteri, joka on omassa pesäkolossaan turvassa pahalta maailmalta. Piilotan yleensä myös kuitin ja käärepaperit, jotta en jäisi kotiväelle kiinni salaisesta herkkuhetkestäni. M39

Vierailija
104/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pihiyteni on instituutio.

Vierailija
105/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en ole kehopostiivinen, eikä kaupassa käynti ole "saavutus".

Vierailija
106/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en mitään

Jokainen tavallaan, jos seuraisin mielitekojani menis elämä ihan läskiksi

Joskus ostan mitä silloin tekee mieli, ei ole mitään vakiojuttua

Mut esim. Sitruunatahnaa, suklaa-lakupalloja, hollantilaisia vohveleita on tullut joskus ostettua

Yleensä ostan ihan ostoslistan mukaan, nyt on listalla esim. suklaalevy kun edellinen loppui ja kyllä talossa pitää aina pari palaa suklaata olla (ns. pms-vara 😈)

Vierailija
107/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu III

Vierailija
108/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ja kun lapset olivat pieniä, saatoin ostaa itselleni käsilaukkuun jemmaan jonkin suklaapatukan tms. Nykyään oon jo melkein 50-vuotias ja vyötärönympärystä joutuu tarkkailemaan, joten olen käytännössä luopunut kaikista herkuista. Spesiaalitilanteessa (juhlat, kyläily tms), syön toki maltillisesti herkkuja. Muuten en niitä tarvitse, enkä niitä edes mieti.

Vierailija
109/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit tarvii palkkion jokaikisestä pienestä tai isommasta toimesta mitä he tekevät. Lisäksi herkku kaikkiin tunteisiin: iloon, suruun, ahdistukseen, toimettomuuteen... Aina herkku herkku herkku lohtu lohtu lohtu.

Sama, "koska olen ANSAINNUT..." tuon kuule joka välissä

Vierailija
110/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta. Ei se kauppareissu niin suuri saavutus ole, että siitä palkintoa tarvitsisin. 

Aloittaja tarvitsee "makupalan:" palkinnoksi käytyään kaupassa ::)))))  Päivän naurut::)

Vierailija
111/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sallin itselleni esim karkkia, on vaikea päättää, mitä ottaisi. Mutta säästän ne kotiin jälkiruuaksi. Karkit pitää laittaa pieneen posliinikulhoon, ja katsoa samalla telkkaria, että nautinto on maksimaalinen.

Vierailija
112/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä , nämä on niitä elämän pieniä iloja !

Ja suuria vaakalukemia.

Vierailija
113/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta. Ei se kauppareissu niin suuri saavutus ole, että siitä palkintoa tarvitsisin. 

Aloittaja tarvitsee "makupalan:" palkinnoksi käytyään kaupassa ::)))))  Päivän naurut::)

Lihovien selittelyt osa 2341

Vierailija
114/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino jäätelö ollut pakasteessa n 2 kk.

Vierailija
115/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kumma, että joidenkin pitää ruveta olettamaan jotakuta läskiksi ja samantien ihmisiä haukkumaan, vaikka ei edes heitä tunne.....Mikä teitä vaivaa????? Ihan lämpimästi suosittelen, että söisit joskus herkkuja sinäkin, niin ei olisi niin paha olla. 

En mä kauppareissusta mitään palkkiota tarvitse. Mun motivaatio käydä siellä kaupassa on tyhjä jääkaappi ja viisi nälkäistä ikävälillä 9-20 v. ja kyllä siellä kaupassa on juostukin. (Ostettiin ennen joulua toinen jääkaappi, kun sillä sai harvennettua käyntikertoja)

Jos mun tekee jotain herkkua mieli, ostan  rusinapitkopussin, kermaa ja keitetään hyvät kerma- ja pullakahvit. Tämä on yleensä perjantaisin. Ostan hyvin harvoin mitään suklaapatukoita tms., johtuu ehkä siitä että lapsena ollessani äiti oli karkkitehtaalla töissä ja taisin saada silloin karkkia kyllästymiseen asti. Mutta jos ostan, niin se on yleensä Geisha-patukka tai suolapähkinäpussi. 

Vierailija
116/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina. Mutta en ajatellut sen olevan palkinto kauppareissusta. :)

Vierailija
117/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makupala😂😂😂

Vierailija
118/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta itselle vaan jotain sellaista, minkä syön sitten miehen kanssa. Kauppareissu on nykyään kerran viikossa eikä aina silloinkaan tule ostettu mitään ylimääräistä. Karkit ostetaan ihan tietoisesti ilman minään palkintoina. Jos itseäni haluan hemmotella, niin sitten piipahdan lankahyllyllä.

Vierailija
119/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelujogurtit ja -vanukkaat sekä Aino-jäätelöt ovat heikkouteni! Karkeista ainoa kompastuskivi on oikeastaan irtomakeiset, mutta niitäkin on helppoa olla ostamatta, kun ne täytyisi käydä keräämässä laareistaan eikä useinkaan ole aikaa tai viitsimystä sellaiseen.

Vierailija
120/190 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keissi kaljaa yleensä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi