Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin tapa, jolla olet tullut jätetyksi

Vierailija
01.02.2021 |

Kertokaahan hieman lohtuna ikävimpiä tapoja jolla olette tulleet jätetyksi tai kenties jättäneet jonkun toisen. Itse tulin viime viikolla jätetyksi yllättäen viestillä vuoden parisuhteen jälkeen, joten vertaistuki olisi paikallaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen jota ei edes viitsinyt peitellä jäädessään kiinni

Vierailija
2/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertonut syytä miksi jätti. Sen tiedän että ei alkanut seurustelemaan muiden kanssa vuosiin minun jälkeeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä ei ollut edes munaa jättää. Ei edes viestillä. Oli vaan mitään kertomatta yhteisen viikonlopun jälkeen muuttanut takaisin eksänsä luo. Kuulin muualta.

Vuosia myöhemmin oltiin taas väleissä, oltiin oltu epäsäännöllisen säännöllisesti yhteyksissä vuosien mittaan. Kunnes tyyppi taas teki täys ghostauksen, katos elämästä yhtäkkiä kuin savuna ilmaan ois haihtunut.

Joo tiedän, fool me twice, shame on me...

Vierailija
4/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies (työkaveri) on jättänyt minut melko törkeästi kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran työpäivän aluksi toimistolla, mulla ei ollut tietenkään omaa huonetta ja oli kohtalaisen hankala vetää loppupäivän kokousmaratoni. Myöhemmin selvisi, että hän oli vaihtanut minut toiseen naiseen työpaikallamme

Olin sen verran typerä, että palasin yhteen miehen kanssa pari vuotta myöhemmin. Vuoden suhteen jälkeen hän lähetti minulle jokin aika sitten tekstiviestin, että on alkanut tapailemaan toista naista. Oli kuulemma valmis palaamaan kanssani yhteen, jos uusi suhde ei onnistukaan.

Tämän jälkeen katkaisin kaiken yhteydenpidon miehen kanssa ja hoidan hänen kanssaan vain pakolliset työasiat. Olemme onneksi koronan takia jatkuvassa etätyössä.

En tiedä itkeäkö vaiko nauraa, joten olen tehnyt molempia.

Vierailija
5/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa olemaan välinpitämätön ja käyttäytyy muutenkin oudosti ja töykeästi. Lopulta alan voimaan ite niin huonosti, että päätän suhteen. Mies on helpottunut kuin olisi odottanut sitä kuin kuuta nousevaa ja katoaa kuin pieru saharaan.

Eli hän ei kyennyt jättämään minua, vaan käyttäytyi huonosti, että minä hoidan sen p*skimman homman sen puolesta eli jättämisen.

Voi kun olisin tajunnut aiemmin, niin en olisi tuhlannut aikaani tuollaiseen idioottiin.

Tuo melkein satutti enemmän kuin se, että olisi suoraan sanonut, että ei hän olekaan enää niin kiinnostunut.

Vierailija
6/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on 10v, joten silloin ei sanaa ghostaus ollut vielä edes olemassa. 7v jälkeen ei vain enää vastannut yhteydenottoihini. Emme siis asuneet yhdessä missään vaiheessa. Lehdestä luin sitten että oli saanut lapsen jonkun naisen kanssa. Syntymäajasta pystyi hyvin laskemaan kuinka monta s-kertaa meillä oli ollut raskauden aikana. Monta. Lapsi kun syntyi 2kk sen jälkeen kun mies oli lakannut vastaamasta minulle.

Vierailija
7/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun viiden vuoden suhteen jälkeen mies sanoi ettei rakasta minua eikä ole koskaan rakastanut. Olin vain paremman korvike jota hän onkin etsinyt selkäni takana jo pitkään ja pettänyt aina kun on ollut tilaisuus.

Hän vannoi rakkautta ja puhui avioliitosta ja lapsista joten en käsitä miksi piti valehdella. En tiedä oliko mikään koskaan totta vai pelkkää näytelmää.

Maailma menettää hänessä huipputason näyttelijän. Minä menetin mielenterveyteni.

Vierailija
8/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hor o teetätti minulla remontin jotta sai asunnosta kunnon pääoman.

Vierailija
10/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti ja jätti. Ei edes vaivautunut kertomaan minulle asiasta. Häipyi vaan.

Vierailija
11/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kaveri soitti: Te ette ole *Matin" kanssa enää yhdessä.

Olin 15v ja poika 14v.

Toinen parin vuoden takaa. Tuli wu viesti "Tää oli mun osalta tässä. Huuma meni jo."

Ja esto.

Mies 50v, minä 34v.

Vierailija
12/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä yhdellä mimmillä ei ollut otsaa sanoa, että homma on loppu vaan ehdotti, että pidetään pieni tauko. Sitä on nyt kestänyt 35 vuotta. Seuraavan suhteen tilaa pohtivan jätin vahingosta viisastuneena itse saman tien.

Vierailija
13/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden suhde takana, mutta ei asuttu yhdessä. Sovittiin, että tulee minun luo tiettyyn aikaan. Vartti aikaisemmin ilmoitti, että ei ehkä ihan pääse sovittuun aikaan. Sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään 4 päivään.

Vierailija
14/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä soittelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme