Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käyt ruokaostoksilla, ostatko itsellesi joskus jonkun makupalan "palkinnoksi"? Mitä ostat?

Vierailija
01.02.2021 |

Minä ostin tänään aurajuustoleivän.

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Ei se kauppareissu niin suuri saavutus ole, että siitä palkintoa tarvitsisin. 

Vierailija
2/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ikinä.

Monet kyllä ostaa vaikka jonkun suklaapatukan ihan muuten vaan, itse en osta semmoisiakaan kun en suklaasta välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään herkkua kyllä palkinnoksi kaupassa käynnistä, mutta minulla on ollut tapana käydä perjantaisin heti töiden jälkeen kaupassa ja silloin olen sen perjantaiherkun ostanut. Yksi suklaapatukka siis, jonka syön kotimatkalla ja se onkin sitten viikon ainoa herkku, jonka syön.

Vierailija
4/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ostan stressikarkkia, jos on jotain stressaavaa edessä. Joo, olen tunnesyöppö, so shoot me.

Vierailija
5/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kyllä herkkuja, mutta eivät ne mitään palkintoja kaupassa käymisestä ole. 

Vierailija
6/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palkinnoksi? Mistä?

Vierailija
7/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostan karkkia, mutta palkinnoksi? Mikä ihmeen palkinto? 

Vierailija
8/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan paketin jäätelöä.

Vierailija
9/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele ruokaa palkintona. Hommat hoidetaan, pitääkö aikuisen palkita itseään jostakin..

Vierailija
10/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan kuin olisi jokin synti ostaa itselleen jotain kaupasta. Ettekö muka koskaan tee yhtään heräteostosta käydessänne kaupassa?

Vierailija
11/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, palkitsen itseni kauppareissuista, imuroinnista, tiskaamisesta, vessanpesusta, ruuanlaitosta, palstailusta jne. Aina on hyvä syy ostaa palkintoherkkuja. 

Vierailija
12/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palkinnoksi? Mistä?

Kunhan jollain tavalla kuvailin tuota heräteostosjuttua. Mutta palkinnoksi nyt sitten vaikka ruokakauppaan vaivautumisesta. ap

Vierailija
13/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan kuin olisi jokin synti ostaa itselleen jotain kaupasta. Ettekö muka koskaan tee yhtään heräteostosta käydessänne kaupassa?

Ei edes puhuta. Ihmetellään vain sitä, miksi herkkuostoksia kutsutaan palkinnoksi. 

Vierailija
14/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä lähtis kyllä jätski joka reissusta, jos en kontrollois itseäni.

Vierailija
15/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta palkintoa, mutta ostan jos mieli tekee. Kaupassa käyminen ei ole minulle mitenkään iso asia tai uhraus, vaan ihan normaali juttu, joskus jopa ihan kiva juttu.

Viime perjantaina ostokseni maksoivat 182 euroa ja en muista, että siinä olisi ollut vain itselleni mitään. Siinä oli kyllä esimerkiksi pari sipsipussia, karkkia, savukalaa ja jätskiä, mutta ne oli tarkoitettu koko perheelle herkuiksi.

Vierailija
16/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussahan ilmoittautuu melkein vain askeetteja. Kivempi lukea ketjua, jossa luetellaan mieluisia herkkuja.

Vierailija
17/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä lähtis kyllä jätski joka reissusta, jos en kontrollois itseäni.

Minä ostin koulujen loma-aikana jäätelön joka päivä ja olen hoikka. ap

Vierailija
18/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan melkein aina karkkia.

Vierailija
19/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvellakin menee jäätelöä joka päivä, usein koko paketti, koska miksipäs ei. Mahtuu kaloreihin.

Vierailija
20/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mutta esimerkiksi viime perjantaina kauppaan mennessäni minulla ei ollut mietittynä kuin yhden päivän sapuskat ja muut mietin siellä kaupassa. Tavallaan ne olivat siis heräteostoksia kaikki, mutta oikeastaan eivät kuitenkaan olleet. Ja vaikka jotain herkkuja ostaisinkin tai vain itselle, niin mitä sitten, minulla on rahaa kyllä ja ei niistä tarvitse huonoa omatuntoa ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan