Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käyt ruokaostoksilla, ostatko itsellesi joskus jonkun makupalan "palkinnoksi"? Mitä ostat?

Vierailija
01.02.2021 |

Minä ostin tänään aurajuustoleivän.

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, että pätijät ja tuomitsija-ylemmyydentuntoiset eksyivät tähänkin kivaan ketjuun pilaamaan tunnelman. Ei välitetä niistä! Kiva lukea, mikä kullekin on "se" herkku. :)

Tätä minäkin ihmettelen.

Vierailija
62/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snickers ja Cokis, avaan heti kassalla kun oon saanu pakattua kaiken ja joskus koko patukka on syöty ennen ulko-ovia. Sit kylmää Cokista ja autoon, ja taas jaxaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla en osta herkkuja, mutta viikonloppuna herkuttelen ja ostan yleensä jonkun pullan tuoretiskiltä ja karkin. Karkki on joko suklaapatukka tai karkkipussi.

Vierailija
64/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkinnoksi ruokakaupassa käymisestä? Ei ihme, että suomalaisten vyötärönympärys levenee ja paino nousee.

Minä ostan ruokaa etukäteen laaditun kauppalistan mukaan. Ruokaa ostaessani en tee heräteostoksia, saatika palkitse itseäni.

Vierailija
65/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En palkinnoksi, mutta käyn niin harvoin kaupassa, että lähes joka kauppareissulla tulee herkkujakin ostettua.

Meillä on kotona vieläkin joululta ihan kamalasti herkkuja. Kaapista löytyy ainakin 6 Fazerin avaamatonta rasiaa, jotka tulivat lahjoiksi. Myös muita herkkuja löytyy paljon, mutta aika maltillisesti perheen teinitkin niitä syövät. Hyvä niin.

Vierailija
66/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irttareita tulee kahmittua oikeastaan aina. Parhautta! Viikonloppuisin sitten lisäksi muutakin, mitä nyt ikinä mieli tekeekään.

Vierailija
67/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa köö ottassa vastattuja!

Minä ostan näistä jonkun tai tänään ostin 2. Kyllä, joskus palkitsen itseni, että olen siivonnut, joskus palkitsen, että säilyin yhtenä kappaleena päivän tehtävien läpi.

-Dacapo

-Pätkis

-Fazerin sininen pötkö

-Fazerin sininen pötkö med toffee

tai

-Fazeriina, pötkö

Jos on oikeen kipakka päivä ostan:

Ben & Jerry's

Topped Salted Caramel Brownie -ämpärin.

💓

Vierailija
68/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkinnoksi ruokakaupassa käymisestä? Ei ihme, että suomalaisten vyötärönympärys levenee ja paino nousee.

Minä ostan ruokaa etukäteen laaditun kauppalistan mukaan. Ruokaa ostaessani en tee heräteostoksia, saatika palkitse itseäni.

Sinua käy sääliksi monella tapaa.

Vierailija
69/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa köö ottassa vastattuja!

Minä ostan näistä jonkun tai tänään ostin 2. Kyllä, joskus palkitsen itseni, että olen siivonnut, joskus palkitsen, että säilyin yhtenä kappaleena päivän tehtävien läpi.

-Dacapo

-Pätkis

-Fazerin sininen pötkö

-Fazerin sininen pötkö med toffee

tai

-Fazeriina, pötkö

Jos on oikeen kipakka päivä ostan:

Ben & Jerry's

Topped Salted Caramel Brownie -ämpärin.

💓

Ja koska joku sanoo kohta niin olen 170cm/60kg

ja vyötärönympärys alle 80cm.

Vierailija
70/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En palkinnoksi, mutta käyn niin harvoin kaupassa, että lähes joka kauppareissulla tulee herkkujakin ostettua.

Meillä on kotona vieläkin joululta ihan kamalasti herkkuja. Kaapista löytyy ainakin 6 Fazerin avaamatonta rasiaa, jotka tulivat lahjoiksi. Myös muita herkkuja löytyy paljon, mutta aika maltillisesti perheen teinitkin niitä syövät. Hyvä niin.

Meiltäkin löytyy Juhlapöydän konvehteja... :D

Vierailija
71/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irttareita tulee kahmittua oikeastaan aina. Parhautta! Viikonloppuisin sitten lisäksi muutakin, mitä nyt ikinä mieli tekeekään.

Kiva, mutta et kai korona-aikana osta irtareita?

Vierailija
72/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitsi syö kaikki namit, mutta lahjaks saadut viinit, jouluoluet ja rommi ovat yhä avaamatta. Jotku juo ne heti jouluna, en tajua miten on mahdollista hyvänen aika tai en tiiä

Vierailija
73/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan väsyneenä palkita itseni ostamalla sellaisen valmiiksi tehdyn Reissumies-leivän :D Hölmöähän se on mutta tuntuu vaan ihanalta raahautua kotiin ja tietää ettei tarvitse edes voileipää tehdä kun voi vaan syödä sen ja röllähtää sohvalle.

Vierailija
74/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitsi syö kaikki namit, mutta lahjaks saadut viinit, jouluoluet ja rommi ovat yhä avaamatta. Jotku juo ne heti jouluna, en tajua miten on mahdollista hyvänen aika tai en tiiä

Minäkään en ymmärrä, miten ihmiset juovat lahjapulloja. Ne vain kerääntyvät kotiin ja pelkään aina, että annamme jonain vuonna vahingossa sellaisen lahjaksi sille, jolta sen olemme saaneet. ap

Vierailija
75/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, useinkin rankasti ruokaa osteltuani tarttuu messiin jotain lisälohdutuspalkintoa itselleni. Voi huveta10 minuutin kotimatkalla jo  pari suklaapatua ja puolet sipsipussista. En silti ole liiemmin läskiytynyt, 172 ja 79, mies.

Vierailija
76/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ostin suklaa ja kinuskivanukkaat sekä Twixin.

Vierailija
77/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan tarkka ruokaostoksilla, ostan vain sen mitä tarvitaan ja noudatan suunnitelmaa. Joskus saatan ostaa jonkin yksittäisen tuotteen joka on uutuus.

Vierailija
78/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt aina irtiksistä, mutta jossakin vaiheessa söin niitä liikaa. Söin niitä usein silloin kun ajelin yksin työmatkoja ja tälläkin hetkellä yksi ennen joulua ostettu irtissäkki on autossa odottamassa kompostiin nakkaamista.

Vierailija
79/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus saatan väsyneenä palkita itseni ostamalla sellaisen valmiiksi tehdyn Reissumies-leivän :D Hölmöähän se on mutta tuntuu vaan ihanalta raahautua kotiin ja tietää ettei tarvitse edes voileipää tehdä kun voi vaan syödä sen ja röllähtää sohvalle.

Sama täällä!

Vierailija
80/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkis ajaa asian. Joskus Suffeli. Nyt en ole käynyt pitkään aikaan kaupassa, kun tilaan ruuat kotiin. Mutta varmasti taas kun tästä koronasta noustaan, Pätkiksen ja Suffelin myyntiluvut normalisoituvat, kun minä pääsen taas kauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi