Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käyt ruokaostoksilla, ostatko itsellesi joskus jonkun makupalan "palkinnoksi"? Mitä ostat?

Vierailija
01.02.2021 |

Minä ostin tänään aurajuustoleivän.

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina karkkia, suklaata ja jäätelöä. Ei ole minulle palkinto. Olen alipainoinen edelleen.

Vierailija
22/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan kuin olisi jokin synti ostaa itselleen jotain kaupasta. Ettekö muka koskaan tee yhtään heräteostosta käydessänne kaupassa?

Tottakai, mutta esimerkiksi viime perjantaina kauppaan mennessäni minulla ei ollut mietittynä kuin yhden päivän sapuskat ja muut mietin siellä kaupassa. Tavallaan ne olivat siis heräteostoksia kaikki, mutta oikeastaan eivät kuitenkaan olleet. Ja vaikka jotain herkkuja ostaisinkin tai vain itselle, niin mitä sitten, minulla on rahaa kyllä ja ei niistä tarvitse huonoa omatuntoa ottaa.

Kuka tässä huonosta omastatunnosta on mitään sanonut, pikemminkin päinvastoin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkinnoksi mistä? Kaupassa käymisestä? En palkitse itseäni kaupassa asioimisesta, joten en osta. Lonkeroa ostan kyllä, ja syyksi riittää sekin ettei ole mitään syytä.

Vierailija
24/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tuomita, ihan kiva kysymys, jokainen voi ajatella omalta osaltaan.

Vierailija
25/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupassa on myynnissä vastapaistettuja broilereita, ostan yleensä broilerin tai osan siitä. En voi vastustaa sitä tuoksua.

Vierailija
26/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaupassa on myynnissä vastapaistettuja broilereita, ostan yleensä broilerin tai osan siitä. En voi vastustaa sitä tuoksua.

Hassua, meillä broileri on arkipäiväistynyt - ostan kotiin valmiita broilerinkoipia kerran viikossa. Ei enää edes tunnu miltään.

Vierailija
27/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä lähtis kyllä jätski joka reissusta, jos en kontrollois itseäni.

Minä ostin koulujen loma-aikana jäätelön joka päivä ja olen hoikka. ap

Käytkö kaupassa joka päivä? Minä en. Ostan yleensä perheen viikonlopun sapuskat perjantaisin ja joskus viikolla käyn ostamassa lisää, mutta vaikka kauppoja onkin työmatkan varrella lukuisia, niin käytän aikani muuten kuin menemällä luuhaamaan niihin. Olen aikuinen.

Vierailija
28/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan - pyrin löytämään jonkun minulle tuntemattoman suomalaisen tuottajan tuotteen, jota kokeilla ruuanlaitossa. Käyn kaupassa kahdesti viikossa ja koen palkinnoksi sen, jos löydän jonkun uuden juuston tai leivän, joka maistuu hyvältä ja jää myöhemillekin ostoslistoille.

Vierailija
29/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, meillä broileri on arkipäiväistynyt - ostan kotiin valmiita broilerinkoipia kerran viikossa. Ei enää edes tunnu miltään.

Ostan valmiita broitsuja ehkä kerran pari vuodessa, mutta en useammin. Teen itse paljon paljon parempia.

Vierailija
30/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö kaupassa joka päivä? Minä en. Ostan yleensä perheen viikonlopun sapuskat perjantaisin ja joskus viikolla käyn ostamassa lisää, mutta vaikka kauppoja onkin työmatkan varrella lukuisia, niin käytän aikani muuten kuin menemällä luuhaamaan niihin. Olen aikuinen.

Käyn kaupassa kerran viikossa, mutta nämä jäätelöt ostin pikkuisesta lähikaupasta, jossa käyn päivittäin ostamassa asioita kuten tomaattia, jota menee joka päivä ja sitä olisi mahdotonta ostaa viikon varoiksi kerralla viikkoreissulla. ap

Vierailija
31/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeen ihan suoraan viinahyyllylle ja mietin että mikä riiittää, mitä on kohtuuus, missä menee raja, kuka rajat määrää, kuinka hyvät bileet tällä saa aikaiseksi.

Vierailija
32/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan kuin olisi jokin synti ostaa itselleen jotain kaupasta. Ettekö muka koskaan tee yhtään heräteostosta käydessänne kaupassa?

Tottakai, mutta esimerkiksi viime perjantaina kauppaan mennessäni minulla ei ollut mietittynä kuin yhden päivän sapuskat ja muut mietin siellä kaupassa. Tavallaan ne olivat siis heräteostoksia kaikki, mutta oikeastaan eivät kuitenkaan olleet. Ja vaikka jotain herkkuja ostaisinkin tai vain itselle, niin mitä sitten, minulla on rahaa kyllä ja ei niistä tarvitse huonoa omatuntoa ottaa.

Kuka tässä huonosta omastatunnosta on mitään sanonut, pikemminkin päinvastoin. ap

Plääh, ei sinun kanssasi voi keskustella.

Vierailija
33/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan laatikon olutta mutta en palkinnoksi vaan

siksi kun tykkään juoda olutta.

Vierailija
34/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo palkinnoksi mässäily on ihan sama kuin alkoholiongelmaisten "olen nyt ansainnut pikku hiprakan".

Ei ei, jos minä haluan mässäillä niin minä mässäilen ilman että minun tarvitsee selitellä sen olevan joku palkinto itselleni.

Vierailija
35/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plääh, ei sinun kanssasi voi keskustella.

Mitä ihmettä tarkoitat? ap

Vierailija
36/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kaupassa kerran viikossa, mutta nämä jäätelöt ostin pikkuisesta lähikaupasta, jossa käyn päivittäin ostamassa asioita kuten tomaattia, jota menee joka päivä ja sitä olisi mahdotonta ostaa viikon varoiksi kerralla viikkoreissulla. ap

Miten niin on mahdotonta ostaa tomaatteja viikoksi? :D Ei se ainakaan minulle ole mikään mahdoton tehtävään, vaan hyvin helppo juttu. Samoin muiden ruokien ostaminen. Meidän perhe on veneillyt paljon ja olen tottunut ostamaan sinne ruokaa viikoksi tai pariksikin, sillä emme välttämättä käy palvelusatamissa usein. Perheessämme on viisi henkilöä ja syömme hyvin monipuolisesti ja fiksusti.

Vierailija
37/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ruokaa kerran viikossa, mutta käyn silti joka päivä kaupassa ostamassa limua tai jäätelöä yms.

Vierailija
38/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliininmunkki on ykkönen.

Vierailija
39/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkinnoksi, mutta käyn niin harvoin kaupassa, että lähes joka kauppareissulla tulee herkkujakin ostettua.

Vierailija
40/190 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa vähintään päivittäin, sinne on kotoa kaksi askelta ja työpaikalta ehkä kolme, joten en nyt sinänsä mitenkään erityisesti palkitse itseäni, kun poikkean ostamaan syötäväni. Usein mukaan tarttuu rahkapatukka ihan muuten vaan, se toffee-Rahkis on vaan niin hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi