Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:silitäkö sinä miehesi vaatteet?

Vierailija
14.05.2008 |

jos en silitä, hän menee töihin ryppyisissä vaatteissa! Häntä eivät rypyt haittaa ;)Mies on juristi valtionhommissa ja viikottain myös oikeussalissa.Mies menisi töihin vaikka verkkareissa. Hänen mielestä vain myyntiedustajat ja automyyjät kulkevat puvuissa. Huoh!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silitä mies itsekään. Jos hän tarvitsee parempaa päälleen, niin hän laittaa ryppyiset vaatteet. Omapahan on häpeänsä.

Vierailija
22/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä silittelee kuka milloinkin ja kenenkin vaatteita... Tyhmää hommaa, mutta pakkohan se on joskus... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tarvitsee silitettyjä paitoja, silittäköön itse. Meillä mies osallistuu muutenkin vaatehuoltoon tasaveroisesti eli pesee pyykkiä oma-aloitteisesti jne. Omia vaatteita joudun onneksi silittämään suht harvoin.

Vierailija
24/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän silittää itse. Kerran on tainnut silittää jonkun munkin paidat. Minä silitän ehkä 2 kertaa vuodessa jotain.

Vierailija
25/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi olla siisti muuten, kun puku ja kraka kaulassa?! En kyllä vilkaisekaan miestä kenellä on puku päällä, ällöjä juppeja kaikki!!! Yök!!!!

Vierailija
26/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, liian piukea jakkupuku päällä istumaan pomon pöydälle!!!! Ja miehesi panemaan puku päällä sihteerikköä!!! Mutta pitää olla siisti.... ja puku päällä!!!! Ettekö osaa ottaa rennosti edes töissä??? Ette!!! Siisti voi todellakin olla ilman rumia pukuja!!!!

Vierailija
27/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos alasi vaatii huoliteltua ulkonäköä ennenmin kuin päätä, niin urasi on helppo arvata... vai oliko se haarakonttori..

Vierailija
28/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää typeryyttä arvostella ihmisä vaatteiden perusteella. Ja tietysti siihen lisätään vielä omat halut. Hyi sanon minä.

Vierailija
29/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän miehen paitapuserot. Mies käy töissä ja minä olen kotona, joten minulla on paremmin aikaa. Tietysti mies tekee kotihommiakin, mutta vain sellaisia joita minä en osaa, esim. remonttia.Itse en muuten omista yhtäkään vaatetta, joka vaatisi silittämistä! T-paidat koitan saada kuivumaan mahd. rypyttömästi. Silittäminen on mälsää.

Vierailija
30/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainoastaan miehen. Samoin silitän petivaatteetkin. Mikään ei ole epäsiistimmän näköistä kuin ryppyset vaatteet.

Vierailija
31/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti voi olla ilman pukuakin, mutta tilanteen mukaan jokainen pukeutukoon. Eikä millään pahalla tuulipukukansa, mutta ottakaa taas kerran mallia ruotsalaisista.Ps. asianajaja ei pukeudu tuulipukuun työpaikallaan. Sen sanoo jo järkikin. Se herättää epäluottamusta.... On nähtävä asiakkaan etu. Ymmärättekö?

Heh, liian piukea jakkupuku päällä istumaan pomon pöydälle!!!! Ja miehesi panemaan puku päällä sihteerikköä!!! Mutta pitää olla siisti.... ja puku päällä!!!! Ettekö osaa ottaa rennosti edes töissä??? Ette!!! Siisti voi todellakin olla ilman rumia pukuja!!!!

Vierailija
32/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä silittää lakanat. Minä en.

Vierailija
33/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi!

Vierailija
34/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun kanssa niihin ihmisiin, jotka silittää kaiken muun paitsi sukat ja alusvaatteet. Toisten mielestä mä olen ihan tyhmä.. kukaan ei kuulemma silitä nykyaikana enää kaikkia vaatteita... siis mä tosiaan silitän t-paidatkin. Mun lähipiiriini kuuluu kyllä myös ihminen, joka silittää ne sukatkin ;) Mutta joo... mun mies ei silitä, koska hän taas on sitä mieltä, ettei kaikkia vaatteita tarvii silittää. Ymmärtää kyllä, että kauluspaidat ja suorat housut pitää silittää (meillä niitä tosin käytän vain minä jatkuvasti, mies vain juhlissa), mutta pyörittelee silmiään aina, kun näkee mun silittävän t-paitoja. Ainiin... ja kyllä siisti voi olla ilman pukuakin. Mun edellisessä työpaikassa oli toimitusjohtajallakin silloin tällöin farkut jalassa. Ihan ytä arvokkaalta hän näytti niissä, mutta hänellä olikin kyllä joku sellainen luontainen juttu... Minä olisin varmaan kunnioittanut häntä vaikka pyjamassa. Toisista ihmisistä johtajuus vain jotenkin huokuu, riippumatta vaatetuksesta. Allekirjoitan kyllä senkin, ettei juristi silti voi mennä tuulipuvussa töihin...

Vierailija
35/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 33 vedä vittu päähäs ja pakene vuorille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan