Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:silitäkö sinä miehesi vaatteet?

Vierailija
14.05.2008 |

jos en silitä, hän menee töihin ryppyisissä vaatteissa! Häntä eivät rypyt haittaa ;)Mies on juristi valtionhommissa ja viikottain myös oikeussalissa.Mies menisi töihin vaikka verkkareissa. Hänen mielestä vain myyntiedustajat ja automyyjät kulkevat puvuissa. Huoh!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies silittää yleensä itse, tosin joskus minä.

Vierailija
2/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinkaan minä. Jos mies haluaa silitettyjä vaatteita, silittäköön itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja senkin silitän onneksi vain silloin, kun on kauluspaitaa vaativia juhlia! Voiko epämukavampia vaatteita ollakaan?!

Vierailija
4/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesula pesee ja silittää miehen kauluspaidat (töissä aina paita+puku), muuten silitys menee suur piir 50/50 muiden hänen vaatteidensa osalta.

Vierailija
5/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei taida olla esimiesasemassa tms ;-D

Vierailija
6/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Samoin mieheni silittää minun vaatteeni siinä tapauksessa. Paidat, suorat housut ym. hoitaa pesula.

Vierailija
7/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestä vain myyntiedustajat ja automyyjät kulkevat puvuissa. Huoh!

Vierailija
8/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tarvitsee niitä välittömästi. Aika usein meidän siivoja silittää myös. Työvaatteet (paidat/puvut) hoitaa pesula.

Vierailija
9/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi olla siisti muuten, kun puku ja kraka kaulassa?! En kyllä vilkaisekaan miestä kenellä on puku päällä, ällöjä juppeja kaikki!!! Yök!!!!

Vierailija
10/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi olla siisti muuten, kun puku ja kraka kaulassa?! En kyllä vilkaisekaan miestä kenellä on puku päällä, ällöjä juppeja kaikki!!! Yök!!!!

Vierailija
11/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, liian piukea jakkupuku päällä istumaan pomon pöydälle!!!! Ja miehesi panemaan puku päällä sihteerikköä!!! Mutta pitää olla siisti.... ja puku päällä!!!! Ettekö osaa ottaa rennosti edes töissä??? Ette!!! Siisti voi todellakin olla ilman rumia pukuja!!!!

Vierailija
12/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei taida olla esimiesasemassa tms ;-D

Vierailija
13/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tarpeeksi, että silitän omani ja lasten vatteet, ja niistäkin vain ne, jotka on pakko silittää. Mies silittää paitansa itse, tosin yleensä ostaa sellaisia paitoja joita ei tarvitse silittää ollenkaan. Pukunsa vie pesulaan.

Vierailija
14/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainoastaan miehen. Samoin silitän petivaatteetkin. Mikään ei ole epäsiistimmän näköistä kuin ryppyset vaatteet.

Vierailija
15/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole edes töissä ja rahat riittävät mainiosti! Onko puku hemmoista tai typyköistä mukava olla toisten käskytettävinä vai ottaako koville??? Heh...

Vierailija
16/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos alasi vaatii huoliteltua ulkonäköä ennenmin kuin päätä, niin urasi on helppo arvata... vai oliko se haarakonttori..

Vierailija
17/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni on jopa pomo, mutta ei käytä eikä edes voisi käyttää pukuja töissä.Ei kaikki ole niin musta valkoista....

Vierailija
18/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies silittää paidan joka päivälle, joten se käy häneltä paljon nopeammin ja paremmin kuin multa. Housut pesee ja silittää pesula.

Vierailija
19/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikki tosiaankaan ole niin mustavalkoista. Mies on välillä töissä puku päällä ja välillä verkkaissa ja hupparissa. Ei käy tylsäksi ;)

Vierailija
20/35 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne pitää olla puku.Kuulosti vaan niin koomiselta tuo että kauluspaidat ovat epämukavia - ei taideta paljon muutenkaan teillä satsata silittämiseen tai pukeutumiseen. Mutta toki, siisti voi olla muutenkin, mutta epäilen sitä näiden "fiksujen" salihousuihmisten osalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän