G:silitäkö sinä miehesi vaatteet?
jos en silitä, hän menee töihin ryppyisissä vaatteissa! Häntä eivät rypyt haittaa ;)Mies on juristi valtionhommissa ja viikottain myös oikeussalissa.Mies menisi töihin vaikka verkkareissa. Hänen mielestä vain myyntiedustajat ja automyyjät kulkevat puvuissa. Huoh!
Kommentit (35)
En varsinkaan minä. Jos mies haluaa silitettyjä vaatteita, silittäköön itse.
Ja senkin silitän onneksi vain silloin, kun on kauluspaitaa vaativia juhlia! Voiko epämukavampia vaatteita ollakaan?!
pesula pesee ja silittää miehen kauluspaidat (töissä aina paita+puku), muuten silitys menee suur piir 50/50 muiden hänen vaatteidensa osalta.
miehesi ei taida olla esimiesasemassa tms ;-D
kyllä. Samoin mieheni silittää minun vaatteeni siinä tapauksessa. Paidat, suorat housut ym. hoitaa pesula.
Hänen mielestä vain myyntiedustajat ja automyyjät kulkevat puvuissa. Huoh!
Jos hän tarvitsee niitä välittömästi. Aika usein meidän siivoja silittää myös. Työvaatteet (paidat/puvut) hoitaa pesula.
Eikö voi olla siisti muuten, kun puku ja kraka kaulassa?! En kyllä vilkaisekaan miestä kenellä on puku päällä, ällöjä juppeja kaikki!!! Yök!!!!
Eikö voi olla siisti muuten, kun puku ja kraka kaulassa?! En kyllä vilkaisekaan miestä kenellä on puku päällä, ällöjä juppeja kaikki!!! Yök!!!!
Heh, liian piukea jakkupuku päällä istumaan pomon pöydälle!!!! Ja miehesi panemaan puku päällä sihteerikköä!!! Mutta pitää olla siisti.... ja puku päällä!!!! Ettekö osaa ottaa rennosti edes töissä??? Ette!!! Siisti voi todellakin olla ilman rumia pukuja!!!!
miehesi ei taida olla esimiesasemassa tms ;-D
Siinä on tarpeeksi, että silitän omani ja lasten vatteet, ja niistäkin vain ne, jotka on pakko silittää. Mies silittää paitansa itse, tosin yleensä ostaa sellaisia paitoja joita ei tarvitse silittää ollenkaan. Pukunsa vie pesulaan.
en ainoastaan miehen. Samoin silitän petivaatteetkin. Mikään ei ole epäsiistimmän näköistä kuin ryppyset vaatteet.
Itse en ole edes töissä ja rahat riittävät mainiosti! Onko puku hemmoista tai typyköistä mukava olla toisten käskytettävinä vai ottaako koville??? Heh...
Mutta, jos alasi vaatii huoliteltua ulkonäköä ennenmin kuin päätä, niin urasi on helppo arvata... vai oliko se haarakonttori..
Ja mieheni on jopa pomo, mutta ei käytä eikä edes voisi käyttää pukuja töissä.Ei kaikki ole niin musta valkoista....
Mies silittää paidan joka päivälle, joten se käy häneltä paljon nopeammin ja paremmin kuin multa. Housut pesee ja silittää pesula.
Eikä kaikki tosiaankaan ole niin mustavalkoista. Mies on välillä töissä puku päällä ja välillä verkkaissa ja hupparissa. Ei käy tylsäksi ;)
jne pitää olla puku.Kuulosti vaan niin koomiselta tuo että kauluspaidat ovat epämukavia - ei taideta paljon muutenkaan teillä satsata silittämiseen tai pukeutumiseen. Mutta toki, siisti voi olla muutenkin, mutta epäilen sitä näiden "fiksujen" salihousuihmisten osalta...
meillä mies silittää yleensä itse, tosin joskus minä.