Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden bonuskortin takia kohtuuttomia kuluja, kiitos S-ryhmä

Entinen asiakas
30.01.2021 |

Vanhat bonuskortti mallit tulee maksullisiksi. No pitää vaihtaa, ei onnistu verkossa, eikä puehlinpalveluun pääse koska se on ruuhkautunut. Lähin toimipiste on yli 50 km matkan päässä toisessa kaupungissa, pitää varata aika. Henkilötodituksena ei kelpaa ajokortti, pitää olla passi tai henkilökortti. Kumpaakaan minulla ei ole koska en tarvitse, passilla en tee yhtään mitään ja henkilökorttia en ole koskaan vielä edes tarvinnut. Samperin henkilökorttia varten pitää käydä passikuvassa ja vielä poliisiasemalla, sekin sijaitsee yli 50 km matkan päässä, kustannuksia yhden saakelin bonuskortin takia tulee yli 100 euroa + siihen käytetty aika. Ei taida kannattaa. Olkoot koko pulju ilman mun asiakkuutta kun ei raha heille kelpaa.

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin joskus Alkossa että henkilökortti ei kelpaa todistukseksi.

Vierailija
62/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ostokset S-ryhmässä n. 200e/kk ja bonusta tulee n. 1e/kk, jos sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on vielä jotain bonuskortteja?

”Jipiii, saan bonusta 5e, mutta maksan kaikista muista tuotteista yli 5e enemmän, jotta bonuskorttisysteemiä voidaan ylläpitää!”

Vierailija
64/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin juuri s-etukortin. Lähetin viestin verkkopankkiin että vanha hajalla ja viikon sisällä oli uusi postilaatikossa ihan ilmaiseksi.

AP kertoo ettei ole henkilökorttia kosa "ei tarvitse", mutta kuten itse toteat niin tarvithan sinä.

Vierailija
65/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Jipiii, saan bonusta 5e, mutta maksan kaikista muista tuotteista yli 5e enemmän, jotta bonuskorttisysteemiä voidaan ylläpitää!”

Jippii, mulla ei ole bonuskorttia ja maksan kaikesta 5€ ylimääräistä, jippii.

Vierailija
66/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.s-pankki.fi/fi/tiedotteet/2020/s-etukortti-pysyy-jatkossaki…

Kortin vaihtamisen S-Etukortti Debitistä S-Etukortti Visaan voi tehdä Asiakasomistajapalvelu- ja S-Pankki-pisteellä esimerkiksi Prismassa tai Sokoksella. Uuden kortin voi tilata myös S-Pankin verkkopankissa ja vanhan siinä tapauksessa lopettaa lähettämällä verkkopankissa viesti S-Pankkiin. Kortin vaihtaminen on ilmaista.

Jos asiakas ei tarvitse maksuominaisuutta S-Etukorttiinsa, voi hän valita myös pelkästään Bonuksen kerryttämiseen tarkoitetun S-Etukortti Käteiskortin. S-Etukortti Käteiskortin voi tilata S-ryhmän verkkosivujen S-kanavan kautta tai Asiakasomistajapalvelu- ja S-Pankki-pisteellä esimerkiksi Prismassa tai Sokoksella. Myös S-Etukortti Käteiskortti on maksuton.

Ei pysty verkkosivujen kautta tilaamaan.

Vierailija
67/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin bonsukortin vuonna 2016. Nyt on 500e ylimääräistä rahaa bonsutilillä. Mitään ylimääräistä en ole ostanut jotta saisin bonuksia.

Vierailija
68/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka maksat ylimääräistä mistään? Tili ilmainen, kortti ilmainen, s-ryhmän kaupoissa hinnat edullisempia kuin k-kaupoissa. Bensasta saat bonusta myös. S-ryhmällä hyviä tarjouksia, jotka saa bonuskortilla, esim Sokoksella jne. Sen 100€ millä saat omistaja-asiakkuuden, saat takaisin jos haluat lopettaa asiakkuuden.

Vierailija
69/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan otettiin miehen kanssa S-bonuskortti ja tuli tehtyä se miehen nimiin, itselleni rinnakkaiskortti. Sittemmin tuli S-pankki. Itse en edes pääse sinne verkkopankkiin saati että saisin bonuskorttiani sieltä vaihdettua tulevaisuudessakin siihen maksuttomaan. Taidetaan lakkauttaa koko tili, saapahan osuusmaksun 100€ takaisin.

Vierailija
70/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin juuri s-etukortin. Lähetin viestin verkkopankkiin että vanha hajalla ja viikon sisällä oli uusi postilaatikossa ihan ilmaiseksi.

AP kertoo ettei ole henkilökorttia kosa "ei tarvitse", mutta kuten itse toteat niin tarvithan sinä.

Jonkun ylihintaisen putiikin bonuskorttia varten?

Vierailija
71/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan otettiin miehen kanssa S-bonuskortti ja tuli tehtyä se miehen nimiin, itselleni rinnakkaiskortti. Sittemmin tuli S-pankki. Itse en edes pääse sinne verkkopankkiin saati että saisin bonuskorttiani sieltä vaihdettua tulevaisuudessakin siihen maksuttomaan. Taidetaan lakkauttaa koko tili, saapahan osuusmaksun 100€ takaisin.

Onhan se tosi vaikeaa hankkia ne pankkitunnukset.

Vierailija
72/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien virallisten asioiden hoitamiseen älypää.

Ohis

Vierailija
73/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne bonukset ovat leivottu tuotteiden hintoihin.

Vierailija
74/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Voisitko luetella ne? Kun en ole passia tai henkilökorttia vielä tarvinnut kertaakaan. En matkustele eiköä minulla ole asiaa pankkiin. Eli mitä muita virallisia asioita varten?

Vierailija
75/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin K-Marketeissa ja K-Supermarketeissa ja ei Cittarikaan edullinen ole.

Vierailija
76/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, ruoka on halvempaa s-ryhmällä kuin k-kaupoissa. Lidl on toki vielä halvempi, mutta itse en ainakaan saa sieltä kaikkea.

Vierailija
77/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tosi vaikeaa hankkia ne pankkitunnukset.

No siihen nähden että pankkina en tuota tarvitse eikä bonusten kerrytys ole järkevää kun ruoan saa halvemmalla muualta, samoin polttoaineen. Joten helpompi lopettaa koko turhake.

Vierailija
78/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on vanha siruton bonuskortti ja S-Pankki lähettää jonkun tiedotteen RUOTSIKSI. Mukana ei ole kitään suomenkielistä kirjettä.

Nyt lähtee nootti S:lle.

Samma här. pelkästään paremman kansanosan kielellä tuli tiedotteet asiasta.

Vierailija
79/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin se pelkkä siruton kortti ja S-pankkitili.

S-pankkitunnuksia enkä bonuksia ole käyttänyt ainakaan kymmeneen vuoteen, en edes muista salasanaa.

Ei ole harmainta hajuakaan, mitä siellä tilillä on.

Täytyisi vääntäytyä sinne pankkiin...noh..ensi viikolla😊

Vierailija
80/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Voisitko luetella ne? Kun en ole passia tai henkilökorttia vielä tarvinnut kertaakaan. En matkustele eiköä minulla ole asiaa pankkiin. Eli mitä muita virallisia asioita varten?

Ammusten ostoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan