Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden bonuskortin takia kohtuuttomia kuluja, kiitos S-ryhmä

Entinen asiakas
30.01.2021 |

Vanhat bonuskortti mallit tulee maksullisiksi. No pitää vaihtaa, ei onnistu verkossa, eikä puehlinpalveluun pääse koska se on ruuhkautunut. Lähin toimipiste on yli 50 km matkan päässä toisessa kaupungissa, pitää varata aika. Henkilötodituksena ei kelpaa ajokortti, pitää olla passi tai henkilökortti. Kumpaakaan minulla ei ole koska en tarvitse, passilla en tee yhtään mitään ja henkilökorttia en ole koskaan vielä edes tarvinnut. Samperin henkilökorttia varten pitää käydä passikuvassa ja vielä poliisiasemalla, sekin sijaitsee yli 50 km matkan päässä, kustannuksia yhden saakelin bonuskortin takia tulee yli 100 euroa + siihen käytetty aika. Ei taida kannattaa. Olkoot koko pulju ilman mun asiakkuutta kun ei raha heille kelpaa.

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ei ole henkkareita, ja se on S-ryhmän syytä? Ok 

Vierailija
2/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mulle tuli uusi kortti postilaatikkoon pyytämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ap.

Vierailija
4/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä mallit tulevat maksullisiksi?

Vierailija
5/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämäsi on noin vaikeaa, bonuskortti ei taida olla sun juttu. Useimmille se on kuitenkin melko vaivaton.

Vierailija
6/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin noin köyhä tarvitsee bonuksia, 10€ kuussa ostoksiin?

Vierailija
7/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain saman kirjeen, mulla on joku vanha etu-debit-kortti, ja se tosiaan tulee maksulliseksi. Eli pakko nyt mennä fyysisesti sinne S-Pankkiin passin kanssa, jos en halua joutua maksamaan tuosta kortista. En edes käy S-ryhmän paikoissa kuin satunnaisesti jossain ravintolassa, ja niiden etujen vuoksi haluaisin kortin pitää. En halua Visaa, mulla on muita luottokortteja jo. Kyllä on näin digiaikana todella hankalaksi tehty tuo kortin vaihto. Ja jos en tee mitään, alkaa laskut juosta.

Vierailija
8/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi valokuvat sun muut voi laittaa s

ähköisesti poliisille ai niin mutta kun ei oo...no,oma vika

ilman henkkareita et voi pian käyttää mitään palveluita

Vierailija
9/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla ei ole henkkareita, ja se on S-ryhmän syytä? Ok 

Minulla on voimassa oleva ajokortti ja sen pitäisi riittää, henkilökorttia en ole vielä koskaan tarvinnut, passi meni vanhaksi jo 10 vuotta sitten. Ei se s-pamkin syytä ole mutta turhan vaikeaksi ja monimutkaiseksi ovat tenett pelkän bonuskortin vaihtamisen.

S-etukortti debit muuttuu maksulliseksi. 

Mitä hittoa minä teen henkilökortilla kun en sitä tarvitse mihinkään, turhaa vaivaa ja kustannuksia minulle. Yhden bonuskortin takiako?

Vierailija
10/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinulla on niin pienet ostokset että sataa euroa ei kannata tuhlata bonuskorttiin joka kelpaa seuraavat 10 vuotta, niin on ihan varmasti se ja sama mihin kauppaan kolikkosi kannat.

Vierailija
11/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämäsi on noin vaikeaa, bonuskortti ei taida olla sun juttu. Useimmille se on kuitenkin melko vaivaton.

Ei se tähän saakka ole vaivaa aiheuttanutkaan. Ei taida olla mun juttuni ei, enkä viitsi enää asioida kyseisessä kaupassakaan.

Vierailija
12/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kait sinne soittaa, että lopettavat koko kortin? Jäsenyyttähän eivät voi lopettaa.

Vierailija
13/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinulla on niin pienet ostokset että sataa euroa ei kannata tuhlata bonuskorttiin joka kelpaa seuraavat 10 vuotta, niin on ihan varmasti se ja sama mihin kauppaan kolikkosi kannat.

Tuhlasin ne 100 euroa silloin jo kun liityin koko kaupan asiakasomistajaksi, nyt pitäisi muka toiset tuhlata lisää, ei kiitos.

Vierailija
14/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ajokortti muka käy? Se on käynyt yleensä joka paikkaan.

Vierailija
15/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kait sinne soittaa, että lopettavat koko kortin? Jäsenyyttähän eivät voi lopettaa.

Yritin, puhelinpalvelu oli täysin tukossa, kappas vaan.

Vierailija
16/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ko pulju kaatuu kun joudut väärinkohdeltuna vaihtamaan kauppaa.

Vierailija
17/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme euroa voi olla jollekin "kohtuuton kulu".

Vierailija
18/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti ei ole enää virallinen asiakirja jolla todistaa henkilöllisyys. Se ei käy tavallisessa pankissakaan. Mahtaisi olla pettymys sitten kun sinulla ap on pankkiasiaa ja siinä vaiheessa kun olet tiskillä, ilmeisesti siellä 50km päässä, käy ilmi ettet voikaan hoitaa asiaa. Joten ihan hyvä että joudut hankkimaan passin / henkilökortin. Koska vain niillä voi virallisesti todistaa henkilöllisyytensä Suomessa, virallisissa asioissa.

Vierailija
19/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän oli isot uutiset pari vuotta sitten ettei ajokortti ole enää vahva tunnistautuminen. Se johti passien ja henkilökorttien massahakuun. Ihme jos et mitenkään noteerannut asiaa silloin kun oli pitkään ja suuresti esillä.

Vierailija
20/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhlasin ne 100 euroa silloin jo kun liityin koko kaupan asiakasomistajaksi, nyt pitäisi muka toiset tuhlata lisää, ei kiitos.

Jollet ole vielä näinä vuosina saanut sitä summaa takaisin, niin tuskin järin paljoa sieltä ostat. Sen puolesta yksi ja sama kaikille, miten päätät tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän