Yhden bonuskortin takia kohtuuttomia kuluja, kiitos S-ryhmä
Vanhat bonuskortti mallit tulee maksullisiksi. No pitää vaihtaa, ei onnistu verkossa, eikä puehlinpalveluun pääse koska se on ruuhkautunut. Lähin toimipiste on yli 50 km matkan päässä toisessa kaupungissa, pitää varata aika. Henkilötodituksena ei kelpaa ajokortti, pitää olla passi tai henkilökortti. Kumpaakaan minulla ei ole koska en tarvitse, passilla en tee yhtään mitään ja henkilökorttia en ole koskaan vielä edes tarvinnut. Samperin henkilökorttia varten pitää käydä passikuvassa ja vielä poliisiasemalla, sekin sijaitsee yli 50 km matkan päässä, kustannuksia yhden saakelin bonuskortin takia tulee yli 100 euroa + siihen käytetty aika. Ei taida kannattaa. Olkoot koko pulju ilman mun asiakkuutta kun ei raha heille kelpaa.
Kommentit (187)
Ei tavallinen bonuskortti maksa mitään. Itselläni on käytössä S-etukorttina pelkkä käteiskortti, jolla voi vain höylätä bonuksia eikä mitään muuta. Rahaa voi käydä nostamassa tiskiltä henkkareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös tuli kirje Ruotsin kielellä. Laitoin palautetta ja vastauksen pyysin sähköpostiin, mutta eivät ole vastanneet. Toivottavasti hoitavat tiedotuksen kuntoon, että asiakkaat osaavat toimia oikein.
Sori mutta ruotsin kieli kuuluu kyllä edelleen kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka kännykkäsi muuta väittäisikin.
Opetettu: ruotsinkielinen, mutta Ruotsin kieli.
Tosin kommenttisi ei liity mitenkään käynnissä olevaan keskusteluun.
Väärin opetettu, jos "Ruotsin kielellä" tarkoitetaan ruotsia. Valtiot isolla, valtion asukkaat ja heidän puhumansa kielet pienellä.
Mulle on kyllä postissa tullut uusi kortti.
Sata vuotta sitten oli joku osuusmaksu ja sen jälkeen en ole maksanut mitään.
Bonuksia tulee 30-90 e joka kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei muka onnistu verkossa sirullisen S-etukortin tilaaminen? Varmasti onnistuu. Jos sinulla siis on S-pankin verkkopankkitunnukset.
Sepä se, kun bonuskortin sai aikoinaan ilman niitä tunnuksia, ei minulla niitä ole. Eli en voi tilata.
No tilaat käteikortin ja annat bonusten mennä sinne tilille, kyllä ne siellä pysyy säilössä. Kyllä sun jossain vaiheessa varmaan tarvii henkilökortti tilata ja sit sen jälkeen voit ottaa ne verkkopankkitunnukset.
Ehkä se on toimittava näin, tuntuu vaan täysin tuhlaukselta hommata vielä lisää tunnuksia, muutaman euron takia. Enemmän kuluja kuin hyötyä sanoisin.
Entäs jos siellä onkin enemmän kuin arvaatkaan.
En ollut vuosikausiin seurannut mitään bonuksia, niin tilillä olikin 3000 e, jollahankittiin uudet kodinkoneet, että silleen.
T.mummeli
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kyllä postissa tullut uusi kortti.
Sata vuotta sitten oli joku osuusmaksu ja sen jälkeen en ole maksanut mitään.
Bonuksia tulee 30-90 e joka kk.
Taidat olla siis maailman vanhin ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ajokortti muka käy? Se on käynyt yleensä joka paikkaan.
Ei käy
Ajokortti ei koskaan ole ollut oikea henkilöllisyystodistus. Joissakin paikoissa sitä vain on sellaisena käytetty, vaikka kortti on ollut vuosikymmeniä vanha, eikä sitä annettaessa ole henkilöllisyyttä luotettavasti tarvinnut todistaa. On siis pelkästään hyvä asia, että ajokortti ei enää jatkossa esim. pankkiasioinneissa henkkariksi kelpaa! Hanki kuvallinen Kela-kortti tai passi.