Tampereen keskustassa yritettiin taas tappaa, vieläkö joku uskaltaa liikkua alueella?
Itse välttelen aluetta viimeiseen saakka. Jo pelkästään ihmisten kunto siellä on niin paha etten halua liikkua lasten kanssa alueella. Nyt kun puukot heiluu siellä jatkuvasti, niin liikkuminen on jo myös vaarallista.
Kommentit (23)
Tampesteri, tuo Suomen narkkipääkaupunki...
Pormestari voisi siirtää kaikki nistit Tesomaan ja aidata alue. Ilmaiset huumeet kunhan pysyvät siellä ja pois keskustasta.
Työttömät myyvät huumeita kun ei muuten tule toimeen.
Kyllä uskallan liikkua keskustassa edelleen! En tosin liiku öisin, en ole koskaan humalassa, enkä haasta riitaa kenenkään kanssa. Kävellen kuljen, en tuijottele muita kulkijoita enkä auo päätäni heille. Ihan rauhassa saan kulkea sekä kadulla, että kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Pormestari voisi siirtää kaikki nistit Tesomaan ja aidata alue. Ilmaiset huumeet kunhan pysyvät siellä ja pois keskustasta.
Kyllä narkkikin saa viettää laatuaikaa kaupungin keskustassa.
t. vihvasu
Vierailija kirjoitti:
Myyvät huumeita jotta heillä on varaa itse käyttää huumeita. Tuet kyllä riittävät päihteettömään elämään. Ainakin itsellä riittää hyvin vaikka työtön olen.
Kännipersut tappeli nakkikiskalla. Ei mitään uutta, hajaantukaa. Jopa kansanedustajat on harrastaneet tätä (Peltokangas ja Vornanen, PS).
Muu katuväkivalta on yleensä narkkien välistä. Kun ei käytä, ei ajaudu tuollaisiin porukoihin, joissa velat ja saatavat peritään teräaseella tai ampumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyvät huumeita jotta heillä on varaa itse käyttää huumeita. Tuet kyllä riittävät päihteettömään elämään. Ainakin itsellä riittää hyvin vaikka työtön olen.
Joo. Se on aika huono perustelu tehdä Suomessa rikoksia, että rahat ei riitä. Toki jos sitä rahaa pitää olla huumeisiin, viinaan ja hauskaan elämään, niin nihkeästi siihen kelakorvaukset riittää. Mutta ei sillä voi perustella huumeiden myyntiä. Kaiken väkivallan jälkeen alhaisin rikoksen muoto, silloin kun aineet ovat kovia, mitä myydään.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuosia sitten esittänyt, että teille perussuomalaisille aidataan Itä-Suomeen jokin pikkukaupunki, esim. Siilinjärvi, ja sijoitetaan teidät kaikki sinne. Siellä voitte elää keskenänne omavaraistaloudessa. Katsotaan vuoden päästä, moniko on hengissä.
Pakkohan siellä on jonkun liikkua, muuten ei olisi ketä puukottaa.
Miten tässäkin ketjussa joku alkoi jankkaamaan persuista vaikka tuo tamperehan on varmaan se suomen punaisin kaupunki kemin ja kouvolan kanssa.
Demarihan siellä on pormestarinakin.
juuri tämän takia Trump teki Washingtonissa valtavan rikollisten/narkkarien ajamisen pois kaduilta ja sen jälkeen rikostilastot mm. tapot vähenivät murto osaan siitä mitä olivat olleet ja Washingtonin asukkaat ovat kiitelleet Trumpia... Suomessa toki Trumpia mustamaalattiin kun tämä uskalsi tehdä näin, meillä rikollisia paapotaan...
Vierailija kirjoitti:
Kännipersut tappeli nakkikiskalla. Ei mitään uutta, hajaantukaa. Jopa kansanedustajat on harrastaneet tätä (Peltokangas ja Vornanen, PS).
Muu katuväkivalta on yleensä narkkien välistä. Kun ei käytä, ei ajaudu tuollaisiin porukoihin, joissa velat ja saatavat peritään teräaseella tai ampumalla.
Itse olen töissä asematunnelissa ja kyllä ne nistit pyrkii juttusille ja saa olla varuillaan vaikka itse pyrkisi välttämään kontaktia. Mitään arvokasta ei voi pitää esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuosia sitten esittänyt, että teille perussuomalaisille aidataan Itä-Suomeen jokin pikkukaupunki, esim. Siilinjärvi, ja sijoitetaan teidät kaikki sinne. Siellä voitte elää keskenänne omavaraistaloudessa. Katsotaan vuoden päästä, moniko on hengissä.
Haluan asua täällä Helsingissä, enkä missään Itä-Suomessa. Kyllä ne nistit saavat lähteä ja jääköön he jotka elämänsä itse kustantaa.
Vierailija kirjoitti:
Tampesteri, tuo Suomen narkkipääkaupunki...
Helsinki on edelleen ykkösenä kaikissa huumetilastoissa.
T. Kuopiolainen (paha narkkausongelma se on täälläkin nykyään, kuten joka notkossa.)
Vierailija kirjoitti:
Ihanan wokea! 🥰
Demari-ilmarin näköinen kaupunki <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavaratalo kärkkäinen tarjoaa heille kaiken. En tiedä miten se bisnes kannattaa kun kukaan ei taas tuo sinne ruokaa ym...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskallan liikkua keskustassa edelleen! En tosin liiku öisin, en ole koskaan humalassa, enkä haasta riitaa kenenkään kanssa. Kävellen kuljen, en tuijottele muita kulkijoita enkä auo päätäni heille. Ihan rauhassa saan kulkea sekä kadulla, että kaupoissa.
Keskellä päiväähän ne Ratinan puukotuksetkin tapahtuivat enkä millään usko että kaikki (selvin päin ollleet) uhrit olisivat haastaneet riitaa tai tuijotelleet tekijää.
No valitettavastl joudun menemään Tampereelle koko kuukaudeksi syyskuussa. En kyllä millään haluaisi. Olen siellä ennen asunut ja ikävä ei ole tullut.
Minua suorastaan ahdistaa kävellä siellä ulkona.