Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen haluaisi Sanna Marinin Presidentiksi?

Vierailija
29.01.2021 |

Olin rehellisesti sanottuna aika järkyttynyt että tällä hetkellä Marin on suosituin ehdokas Presidentiksi. Millainen typerys äänestäisi hänenlaistaan?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Sano yksikin parempi ehdokas,

N60

Kuule, ihan kuka tai mikä tahansa...

Vierailija
22/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuikiu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministinä äänestä Marinia, olen kyllästynyt naispoliitikkojen tytöttelyyn.

Olen nainen ja tytöttelen Marinia vaikka olen saman ikäinen. Sori siitä, jos tuosta loukkaantuu niin kannattaa oikeasti miettiä humiseeko vähän liikaa jossakin.

No sinähän se sitten varsinainen typerys oot ja vielä kehuskelet sillä : O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiiiivan kirjoitti:

No ei tule pääsemään, odottakaahan vaan mitä veronkorotuksia on tulossa. Työnteko ei enää maita muutenkaan kun valtio nyysii palkasta suuren siivun. Pakko muuttaa maalle ja hankkia vissiin hevonen kun ei ole varaa enää bensaankaan.

Kerrohan, mitä hyvä viime kauden persuhallitus sinulle teki. Bensan hinta laski jne?

Vierailija
24/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N60

No keksi nyt edes yksi nimi? Haavisto, Halla-Aho... Mulle ei tuu yhtään mieleen.

Vierailija
25/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N60

Klassinen persuvastaus, puhetta ilman täytettä.

Vierailija
26/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten antoi äänensä Brysselin Bobrikoville, että tuli kakkoseksi? Sekä Marin että Bobrikov ovat Brysselin / EU:n äänitorvia, niitä ei kiinnosta suomalaisten etu, en äänestäisi.

Vierailija
27/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin, läähpuuh!

Vierailija
28/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 25-49 vuotias, korkeasti koulutettu henkilö. Noin tilastollisesti katsottuna äänestäjäkuntaa.

Vierailija
29/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kohta tämä ketju poistetaan kuten muutkin Marinia arvostelevat. Mutta olihan se ihme että oikein uutisisssa hehkutettiin tätä gallup-tulosta, joka kyllä oli jonkinlainen nettikysely, vastasi kuka linkin löysi ja ketä huvitti (nuoret naiset kyselyssä kovasti edustettuina?) ja otantahan oli vaivaiset 1951. Ja tais olla YLE:n tilaama tutkimus, ylehän on tämän hallituksen pönkittelijä.

Eduskunta/hallitus päättää Ylen rahoituksesta, joten...

.

Muistatteko, kun Yle uutisoi J. Sipilän harjoittamista tukirahakiemuroista, silloin ärähdettiin että pääministerin asioista ei uutisoida tai rahallinen tuki Ylelle loppuu.

Korjaus gallupiin vastanneisiin: 1591. Numerot kääntyivät vahingossa.,

Vierailija
30/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kohta tämä ketju poistetaan kuten muutkin Marinia arvostelevat. Mutta olihan se ihme että oikein uutisisssa hehkutettiin tätä gallup-tulosta, joka kyllä oli jonkinlainen nettikysely, vastasi kuka linkin löysi ja ketä huvitti (nuoret naiset kyselyssä kovasti edustettuina?) ja otantahan oli vaivaiset 1951. Ja tais olla YLE:n tilaama tutkimus, ylehän on tämän hallituksen pönkittelijä.

Eduskunta/hallitus päättää Ylen rahoituksesta, joten...

.

Muistatteko, kun Yle uutisoi J. Sipilän harjoittamista tukirahakiemuroista, silloin ärähdettiin että pääministerin asioista ei uutisoida tai rahallinen tuki Ylelle loppuu.

Näinhän se meni.

Vierailija
31/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministinä äänestä Marinia, olen kyllästynyt naispoliitikkojen tytöttelyyn.

Mitä mieltä olet feministinä ole Aino-Kaisa Pekosen,

Sosiaali- ja terveysministeri , roolista ja kyvyistä tehtävässään

Vierailija
32/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin 25-49 vuotias, korkeasti koulutettu henkilö. Noin tilastollisesti katsottuna äänestäjäkuntaa.

Kyllä on mennyt koulutus hukkaan...

Vierailija
33/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me, jotka olemme kyllästyneet meidän naispoliitikkojen aliarvioimiseen. Marin olis presidenttinä mahtavaa pr:ää Suomelle.

Ja saisi vähemmän valtaa kun sillä on nyt. Tiesitkö että presidentillä ei ole mitään virkaa enää Suomessa? Ei pysty hajottamaan hallitusta enää, nykyään elinkautisvankien vapauttamisesta päättää hovioikeus ym.

Vierailija
35/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on koulutettu äänestämään oikein.

Vierailija
36/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiaan näiden pääministereiden on se sitten Marin tai Sipilä tai...hyysääminen ja ärähtelyt arvostelusta tai arvostelujen- ketjujen poistaminen saa vain ärsyyntymään lisää. Kyllä minun mielestäni julkisessa hommassa pitää kestää arvosteluja. Aina tulee paskaa niskaa jostain suunnalta, ja minusta on vähän niinkuin työsuhde-etu että sitä tulee. Siksi en ymmärrä keskustelujen poistoja jos ei ne ihan törkeitä ole. Vai poistaako mode kaikki jotka ilmoitetaan asiattomaksi sen enempää tsekkaamatta?

Vierailija
37/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajattele. Onneksi sinä älysit jättää koulunkäynnin peruskouluun. Mikä säästö!

Vierailija
38/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajattele. Onneksi sinä älysit jättää koulunkäynnin peruskouluun. Mikä säästö!

Onko Sanna Jumalan valittu ja koko korkeakoulujärjestelmä on luotu valmistamaan Hänen äänitorviaan?

Vierailija
39/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna Jumalan valittu ja koko korkeakoulujärjestelmä on luotu valmistamaan Hänen äänitorviaan?

🤣

Vierailija
40/41 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, siellä koulutetaan ihmisiä äänestämään oikein.