Vaimo odottaa minun vain hoitavan kaiken.
Makaa sohvalla, sängyllä, ei käy töissä, tekee vaan päivällisen joka päivä kolmelle lapselle ja sen jälkeen menee istumaan sohvalle. Eikä sitä saa ylös, kokeiltu on. Yllättävän hyvännäköinen noin laiskaksi, mutta joka tapauksessa...... Minä Olen Se, Jonka Oletetaan Hoitavan KAIKKI.
Minä käyn töissä 8h päivässä, että saadaan elätettyä kolme lasta ja lisäksi laiska vaimo. Työkaverit on ärsyttäviä muutenkin. Vaimo lähettää lapset leirille joka lomalla, paitsi nyt korona-aikaan. Ja olettaa, että kun tulen töistä illalla, että minulla olisi edes aina halukkuutta harrastaa jotain hemmetin seksiä. Ei. Missään nimessä. En jaksa.
Lapsia ei koskaan näy kotona, koska yllätys yllätys laiska vaimo lähettää lapset pihalle. En edes tunne omia lapsiani. Joudun jäämään varmaan ylitöihin!
Kommentit (11)
Harmi että aikoinaan tommosen eukon veivasit rantakiville, ehkä ois aika katsella tarjontaa aidan tuolla puolen. Entinen oli samanlainen, pari vuotta kestin, onneksi en sentäs lapsia hommannut.
Onko se masentunut? Passita hoitoon! Ja sitten mieti että jaksatko jäädä, pakko ei ole.
Sinun aikasi tulee vielä. Itselläni kohta asuntolaina maksettu ja lapsi täysi-ikäinen. Otan eron myyn kaiken ja muutan johonkin korpeen. Niin ja meillä on avioehto :D
Miks olisit menny naimisiin tollasen kaa
Päivällinen joka ilta pöydässä ja seksiä tarjolla sekä reippaat ulkoilevat lapset. Eiköhän tuo jollekin toiselle miehelle kelpaa. Työkaveritkin saat vaihtoon, vaihtamalla itse työpaikkaa. Katsot sitten vain seuraavan puolison ja duunin kohdalla tarkemmin, että ovat sinulle mieluisia.
Opettele kirjoittamaan. Huono provo muutenkin, miksi se olisi vaimon syy ettei isä tunne omia lapsiaan.
Kiva olla sinkkuna kun kaikki vaan valittaa aamusta iltaan mikä kaikki puolisossa on vikana.
Heitä se pihalle, jos ei ala menemään töihin.