Sinä joka et usko Jumalaan
Uskotko että täällä pyörimiseen ei ole mitään syytä tai tarkoitusta?
Miksi ei uskovalle on niin punainen vaate ne jotka uskoo ja tarve mitätöidä ja vääristellä raamatun sanaa?
Kommentit (1257)
"Mun mielestä uskonnot ovat aika vaarallisia, niiden varjolla soditaan, huijataan omaisuuksia ja saadaan uskovat pysymään nöyrinä jolloin helpompi hallita ja ohjailla. Ei pidetä ajattelusta omilla aivoilla."
Komppaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uskovalle on niin punainen vaate ne jotka uskoo ja tarve mitätöidä ja vääristellä raamatun sanaa?
No ei mitätöidä ja vääristellä sitten. Mikä kansa käydään kansanmûrhaamassa ensimmäisenä? Tapetaanko vangit ihan muutenvaan vai saako pitää orjia? Palstankin voisi pistää kiinni koska täällä käyttäjistä valtaosa on oletettavasti nykyäänkin naisia ja naisten paikka ei ole keskustelemassa varsinkaan miesten kanssa. Ai eikö näitä juttuja saanutkaan poimia raamatusta seurattavaksi?
Minä olen sitä mieltä, että nainen kuuluukin alistaa ankaran kurin alaisuuteen. Nainen on vähän kuin eläin eli täysin viettiensä vietävissä ja tarvitsee ylempiarvoisen olennon asettamaan rajat. Raamattu ei ole ainut, jossa näin kehotetaan tekemään, kaikki sivistysvaltiot pitävät naisensa kurissa, jopa Venäjällä naiset pidetään heille kuuluvalla paikalla. Kaverillani on Virolainen nainen ja hänestä huomaa, että hän tietää paikkansa ja on muutenkin naisellinen.
Tyypilliset narsistin ja psykopaatin piirteet on heillä, jotka haluavat alistaa.
Naisen alistaminen on luonnollista ja myös naisen omaksi parhaaksi. Viettiensä vietävinä juokseva olento on vaaraksi myös itselleen.
Miehet ne on kullinsa vietävissä. Lukitkaa itsenne merenpohjaan ja heittäkää avain pois.
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen kysyy vain kysymyksiä, niinkuin pikkulapsi, osaamatta vastata itse mihinkään. Esität parhaan mahdollisen todistettavan faktan, mutta se ei ole totta, koska se tuntuu teististä niiiin pahalta :( Yhyy.
Todistapa se Jumalan kieltämisen suurin"fakta", että tyhjyyteen syntyy itsestään eläviä olentoja jonkun itsestään tapahtuneen kosmisen räjähdyksen seurauksena. Voit aloittaa kertomalla ja todistamalla, että mistä ne aineet siihen räjähdykseen ovat tulleet. Vinkkinä voin kertoa, että ne eivät pölähdä tyhjyyteen itsestään.
Kuten jos sanoin niin onneksi Yhdysvaltoja on aina johtanut Jumalaan uskova mies, eikä Jumalan kieltäjä. Muuten se olisi samanlainen valtio kuin Pohjois-Korea.
"Naisen alistaminen on luonnollista ja myös naisen omaksi parhaaksi. Viettiensä vietävinä juokseva olento on vaaraksi myös itselleen."
Onneksi vietit eivät vie kaksilahkeisia...! (Sarkasmivaroitus.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mitätöidä ja vääristellä sitten. Mikä kansa käydään kansanmûrhaamassa ensimmäisenä? Tapetaanko vangit ihan muutenvaan vai saako pitää orjia? Palstankin voisi pistää kiinni koska täällä käyttäjistä valtaosa on oletettavasti nykyäänkin naisia ja naisten paikka ei ole keskustelemassa varsinkaan miesten kanssa. Ai eikö näitä juttuja saanutkaan poimia raamatusta seurattavaksi?
Minä olen sitä mieltä, että nainen kuuluukin alistaa ankaran kurin alaisuuteen. Nainen on vähän kuin eläin eli täysin viettiensä vietävissä ja tarvitsee ylempiarvoisen olennon asettamaan rajat. Raamattu ei ole ainut, jossa näin kehotetaan tekemään, kaikki sivistysvaltiot pitävät naisensa kurissa, jopa Venäjällä naiset pidetään heille kuuluvalla paikalla. Kaverillani on Virolainen nainen ja hänestä huomaa, että hän tietää paikkansa ja on muutenkin naisellinen.
Tyypilliset narsistin ja psykopaatin piirteet on heillä, jotka haluavat alistaa.
Naisen alistaminen on luonnollista ja myös naisen omaksi parhaaksi. Viettiensä vietävinä juokseva olento on vaaraksi myös itselleen.
Miehet ne on kullinsa vietävissä. Lukitkaa itsenne merenpohjaan ja heittäkää avain pois.
Mies osaa tarvittaessa ajatellä järjellä, nainen ei. Sitäpaitsi naisen tehtävä on toimia seksin portinvartijana.
Vierailija kirjoitti:
"Naisen alistaminen on luonnollista ja myös naisen omaksi parhaaksi. Viettiensä vietävinä juokseva olento on vaaraksi myös itselleen."
Kuinka usein mies on raiskattu baarijatkoilla? Kuinka usein mies joutuu puolisonsa kiduttamaksi tai tappamaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä Jumalaan uskon, mutta se ei tarkoita että uskoisin kirkkoon tai raamattuun. Ihmiskunnan olemassa ololle on varmaan jokin syy, mutta sillä taas ei välttämättä ole mitään tekemistä Jumalan kanssa. Me vaan ollaan niin pienen pieni murunen maailman kaikkeudessa, että ei ymmärretä juurikaan mitään tästä kokonaisuudesta. Voi olla että meidän olemassa ololla on suurikin merkitys kokonaiskuvassa, tai sitten ei juuri mitään merkitystä. Tai jotain siltä väliltä,
Olen ateisti. En usko jumalaan, enkä pidä raamattua totena. Näen faktan eli kirkon, jossa työskentelee ihmisiä, jotka haluavat auttaa muita ihmisiä esim. ruoka-avun, diakonian, kerho- tai ystävätoiminnan tms. muodossa. SE on oikeaa toimintaa, ihmisten suorittamaa toimintaa, joka tapahtuu ja on olemassa. Se on fakta.
"Mies osaa tarvittaessa ajatellä järjellä..."
No, sitten sellaisia tarpeita esiintyy ani harvoin...!
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä uskonnot ovat aika vaarallisia, niiden varjolla soditaan, huijataan omaisuuksia ja saadaan uskovat pysymään nöyrinä jolloin helpompi hallita ja ohjailla. Ei pidetä ajattelusta omilla aivoilla."
Komppaan!
Tottakai uskontoa voi joku käyttää myös vääriin tarkoituksiin, mutta se ei ole Jumalan sanan noudattamista. Ovat lääkkeetkin vaarallisia väärin käytettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein mies on raiskattu baarijatkoilla? Kuinka usein mies joutuu puolisonsa kiduttamaksi tai tappamaksi?
Mitä sinä naisten syyksi laitat miesten tekoja? Miehillä pitäisi olla aivot. Miehen tulee sanoa seis minä! Minä miehenä kieltäydyn koskemasta luvatta naiseen! Miehen aivoilla on yhteys omaan kehoonsa. Mies voi pysäyttää itsensä ja toimintonsa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaiheessa on hyvä ottaa avuksi matematiikka ja todennäköisyydet. Voimme löytää sellaisia rakenteita luonnosta pilvin pimein, joille ei voida esittää järkeviä evolutiivisia malleja. Kaikki selitysyrityksissä toistuu sama kaava eli turvaudutaan loputa ajatukseen "jotenkin sen on täytynyt kehittyaä vuosimiljoonien saatossa". Mitään havaintoja evoluution luovasta voimasta ei ole esittää. Sopeutuminen ei ole lajin kehitystä eikä lajin sisäinen muuntelu, kuten perhosten värien vaihtelut tai havainnot linnun nokkien muodonmuutokset Galapakos saarilla, kun olosuhteet valikoivat tietyt ominaisuudet vallitseviksi. Myöskään immuniteetin syntyminen ei ole evoluutiota, missä kehittyisi uusia toiminnallisia rakenteita.
Evoluutioteoria väittää todella suuria asioita, kun siinä uskotaan, että kaikki biologiset koneet olisivat vain sattuman tuotoksia. Matematiikka on menetelmä, jolla on perusteltua tutkia väitettyjen evolutiivisten kehityspolkujen todennäköisyyksiä fysiikan lait huomioonottaen. Siksi on todettua, etteivät fysiikan lait tue lajien kehitystä. Vaikka näennäisesti evoluutio on tieteellinen teoria ja selitysmalli, se ei toimi kuin ainoastaan nk. mikroevoluution sisällä. Lajien kehitys alkaen meresta aina ihmiseen asti, ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Tämä on osoitettavissa William Dembskin kehittämällä täsmennetyn monimutkaisuuden periaatteella. Aiheeseen voit halutessasi perehtyä täällä: http://www.intelligentdesign.fi/
Vain teistinen idiootti voi keksiä termin: täsmennetty monimutkaisuus. En halua katsoa tai kuunnella valheita. Enkä mennä sellaiseen valheeseen mukaan, jossa ateisteja syytetään Stalinin ja Hitlerin teoista. Suurin osa heidänkin kannattajistaan on ollut uskovaisia ja kukaan ei ole pystynyt todistamaan että kumpikaan olisi ollut ateisti tai uskonnollinen. Uskovaisten on vain vaikeaa myöntää olevansa mukana hirviöleikissä.
Hitler oli kylläkin katolinen. Julmuuksia noi uskovaiset kyllä pystyvät tekemään.
Stalin ja Hitler eivät uskoneet Jumalaan ihan sama mihin heidät oli kastettu. Kuten jo Marx totesi"uskonto on oopiumia" ja ateistit noudattavat näköjään Marxin ohjetta.
Nykypäivänä Kim Jong Un on hyvä esimerkki ateistista, Pohjois-Koreassa kristinuskon levittämisestä saa kuolemantuomion.
Älä valehtele, Hitler ja Stalin todennettiin jo teistisiksi. On yllättävää että kaikki ei halua kristinuskoa omaan maahansa, mitenkään Kim Jong Unia puolustelematta. Tässä se taas nähdään, uskovainen ei pysty muuhun kuin valheeseen, onhan hänen koko elämänsä sitä.[/quote
Ei todistettu, tyhmäkö olet? Stalin ja Hitler eivät uskoneet Jumalaan eivätkä noudattaneet Jumalan tahtoa koska Raamatussa kielletään mm. tappaminen jota he ahkerasti harjoittivat, eivät siis noudattaneet Jumalan sanaa. Stalin ja Hitler noudattivat ateistien oppeja ja elämäntyyliä ja Hitler vihasi Juutalaisia jotka uskovat Jumalaan ihan kuten ateisti vihaa Jumalaan uskovia.
Kim Jong Un on tyypillinen ateisti joka vihaa Jumalaa ja Jumalaan uskovia ja siksi pyrkii näitä tappamaan.
Äiti Teresa on hyvä esimerkki Jumalaan uskovasta ihmisestä.
Taasko sinä tulit tänne valehtelemaan? Ja yrität pyyhkiä uskovaisten hirmutekoja pois? Noista oli linkit jotka tukivat Hitlerin ja Kimin olevan uskovaisia. Sinähän et linkkejä tietenkään osaa avata. Ei äiti teresakaan ilmeisesti mikään hyvä tyyppi ollut, kaikenlaista ikävää olen hänestäkin kuullut. Se tietenkin tukee sitä tosiasiaa, että uskovaiset piilottavat petomaiset piirteensä kaikenlaiseen hurskasteluun ja hyvesignalointiin. Kyllä teidän karsean, murhanhimoisen luonteen näkee jo kauas, vaikka te sitä peittää yritättekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä naisten syyksi laitat miesten tekoja? Miehillä pitäisi olla aivot. Miehen tulee sanoa seis minä! Minä miehenä kieltäydyn koskemasta luvatta naiseen! Miehen aivoilla on yhteys omaan kehoonsa. Mies voi pysäyttää itsensä ja toimintonsa.
-eri
Nainen on antanut viettiensä viedä varoitusmerkeistä huolimatta ja saattanut itsensä tuollaisten miesten armoille, jota ei tapahtuisi jos nainen olisi ankaran kurin alaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei ollenkaan kehoiteta näin tekemään.
Taitaa siellä jotain kakanjauhantaa olla naiset vaietkoon seurakunnassa ja alistukoot ukkonsa maattaviksi.
Minunkin mielestäni naisten ja lastenkin pitää olla hiljaa seurakunnassa ettei häiritse opetusta.Nainen. Loppuosasta en tiedä mihin kohtaan viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Nainen on antanut viettiensä viedä varoitusmerkeistä huolimatta ja saattanut itsensä tuollaisten miesten armoille, jota ei tapahtuisi jos nainen olisi ankaran kurin alaisena.
Lakatkaa selkärangattomat munattomat paskaläjät syyttämästä muita omista tekemistänne ja ottakaa vastuu omista teoistanne. Menkää terapiaan jos muna ei pysy houisuissa. Laittakaa siveysvyö tai munalukko itsellenne.
Lapsena uskoin vielä Jumalaan. Mutta sekin taisi pohjautua enemmän pelkoon ja siihen, että jos ei usko, niin tapahtuu jotakin pahaa, onnettomuuksia jne.
Aikuistuttuani aloin ajatella enemmän asioita omilla aivoillani. Ja kyseenalaistaa monia uskoon, uskontoon ja Jumalaan liittyviä asioita ja kysymyksiä.
Ihminen usein niputtaa yhteen kysymyksen elämän ja etenkin oman elämänsä tarkoituksesta Jumalaan liittyvien asioiden kanssa. Että jos toista ei niistä ole olemassa, ei voi olla toistakaan. Eli jos omalla elämällä ei ole mitään tarkoitusta ja merkitystä, niin silloin ei ole olemassa Jumalaakaan. Tai Hän ei ole konkreettisesti yhden yksilön elämässä.
Näinhän se asia ei, ainakaan luterilaisesta näkökulmasta katsottuna ole. Koska jos lähdetään tästä pisteestä. Olen, olen olemassa. Ajattelen, koen ja tunnen. Kirjoitan. Tai mitä tahansa sitten teenkin.
Nykyään maailmankatsomukseni, ja suhteeni Jumalaan on vähintään kompleksinen. Elämäni varrella olen välillä uskonut, toivonut voivani uskoa. Välillä, kuten nykyisin, en taida uskoa enää Jumalaan.
Koska minulla ei ole mitään todisteita Hänen olemassaolostaan minun elämässäni. Kaikki on mennyt jo useamman vuoden ajan päin per*että. Olen menettänyt about lähestulkoon kaiken, mitä ja minkä ihminen voi menettää. Vaikka uskoinkin tuolloin Häneen. Sillä ei ollut mitään vaikutusta elämässäni tapahtuneisiin asioihin. Että vaikka kuinka rukoilin Isä meidän rukousta.
En tiedä, mikä nykyisin olen. Ehkä enemmän agnostikko, tai ateisti.
Jos olisi todella oikeasti olemassa hyvä, rakastava ja oikeudenmukainen Jumala, niin mitään näin paljon pahaa, ja kauheita asioita ei tapahtuisi maailmassa. Ja jos vähänkään on katsonut, lukenut ja kuullut kaikista sodista, nälänhädästä, kärsimyksestä, sairauksista, väkivallasta ja raiskauksista, joita maailmassa tapahtuu, muutamia kauheuksia mainitakseni, niin jos on olemassa Jumala, niin Hänen täytyy olla joko narsisti, tai psykopaatti, joka vaatii vielä luoduiltaan uskoa ja Hänen palvelemistaan.
Tämä on asia, jota en voi mitenkään sovittaa ajatuksesta, tai kuvittelusta, että on olemassa jokin suuri, rakastava Jumala ja silti maanpäällä tapahtuu rikoksia, ja on olemassa epäoikeudenmukaisuutta, ja epätasa-arvoa ihmisten keskuudessa.
En usko, että "täällä pyörimisessä", tai siis olemisessa on mitään sen suurempaa merkitystä, tai tarkoitusta. Ainakaan omalla kohdalla.
Synnyt, elät, olet olemassa aikasi. Tulet tyhjyydestä. Ja todennäköisesti katoammekin jonnekin tyhjyyteen.
Uskonto, tai uskokin on pelkkä dogmi. Politiikkaa. Sotaa. Ideologia. Vallankäytön väline. Uskonnossa on paljon niitä kaikkia elementtejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on paras todiste siitä, että raamattu ja uskonto on miesten keksimää höpö höpöä sitä varten, että sen varjolla alistetaan naiset.
Olet väärässä pikkuinen. Ei naisten alistamiseen Jumalan apua tarvita, miesten ylivertaisuus naiseen nähden riittää. Naisen paikka on miehen alapuolella kurin alaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies osaa tarvittaessa ajatellä järjellä, nainen ei. Sitäpaitsi naisen tehtävä on toimia seksin portinvartijana.
No niin misogynisti, olet täällä saanut oksentaa pahaa oloasi, nyt voit painua leikkimään pienellä pililläsi. Annat aikuisten ja teistilapsien keskustella rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on paras todiste siitä, että raamattu ja uskonto on miesten keksimää höpö höpöä sitä varten, että sen varjolla alistetaan naiset.
Olet väärässä pikkuinen. Ei naisten alistamiseen Jumalan apua tarvita, miesten ylivertaisuus naiseen nähden riittää. Naisen paikka on miehen alapuolella kurin alaisuudessa.
Miesten psykopaattinen väkivaltaisuus ei ole ylivertaisuutta vaan mielisairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaiheessa on hyvä ottaa avuksi matematiikka ja todennäköisyydet. Voimme löytää sellaisia rakenteita luonnosta pilvin pimein, joille ei voida esittää järkeviä evolutiivisia malleja. Kaikki selitysyrityksissä toistuu sama kaava eli turvaudutaan loputa ajatukseen "jotenkin sen on täytynyt kehittyaä vuosimiljoonien saatossa". Mitään havaintoja evoluution luovasta voimasta ei ole esittää. Sopeutuminen ei ole lajin kehitystä eikä lajin sisäinen muuntelu, kuten perhosten värien vaihtelut tai havainnot linnun nokkien muodonmuutokset Galapakos saarilla, kun olosuhteet valikoivat tietyt ominaisuudet vallitseviksi. Myöskään immuniteetin syntyminen ei ole evoluutiota, missä kehittyisi uusia toiminnallisia rakenteita.
Evoluutioteoria väittää todella suuria asioita, kun siinä uskotaan, että kaikki biologiset koneet olisivat vain sattuman tuotoksia. Matematiikka on menetelmä, jolla on perusteltua tutkia väitettyjen evolutiivisten kehityspolkujen todennäköisyyksiä fysiikan lait huomioonottaen. Siksi on todettua, etteivät fysiikan lait tue lajien kehitystä. Vaikka näennäisesti evoluutio on tieteellinen teoria ja selitysmalli, se ei toimi kuin ainoastaan nk. mikroevoluution sisällä. Lajien kehitys alkaen meresta aina ihmiseen asti, ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Tämä on osoitettavissa William Dembskin kehittämällä täsmennetyn monimutkaisuuden periaatteella. Aiheeseen voit halutessasi perehtyä täällä: http://www.intelligentdesign.fi/
Vain teistinen idiootti voi keksiä termin: täsmennetty monimutkaisuus. En halua katsoa tai kuunnella valheita. Enkä mennä sellaiseen valheeseen mukaan, jossa ateisteja syytetään Stalinin ja Hitlerin teoista. Suurin osa heidänkin kannattajistaan on ollut uskovaisia ja kukaan ei ole pystynyt todistamaan että kumpikaan olisi ollut ateisti tai uskonnollinen. Uskovaisten on vain vaikeaa myöntää olevansa mukana hirviöleikissä.
Hitler oli kylläkin katolinen. Julmuuksia noi uskovaiset kyllä pystyvät tekemään.
Stalin ja Hitler eivät uskoneet Jumalaan ihan sama mihin heidät oli kastettu. Kuten jo Marx totesi"uskonto on oopiumia" ja ateistit noudattavat näköjään Marxin ohjetta.
Nykypäivänä Kim Jong Un on hyvä esimerkki ateistista, Pohjois-Koreassa kristinuskon levittämisestä saa kuolemantuomion.
Älä valehtele, Hitler ja Stalin todennettiin jo teistisiksi. On yllättävää että kaikki ei halua kristinuskoa omaan maahansa, mitenkään Kim Jong Unia puolustelematta. Tässä se taas nähdään, uskovainen ei pysty muuhun kuin valheeseen, onhan hänen koko elämänsä sitä.[/quote
Ei todistettu, tyhmäkö olet? Stalin ja Hitler eivät uskoneet Jumalaan eivätkä noudattaneet Jumalan tahtoa koska Raamatussa kielletään mm. tappaminen jota he ahkerasti harjoittivat, eivät siis noudattaneet Jumalan sanaa. Stalin ja Hitler noudattivat ateistien oppeja ja elämäntyyliä ja Hitler vihasi Juutalaisia jotka uskovat Jumalaan ihan kuten ateisti vihaa Jumalaan uskovia.
Kim Jong Un on tyypillinen ateisti joka vihaa Jumalaa ja Jumalaan uskovia ja siksi pyrkii näitä tappamaan.
Äiti Teresa on hyvä esimerkki Jumalaan uskovasta ihmisestä.
Taasko sinä tulit tänne valehtelemaan? Ja yrität pyyhkiä uskovaisten hirmutekoja pois? Noista oli linkit jotka tukivat Hitlerin ja Kimin olevan uskovaisia. Sinähän et linkkejä tietenkään osaa avata. Ei äiti teresakaan ilmeisesti mikään hyvä tyyppi ollut, kaikenlaista ikävää olen hänestäkin kuullut. Se tietenkin tukee sitä tosiasiaa, että uskovaiset piilottavat petomaiset piirteensä kaikenlaiseen hurskasteluun ja hyvesignalointiin. Kyllä teidän karsean, murhanhimoisen luonteen näkee jo kauas, vaikka te sitä peittää yritättekin.
Tyhmäkö olet? Ei noudata Jumalan sanaa=ei uskovainen, ihan sama mihin kirkkokuntaan kuuluu ja miten kovaa kuuluttaisi olevansa uskovainen, mitä toki Hitler ja Stalin eivät tehneet koska sanoivat suoraan olevansa Jumalan kieltäjiä.
Taitaa siellä jotain kakanjauhantaa olla naiset vaietkoon seurakunnassa ja alistukoot ukkonsa maattaviksi.