Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkakiusaaminen sosiaalialalla

Vierailija
29.01.2021 |

Onko palstan keskustelijoilla omakohtaista kokemusta sosiaalialan työpaikkakiusaamisesta? Yleinen käsitys kaiketi on, että sote-alan työntekijät olisivat sosiaalisia ja empaattisia ihmisiä, jotka ovat hakeutuneet alalle halusta auttaa ihmisiä. Olen kuitenkin tällä hetkellä töissä sosiaalialalla, jossa eräs työntekijä kiusaa minua. Tilanne on sikäli hankala, koska en tiedä, miten puhua asiasta esimerkiksi esimiehelle, joka on hyvää pataa kiusaajan kanssa. Haluaisin lohdutuksekseni jotain vertaistukea tai keskustelua alan epäkohdista, jos sellaisia on muillakin kuin minulla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sote-alalla olen itsekkin kokenut työpaikkakiusaamista muilta työntekijöiltä ja esimieheltä. Alaa olen vaihtamassa heti kun keksin mihin.

Koulukiusaajat ovat kasvaneet aikuisiksi ja pääsevät paremmin toteuttamaan itseään. Soveltuvuusteissä on helppo esittää mukavaa ja empaattista.  

Vierailija
22/22 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sote-alalla olen itsekkin kokenut työpaikkakiusaamista muilta työntekijöiltä ja esimieheltä. Alaa olen vaihtamassa heti kun keksin mihin.

Koulukiusaajat ovat kasvaneet aikuisiksi ja pääsevät paremmin toteuttamaan itseään. Soveltuvuusteissä on helppo esittää mukavaa ja empaattista.  

Eli ei sote- alaa ainakaan minulle siis, kiitos tiedosta :-) Sitä vain yhä ihmettelen, miksi terapeuttini minulle ehdotti sosionomin opintoja, kun kyseinen ammattiryhmä on oman kokemukseni mukaan täynnä juuri ketjussa kuvattuja huutajia, vit..lijoita, juoruilioita, pätijöitä jne traumakimppuja.

t.entinen koulukiusattu ja sote henkilöstön kanssa napit alvariinsa vastakkain oleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi