Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
1961/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään en viitti.

Vierailija
1962/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen suhde rikkoi minut niin, että olen sen jälkeen ollut vakavasti masentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä on se, että mun rima on ilmeisesti liian korkealla. Olen kuulemma ihan mukava, fiksu ja keskustelutaitoinen keski-ikäinen nainen. Sängyssä sujuu hyvin, jos sänkyyn asti päästään. Olen akateemisesti koulutettu ja hyvätuloinen (viime vuoden tulot 90 000 e), joskaan kumppanin koulutustasolla ja tuloilla ei sinänsä ole mulle merkitystä. Alkoholia käytän kohtuudella, en polta, pari lemmikkiä on. Tilava omistusasunto pk-seudulla. Normaalipainoinen. MUTTA olen ruma.

Omat toiveeni kumppanilta on, että tämä olisi fiksu, huumorintajuinen ja keskustelutaitoinen. Yhteiset mielenkiinnon kohteet olisi plussaa - olisi kiva käydä esim. museoissa, lenkillä, elokuvissa. Lähestymisyritykseni tällaisten (tai tällaisilta vaikuttavien) miesten kanssa tyssäävät alkumetreille radiohiljaisuuteen. Sen sijaan saan yhteydenottoja syrjäytyneiltä, läheisriippuvaisilta ja päihdeongelmaisilta. Tasoteorian mukaan mä siis tavoittelen kuuta taivaalta toivomalla tavallista, itsenäistä, elämänsyrjässä kiinni olevaa miestä. Jos naama on ruma, on ihan sama mitä muuta on.

(Toki voi olla, että mussa on jokin muukin kohtalokas vika kuin rumuus, mutta mikään asia ei varsinaisesti viittaa siihen, ettenkö olisi ihan keskitasoa tai jopa enemmän näillä muilla tasoteorian kriteereillä.)   

Kyllä se ongelmasi mitä todennäköisimmin on nimenomaan tuo ulkonäköpuoli. Niinhän sitä aina sanotaan, myös täällä vauvalla, että ulkonäkö on se tekijä joka ns. avaa oven / herättää kiinnostuksen, ja sen jälkeen sitten alkaa ne muut tekijät kuten luonne vaikuttamaan.

Mutta jos ei ikinä pääse siitä ovesta sisään, niin eipä sillä hyvällä luonteella tai muilla positiivisilla ominaisuuksilla oikein mitään tee.

Vierailija
1964/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti samoja arvoja toteuttavaa yksilöä on ollut mahdoton löytää. Kauniit sanat ei riitä, vaan teot.

Vierailija
1965/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina hyvin yksityinen ihminen. En tykkää ajatuksesta, että joku olisi koko ajan roikkumassa kiinni ja kyselemässä miten menee tai mitä tehdään. Ja nyt kun on iän mukana tullut terveysjuttuja niin en halua esimerkiksi jakaa sairauksiani ja terveysongelmiani kenenkään huoleksi. Haluan vain olla itsekseni töiden jälkeen. Tukiverkkoa löytyy sisaruksista sen verran että pahimmassa pinteessä niiltä saa apua.

Vierailija
1966/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan seksiä joten en tee mitään parisuhteella

Vierailija
1967/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 36v ikisinkku mies turusta, en oo koskaan seukannu enkä harrastanu seksiä, treffeil oon ollu 1 kerran. Koulukiusattuna mun itsetunto ja itsevarmuus on pohjamudissa. En hirveesti halua luottaa kehenkään enää koska oon saanu liian monta puukkoa selkään.

Viimeset 13v oltu työttömänä ja työpaikkaa tuskin tulen enää koskaan saamaan.

Olen epäsosiaalinen, en harrasta mitään. Tykkään metallimusiikista, sisustamisesta, rustiikkisuudesta, vanhoista rakennuksista, museoista, koirista, luonnosta ja lenkkeilystä. En juo alkoholia enkä polta tupakkaa. Ystäviä ei ole ensimmäistäkään.

Olen ollut tinderis, badoossa, happypancakes, suoli24ja okcubid, mutta en ole saanut seuraa. Tinderis 0 naista swaippasi mut oikeelle, lähdin ikuisesti pois sieltä.

Vierailija
1968/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma, köyhä, työtön, ujo, liian romanttinen, liian laiha, liian avoin jne. enkä ole ikinä löytänyt vastausta kysymykseen: "Miksi joku minut elämäänsä haluaisi?" Mies 39

Kenties juuri tuo ajatusmaailmasi ja huono itsetuntosi vaikuttaa aikalailla asiaan?

Vierailija
1969/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 36v ikisinkku mies turusta, en oo koskaan seukannu enkä harrastanu seksiä, treffeil oon ollu 1 kerran. Koulukiusattuna mun itsetunto ja itsevarmuus on pohjamudissa. En hirveesti halua luottaa kehenkään enää koska oon saanu liian monta puukkoa selkään.

Olen epäsosiaalinen, en harrasta mitään. Tykkään metallimusiikista, sisustamisesta, rustiikkisuudesta, vanhoista rakennuksista, museoista, koirista, luonnosta ja lenkkeilystä. En juo alkoholia enkä polta tupakkaa. Ystäviä ei ole ensimmäistäkään.

Olen ollut tinderis, badoossa, happypancakes, suoli24ja okcubid, mutta en ole saanut seuraa. Tinderis 0 naista swaippasi mut oikeelle, lähdin ikuisesti pois sieltä.

Varsin deeppi setti. Oikeasta psykologisesta avusta olisi sulle apua ensiksi enemmän kuin jostain sattumalta viereen jäävästä naisesta. Siinä vaan kääntää puukkoa omassa haavassa kun yrittää deittailla eikä itse ole saanut itseään tasapainoon fyysisesti ja psyykkisesti  ensiksi.

Siitä voi selvitä ja kehittää itseään vahvemmaksi ihmiseksi. Olin rankasti koulukiusattu ja en sen pahimpaan aikaan kyennyt mm. mennä marketteihin ennen kuin olin pyörähtänyt marketin läpi ettei kukaan kiusaajistani ole samaan aikaan ostamassa mitään jotten jumitu kassalle samaan aikaan. Ilman ostoksia voi kävellä läpi kassoista siis.

Aika ei paranna kaikkia haavoja vaan on vain laastari.

Vierailija
1970/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi Asperger.

Olen tunnollinen ja rimpuilen työelämässä, vaikka työpaikan pitäminen vaikuttaa olevan mahdotonta. Saan pätkiä, koeaikoja ja lyhyitä projekteja pitkin Suomea, ja aina löytyy joku suosittelijaksi, mutta kukaan ei halua minua omaan remmiinsä. Joten muutan, muutan, haen töitä, muutan, nostan ansiosidonnaista, haen töitä, saan töitä, muutan taas. Olen muutenkin introvertti ja muutoksista uupuva maailman epäelämyshakuisin ihminen, joten en kaipaa yhtäkään ylimääräistä liikkuvaa osaa tähän palapeliin.

Vierailija
1971/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käy missään.

Vierailija
1972/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haisee.

Vierailija
1973/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika raastavaa haluta parisuhdetta ja seksiä kun olen ylipainonen ja vuosi vuodelta paisun vaan lisää, koska en löydä motivaatiota elintapojen pysyvään muutokseen. Ja loppujen lopuksi muna ja läheisyyskään ei päihitä sitä nautintoa mikä tulee syömisestä. Oon tosi nuori, vasta 21v ja onhan tässä vielä paljon aikaa muuttaa elintapoja, mutta motivaatio siihen laskee vuosi vuodelta.

Vierailija
1974/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy sinkkuuteeni vai, se että hauluan olla sinkku? En tarvi miestä enkä tällä hetkellä halua seurustella. Haluan kehittyä itse ihmisinä myös ilman ketään häiriötekijöitä tai parisuhteen kuormitavuutta josta traumat kahdesta edellisestä suhteesta. Ei jaksa nyt hetkeen ainakaa enkä ota sitä riskiä joten senkin puolesta yksikin kivempi. Ja onnellisempi. Olen onnellinen näin, kaikki mitä tarvitsen mulla on nyt. Ja nauttia elämästä.

Tämä vastaus on niin hyvä. Jostain syystä yhteiskunta on sellainen k-pää, että se yrittää tehdä sinkkuudesta sellaisen että pakko olla joku "vammauttava" tekijä. 

Vierailija
1975/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous, jota häpeän ja piiloittelen enkä kykene hyväksymään.

En vieläkään ole sinut asian kanssa, vaikka olen tiennyt jo teini-iästä asti olevani homo. Eikä auta yhtään, että elän erittäin homofobisessa ympäristössä ja jos asia tulisi ilmi joutuisin aloittamaan alusta. Koko elämäni olen piiloitellut ja hävennyt omaa suuntautumistani. Naiset eivät valittettavasti kiinnosta minua yhtään ja koen että se olisi molemmille väärin, jos näön vuoksi seurustelisin naisen kanssa. Eli yksin ja kaapissa loppuelämä itseään inhoten, ellei ihmeitä tapahdu.

Vierailija
1976/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sut Tinderissä. Sulla oli tatuointeja ja peiliselfieitä.

Vierailija
1977/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAPAUS - OLEN VAPAA!

1978/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kauan huonossa suhteessa, opin virheestä ja tällä kierroksella on korkeammat vaatimukset kumppanille.

Joo,parempi se on olla yksin kuin huonon kaverin kanssa.

Vierailija
1979/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina sen kun kysyttiin että voisitko kertoa jotai itsestäsi. Yritin jotain kertoa ja ilmeisesti ei kelvannut vastaus. Siihen se suhde kariutui. Olisin voinut vielä yrittää mutta ei. En taida vieläkään ymmärtää mitä olisi pitänyt tehdä. Helpompi vaan olla sinkku ja itsenäinen.

M29

Vierailija
1980/2581 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto