Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

1921/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vain hyvin rintavat n. 36-44-vuotiaat naiset. Siis todella rintavat ja hyvin riippuvat. Jos en sellaiseen törmää, joka vielä sietäisi minua, niin aika kuluu kyllä muutenkin hyvin työn ja vapaa-ajan merkeissä.

Mutta joskus hieman kaihoisasti haaveilen, että olisipa mukavaa ostaa torilta mansikoita hyvin rintavan kumppanin kanssa ja syödä niitä laiturin päässä uittaen samalla varpaita makeassa järvivedessä!

Vierailija
1922/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus pariutua. En vain saisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että ikä (40v)

Suunnilleen saman ikäiset miehet jotka vetävät puoleensa (kaikki hyvät persoonallisuuden piirteet, elämä kunnossa, komea, huumorintajuinen..) yleensä etsivät vähintään 10v nuorempaa. Joko etsivät tuleville lapsilleen äitiä tai sitten heillä on jo lapsia ja toivovat lapselleen "bonus-äitiä". Tai ovat pelureita.

Muutamaa nyt tullut tapailtua sillä asenteella että em piirteet on paperilla "ihan ok", ehkä se innostus syttyy sieltä.. mutta ei syty. Pitää olla heti kipinä, tämä nyt todettu.

Tämä! Kolme vuotta deittimarkkinoilla olleena, ikä 46. Omanikäiset ja 40+ hakevat 30+ ikäisiä. Nuoremmat miehet haluavat vain seksiä ja varatuille käy melkein mikä vaan. Eronneet kaipaavat vain satunnaista seuraa(ja nuorempaa myös). Yli 50v miestä en halua.

Eli omanikäinen tai muutamaa vuotta nuorempi mies kelpaa, muttei muutamaa vuotta vanhempi. Olet ihan ansaitusti sinkku. Edessä yksinäinen vanhuus.

Vierailija
1924/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä enää jaksa seurustellu. Se oli sitä 15-30v. aikaa, jolloin se oli ehkä jotenkin kutkuttavaa seukata, mutta nykyjään kun olen oppinut nauttimaan omasta seurastani enemmän en tosiaankaan kaipaa toista kakslahkeista säheltämään.

Vierailija
1925/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laiska ja mukavuudenhaluinen sekä ujo. En jaksa tyhmien ihmisten seuraa kuin kohteliaisuudesta pienen hetkisen verran. En ole kiinnostunut lihavista tai rumista miehistä.

Oletko ihan varma, että lihava ja ruma mies on sinua tyhmempi?

Vierailija
1926/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lihava mies ja haluan hoikan naisen. En halua harrastaa seksiä lihavana miehenä. En halua olla naisen kanssa lihavana.

Vierailija
1927/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laiska ja mukavuudenhaluinen sekä ujo. En jaksa tyhmien ihmisten seuraa kuin kohteliaisuudesta pienen hetkisen verran. En ole kiinnostunut lihavista tai rumista miehistä.

No sinä se ainakaan et älyllä loista. Tuossa ei väitetty mitään sellaista, mistä kysyt. Eri

Vierailija
1928/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Kiinnostaa vain hyvin rintavat n. 36-44-vuotiaat naiset. Siis todella rintavat ja hyvin riippuvat. Jos en sellaiseen törmää, joka vielä sietäisi minua, niin aika kuluu kyllä muutenkin hyvin työn ja vapaa-ajan merkeissä.

Mutta joskus hieman kaihoisasti haaveilen, että olisipa mukavaa ostaa torilta mansikoita hyvin rintavan kumppanin kanssa ja syödä niitä laiturin päässä uittaen samalla varpaita makeassa järvivedessä!

Pitääkö ihan välttämättä olla riippurinnat? Itselleni täydellinen turn-off.

Vierailija
1929/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä se ainakaan et älyllä loista. Tuossa ei väitetty mitään sellaista, mistä kysyt. Eri

Itse viihdyn älykkäiden ihmisten seurassa - vaikka olisivatkin lihavia ja rumia.

Vierailija
1930/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin yksittäinen ja ainoa syy sinkkuuteeni on, että haluan elää sinkkuna.

En suostu vaihtamaan vapauttani yhtään mihinkään vaikka ympäristö miten yrittää painostaa.

Tämä on minun elämäni ja minä itse tiedän mikä on minulle parasta. 

Vierailija
1931/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittynyt työttömyys, sen myötä köyhyys ja edelleen siitä seuraava kaikenlainen sosiaalinen syrjäytyneisyys, ei ole sosiaalista elämää, eikä siis läheisiä ihmisiäkään, kun ei ole varaa mihinkään välttämättömän ruoan, vuokran, vaatteiden ja päivittäistavaroiden lisäksi (pesuaineet, polkupyörän ylläpito yms). En juo, en polta, en käytä juuri kahvia vahvempia nautintoaineita säännöllisesti ja niitäkin hyvin kohtuullisesti, syön pääosin terveellisesti (joustava vegeily), en omista autoa (enää), liikun jalan tai polkupyörällä, en käytä edes julkisia.

Minulle tässä elämäntavassa ei ole suurta ongelmaa, vastustan kulutuskulttuuria ja materialismia, mutta en kehtaa edes lähestyä naisia, koska heitä, joilta voisin saada ymmärrystä ja myötätuntoa on niin häviävän vähän, ettei oikeastaan maksaa vaivaa edes yrittää. Nekin seurustelut, joita on ollut tässä elämäntilanteessa, ovat olleet melko hauraita ja eivätkä kovin pitkäaikaisia ja mies ei voi koskaan edes toivoa, että naisesta saisi nostetta elämään. En ole naisvihamielinen, mutta kylläkin feminismi-kriittinen, haaveilen naisista päivittäin ja ihailen monenlaisia naisia, mutta tietoisesti vain etäältä, juuri mainituista syistä.

Vierailija
1932/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Päärynävartalo

- Matalapalkkainen ja yksinkertainen työ

- Amis koulutus

- Rumat kasvot

- Ei kiinteää varallisuutta

- Ei harrastuksia

- Vaikea ja kiusallinen ED

- Kaljaa ja tupakkaa kuluu kohtuuttoman paljon

- Pieni kaupunki

1933/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Kyllä kiitos, mitä suuremmat ja riippuvammat, sitä parempi! Lisäksi vielä suonikkaat ja raskausarpiset, niin sitä upeampi feminiininen kaunotar on kyseessä. Eli jos vaikka navan tasolla roikkuisi, ei juuri mitään sen kauniimpaa voisi pyytää!

Vierailija
1934/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aids

Vierailija
1935/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on se, että mun rima on ilmeisesti liian korkealla. Olen kuulemma ihan mukava, fiksu ja keskustelutaitoinen keski-ikäinen nainen. Sängyssä sujuu hyvin, jos sänkyyn asti päästään. Olen akateemisesti koulutettu ja hyvätuloinen (viime vuoden tulot 90 000 e), joskaan kumppanin koulutustasolla ja tuloilla ei sinänsä ole mulle merkitystä. Alkoholia käytän kohtuudella, en polta, pari lemmikkiä on. Tilava omistusasunto pk-seudulla. Normaalipainoinen. MUTTA olen ruma.

Omat toiveeni kumppanilta on, että tämä olisi fiksu, huumorintajuinen ja keskustelutaitoinen. Yhteiset mielenkiinnon kohteet olisi plussaa - olisi kiva käydä esim. museoissa, lenkillä, elokuvissa. Lähestymisyritykseni tällaisten (tai tällaisilta vaikuttavien) miesten kanssa tyssäävät alkumetreille radiohiljaisuuteen. Sen sijaan saan yhteydenottoja syrjäytyneiltä, läheisriippuvaisilta ja päihdeongelmaisilta. Tasoteorian mukaan mä siis tavoittelen kuuta taivaalta toivomalla tavallista, itsenäistä, elämänsyrjässä kiinni olevaa miestä. Jos naama on ruma, on ihan sama mitä muuta on.

(Toki voi olla, että mussa on jokin muukin kohtalokas vika kuin rumuus, mutta mikään asia ei varsinaisesti viittaa siihen, ettenkö olisi ihan keskitasoa tai jopa enemmän näillä muilla tasoteorian kriteereillä.)   

Vierailija
1936/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Kyllä kiitos, mitä suuremmat ja riippuvammat, sitä parempi! Lisäksi vielä suonikkaat ja raskausarpiset, niin sitä upeampi feminiininen kaunotar on kyseessä. Eli jos vaikka navan tasolla roikkuisi, ei juuri mitään sen kauniimpaa voisi pyytää!

Pervo

Vierailija
1937/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaveri kestäis et roikun täällä

Vierailija
1938/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lihava mies ja haluan hoikan naisen. En halua harrastaa seksiä lihavana miehenä. En halua olla naisen kanssa lihavana.

Ei naisen kanssa tarvi harrastaa seksiä!

Vierailija
1939/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin viihtyväni paremmin yksin kuin suhteessa.

Vierailija
1940/2581 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset. Harvoin on omaa aikaa ja se vähä mitä joskus on niin en halua käyttää miehiin. Jos olisi säännöllisiä viikonloppu vapaita niin varmaan parisuhteen haluaisin.